Mwah nee, tomic is nog saaier en trager. Die combinatie doet het em :pquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:29 schreef franklop het volgende:
[..]
dat kan je bij elke willekeurige pot van Nadal zeggen
bijna toe aan zijn 4de shirt van vandaagquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:35 schreef Salamando het volgende:
Het lijkt wel alsof Nadal plastic aanheeft
Ja he vroeg ik me ook al afquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:34 schreef franklop het volgende:
waarom doet tomic dat niet een servicegame eerder
Ja, vreselijk zeg. "Hij breekt de serviceopslag."quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:49 schreef Tim86 het volgende:
Wie is die commentator op ES1? Nog nooit gehoord deze kerel..
Vervelende stem ook..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, vreselijk zeg. ""Hij breekt de serviceopslag."![]()
![]()
Ja, erg irritant, een halve vrouwenstem.quote:
Wilde het net zeggen... Je zou er maar naast zitten als je vrouw dat zou doen...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef Salamando het volgende:
Al die vrouwen die mobieltjes pakken
Staat ook al jaren helemaal stil in zijn ontwikkeling..hij is nog niets beter dan toen hij zijn debuut maakte.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef Norrage het volgende:
Echt...Tomic is bij verre de saaiste speler die ik ooit heb gezien. Niet alleen qua spel ook qua uitstraling, beweging...hij is echt zo traag en het ziet er zo houterig uit...wat een aanfluiting echt
What about Robredo dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef Norrage het volgende:
Echt...Tomic is bij verre de saaiste speler die ik ooit heb gezien. Niet alleen qua spel ook qua uitstraling, beweging...hij is echt zo traag en het ziet er zo houterig uit...wat een aanfluiting echt
Hij is 18 jaar,thuis in eigen land,tegen de nr.1 van de wereld..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef Norrage het volgende:
Ik wel meer wedstrijden van hem gezien, vorig jaar tegen Cilic bijvoorbeeld..echt een wanvertoningquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:52 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Hij is 18 jaar,thuis in eigen land,tegen de nr.1 van de wereld..
Ik zou er ook niet veel van bakken hoor
Ik bedoel meer zijn uitstraling, althans de uitstraling die hij niet heeft.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:52 schreef Norrage het volgende:
Robredo oogt tenminste nog alsof ie moeite doet....en heeft een hele mooie techniek.
Het ziet er echt niet uit neequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:08 schreef erkel het volgende:
Wat een gay-ass speler die Tomic. Vreselijke forehandtechniek. Het is nog net geen Florian Mayer, maar komt er in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |