Haha, ja ooh, 1 keer per maand op een zaterdag avond een jointje roken. Ik denk dat ik volgende maand als een zwerver rondloop met 20 naalden in mn arm.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:30 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dus je bent niet alleen een slet, maar ook nog een junk
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:31 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Dit was trouwens m'n allereerste one night stand. Dus ga fietsen met je sletje
Dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:33 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik volgende maand als een zwerver rondloop met 20 naalden in mn arm.
Ik heb er geenquote:Op maandag 24 januari 2011 01:31 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Nee ik ben geen kloon, ik ben pas echt een week lid
Alsof ik niet een natuurlijke behoefte aan seks kan hebben. Dit was trouwens m'n allereerste one night stand. Dus ga fietsen met je sletje
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:37 schreef Skazminko het volgende:
Ja mensen, TS is niet een slet, hetgeen wat zij is is nog geen woord voor uitgevonden slet2 komt het meest in de buurt denk ik.
Daar sprak een maagdquote:Op maandag 24 januari 2011 01:37 schreef Skazminko het volgende:
Ja mensen, TS is niet een slet, hetgeen wat zij is is nog geen woord voor uitgevonden slet2 komt het meest in de buurt denk ik.
Het was een 16-jarige maagd, wat verwacht jequote:
Inderdaad, dat kon enkel een vluchtertje zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:38 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Het was een 16-jarige maagd, wat verwacht je
Vluggen en vluchten geblazen.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:39 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Inderdaad, dat kon enkel een vluchtertje zijn.
Eigenlijk niet, maar hij ging zo rap... Ik kon hem echt niet afremmen xDquote:
Zoiets heet eigenlijk een vluggertje.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:40 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar hij ging zo rap... Ik kon hem echt niet afremmen xD
Ach op een oude fiets moet je het leren.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:40 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar hij ging zo rap... Ik kon hem echt niet afremmen xD
Ja dat weet ikquote:Op maandag 24 januari 2011 01:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zoiets heet eigenlijk een vluggertje.
Tudumtssquote:Op maandag 24 januari 2011 01:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zoiets heet eigenlijk een vluggertje.
Gastquote:Op maandag 24 januari 2011 01:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je hebt zijn 16 jarige broertje verkracht en die relatie verneukt met je sletterige Sex and the City gedrag: wat verwacht je nou eigenlijk!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |