Mijn vriendin ligt lekker te slapenquote:Op maandag 24 januari 2011 02:52 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Aldus Yi-Long, die rond 3 uur 's nachts zit te gamen, terwijl zijn 'vrouw' eenzaam en hunkerend naar een liefdevolle man op bed ligt te piekeren.
Zou je niet even kijken wie er in de kledingkast verstopt zit.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mijn vriendin ligt lekker te slapen
quote:Op maandag 24 januari 2011 02:55 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Zou je niet even kijken wie er in de kledingkast verstopt zit.
Kledingkast staat hier in de computerkamer, dus ik hoop niemand...quote:Op maandag 24 januari 2011 02:55 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Ik ben me hont kwijt misgien issie bij jou??quote:Op maandag 24 januari 2011 02:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kledingkast staat hier in de computerkamer, dus ik hoop niemand...
Ben jij toevallig 16?quote:Op maandag 24 januari 2011 02:55 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Misgien licht jau hont wel in mein frieser idd....quote:Op maandag 24 januari 2011 02:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben me hont kwijt misgien issie bij jou??
klinkt logika als je er over nadenktquote:
ah moi okidoki ik kom nu naar je toe voor mij hont of anders vanavontquote:Op maandag 24 januari 2011 02:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misgien licht jau hont wel in mein frieser idd....
...neem meteen wat mayonaise bij, anders is het zo droog...quote:Op maandag 24 januari 2011 02:59 schreef o.us het volgende:
[..]
ah moi okidoki ik kom nu naar je toe voor mij hont of anders vanavont
Ik ben iig geen emoquote:
Hij heeft iig wel geneukt op zijn 16dequote:
emo's staan nog altijd hoger op de alpha mannetjes ladder dan pokdalige werkloze chinezen.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Ts is geneukt door een emo. Hoe bestaat het.
quote:Op maandag 24 januari 2011 03:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
emo's staan nog altijd hoger op de alpha mannetjes ladder dan pokdalige werkloze chinezen.
Tuurlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 03:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
emo's staan nog altijd hoger op de alpha mannetjes ladder dan pokdalige werkloze chinezen.
En o, wat zou jij graag willen dat het jouw ontmaagding had kunnen zijn, he?quote:Op maandag 24 januari 2011 02:59 schreef Schenkstroop het volgende:
ben jij al geneukt schenk?quote:Op maandag 24 januari 2011 02:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Iedere puber met geld voor een extra Happy Meal kan toch zo ontmaagd worden!?quote:Op maandag 24 januari 2011 03:02 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
En o, wat zou jij graag willen dat het jouw ontmaagding had kunnen zijn, he?
70% van Fok denkt er zo over, zeker i.c.m. haar Fobo.quote:Op maandag 24 januari 2011 03:02 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
En o, wat zou jij graag willen dat het jouw ontmaagding had kunnen zijn, he?
dit dusquote:Op maandag 24 januari 2011 01:26 schreef kutkabouter het volgende:
wat een kankerharde baas die gasthet mooist nog dat ie het TS in haar schoenen weet te schuiven bij z'n familie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |