Wederom correctie: PEDO-slut!quote:Op maandag 24 januari 2011 03:04 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
70% van Fok denkt er zo over, zeker i.c.m. haar Fobo.
Dat doet nog steeds niets af dat TS een one-night-slut is.
Mehh, dat mannetje ziet er over 10 jaar nog uit als een kleuter, dus die 3 jaar is ook weer niet nodig.quote:Op maandag 24 januari 2011 03:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...waarschijnlijk zit TS nu te soppen op wat foto's van Justin Bieber van 3 jaar geleden...
Sad. ik had nog zo gerekend op een KLB/pedoslut#2quote:Op maandag 24 januari 2011 03:14 schreef Henno het volgende:
Deze mag wel dicht, de pedoslut is vast al naar bed
Hier moest ik echt keihard om lachenquote:Op maandag 24 januari 2011 02:25 schreef chroestjov het volgende:
TS doet het met jan en alleman voor een zakje Lays Paprika uit de vending machine.
Beter dan met een 16-jarig knaapjequote:Op maandag 24 januari 2011 03:37 schreef Theelepel69 het volgende:
Volgens mij hebben heel wat mannen afgelopen weekend seksloos doorgebracht
Afgelopen weekend ... ?quote:Op maandag 24 januari 2011 03:37 schreef Theelepel69 het volgende:
Ik sowieso niet, maar dat doe ik ook de afgelopen 6 jaar al niet, en dat zonder relatie, yeah. Ik ben nu een held, wat mij een Master Key maakt. Yeah.quote:Op maandag 24 januari 2011 03:37 schreef Theelepel69 het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2011 04:07 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik sowieso niet, maar dat doe ik ook de afgelopen 6 jaar al niet, en dat zonder relatie, yeah. Ik ben nu een held, wat mij een Master Keynhoer maakt. Yeah.
Dat valt reuze mee. Nu ga ik slapen, mijn verslag over narratologie en de visie van van twee antropologen hierop is af. Eindelijk, geheel off-topic trouwens, maar ik moet ergens mijn blijdschap kwijt.quote:
Kut, net te laat.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:48 schreef Theelepel69 het volgende:
En ik had nog nooit eerder een (snelle) one night stand gehad. Nooit meer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |