quote:
Thanksquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:03 schreef FedExpress het volgende:
[..]
http://www.livescorehunter.com/Livescores/Livescore-Tennis.html
Oei dat is wel heel vervelend ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:55 schreef rooneyelst het volgende:
anders zeg je even for sure 8 keer in 2 minuten/.
If onlyquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:17 schreef LeonH het volgende:
Die Williams zusjes verschijnen nog een keer poedelnaakt op die baan
Vanwaar die smilie.quote:
Op sommige foto's staan ze al met al hun hebben en houwen te koop op de baan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:17 schreef LeonH het volgende:
Die Williams zusjes verschijnen nog een keer poedelnaakt op die baan
Ik gun het haar absoluut niet. Maar ik vind het totaal niet erg dat ze niet verder gaat.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanwaar die smilie.
Is toch niet leuk ?
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Ben ook geen fan van de zusjes. Maar zie ze wel graag op een sportieve manier verliezen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:23 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik gun het haar absoluut niet. Maar ik vind het totaal niet erg dat ze niet verder gaat.
Ik ook niet. Wat een lichaam.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hier zeg ik geen nee tegen, vamos.
Si senoooooooooor.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:33 schreef jojomen4 het volgende:
Morgen, 11 uur in de ochtend ongeveer: RAFA
Wat is er met jou aan de hand dan? Vroeger was je toch die-hard en bleef je bijna elke nacht op? Ben je oud aan het worden?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:11 schreef Ambrosius het volgende:
Morgenochtend eindelijk eens wat live meepakken van de AO.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:47 schreef Norrage het volgende:
Tomic gaat inderdaad de vloer aanvegen met Rafa! Tomic is de nieuwe GOAT! CMON!
Bedoel je die running forehand? Die staat in de samenvatting op NOS.nlquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:48 schreef Szura het volgende:
Heeft er iemand nog beeld van dat zieke punt van Haase?
Op sporza mag ik het niet zien omdat ik niet in België ben
Hoe kan datquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:53 schreef wimderon het volgende:
Jammer dat ze het vooraf gemerkt hebben, zou wel epic zijn geweest als er een dropshot geslagen zou worden die compleet dood neer zou vallen
Wat een vreemd beeld als de umpire die bal gooitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:53 schreef wimderon het volgende:
Jammer dat ze het vooraf gemerkt hebben, zou wel epic zijn geweest als er een dropshot geslagen zou worden die compleet dood neer zou vallen
Nou ja, de SF-reeks was een soort combi-reeks. Het was ook een "beat Federer or be Federer" reeks en tot aan de US Open 2009 was het niet alleen dat hij nooit voor de SF verloor, maar ook nooit verloor van iemand die hij eerder dan de semifinale had kunnen tegenkomen: de SF-reeks was onafhankelijk van de draw.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:38 schreef Federer-fan het volgende:
Als Federer van Robredo wint, staat hij voor de 27e keer op rij in de QF van een GS. Een aantal mensen hier gaf aan het niet meer interessant te vinden toen zijn GS-SF-streak werd verbroken. Maar dat vind ik ergens in die zin wat arbitrair, dat het ook een GS-Finalestreak had kunnen zijn die werd doorbroken en was doorgegaan als een GS-SF-streak. Wat mij betreft getuigt ook de GS-QF-streak van onvoorstelbare consistentie. In het verleden verloren toppers zoals Edberg en Becker weleens in de eerste ronde. Bij Federer gebeurt dat tot nu toe gewoon niet. Ik hoop dat hij de GS-QF-streak in stand houdt tot hij stopt met tennissen.
5 en 6 vergelijken met 27quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nou ja, de SF-reeks was een soort combi-reeks. Het was ook een "beat Federer or be Federer" reeks en tot aan de US Open 2009 was het niet alleen dat hij nooit voor de SF verloor, maar ook nooit verloor van iemand die hij eerder dan de semifinale had kunnen tegenkomen: de SF-reeks was onafhankelijk van de draw.
Daarnaast zijn SF-reeksen gewoon veel indrukwekkender. QF-reeksen gebeuren als je even niet oplet. Nadal zit bijvoorbeeld alweer op 5 en Djokovic op 6.
wil isner zijn eigen record gaan verbeteren ofzo?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:19 schreef KentdeBruin het volgende:
Cilic - Isner kan wel is een lange gaan worden! in 42 games 2 breakpunten![]()
Nu in de vijfde set 7-6* voor Cilic
zoiets ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
Hoeveel aces had Isner? 25 maar ofzo he?
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nou ja, de SF-reeks was een soort combi-reeks. Het was ook een "beat Federer or be Federer" reeks en tot aan de US Open 2009 was het niet alleen dat hij nooit voor de SF verloor, maar ook nooit verloor van iemand die hij eerder dan de semifinale had kunnen tegenkomen: de SF-reeks was onafhankelijk van de draw.
Nja, 5 of 6 vind ik nogal iets anders dan 26. Het betekent dat je (in Federers geval zonder er 1 te missen, wat wel kan met zo'n reeks) nooit een slecht toernooi hebt, nooit een blessure hebt, nooit een offday hebt, etc. Ik vind het een onvoorstelbare consistentie. Bovendien is de QF op een GS voor veel spelers volgens mij het hoogtepunt van hun carriere; een QF is op zichzelf al iets bijzonders, al is dat voor Federer zelf natuurlijk niet zo.quote:Daarnaast zijn SF-reeksen gewoon veel indrukwekkender. QF-reeksen gebeuren als je even niet oplet. Nadal zit bijvoorbeeld alweer op 5 en Djokovic op 6.
Almagro-Djokovic en Robredo-Federer topwedstrijden?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:40 schreef tennisboy het volgende:
Aankomende nacht niet echt boeiende wedstrijden. Alleen in de ochtend Melzer- Baggy. De volgende nacht echter top wedstrijden
Berdych - Verdasco
Almagro - Djokovic
Roddick - Wawrinka
Robredo - Federer
Had ik nog niet gezien. Ik zie hem niet graag winnen maar wel graag (tegen de toppers) spelen.quote:
quote:Youzhny,![]()
![]()
6-2 1-0 inmiddelsquote:
Wat een gefaal alweer bij die zender... Bahbah...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:18 schreef Federer-fan het volgende:
Wachten even hoor, Eurosport gaat weg van Nadal-Tomic en gaat naar het skiën terwijl ook op Eurosport2 skien is?Ze komen "later vandaag" terug bij het tennis.
Ja, heb je Eurosport 2? Daar gaat het nu als het goed is verder.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:20 schreef LeonH het volgende:
[..]
Wat een gefaal alweer bij die zender... Bahbah...
Ja op de digitale. Zat net lekker te gamen met een schermpje AO naast mequote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, heb je Eurosport 2? Daar gaat het nu als het goed is verder.
Dit dusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, heb je Eurosport 2? Daar gaat het nu als het goed is verder.
Het gefaal gaat verder want beeld en geluid lopen niet synschroon.![]()
Sporzaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:26 schreef jojomen4 het volgende:
Het is ook te zien op de Belg.
Break Rafa![]()
Rafa begint niet goed, Tomic begint ook met wat UE.
Maar in de volgende ronde heeft hij een vermoeide Cilic! Dus het valt wel mee.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Baggy geblesseerd aan zn hand
Die Tomic denkt dat ie wat kan, maar wordt wel gewoon lekker weggetikt hoor. Dan stra je dus straks in de 4e ronde van een Grand Slam en dan was je enige tegenstander van binnen de top 100 een geblesseerde Marcos Daniel
Heb jij je eigen teksten weleens geanalyseerd? Volgens mij ben jij de meest gefrustreerde gebruiker van Fok.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:50 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal kan nog steeds de Tweener niet.
Ik mag hopen dat hij het een keer moeilijk gaat krijgen. Deze loting is zoals gezegd voorlopig weer een fucking joke .... dat moet zelfs jij toegeven.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:50 schreef jojomen4 het volgende:
Nog een break Rafa! 2-5.Hopelijk kan Rafa doorstoten en energie besparen voor de volgende rondes. Want hij krijgt tegenstanders die, zeggen de kenners, het hem normaal gesproken moeilijk kunnen maken (Ferrer, Murray/Soderling). Spannend.
VAMOS RAFA!!!
Ja, daar heeft hij geluk mee. Hij kan zich moeilijk terugtrekken uit het toernooi omdat hij een gunstige loting heeft.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat hij het een keer moeilijk gaat krijgen. Deze loting is zoals gezegd voorlopig weer een fucking joke .... dat moet zelfs jij toegeven.
[...]
Tot nu toe heeft Rafa idd makkelijke tegenstanders gehad. Maar wat ik zie is dat de meeste mensen die Fed als favo hebben altijd wel slap excuus verzinnen om de toernooi winsten van Rafa op een of andere manier af te kraken. Dat vind ik behoorlijk treurig.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat hij het een keer moeilijk gaat krijgen. Deze loting is zoals gezegd voorlopig weer een fucking joke .... dat moet zelfs jij toegeven.
BaggyWat had je gekund als je niet geblesseerd was geraakt ouwe
Hij is twee keer gebroken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:10 schreef XL het volgende:
Ik kan niet kijken, want het is Hahnenkammrennen, maar waarom staat Rafa bijna 4-0 achter? Blessure
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:12 schreef Eppie_NL het volgende:
Denk dat Rafa deze set als nog gaat pakken.
Dat zie je vaker bij mensen die 4-0 achter staan! Dom! Je kunt beter je service games winnenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hij is twee keer gebroken.
Hou toch op manquote:
Gaat verder op Canvas.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:14 schreef Salamando het volgende:
Sporza doet gewoon reclame tijdens de rally?
Oh, ik dacht al, had mijn geluid uit staan en opeens wegquote:
Je zou denken dat ze daar in de top beter op trainen inderdaad!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:13 schreef XL het volgende:
[..]
Dat zie je vaker bij mensen die 4-0 achter staan! Dom! Je kunt beter je service games winnen
Waar is dat te zien?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:18 schreef TheGeneral het volgende:
Doet Leconte toch altijd wel leuk.
[ afbeelding ]
Ben ik met je eens. Er is altijd wel iets wat sommigen hier afdingen op prestaties van Nadal. Bij Federer gebeurt dat veel minder. Dat Federer RG en Wimbledon 2009 won doordat Nadal er niet was werd daarentegen vaak juist 'verdedigd' me de opmerking 'Wie er niet is, kun je niet verslaan.'quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:01 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft Rafa idd makkelijke tegenstanders gehad. Maar wat ik zie is dat de meeste mensen die Fed als favo hebben altijd wel slap excuus verzinnen om de toernooi winsten van Rafa op een of andere manier af te kraken. Dat vind ik behoorlijk treurig.
Mensen misgunnen Nadal zijn succes en zoeken er argumenten bij in een poging om dat te objectiveren, zo lijkt het. Dat Nadal Wimbldon won, was volgens velen inderdaad omdat hij hetzij een makkelijke loting had hetzij omdat gras niet meer is wat het was. En als Nadal van zware tegenstanders wint, wordt ook daarvoor wel iets bedacht om af te doen aan Nadals prestatie.quote:Het is altijd iets anders.
- Rafa kan niet winnen op andere banen dan gravel omdat Rafa langzame banen nodig heeft: - Dan wint Rafa op andere banen dan gravel, en zijn de banen opeens zoveel langzamer gemaakt dat dat de reden is dat Rafa wint.
Dat mensen Nadal om wat voor reden dan ook niet mogen kan natuurlijk heel goed, maar om dan steeds weer dingen gaan zoeken om te kunnen stellen dat hij helemaal niet zo bijzonder is, kan ik niet goed volgen. Zeg dan gewoon dat je het jammer vind dat hij zoveel wint omdat je hem niet sympathiek vindt of omdat zijn speelstijl je niet aanspreekt.quote:[]
Pfftttt, het verbaasd mij dat er gewoon niet geaccepteerd kan worden dan Rafa in vlammen staat en niet te stoppen is. Dat heeft helemaal niks te maken met lotingen of wat dan ook. Rafa won ook van Fed in 2009 nadat hij een slopende halve finale had gehad. Rafa heeft op Wimbledon meerdere keren meer pech gehad met Fed i.v.m. de regenbreaks. Rafa heeft vaak maar 1 dag rust tussen halve finale en finale, waar Fed vaak 2 dagen rust heeft. Federer heeft mega vaak easy draws gehad. Je kunt roepen dat Fed dan tegen Roddick moet, maar Roddick kan eigenlijk niet zo goed tenissen. Dan is een vermoeide Cilic misschien wel lastiger.
Dat zou goed kunnen. Ik hoop zelf in elk geval op een finale Nadal-Federer. Dan hoop ik wel dat Federer wint, omdat het me goed lijkt voor hun rivaliteit. Als hij verliest, is het al de vierde achtereenvolgende GS-finale die hij van Nadal verliest.quote:I.p.v. de andere speler af te kraken, kun je beter uitgaan van de sterke punten van je favoriet. Als Rafa het toernooi niet wint, dan zul je mij iig niet horen klagen dat Fed een easy draw had, 2 dagen rust had, of 1 of andere kut smoes. Dan is het gewoon omdat Rafa niet de beste was. Iets wat voor Fedfanboys erg moeilijk is om te accepteren. Het feit dat er het hele toernooi al geklaagd word over Rafa, is voor mij een teken hoe weinig zelfvertrouwen deze mensen hebben in een overwinning van Fed.
Ik neem aan dat je dan een GS bedoelt. Dat lijkt mij ook. Het zijn tot de halve finales vaak zo ongeveer walkovers. Federer heeft ook zoveel toernooien met overmacht gewonnen maar daar zie je hier minder vaak dat mensen afdoen aan die prestaties.quote:[...]
EDIT: Of je een toernooi wint of niet, heeft toch helemaal niks te maken met welke tegenstanders je in de eerste 4 rondes hebt gehad. Get real man.
Valt wel mee. Die shirts kun je echt belachelijk ver uitrekken!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:20 schreef luckass het volgende:
Wat heeft Nadal trouwens voor shirt aan? Lijkt me niet echt comfortabel.
http://www.atdhe.net/2618(...)-melzer-vs-baghdatisquote:
Tof, dankjewelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:23 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
http://www.atdhe.net/2618(...)-melzer-vs-baghdatis
Al zijn Cash, Rafter en Arthurs ondertussen de baan op. Maar het is nog steeds meer comedy.
dat kan je bij elke willekeurige pot van Nadal zeggenquote:
De Hahnenkamm is net klaar. Het was fantastisch spectaculair. Didier Cuche wint na een MEGAsterke afdalingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Traag en saai, ik vind het maar een schijtpot. Ik ga wat anders doen
Mwah nee, tomic is nog saaier en trager. Die combinatie doet het em :pquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:29 schreef franklop het volgende:
[..]
dat kan je bij elke willekeurige pot van Nadal zeggen
bijna toe aan zijn 4de shirt van vandaagquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:35 schreef Salamando het volgende:
Het lijkt wel alsof Nadal plastic aanheeft
Ja he vroeg ik me ook al afquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:34 schreef franklop het volgende:
waarom doet tomic dat niet een servicegame eerder
Ja, vreselijk zeg. "Hij breekt de serviceopslag."quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:49 schreef Tim86 het volgende:
Wie is die commentator op ES1? Nog nooit gehoord deze kerel..
Vervelende stem ook..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, vreselijk zeg. ""Hij breekt de serviceopslag."![]()
![]()
Ja, erg irritant, een halve vrouwenstem.quote:
Wilde het net zeggen... Je zou er maar naast zitten als je vrouw dat zou doen...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef Salamando het volgende:
Al die vrouwen die mobieltjes pakken
Staat ook al jaren helemaal stil in zijn ontwikkeling..hij is nog niets beter dan toen hij zijn debuut maakte.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef Norrage het volgende:
Echt...Tomic is bij verre de saaiste speler die ik ooit heb gezien. Niet alleen qua spel ook qua uitstraling, beweging...hij is echt zo traag en het ziet er zo houterig uit...wat een aanfluiting echt
What about Robredo dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef Norrage het volgende:
Echt...Tomic is bij verre de saaiste speler die ik ooit heb gezien. Niet alleen qua spel ook qua uitstraling, beweging...hij is echt zo traag en het ziet er zo houterig uit...wat een aanfluiting echt
Hij is 18 jaar,thuis in eigen land,tegen de nr.1 van de wereld..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef Norrage het volgende:
Ik wel meer wedstrijden van hem gezien, vorig jaar tegen Cilic bijvoorbeeld..echt een wanvertoningquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:52 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Hij is 18 jaar,thuis in eigen land,tegen de nr.1 van de wereld..
Ik zou er ook niet veel van bakken hoor
Ik bedoel meer zijn uitstraling, althans de uitstraling die hij niet heeft.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:52 schreef Norrage het volgende:
Robredo oogt tenminste nog alsof ie moeite doet....en heeft een hele mooie techniek.
Het ziet er echt niet uit neequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:08 schreef erkel het volgende:
Wat een gay-ass speler die Tomic. Vreselijke forehandtechniek. Het is nog net geen Florian Mayer, maar komt er in de buurt.
Mee eens. Ookal wint hij tot nog toe alles in straights, ik vind hem tot nog toe inconsistent en zeker niet ècht overtuigend. Zoals zijn service aan het rammelen was in die tweede set!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:16 schreef Norrage het volgende:
Deze Nadal gaat in ieder geval de AO niet winnen....Bij Rafa kan je toch meestal wel stellen dat als hij een GS gaat winnen dat je dat dan in de eerste rondes toch wel ziet aankomen. Met overtuigend, zeker en indrukwekkend spel...Maar dit is niks...
Hij moet nog heel wat gaan verbeteren...
Je weet toch ook dat hij eigenlijk altijd goed speelt als hij op een GS moet spelen tegen Federer, Murray of Djokovic? Voorlooig wint hij dit gewoon in drie sets en Tomic stond een tijdje zo goed te spelen dat er weinig tegen te doen was met dat alles-of-nietsspel van hem.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:16 schreef Norrage het volgende:
Deze Nadal gaat in ieder geval de AO niet winnen....Bij Rafa kan je toch meestal wel stellen dat als hij een GS gaat winnen dat je dat dan in de eerste rondes toch wel ziet aankomen. Met overtuigend, zeker en indrukwekkend spel...Maar dit is niks...
Hij moet nog heel wat gaan verbeteren...
Ja maar wat ik zeg is dat Rafa meestal zijn beste tennis vanaf het begin speelt, in de GS die hij wint...Wimbledon vorig jaar misschien een uitzondering, maar dat kwam wat mij betreft vooral door ultiem goede prestaties van Petszchner en Haase.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:20 schreef rooneyelst het volgende:
je moet nu ook nog niet je beste tennis spelen eh daar heb je de finale voor!
Tot ze er zelf weer afgaan tegen Nadal.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:21 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Mee eens. Ookal wint hij tot nog toe alles in straights, ik vind hem tot nog toe inconsistent en zeker niet ècht overtuigend. Zoals zijn service aan het rammelen was in die tweede set!
Tomic kon er niet van profiteren, is ook wat erg veel gevraagd van een 18-jarige, maar ik krijg zo het vermoeden dat Soderling en Murray hier met genoegen naar zitten te kijken.
[...]
Ik vind dit een at grillige tegenstander voor Nadal, die in bepaalde fases geweldig speelde.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja maar wat ik zeg is dat Rafa meestal zijn beste tennis vanaf het begin speelt, in de GS die hij speelt...Wimbledon vorig jaar misschien een uitzondering, maar dat kwam wat mij betreft vooral door ultiem goede prestaties van Petszchner en Haase.
Mee eens.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja maar wat ik zeg is dat Rafa meestal zijn beste tennis vanaf het begin speelt, in de GS die hij speelt...Wimbledon vorig jaar misschien een uitzondering, maar dat kwam wat mij betreft vooral door ultiem goede prestaties van Petszchner en Haase.
Ik ben het hier niet mee eens. Rafa z'n niveau gaat altijd geleidelijk omhoog.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, maar geef toe..hij ziet er niet onoverwinnelijk uit nu. En ik bang dat zijn ziekte nog een beetje meespeelt. in Doha zag het er in de eerste rondes zelfs best goed uit en ineens werd ie eraf gemept door Davydenko.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:24 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens. Rafa z'n niveau gaat altijd geleidelijk omhoog.
Dat hoeft ook niet. Het gaat erom dat hij de wedstrijden wint die hij moet spelen. Hij wint dit zo te zien in drie sets. Als hij tegen Federer-Djokovic, Soderling of Murray moet speelt hij echt wel beter dan tegen Tomic. Sterker nog, Nadal heeft volgens mij nog nooit op een GS een slechte wedstrijd gespeeld tegen Federer, Djokovic of Murray (even los van de opgave tegen Murray of eventueel de verliespartij tegen Murray in de SF van de US Open 2008).quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:24 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Mee eens.
Natuurlijk is en blijft hij een van de grote kandidaten voor de titel (en wat mij betreft de grootste), maar dit is zeker niet de 'onoverwinnelijke' Nadal van bijvoorbeeld de USO afgelopen jaar.
Deze wedstrijd is niet goed, dat geef ik toe. Maar ik denk dat wanneer de tegenstand groter word hij z'n niveau naar een hoger niveau kan tillen. De halve finale zie ik (als hij die haalt) als zijn grootste horde.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, maar geef toe..hij ziet er niet onoverwinnelijk uit nu. En ik bang dat zijn ziekte nog een beetje meespeelt. in Doha zag het er in de eerste rondes zelfs best goed uit en ineens werd ie eraf gemept door Davydenko.
Vorig jaar USO, WImbledon, RG.....daar zag ie er gewoon onoverwinnelijk uit...Vorig jaar AO bijvoorbeeld waren zijn eerste rondes ook al matig..Toen wist hij wel inderdaad steeds beter te spelen, maar verloor hij uiteindelijk wel...Dat zag je vanaf het begin van het toernooi al aankomen.
Dat hij niet 100% geeft, denk ik ook Hoe vaak zie je niet dat spelers als Nadal, Federer, Murray en Djokovic staan te ploeteren tegen een nobody en dat ze de sterren van de hemel spelen als het er echt op aankomt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:30 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Deze wedstrijd is niet goed, dat geef ik toe. Maar ik denk dat wanneer de tegenstand groter word hij z'n niveau naar een hoger niveau kan tillen. De halve finale zie ik (als hij die haalt) als zijn grootste horde.
Ik heb vandaag niet de indruk dat Rafa 100% geeft. Dat was misschien ook te zien in de 2de set, waar hij, wanneer het moest, wat gas gaf en de set nog kon winnen. Nu hij 1 break voorstaat vind ie het wel goed (heb ik het idee).
Ik vind het op zichzelf wel mooi, maar het ziet er daardoor inderdaad een beetje uit alsof hij ziek is, omdat het aan alle kanten aan hem plakt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:33 schreef Norrage het volgende:
Ik ben in ieder geval heel benieuwd of Rafa het inderdaad wéér kan, zijn niveau uppen...Ik vrees namelijk wel een beetje voor mister hardhitter Cilic die al eens heeft laten zien dat hij Rafa van de baan kan meppen...Rafa zal wel winnen hoor, maar dat kan nog best een zware worden. Fysiek lijkt rafa gewoon niet helemaal in orde..Komt misschien ook door dat verschrikkelijke shirt (wtf is dat steeds met rafa, Nike geeft hem zulke kut-kleren...)
same here!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:49 schreef LeonH het volgende:
Wat kijk ik toch uit naar Roddick - Wawrinka morgen!
Alleen jammer dat ik Federer denkelijk niet ga zien morgenvroeg...
Yep, goed om te zien dat hij dat zelf ook doorheeft - dus kennelijk was de analyse van Norrage zo gek nog nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:46 schreef Federer-fan het volgende:
Gaaf dat Nadal zegt wat hij naar zijn idee niet goed doet op dit moment.
De analyse van Norrage was wel wat gek als je ook luistert naar de 2 interviews die Rafa gaf na z'n eerste 2 partijen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:56 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Yep, goed om te zien dat hij dat zelf ook doorheeft - dus kennelijk was de analyse van Norrage zo gek nog niet. Je zag het trouwens ook aan zijn spel in de 3e set, daar kwam hij een stuk vaker naar het net, en je mag verwachten dat hij dat in zijn aankomende wedstrijden ook zal gaan doen.
Maar wat mij betreft is het nog steeds veel te voorbarig om te zeggen dat hij 'al in de finale staat', of woorden van gelijke strekking/betekenis. 'Niemand' zag ook Tsonga aankomen, een jaartje of drie geleden... "huid van de beer niet verkopen voordat..." enz.
Nee, maar ik bewer ok niet dat Nadal goed speelt, alleen dat hij meestal gewoon doet wat hij moet doen (oftewel wint) en dat hij beter speelt als hij een betere tegenstander heeftquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:56 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Yep, goed om te zien dat hij dat zelf ook doorheeft - dus kennelijk was de analyse van Norrage zo gek nog niet. [...]
Dat is ook veel te voorbarig. Maar ik vind wel dat veel mensen Nadal structureel onderschatten. Voordat hij Wimbledon won zou hij Wimbledon nooit winnen, maar hij won het. Vervolgens zou het niet opnieuw Wimbledon winnen maar dat deed hij ook. De US Open zou hij niet winnen maar die won hij ook, etc., etc., etc.quote:Maar wat mij betreft is het nog steeds veel te voorbarig om te zeggen dat hij 'al in de finale staat', of woorden van gelijke strekking/betekenis. 'Niemand' zag ook Tsonga aankomen, een jaartje of drie geleden... "huid van de beer niet verkopen voordat..." enz.
Die eerste twee partijen zijn voltooid verleden tijd, het ging om DEZE partij.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:58 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
De analyse van Norrage was wel wat gek als je ook luistert naar de 2 interviews die Rafa gaf na z'n eerste 2 partijen.
Man, dat kan ik mij nog zo goed herinneren!!!quote:Dat is ook veel te voorbarig. Maar ik vind wel dat veel mensen Nadal structureel onderschatten. Voordat hij Wimbledon won zou hij Wimbledon nooit winnen, maar hij won het. Vervolgens zou het niet opnieuw Wimbledon winnen maar dat deed hij ook. De US Open zou hij niet winnen maar die won hij ook, etc., etc., etc.
Doen we toch ook?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:02 schreef Federer-fan het volgende:
Heren, mag ik jullie vragen om op een respectvolle manier met elkaar van gedachten te wisselen.
Nee, precies. En dat mensen van tevoren dachten dat Nadal Wimbledon niet zou winnen in 2008, oke. Kan ik me iets bij voorstellen. Maar het is een soort 'struisvogelpolitiek' want mensen blijven die fout keer op keer op keer maken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:02 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Man, dat kan ik mij nog zo goed herinneren!!!
Ik voorspelde op een bepaald tennisforum dat Raf in 2006 de finale zou halen. Ik werd ervoor virtueel 'afgemaakt' (leverde me wel een hoop cash op :p). Hetzelfde in 2007. En tsja, in 2008 kreeg ik toch echt gelijk... en het zou niet de laatste keer worden.
Dat hoor je zo vaak, dat Nadal er niet was op RG 2009. Vooral Nadal-fans roepen dat vaak. Maar daar klopt geen zak van: Nadal deed gewoon mee en werd uitgeschakeld door Soderling.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:22 schreef Federer-fan het volgende:
Dat Federer RG en Wimbledon 2009 won doordat Nadal er niet was werd daarentegen vaak juist 'verdedigd' me de opmerking 'Wie er niet is, kun je niet verslaan.'
Het was een grap.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:03 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Doen we toch ook?
BTW, ik ben een dame.
Je hebt gelijk, maar in elk geval dat hij niet de finale haalde. Een finale tegen Nadal op gravel zou vast zwaarder zijn geweest voor Fed dan een finale tegen Soderling in diens eerste GS-finale. Maar goed, het gaat er uiteindelijk om wat je presteert. En het is denk ik een beetje onzin om te doen alsof Nadal door geluk negen GS'en heeft gewonnen op zijn 24e. Dat lukt je alleen maar als je een fantastische tennisser bent, die hij net als Federer is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:05 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Dat hoor je zo vaak, dat Nadal er niet was op RG 2009. Maar het klopt niet: Nadal deed gewoon mee en werd uitgeschakeld door Soderling.
Ja, je hebt natuurlijk die 'fans' (of beter gezegd, 'haters' van bepaalde spelers) die zó verblind zijn in hun anti-zijn dat ze gewoon niet meer willen of kunnen zien hoe goed die bewuste speler wel niet is. Dat gebeurde heel erg veel met Nadal een jaartje of wat geleden. Wat dat betreft ben ik ook erg blij dat hij velen de mond gesnoerd heeft.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, precies. En dat mensen van tevoren dachten dat Nadal Wimbledon niet zou winnen in 2008, oke. Kan ik me iets bij voorstellen. Maar het is een soort 'struisvogelpolitiek' want mensen blijven die fout keer op keer op keer maken.
Ja, ik vermoed dat het rond 05.00 uur zal zijn Ga wel proberen om te kijken, al vind ik het geloof ik niet zo erg als ik het begin mis. Maar eerlijk gezegd vind ik het pas echt boeiend vanaf de SF's.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:07 schreef tennisboy het volgende:
Federer zeker rond 5 uur in actie?
Berdych- verdasco zal dan wel niet te zien zijn, omdat die rond half 5 in actie komen.
Ben de hele nacht opgebleven LOL. Mijn Humor-dar is een beetje 'off' nu...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was een grap.![]()
Dat zij mijn baas ooit een keer toen die in de cc zat met een collega van me. Was gewoon een inhoudelijke discussie maar dat schreef hij, met een cc aan de leidinggevende van die andere collega.![]()
Wist niet dat je een meisje/vrouw was. Excusez le mot.
De mensen die altijd wel een stok vinden om een hond te slaan snoer je de mond niet ben ik bang. Die vinden altijd wel iets om af te doen aan zelf de meest fantastische prestatie.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:08 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ja, je hebt natuurlijk die 'fans' (of beter gezegd, 'haters' van bepaalde spelers) die zó verblind zijn in hun anti-zijn dat ze gewoon niet meer willen of kunnen zien hoe goed die bewuste speler wel niet is. Dat gebeurde heel erg veel met Nadal een jaartje of wat geleden. Wat dat betreft ben ik ook erg blij dat hij velen de mond gesnoerd heeft.
Ja, en je kunt pas gelijk krijgen als iemand gestopt is en een jaar of 47. Iemand kan wel stoppen maar voor hetzelfde geld komt hij terug. Zie bijvoorbeeld Muster.quote:In het kort: ik denk dat iedere poster die de woorden 'Speler X zal altijd Toernooi A winnen', of 'Speler Y zal nooit Toernooi B winnen' gebruikt, een stevig risico loopt om uiteindelijk de deksel op z'n neus te krijgen.
Ja.quote:Tenzij je het hebt over Monfils natuurlijk.
Hoe dit dan? Hij sloeg winners bij de vleet en dat tegen iemand als Nadal. Het ziet er misschien esthetisch niet uit, maar zijn opvatting is toch echt wel wat beter. Natuurlijk is het niet even constant en maakt hij regelmatig rare keuzes, maar op het laffer dan Roddick te noemen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:45 schreef Norrage het volgende:
Wat een sissie spelletje van tomic zeg, Roddick is er niks bij
Ben ik het ook absoluut mee oneens. Dit was echt veel beter dan vorig jaar en dat was al veel beter dan het jaar daarvoor. In het eerste jaar leek het echt nergens op.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Staat ook al jaren helemaal stil in zijn ontwikkeling..hij is nog niets beter dan toen hij zijn debuut maakte.
Maar het is dan ook wel een hele hele mooie.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:18 schreef wimderon het volgende:
Helaas voor hem was dit ook de laatste bal die hij goed raakte
Prachtig zeg Ik vind het altijd een beetje jammer dat ze niet een dvd's uitbrengen met allemaal mooie punten achter elkaar. Er staat natuurlijk veel op YouTube maar de helft is nou niet bepaald HD-kwaliteit.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:18 schreef wimderon het volgende:
Helaas voor hem was dit ook de laatste bal die hij goed raakte
Ook het 2e punt van de partij gewoonquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:23 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Maar het is dan ook wel een hele hele mooie.
http://www.zimbio.com/Nov(...)+practice+court+Partquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:01 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik begin die kerel steeds meer te waarderen!
Edit: waar de neuk is haar linkerbeen???
Dat linkerbeen zit om Djoko heen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:01 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik begin die kerel steeds meer te waarderen!
Edit: waar de neuk is haar linkerbeen???
Lekkere dikke tieten heeft die meid zeg.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:44 schreef tennisboy het volgende:
Hier een kort filmpje van dancing with the Joker.
http://nos.nl/video/213407-djokovic-doet-de-chachacha.html
Onderondsje: http://nos.nl/video/213427-ruzie-bij-dubbel-om-woordje-vamos.html.
Nog nooit zo'n onderondje gezien in het tennis haha:p
LOL!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:33 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Lekkere dikke tieten heeft die meid zeg.![]()
![]()
Heel erg mooi.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:37 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
LOL!
Wat vind jij van de Rafa foto's, jojomen?
Relatief lang dus voor NOS-begrippen bedoel je?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:27 schreef Salamando het volgende:
De 'samenvatting' van Doglopov tegen Tsonga duurde op NOS.nl welgeteld 11 seconden
Idd, dat is waarschijnlijk het matchpoint én een herhaling daarvan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Relatief lang dus voor NOS-begrippen bedoel je?
Ik had het kunnen weten. Je houdt erg veel van fotosoep?quote:
Niet eens de herhaling.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, dat is waarschijnlijk het matchpoint én een herhaling daarvan?
Wat maakt het nou weer uit of het soep is of niet? Het gaat toch om het beeld dat gegeven word?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:50 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten. Je houdt erg veel van fotosoep?
Ik snap er ook niks van. Is het dan een gebrek aan concentratie omdat hij weet dat hij in principe toch wel wint?quote:Op zondag 23 januari 2011 05:52 schreef danusz1986 het volgende:
Ik blijf echt niks snappen van Federer. Opeens speelt ie weer goed.
[...]
Gelukkig, want ik heb niks van de wedstrijd gezien. Die stukken in wedstrijden waarin hij slecht speelt komen voor mij altijd zo uit het niets.quote:Op zondag 23 januari 2011 08:16 schreef San_Andreas het volgende:
4e set van Federer tegen Robredo, wat zag dat er waanzinnig goed uit zeg.
Dropvolleys van Fed mogen er ook wezen.
Volgens mij kijk je naar een andere wedstrijdquote:Op zondag 23 januari 2011 09:27 schreef XL het volgende:
Ik heb plaatsvervangende schaamte bij het kijken als ik die dikke weer een dropshot op de servicelijn niet zie halen. Ook geen 11-11 door goed serveren, maar alleen maar breaks. Die Italiaan die niet kan voostaan. Je hoopt op goed tennis bij zulke standen, maar die is helemaal niks
Ik kijk naar die dikke tegen die met Italiaanse naamquote:Op zondag 23 januari 2011 09:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Volgens mij kijk je naar een andere wedstrijd
Gohquote:Op zondag 23 januari 2011 09:29 schreef XL het volgende:
[..]
Ik kijk naar die dikke tegen die met Italiaanse naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |