Op sommige foto's staan ze al met al hun hebben en houwen te koop op de baan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:17 schreef LeonH het volgende:
Die Williams zusjes verschijnen nog een keer poedelnaakt op die baan
Ik gun het haar absoluut niet. Maar ik vind het totaal niet erg dat ze niet verder gaat.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanwaar die smilie.
Is toch niet leuk ?
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Ben ook geen fan van de zusjes. Maar zie ze wel graag op een sportieve manier verliezen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:23 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik gun het haar absoluut niet. Maar ik vind het totaal niet erg dat ze niet verder gaat.
Ik ook niet. Wat een lichaam.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hier zeg ik geen nee tegen, vamos.
Si senoooooooooor.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:33 schreef jojomen4 het volgende:
Morgen, 11 uur in de ochtend ongeveer: RAFA
Wat is er met jou aan de hand dan? Vroeger was je toch die-hard en bleef je bijna elke nacht op? Ben je oud aan het worden?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:11 schreef Ambrosius het volgende:
Morgenochtend eindelijk eens wat live meepakken van de AO.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:47 schreef Norrage het volgende:
Tomic gaat inderdaad de vloer aanvegen met Rafa! Tomic is de nieuwe GOAT! CMON!
Bedoel je die running forehand? Die staat in de samenvatting op NOS.nlquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:48 schreef Szura het volgende:
Heeft er iemand nog beeld van dat zieke punt van Haase?
Op sporza mag ik het niet zien omdat ik niet in België ben
Hoe kan datquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:53 schreef wimderon het volgende:
Jammer dat ze het vooraf gemerkt hebben, zou wel epic zijn geweest als er een dropshot geslagen zou worden die compleet dood neer zou vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |