De analyse van Norrage was wel wat gek als je ook luistert naar de 2 interviews die Rafa gaf na z'n eerste 2 partijen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:56 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Yep, goed om te zien dat hij dat zelf ook doorheeft - dus kennelijk was de analyse van Norrage zo gek nog niet. Je zag het trouwens ook aan zijn spel in de 3e set, daar kwam hij een stuk vaker naar het net, en je mag verwachten dat hij dat in zijn aankomende wedstrijden ook zal gaan doen.
Maar wat mij betreft is het nog steeds veel te voorbarig om te zeggen dat hij 'al in de finale staat', of woorden van gelijke strekking/betekenis. 'Niemand' zag ook Tsonga aankomen, een jaartje of drie geleden... "huid van de beer niet verkopen voordat..." enz.
Nee, maar ik bewer ok niet dat Nadal goed speelt, alleen dat hij meestal gewoon doet wat hij moet doen (oftewel wint) en dat hij beter speelt als hij een betere tegenstander heeftquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:56 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Yep, goed om te zien dat hij dat zelf ook doorheeft - dus kennelijk was de analyse van Norrage zo gek nog niet. [...]
Dat is ook veel te voorbarig. Maar ik vind wel dat veel mensen Nadal structureel onderschatten. Voordat hij Wimbledon won zou hij Wimbledon nooit winnen, maar hij won het. Vervolgens zou het niet opnieuw Wimbledon winnen maar dat deed hij ook. De US Open zou hij niet winnen maar die won hij ook, etc., etc., etc.quote:Maar wat mij betreft is het nog steeds veel te voorbarig om te zeggen dat hij 'al in de finale staat', of woorden van gelijke strekking/betekenis. 'Niemand' zag ook Tsonga aankomen, een jaartje of drie geleden... "huid van de beer niet verkopen voordat..." enz.
Die eerste twee partijen zijn voltooid verleden tijd, het ging om DEZE partij.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:58 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
De analyse van Norrage was wel wat gek als je ook luistert naar de 2 interviews die Rafa gaf na z'n eerste 2 partijen.
Man, dat kan ik mij nog zo goed herinneren!!!quote:Dat is ook veel te voorbarig. Maar ik vind wel dat veel mensen Nadal structureel onderschatten. Voordat hij Wimbledon won zou hij Wimbledon nooit winnen, maar hij won het. Vervolgens zou het niet opnieuw Wimbledon winnen maar dat deed hij ook. De US Open zou hij niet winnen maar die won hij ook, etc., etc., etc.
Doen we toch ook?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:02 schreef Federer-fan het volgende:
Heren, mag ik jullie vragen om op een respectvolle manier met elkaar van gedachten te wisselen.
Nee, precies. En dat mensen van tevoren dachten dat Nadal Wimbledon niet zou winnen in 2008, oke. Kan ik me iets bij voorstellen. Maar het is een soort 'struisvogelpolitiek' want mensen blijven die fout keer op keer op keer maken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:02 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Man, dat kan ik mij nog zo goed herinneren!!!
Ik voorspelde op een bepaald tennisforum dat Raf in 2006 de finale zou halen. Ik werd ervoor virtueel 'afgemaakt' (leverde me wel een hoop cash op :p). Hetzelfde in 2007. En tsja, in 2008 kreeg ik toch echt gelijk... en het zou niet de laatste keer worden.
Dat hoor je zo vaak, dat Nadal er niet was op RG 2009. Vooral Nadal-fans roepen dat vaak. Maar daar klopt geen zak van: Nadal deed gewoon mee en werd uitgeschakeld door Soderling.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:22 schreef Federer-fan het volgende:
Dat Federer RG en Wimbledon 2009 won doordat Nadal er niet was werd daarentegen vaak juist 'verdedigd' me de opmerking 'Wie er niet is, kun je niet verslaan.'
Het was een grap.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:03 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Doen we toch ook?
BTW, ik ben een dame.
Je hebt gelijk, maar in elk geval dat hij niet de finale haalde. Een finale tegen Nadal op gravel zou vast zwaarder zijn geweest voor Fed dan een finale tegen Soderling in diens eerste GS-finale. Maar goed, het gaat er uiteindelijk om wat je presteert. En het is denk ik een beetje onzin om te doen alsof Nadal door geluk negen GS'en heeft gewonnen op zijn 24e. Dat lukt je alleen maar als je een fantastische tennisser bent, die hij net als Federer is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:05 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Dat hoor je zo vaak, dat Nadal er niet was op RG 2009. Maar het klopt niet: Nadal deed gewoon mee en werd uitgeschakeld door Soderling.
Ja, je hebt natuurlijk die 'fans' (of beter gezegd, 'haters' van bepaalde spelers) die zó verblind zijn in hun anti-zijn dat ze gewoon niet meer willen of kunnen zien hoe goed die bewuste speler wel niet is. Dat gebeurde heel erg veel met Nadal een jaartje of wat geleden. Wat dat betreft ben ik ook erg blij dat hij velen de mond gesnoerd heeft.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, precies. En dat mensen van tevoren dachten dat Nadal Wimbledon niet zou winnen in 2008, oke. Kan ik me iets bij voorstellen. Maar het is een soort 'struisvogelpolitiek' want mensen blijven die fout keer op keer op keer maken.
Ja, ik vermoed dat het rond 05.00 uur zal zijn Ga wel proberen om te kijken, al vind ik het geloof ik niet zo erg als ik het begin mis. Maar eerlijk gezegd vind ik het pas echt boeiend vanaf de SF's.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:07 schreef tennisboy het volgende:
Federer zeker rond 5 uur in actie?
Berdych- verdasco zal dan wel niet te zien zijn, omdat die rond half 5 in actie komen.
Ben de hele nacht opgebleven LOL. Mijn Humor-dar is een beetje 'off' nu...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was een grap.![]()
Dat zij mijn baas ooit een keer toen die in de cc zat met een collega van me. Was gewoon een inhoudelijke discussie maar dat schreef hij, met een cc aan de leidinggevende van die andere collega.![]()
Wist niet dat je een meisje/vrouw was. Excusez le mot.
De mensen die altijd wel een stok vinden om een hond te slaan snoer je de mond niet ben ik bang. Die vinden altijd wel iets om af te doen aan zelf de meest fantastische prestatie.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:08 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ja, je hebt natuurlijk die 'fans' (of beter gezegd, 'haters' van bepaalde spelers) die zó verblind zijn in hun anti-zijn dat ze gewoon niet meer willen of kunnen zien hoe goed die bewuste speler wel niet is. Dat gebeurde heel erg veel met Nadal een jaartje of wat geleden. Wat dat betreft ben ik ook erg blij dat hij velen de mond gesnoerd heeft.
Ja, en je kunt pas gelijk krijgen als iemand gestopt is en een jaar of 47. Iemand kan wel stoppen maar voor hetzelfde geld komt hij terug. Zie bijvoorbeeld Muster.quote:In het kort: ik denk dat iedere poster die de woorden 'Speler X zal altijd Toernooi A winnen', of 'Speler Y zal nooit Toernooi B winnen' gebruikt, een stevig risico loopt om uiteindelijk de deksel op z'n neus te krijgen.
Ja.quote:Tenzij je het hebt over Monfils natuurlijk.
Hoe dit dan? Hij sloeg winners bij de vleet en dat tegen iemand als Nadal. Het ziet er misschien esthetisch niet uit, maar zijn opvatting is toch echt wel wat beter. Natuurlijk is het niet even constant en maakt hij regelmatig rare keuzes, maar op het laffer dan Roddick te noemen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:45 schreef Norrage het volgende:
Wat een sissie spelletje van tomic zeg, Roddick is er niks bij
Ben ik het ook absoluut mee oneens. Dit was echt veel beter dan vorig jaar en dat was al veel beter dan het jaar daarvoor. In het eerste jaar leek het echt nergens op.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Staat ook al jaren helemaal stil in zijn ontwikkeling..hij is nog niets beter dan toen hij zijn debuut maakte.
Maar het is dan ook wel een hele hele mooie.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:18 schreef wimderon het volgende:
Helaas voor hem was dit ook de laatste bal die hij goed raakte
Prachtig zeg Ik vind het altijd een beetje jammer dat ze niet een dvd's uitbrengen met allemaal mooie punten achter elkaar. Er staat natuurlijk veel op YouTube maar de helft is nou niet bepaald HD-kwaliteit.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:18 schreef wimderon het volgende:
Helaas voor hem was dit ook de laatste bal die hij goed raakte
Ook het 2e punt van de partij gewoonquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:23 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Maar het is dan ook wel een hele hele mooie.
http://www.zimbio.com/Nov(...)+practice+court+Partquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:01 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik begin die kerel steeds meer te waarderen!
Edit: waar de neuk is haar linkerbeen???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |