het is wel zo dat dat op je 16e soms nog niet helemaal zo goed werkte hequote:Op maandag 24 januari 2011 01:52 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat heeft het wel. Wij, mannen, zijn gezegend met vertragingstechnieken. Zo kunnen wij ervoor kiezen om uren te naaien, of een vluggertje te maken waarbij we deze technieken volledig onbenut laten, om een snelle zaadlozing te garanderen.
Dat zeg ik.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:53 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het gemiddelde 16-jarige jongetje die voor het eerste neukt beheerst die technieken sowieso niet.
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:47 schreef illusions het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat je liegt. Ontkennen dat een 16-jarige maagd niet snel kwam.
En jij denkt dat een half dronken 16 jarige die nog maagd is dat kan?quote:Op maandag 24 januari 2011 01:52 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat heeft het wel. Wij, mannen, zijn gezegend met vertragingstechnieken. Zo kunnen wij ervoor kiezen om uren te naaien, of een vluggertje te maken waarbij we deze technieken volledig onbenut laten, om een snelle zaadlozing te garanderen.
Nee, en jij ontkent dat ie snel kwam. Zie hier, de reden dat dit topic is ontmaskerd als het verzinsel van een gefrustreerd meisje.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:55 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
En jij denkt dat een half dronken 16 jarige die nog maagd is dat kan?
excuus, dan begreep ik je bewoording niet helemaal. Inderdaad dus.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:27 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Alsof jij nog nooit een meisje uit de kroeg hebt getrokken. Maar ik had gedronken, een jointje op, er hing een ''geile'' sfeer. God, als een man dat doet, is ie stoer. En als een vrouw het doet is ze meteen een slet. Beetje laag, vind je zelf ook niet
Of TS is gewoon een uitgewoond gleufdier waar de 16-jarige jongen in kwestie geen stimulatie uit kon halen. Of gewoon niet aantrekkelijk. Dan kan hij net zo goed de lucht neuken.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:56 schreef illusions het volgende:
[..]
Nee, en jij ontkent dat ie snel kwam. Zie hier, de reden dat dit topic is ontmaskerd als het verzinsel van een gefrustreerd meisje.
ik weet niet hoe het met jou zit, maar als ik dronken ben dan duurt het sowieso fucking lang hoor, dus het kan best waar zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 01:56 schreef illusions het volgende:
[..]
Nee, en jij ontkent dat ie snel kwam. Zie hier, de reden dat dit topic is ontmaskerd als het verzinsel van een gefrustreerd meisje.
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:56 schreef illusions het volgende:
[..]
Ach ga iemand anders lastigvallen met je theorieën...quote:
Het is niet de bedoeling dat dit weer zo'n fok 30cm e-penis-opschep-topic gaat worden, maar een 16 jarige die een 20 jarig meisje naakt ziet en haar kan neuken houdt dat alsnog niet lang vol.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het met jou zit, maar als ik dronken ben dan duurt het sowieso fucking lang hoor, dus het kan best waar zijn
Eeuhm nee... Ik slik netjes de pil, en als ik iemand niet ken hebik echt geen seks zonder condoomquote:Op maandag 24 januari 2011 01:59 schreef Yi-Long het volgende:
Maar goed... TS is nu dus zwanger van een puisterig pubertje!?
Dat werd in het plaatje erboven letterlijk gepost.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:59 schreef illusions het volgende:
TS kent de gouden regel ook nog niet.
Zie het als een slot en een sleutel. Mannen zijn sleutels, vrouwen zijn sloten. Als je een sleutel hebt die overal op past, heb je daar een hele goede aan - een zogenaamde loper. Als je een slot hebt, dat met elke sleutel te openen valt, heb je gewoon een kutslot.
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:59 schreef illusions het volgende:
TS kent de gouden regel ook nog niet.
Zie het als een slot en een sleutel. Mannen zijn sleutels, vrouwen zijn sloten. Als je een sleutel hebt die overal op past, heb je daar een hele goede aan - een zogenaamde loper. Als je een slot hebt, dat met elke sleutel te openen valt, heb je gewoon een kutslot.
Fail.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:00 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat werd in het plaatje erboven letterlijk gepost.
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:08 schreef s0ul1991 het volgende:
En aan je fobo te zien kon hij geen betere ontmaagding wensen.
quote:Op maandag 24 januari 2011 02:00 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat dit weer zo'n fok 30cm e-penis-opschep-topic gaat worden, maar een 16 jarige die een 20 jarig meisje naakt ziet en haar kan neuken houdt dat alsnog niet lang vol.
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:08 schreef s0ul1991 het volgende:
Alsof de jongen niet wist wat hij deed. En aan je fobo te zien kon hij geen betere ontmaagding wensen.
Als je al niet eens de discipline hebt om niet meteen met wildvreemde jochies te batsen, dan kan ik het me voorstellen dat je ook de discipline niet hebt om dagelijks de pil te slikken...quote:Op maandag 24 januari 2011 02:00 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Eeuhm nee... Ik slik netjes de pil, en als ik iemand niet ken hebik echt geen seks zonder condoom
Wat jij wilt joh, denk lekker wat je wilt denkenquote:Op maandag 24 januari 2011 02:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als je al niet eens de discipline hebt om niet meteen met wildvreemde jochies te batsen, dan kan ik het me voorstellen dat je ook de discipline niet hebt om dagelijks de pil te slikken...
... alhoewel dit standaard gedrag is voor je, iedere week een ander, en dan zul je je idd wel streng aan je pil-dieet houden.
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:26 schreef Graseter het volgende:
VUILE SLET DAT JE BENT! SERIEUS, GA JE SCHAMEN.
Kon je nou zelf niks origineels bedenkenquote:
Ik denk dat het hele verhaal verzonnen is, wat diep triest zou zijn...quote:Op maandag 24 januari 2011 02:04 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Wat jij wilt joh, denk lekker wat je wilt denken
Nee.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:06 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Kon je nou zelf niks origineels bedenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |