quote:Op zondag 30 januari 2011 15:31 schreef XL het volgende:
Djoko speelde het beste tennis deze australian open. Maar het blijft een ontzettende kloothommel en ik kan er niet met plezier naar kijken. Hij is ook zo angstaanjagend lelijk, dat kijkt gewoon niet lekker.
djoko speelde gewoon heel goed en raf was geblesseerd en federer te wisselvallig...federer zie ik nog wel een aantal jaren meedingen, maar zijn suprematie is wel voorbij, maar zal altijd een kanshebber zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:29 schreef senswal het volgende:
[..]
Ga je alleen naar de finale?
Ik had namelijk vorig jaar kaarten voor de finale en toen ging Nole er in de halve uit, en gaf Youzhny op tijdens de finale. Maar ik had vip-kaarten dus ik vond het allemaal niet zo erg.'
Ik heb trouwens grote twijfels of het Rafa-Fed tijdperk voorbij is. Vorig jaar stond Nadal ook niet in de finale, maar hij won even goed de andere 3 GS'en
Ja ik zei dat...de BBC commentatoren hadden het niet door kennelijk, die waren helemaal aan het discussieren of Djokovic of Murray er voordeel bij zou hebben dat het dak dicht wasquote:Op zondag 30 januari 2011 18:22 schreef Federer-fan het volgende:
Weet niet wie zei dat het dak dicht was maar het was echt open, tenzij het een doorzichtig dak is.
Tja, niet iedereen kan XL zijn meningen volgen.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben een man maar ik me voorstellen dat vrouwen hem best lekker vinden...en hij heeft uitstraling...en een kloothommel is het sowieso niet, de grootste held, persoonlijkheid en grappenmaker van de tour. Hij brengt tenminste iets unieks naar de tennisbaan!
pfff, Murray stond ze fuckin keurig aan te spelen. Alsof hij zijn grootmoeder tennisles gaf.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:18 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen kan XL zijn meningen volgen.
Heb het tot 6-4 3-0 gevolgd en blijkbaar niet zo bar veel gemist van de rest. Djokovic zijn tennis was niet zijn mooiste, maar wel vast, diep en met pace en verdedigde zeer goed. Murray kwam er niet doorheen.
De eerste set niet echt, eigenlijk. Hij speelde niet fantastisch, maar de snelheid en groundstrokes van Djokovic gaven hem ook beperkt mogelijkheden. Verder niet veel van gezien.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:53 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
pfff, Murray stond ze fuckin keurig aan te spelen. Alsof hij zijn grootmoeder tennisles gaf.
Wat wil je ook met die vroeg oude Murray, jezus als ik naar die gozer kijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |