Had ik nog niet gezien. Ik zie hem niet graag winnen maar wel graag (tegen de toppers) spelen.quote:
quote:Youzhny,![]()
![]()
6-2 1-0 inmiddelsquote:
Wat een gefaal alweer bij die zender... Bahbah...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:18 schreef Federer-fan het volgende:
Wachten even hoor, Eurosport gaat weg van Nadal-Tomic en gaat naar het skiën terwijl ook op Eurosport2 skien is?Ze komen "later vandaag" terug bij het tennis.
Ja, heb je Eurosport 2? Daar gaat het nu als het goed is verder.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:20 schreef LeonH het volgende:
[..]
Wat een gefaal alweer bij die zender... Bahbah...
Ja op de digitale. Zat net lekker te gamen met een schermpje AO naast mequote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, heb je Eurosport 2? Daar gaat het nu als het goed is verder.
Dit dusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, heb je Eurosport 2? Daar gaat het nu als het goed is verder.
Het gefaal gaat verder want beeld en geluid lopen niet synschroon.![]()
Sporzaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:26 schreef jojomen4 het volgende:
Het is ook te zien op de Belg.
Break Rafa![]()
Rafa begint niet goed, Tomic begint ook met wat UE.
Maar in de volgende ronde heeft hij een vermoeide Cilic! Dus het valt wel mee.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Baggy geblesseerd aan zn hand
Die Tomic denkt dat ie wat kan, maar wordt wel gewoon lekker weggetikt hoor. Dan stra je dus straks in de 4e ronde van een Grand Slam en dan was je enige tegenstander van binnen de top 100 een geblesseerde Marcos Daniel
Heb jij je eigen teksten weleens geanalyseerd? Volgens mij ben jij de meest gefrustreerde gebruiker van Fok.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:50 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal kan nog steeds de Tweener niet.
Ik mag hopen dat hij het een keer moeilijk gaat krijgen. Deze loting is zoals gezegd voorlopig weer een fucking joke .... dat moet zelfs jij toegeven.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:50 schreef jojomen4 het volgende:
Nog een break Rafa! 2-5.Hopelijk kan Rafa doorstoten en energie besparen voor de volgende rondes. Want hij krijgt tegenstanders die, zeggen de kenners, het hem normaal gesproken moeilijk kunnen maken (Ferrer, Murray/Soderling). Spannend.
VAMOS RAFA!!!
Ja, daar heeft hij geluk mee. Hij kan zich moeilijk terugtrekken uit het toernooi omdat hij een gunstige loting heeft.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat hij het een keer moeilijk gaat krijgen. Deze loting is zoals gezegd voorlopig weer een fucking joke .... dat moet zelfs jij toegeven.
[...]
Tot nu toe heeft Rafa idd makkelijke tegenstanders gehad. Maar wat ik zie is dat de meeste mensen die Fed als favo hebben altijd wel slap excuus verzinnen om de toernooi winsten van Rafa op een of andere manier af te kraken. Dat vind ik behoorlijk treurig.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat hij het een keer moeilijk gaat krijgen. Deze loting is zoals gezegd voorlopig weer een fucking joke .... dat moet zelfs jij toegeven.
BaggyWat had je gekund als je niet geblesseerd was geraakt ouwe
Hij is twee keer gebroken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:10 schreef XL het volgende:
Ik kan niet kijken, want het is Hahnenkammrennen, maar waarom staat Rafa bijna 4-0 achter? Blessure
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:12 schreef Eppie_NL het volgende:
Denk dat Rafa deze set als nog gaat pakken.
Dat zie je vaker bij mensen die 4-0 achter staan! Dom! Je kunt beter je service games winnenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hij is twee keer gebroken.
Hou toch op manquote:
Gaat verder op Canvas.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:14 schreef Salamando het volgende:
Sporza doet gewoon reclame tijdens de rally?
Oh, ik dacht al, had mijn geluid uit staan en opeens wegquote:
Je zou denken dat ze daar in de top beter op trainen inderdaad!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:13 schreef XL het volgende:
[..]
Dat zie je vaker bij mensen die 4-0 achter staan! Dom! Je kunt beter je service games winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |