Geen idee, ik vind dat ze allemaal dood moeten.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:06 schreef illusions het volgende:
Hoe kan het dat er nog steeds mensen zijn die sympathie denken te vinden in KLB door een topic te starten?
Nee het is niet verzonnenquote:Op maandag 24 januari 2011 02:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik denk dat het hele verhaal verzonnen is, wat diep triest zou zijn...
... of je hebt echt meteen binnen een paar uur nadat je hem leerde kennen een wildvreemd jochie geneukt, wat minstens net zo sneu is...
... en vervolgens zet je het ook nog op FOK! Tja...(!)
Wat zeg je?quote:Op maandag 24 januari 2011 02:07 schreef illusions het volgende:
Bitches ain't shit but ho's 'n tricks.
Nee, het moet ook niet, maar het is wel prettig...quote:Op maandag 24 januari 2011 02:08 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Nee het is niet verzonnen
En laat me lekker, dat jij nou op droog-stand staat, betekend niet dat jij je frustraties op mij af moet reageren
Je kan ook een seksleven zoekenquote:Op maandag 24 januari 2011 02:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, het moet ook niet, maar het is wel prettig...
Ik heb nu 10 jaar een vaste relatie.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:09 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Je kan ook een seksleven zoeken
Ik kom net uit een relatie van bijna 4 jaar. En ik doe niet aan trouwen en kinderen kan ik jammer genoeg niet krijgen...quote:Op maandag 24 januari 2011 02:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb nu 10 jaar een vaste relatie.
Jij zult dat later ook vast hebben, zo'n lange relatie... wanneer je ex-man toch ieder weekend weer even langs komt om de kinderen op te halen.
alsof ze een ex-man heeft later. ze heeft een ex-vriend die af en toe naar de kinderen komt kijken en dan weer lachend weg rijdt naar zijn vrouwquote:Op maandag 24 januari 2011 02:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij zult dat later ook vast hebben, zo'n lange relatie... wanneer je ex-man toch ieder weekend weer even langs komt om de kinderen op te halen.
TS is onvruchtbare klapjostiquote:Op maandag 24 januari 2011 02:11 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ik kom net uit een relatie van bijna 4 jaar. En ik doe niet aan trouwen en kinderen kan ik jammer genoeg niet krijgen...
no offence, maar waarom slik je dan de pil?quote:Op maandag 24 januari 2011 02:11 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ik kom net uit een relatie van bijna 4 jaar. En ik doe niet aan trouwen en kinderen kan ik jammer genoeg niet krijgen...
Guttegut, het zit je niet lekker he? Al die frustratie moet toch uit een gemis komen in je jeugd lijkt het?quote:Op maandag 24 januari 2011 02:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 januari 2011 02:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, het moet ook niet, maar het is wel prettig...
Vanwege de pijn die ik heb tijdens mijn periode. De pil is niet alleen maar voor bescherming hoor...quote:Op maandag 24 januari 2011 02:12 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
no offence, maar waarom slik je dan de pil?
je verhaal klopt van geen kanten
zo ver als het mannen boeit welquote:Op maandag 24 januari 2011 02:13 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Vanwege de pijn die ik heb tijdens mijn periode. De pil is niet alleen maar voor bescherming hoor...
Daar heb je gelijk in. Stom van me om te denken dat mannen verstand hadden van de pilquote:Op maandag 24 januari 2011 02:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
zo ver als het mannen boeit wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |