Dat linkerbeen zit om Djoko heen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:01 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik begin die kerel steeds meer te waarderen!
Edit: waar de neuk is haar linkerbeen???
Op zaterdag 22 januari 2011 19:22 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Lekkere dikke tieten heeft die meid zeg.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:44 schreef tennisboy het volgende:
Hier een kort filmpje van dancing with the Joker.
http://nos.nl/video/213407-djokovic-doet-de-chachacha.html
Onderondsje: http://nos.nl/video/213427-ruzie-bij-dubbel-om-woordje-vamos.html.
Nog nooit zo'n onderondje gezien in het tennis haha:p
LOL!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:33 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Lekkere dikke tieten heeft die meid zeg.![]()
![]()
Heel erg mooi.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:37 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
LOL!
Wat vind jij van de Rafa foto's, jojomen?
Relatief lang dus voor NOS-begrippen bedoel je?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:27 schreef Salamando het volgende:
De 'samenvatting' van Doglopov tegen Tsonga duurde op NOS.nl welgeteld 11 seconden
Idd, dat is waarschijnlijk het matchpoint én een herhaling daarvan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Relatief lang dus voor NOS-begrippen bedoel je?
Ik had het kunnen weten. Je houdt erg veel van fotosoep?quote:
Niet eens de herhaling.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, dat is waarschijnlijk het matchpoint én een herhaling daarvan?
Wat maakt het nou weer uit of het soep is of niet? Het gaat toch om het beeld dat gegeven word?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:50 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten. Je houdt erg veel van fotosoep?
Ik snap er ook niks van. Is het dan een gebrek aan concentratie omdat hij weet dat hij in principe toch wel wint?quote:Op zondag 23 januari 2011 05:52 schreef danusz1986 het volgende:
Ik blijf echt niks snappen van Federer. Opeens speelt ie weer goed.
[...]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |