SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nadat ie het al tig x bij anderen had geprobeerd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:07 schreef linpunt het volgende:
Mensen die chicks (ook TS) lastigvallen voor een date zijn kut.
Gisteren in de trein wilde iemand "een keer wat gaan drinken", ik ken je verdomde naam niet eens.
?quote:Vandaag viel iemand mij in de Plus (die winkel met die zeekoe) lastig door al "Mevrouw, mevrouw!" schreeuwend mij achterna te rennen. Om vervolgens te vragen; "Wat doe je hier?" Xeauouixeau een domme openingszin (zelfs voor een Guido - die een turk was die dacht dat hij een Italiaan was vanwege vuilniszakkenjas) als ik in een supermarkt sta.
Hallooooo!! die kerels roepen iedereen na.quote:En zelfs als ik kapot terug kom na twee uur reizen roepen bouwvakkers naar me.
GA DOOD. IDIOTEN.
Echte mooie meisjes zijn mannelijke aandacht zo gewend dat ze er nooit een topic over openen, dan blijven ze bezig namelijk. Geniet er dus van.quote:kijk mij boos zijn omdat ik chagrijnig ben van het treinen.
edit: en te druk heb met school en daarom niet mijn frustraties weg kon fok!ken voor wel 24 uur.![]()
wens mij hier geluk dat ik de kamer krijg die ik achterna ging jagen. (waardoor ik zo laat nog moest treinen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
HAHAquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:20 schreef chroestjov het volgende:
Eigen schuld TS, moet je je maar niet zo op straat laten zien in die "gewaagde" kleding van je.Inderdaad. Gekleed als een tippelaarster brengt ze alle mannen het hoofd op hol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt omdat je steeds wegvlucht in je *kuch* Aston Martin.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik doe serieus iets fout als vrouw-zijnde
Dat kansloze geroep krijg ik er nog wel uit, maar mannen vragen mij nooit of ik iets wil drinken zo spontaan
Heb je dorst dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Dat kansloze geroep krijg ik er nog wel uit, maar mannen vragen mij nooit of ik iets wil drinken zo spontaan
Heb je al plannen voor morgenavondquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
dat komt omdat die cultuur in tegenstelling tot wat je zou denken niet zo heerst in den boschquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
edit: faalquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Hij is niet van mijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:27 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Komt omdat je steeds wegvlucht in je *kuch* Aston Martin.
Welke cultuur?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat komt omdat die cultuur in tegenstelling tot wat je zou denken niet zo heerst in den bosch
Misschien omdat je met je vriendje samen loopt?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Welke cultuur?
En ook in Breda, Utrecht, Amsterdam of waar dan ook word ik nooit zo mee uitgevraagd
TS, het is overigens wel schattig hoor. Als een man ook in z'n eentje is en een persoonlijk gesprek met je aanknoopt.
Ik zou dat wel waarderen
dat snap ik ook wel, dat zijn allemaal plaatsen waar relatief veel vrouwen zijn. in steden waar veel mannen zijn zullen dit soort dingen eerder gebeuren omdat gasten hun hunting tactics moeten aanpassen en beter hun best moeten doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Welke cultuur?
En ook in Breda, Utrecht, Amsterdam of waar dan ook word ik nooit zo mee uitgevraagd
TS, het is overigens wel schattig hoor. Als een man ook in z'n eentje is en een persoonlijk gesprek met je aanknoopt.
Ik zou dat wel waarderen
Nee, ook als ik alleen ben nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien omdat je met je vriendje samen loopt?
Pics om te kunnen beoordelen of je leuk genoeg bentquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, ook als ik alleen ben niet
Ik ben gewoon niet leuk genoeg
Hoi mijn naam is Eduard Eikelstra, wil je misschien wat met me drinken later vannacht in een donker steegje?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:07 schreef linpunt het volgende:
Mensen die chicks (ook TS) lastigvallen voor een date zijn kut.
Gisteren in de trein wilde iemand "een keer wat gaan drinken", ik ken je verdomde naam niet eens.
Vandaag viel iemand mij in de Plus (die winkel met die zeekoe) lastig door al "Mevrouw, mevrouw!" schreeuwend mij achterna te rennen. Om vervolgens te vragen; "Wat doe je hier?" Xeauouixeau een domme openingszin (zelfs voor een Guido - die een turk was die dacht dat hij een Italiaan was vanwege vuilniszakkenjas) als ik in een supermarkt sta.
En zelfs als ik kapot terug kom na twee uur reizen roepen bouwvakkers naar me.
GA DOOD. IDIOTEN.
kijk mij boos zijn omdat ik chagrijnig ben van het treinen.
edit: en te druk heb met school en daarom niet mijn frustraties weg kon fok!ken voor wel 24 uur.![]()
wens mij hier geluk dat ik de kamer krijg die ik achterna ging jagen. (waardoor ik zo laat nog moest treinen)
doelde je nou op mij??!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:38 schreef Triggershot het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar mannen die knipogen op een forum vind ik echt eng.
Niet die smiley gebruiken man, dat sterkt ze alleen maar in hun denkbeeld dat ze aantrekkelijk zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Pics om te kunnen beoordelen of je leuk genoeg bent
Ik probeer die chick te regelen man, jewezzelufquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:42 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Niet die smiley gebruiken man, dat sterkt ze alleen maar in hun denkbeeld dat ze aantrekkelijk zijn
sorryquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, ene onder je, maar ja, de jouwe valt nu ook op.
ik typ een heel kutverhaal, en niemand die er inhoudelijk of uberhaupt op reageertquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat snap ik ook wel, dat zijn allemaal plaatsen waar relatief veel vrouwen zijn. in steden waar veel mannen zijn zullen dit soort dingen eerder gebeuren omdat gasten hun hunting tactics moeten aanpassen en beter hun best moeten doen.
persoonlijk vraag ik regelmatig iets op perrons waar ik sta te wachten aan een random lekkere chick en na een gesprek van een paar minuutjes meestal heeft me dit al zo'n 5 nummers en 2 dates opgeleverd
het werkt dus wel degelijk.
't was dan ook een kutverhaalquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik typ een heel kutverhaal, en niemand die er inhoudelijk of uberhaupt op reageert
En zo blij dat ze aandacht kreeg dat ze er speciaal een topic over opent.quote:
Was jij niet zo'n fokmoeder?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En zo blij dat ze aandacht kreeg dat ze er speciaal een topic over opent.
ga er nou gofterdomme gewoon op inquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:47 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
't was dan ook een kutverhaal
Nee, WAS het maar een kutverhaal, dan was het nog iets.
Ik meen het hoor. Jij mag er wel wezen. Behalve dat blubberbuikje dan. En dat haar. En je dikke tenen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, ook als ik alleen ben niet
Ik ben gewoon niet leuk genoeg
kutquote:
Gezondheid!quote:Xeauouixeau
JA GODVERDOMME MAG IK OOK EENS ????quote:
Je WIL hier ook gewoon reacties op hèquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME MAG IK OOK EENS ????
IK WORD ALLEEN MAAR NAGEROEPEN DOOR KANSLOZE RUKKERS MET GUCCI SCHOENEN EN VMBO![]()
![]()
Het dichtsbij wat ik ooit ben geweest was een verkapt kaartje (kijk mij eens, ik heb een cafe in BoxtelBoxtel
) en daarop gekrabbelt; zin om een x uit eten te gaan?
Een vent die naast je komt zitten in de trein. Een leuk gesprek aanknoopt en vervolgens vraagt of je wat wilt drinken.
Beter dan dat word het denk ik niet. Dat is toch wel de beste manier om een vrouw te winnen.
Heb je ff een kwaliteits PM verzonden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
IK WORD ALLEEN MAAR NAGEROEPEN DOOR KANSLOZE RUKKERS MET GUCCI SCHOENEN EN VMBO![]()
![]()
Het dichtsbij wat ik ooit ben geweest was een verkapt kaartje (kijk mij eens, ik heb een cafe in BoxtelBoxtel
Een vent die naast je komt zitten in de trein. Een leuk gesprek aanknoopt en vervolgens vraagt of je wat wilt drinken.
Beter dan dat word het denk ik niet. Dat is toch wel de beste manier om een vrouw te winnen.
Ja, het liefst van vrouwen. Ik vraag me af of elke vrouw zoiets als vervelend ervaart.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:02 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Je WIL hier ook gewoon reacties op hè
Jij hebt toch iets met Socios gehad?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:54 schreef shiftknop het volgende:
[..]
Ik meen het hoor. Jij mag er wel wezen. Behalve dat blubberbuikje dan. En dat haar. En je dikke tenen.![]()
Jullie vrouwen hebben het zo slecht nog niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:06 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, het liefst van vrouwen. Ik vraag me af of elke vrouw zoiets als vervelend ervaart.
Dat bouwvakker gedeelte snap ik wel. Maar zoals ik zei; meer dan een persoonlijk gesprekje kun je niet verlangen toch?
Ik was aan het afgeven op de ipad van de chick naast me omdat ze fruitninja verkeerd speeldequote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
![]()
Hé, je bent afwezig op Facebook!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:18 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik was aan het afgeven op de ipad van de chick naast me omdat ze fruitninja verkeerd speelde
En mannen kunnen waarderen dat je dingen afweet van COD enzo, maar het punt was dat mensen, en vooral mannen, het ook niet normaal kunnen doen.
Of ze roepen dingen naar je, ze vragen je zomaar voor drinken of ze praten vertyft Neerlands. "mevrouw, mevrouw, wat doet u hier? Waar woont u?" is geen goeie openingszin.
En ik had een trenchcoat aan van de ZARA, daar is niets hoerigs aan.
jaaaaaaa, dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ja blijkbaar krijg je nog niet genoeg aandacht dus kom je hier nog even verkondigen dat iemand tegen je praatte (ja bouwvakkers etc. is erbij verzonnen)quote:
Even quote voor het nageslachtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:15 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Jullie vrouwen hebben het zo slecht nog niet.
Mannen moeten origineel, verrassend, initiatiefrijk, grappig en charmant zijn.
Een gesprekje aanknopen, op iemand afstappen, de sprong wagen.
En zeg niet dat je het goed voor je ego is als iemand een poging doet (of zou doen) om jou te versieren.
Het enige dat je als (aantrekkelijke) vrouw hoeft te doen is bovenin je torentje wachten tot er een man de klim naar boven wacht, om hem vervolgens in het dal der schaamte te trappen. Tot er eens een keer iets leuks tussen zit.
En d'r staan inderdaad wat losers onderaan dat torentje te roepen, maar die weten zelf ook wel dat je niet naar beneden komt
nee ik kom klagen dat ze niet normaal kunnen praten, praten ze ook met die mond tegen hun moeder.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja blijkbaar krijg je nog niet genoeg aandacht dus kom je hier nog even verkondigen dat iemand tegen je praatte (ja bouwvakkers etc. is erbij verzonnen)
Waarom zouden ze hun moeder willen versieren? I don't even..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:25 schreef linpunt het volgende:
[..]
nee ik kom klagen dat ze niet normaal kunnen praten, praten ze ook met die mond tegen hun moeder.
Propsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:15 schreef Schalks. het volgende:
Verrassend hoe goed deze metafoor uitpakt
dat zeg ik niet, maar je hoort ein frau met evenveel respect te behandelen zoals je je moeder zou behandelen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:25 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Waarom zouden ze hun moeder willen versieren? I don't even..
je bent niet uitgescholden hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:26 schreef linpunt het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, maar je hoort ein frau met evenveel respect te behandelen zoals je je moeder zou behandelen.
en vergeet mijn kekke carry slee-bril nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je bent niet uitgescholden hoor
hoewel in het echt waarschijnlijk wel en daarom haat je mannen en heb je nu een nieuwe frisse look, paarse stekeltjes en een kekke wenkbrouwpiercing. Lekker jezelf.
je kan het ook normaal tegen hem zeggen. Hij heeft echt veel moed dat hij tenminste een vrouw durft aan te spreken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:32 schreef linpunt het volgende:
[..]
en vergeet mijn kekke carry slee-bril niet
Maar toch, als een Guido achter me aan komt lopen in de Plus met als volgt gaande gesprek;
G.: (rent TS achterna) "Mevrouw, mevrouw!"
Lin.: "Hu?"
G.: "Wat ben je aan het doen hier?"
Lin. & vriendin: "Boodschappen doen."
G.: (tegen vriendin) "Jij mag boodschappen doen, ik wil even alleen met haar praten."
(tegen TS) "Waar woont je?"
Lin.: "R'dam, waarom?"
G.: "Misschien kunnen we een keer afspreken."
Lin.: "Nee en ik vind het naar hoe je achter me aankomt, daar moet je mee oppassen bij vrouwen." (oog zoekt V-speld-dragend-security-man)
G.: (flipt) "IK MOET OPPASSEN VOOR VROUWEN?!"
/ Lin. denkt dat ze gehoekt wordt.
Hoe verwachten ze dat vrouwen erop reageren? Zo van; "Ja joh, leuk, gaan een keertje daten zodat je me kan verkopen aan een loverboypimp."?
sorry hoor, maar dit slaat nergens op. nou heb ik van huis uit wel geleerd om vrouwen respectvol te behandelen (snooki zou ik trouwens wel knock-out slaan, maar dat is ook geen vrouwquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:26 schreef linpunt het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, maar je hoort ein frau met evenveel respect te behandelen zoals je je moeder zou behandelen.
Nee, ik vond het gewoon sowieso dom dat hij mijn vriendin wegstuurde om dat soort rare vragen aan me te stellen nadat hij me achterna rende. Toen moest hij optyfen van V-mannetje omdat hij voor de winkel op ons ging wachten en andere mensen ging lastigvallen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je kan het ook normaal tegen hem zeggen. Hij heeft echt veel moed dat hij tenminste een vrouw durft aan te spreken.
trouwens: eng he, mensen?
Als je echt een mooie meid bent raak je immuun voor dat soort aandacht.quote:
Stel, je bent een chick. Wil je dan dat iemand naar je roept: "HEE, LEKKER WIJF." of naar aanleiding van iets een gesprek begint, je naam vraagt en dan vraagt naar je nummer?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
sorry hoor, maar dit slaat nergens op. nou heb ik van huis uit wel geleerd om vrouwen respectvol te behandelen (snooki zou ik trouwens wel knock-out slaan, maar dat is ook geen vrouw) maar er zit nogal een verschil in de mate van respect jegens je moeder of een chick die je wil versieren. het is een volkomen andere situatie en daarom volkomen onzin om die met elkaar te vergelijken.
iets met appels en peren...
Jij woont helemaal niet in Rotterdam, vind je het gek dat die jongen flipt, leugenaar!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:32 schreef linpunt het volgende:
[..]
en vergeet mijn kekke carry slee-bril niet
Maar toch, als een Guido achter me aan komt lopen in de Plus met als volgt gaande gesprek;
G.: (rent TS achterna) "Mevrouw, mevrouw!"
Lin.: "Hu?"
G.: "Wat ben je aan het doen hier?"
Lin. & vriendin: "Boodschappen doen."
G.: (tegen vriendin) "Jij mag boodschappen doen, ik wil even alleen met haar praten."
(tegen TS) "Waar woont je?"
Lin.: "R'dam, waarom?"
G.: "Misschien kunnen we een keer afspreken."
Lin.: "Nee en ik vind het naar hoe je achter me aankomt, daar moet je mee oppassen bij vrouwen." (oog zoekt V-speld-dragend-security-man)
G.: (flipt) "IK MOET OPPASSEN VOOR VROUWEN?!"
/ Lin. denkt dat ze gehoekt wordt.
Hoe verwachten ze dat vrouwen erop reageren? Zo van; "Ja joh, leuk, gaan een keertje daten zodat je me kan verkopen aan een loverboypimp."?
Wat denk je dan? Dat ik echt ga vertellen waar ik woon?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:36 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Jij woont helemaal niet in Rotterdam, vind je het gek dat die jongen flipt, leugenaar!
wel zo netjesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:37 schreef linpunt het volgende:
[..]
Wat denk je dan? Dat ik echt ga vertellen waar ik woon?
Als je ook maar enigszins eigenwaarde hebt eis je van mensen dat ze normaal tegen je doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als je echt een mooie meid bent raak je immuun voor dat soort aandacht.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:37 schreef linpunt het volgende:
[..]
Wat denk je dan? Dat ik echt ga vertellen waar ik woon?
quote:
ik heb hier laatst met een aantal mensen een discussie over gehad, en ik kan niet denken: stel, ik ben een chick. evenmin kan jij dat omgekeerd. zo werkt het, en dus heeft deze vraag geen zin.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:36 schreef linpunt het volgende:
[..]
Stel, je bent een chick. Wil je dan dat iemand naar je roept: "HEE, LEKKER WIJF." of naar aanleiding van iets een gesprek begint, je naam vraagt en dan vraagt naar je nummer?
jij doet er moeite voor en daar krijg je dan kudos voor.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb hier laatst met een aantal mensen een discussie over gehad, en ik kan niet denken: stel, ik ben een chick. evenmin kan jij dat omgekeerd. zo werkt het, en dus heeft deze vraag geen zin.
ik kan je alleen vertellen dat ik persoonlijk behoorlijk succes heb door op een perron of een andere random locatie om een aansteker of wat dan ook aan een chick te vragen en vervolgens een gesprekje aan te knopen, en ik daaruit opmaak dat chicks inderdaad gewoon fatsoenlijk aangesproken willen worden.
neemt niet weg dat het precies is wat schalks zegt. Het is gewoon zwaar ondankbaar voor gasten die er wel hun best voor doen. je doet er moeite voor en je wordt genadeloos de grond in getrapt door sommige chicks.
je moet het ijs breken en daarna de sexuele spanning opbouwen, dan gaat het allemaal vanzelfquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:43 schreef linpunt het volgende:
[..]
jij doet er moeite voor en daar krijg je dan kudos voor.
Maar daar ging het dus om dat deze dudes mensen achterna schreeuwen en gelijk vragen of ik (maar ook elke chick voor/na mij waarschijnlijk) gelijk wil wat wil gaan drinken/batsen/tongen. En dat is gewoon stom.
Maar jij hebt een vriendje, dus je wijst sowieso iedereen af.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:43 schreef linpunt het volgende:
[..]
jij doet er moeite voor en daar krijg je dan kudos voor.
Maar daar ging het dus om dat deze dudes mensen achterna schreeuwen en gelijk vragen of ik (maar ook elke chick voor/na mij waarschijnlijk) gelijk wil wat wil gaan drinken/batsen/tongen. En dat is gewoon stom.
elke meid is onder elke omstandigheid het bed in te lullenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:45 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Maar jij hebt een vriendje, dus je wijst sowieso iedereen af.
ik zei zelfs dat ik getrouwd was terwijl ik naar mijn ring wees.. toen stammelde hij : "Je bent al getrouwd?! Oh.. ja.. is het een Nederlander? Hoe heet hij?"quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:45 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Maar je hebt een vriendje, dus je wijst sowieso iedereen af.
gewoon ook gelijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je moet het ijs breken en daarna de sexuele spanning opbouwen, dan gaat het allemaal vanzelf
maar zoals ik al zei, zijn er dus chicks die niet subtiel doen ofzo en je genadeloos voor paal zetten, en die zijn net zo erg als de gasten waar jij het over hebt
Maar daar ging het niet om, ik probeer hier een klacht te maken namens alle eierstokdragers!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:47 schreef StringsOfLife het volgende:
Ik vind dit topic wel een beetje een hoog "zie mij toch eens gewild zijn"-gehalte hebben. Al begrijp ik de klacht wel.
dat merk je toch vanzelf welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:47 schreef linpunt het volgende:
[..]
gewoon ook gelijk.Of je kijkt eerst of het wel klikt.
Als je zoals jij zo'n dagje hebt wel ja. Maar bloedmooie meisjes maken zich daar niet meer druk om, die denken: pffffff heb je er weer eentje hoor, laat maar gaan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:38 schreef linpunt het volgende:
[..]
Als je ook maar enigszins eigenwaarde hebt eis je van mensen dat ze normaal tegen je doen.
Nice try, maar die klacht valt een beetje op dove oren, niet waar?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:48 schreef linpunt het volgende:
[..]
Maar daar ging het niet om, ik probeer hier een klacht te maken namens alle eierstokdragers!
ja, maar jouw wijze is ook anders. Dan werkt het misschien sneller. Maar ik zie je nog niet snel een chick (zelfs geen smaatje) het bed in lullen met : "EUJ JIJ DAAR, MEISJE!"quote:
Genoeg vrouwen hebben zelden tot nooit last van de dingen waarover jij klaagt. Ik kan ook niet hard maken met welke intentie(s) jij dit topic hebt geopend, maar erg sympathiek komt het op mij in ieder geval niet over. Is verder ook niet zo relevant verder.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:48 schreef linpunt het volgende:
[..]
Maar daar ging het niet om, ik probeer hier een klacht te maken namens alle eierstokdragers!
TS denkt dat ze een bloedmooi meisje is. Dat is het verschil.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als je zoals jij zo'n dagje hebt wel ja. Maar bloedmooie meisjes maken zich daar niet meer druk om, die denken: pffffff heb je er weer eentje hoor, laat maar gaan.
Daarom zei ik eerder al dat je er gewoon van moet genieten.morgen ziet niemand je meer staan.
Met het jaar zelf is ook niets misquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als je zoals jij zo'n dagje hebt wel ja. Maar bloedmooie meisjes maken zich daar niet meer druk om, die denken: pffffff heb je er weer eentje hoor, laat maar gaan.
Daarom zei ik eerder al dat je er gewoon van moet genieten.morgen ziet niemand je meer staan.
quote:
disclaimer: mijn wijze werkt alleen voor 1 keertje, wat je hiermee scoort is zeker geen relatiemateriaal, en als het je lukt wordt je daarna redelijk vaak genegeerdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:49 schreef linpunt het volgende:
[..]
ja, maar jouw wijze is ook anders. Dan werkt het misschien sneller. Maar ik zie je nog niet snel een chick (zelfs geen smaatje) het bed in lullen met : "EUJ JIJ DAAR, MEISJE!"
met mijn kekke carry slee brilquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:49 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
TS denkt dat ze een bloedmooi meisje is. Dat is het verschil.
Normaal zou ik het laten gaan, maar vandaag moest ik er wel over klagen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet. Het zal iemand moeten zijn die ze al heel lang kennen(want dat is blijkbaar een criterium volgens TS "Ik ken hem niet eens"). Maar oh wee als die haar een keer uitvraagtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:50 schreef KevinMalone het volgende:
Als je niet mag vragen of desbetreffende persoon met jou uit wil, hoe wil je het ooit voor elkaar krijgen?
Zo gedraag je je wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:51 schreef linpunt het volgende:
mensen die denken dat ik mezelf helemaal geweldig vindt.
Oh jawel hoorquote:Als jullie ook maar iets van vrouwen wisten, wisten jullie allemaal dat niemand zo over zichzelf denkt.
Neen, ik weet zijn naam niet, hij heeft zich nooit voorgesteld. Hij heeft gelijk gevraagd of ik iets zou willen ondernemen met hem. Niet eens gepeild of ik een vriend had.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet. Het zal iemand moeten zijn die ze al heel lang kennen(want dat is blijkbaar een criterium volgens TS "Ik ken hem niet eens"). Maar oh wee als die haar een keer uitvraagt
Dan kan je elkaar ook alleen leren kennen als je verplicht met iemand om moet gaan, zoals school en werk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet. Het zal iemand moeten zijn die ze al heel lang kennen(want dat is blijkbaar een criterium volgens TS "Ik ken hem niet eens"). Maar oh wee als die haar een keer uitvraagt
dit is niet waarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:51 schreef linpunt het volgende:
Als jullie ook maar iets van vrouwen wisten, wisten jullie allemaal dat niemand zo over zichzelf denkt.
nee man, ik geloof niet dat dat bestaat. Er is geen vrouw die in de spiegel kijkt en denkt; nou, ik hoef er niets meer aan te doen, het kan niet beter.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo gedraag je je wel.
[..]
Oh jawel hoor
"Hey, ik ben Peter, heb je een vriend?"quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:53 schreef linpunt het volgende:
[..]
Neen, ik weet zijn naam niet, hij heeft zich nooit voorgesteld. Hij heeft gelijk gevraagd of ik iets zou willen ondernemen met hem. Niet eens gepeild of ik een vriend had.
Het ging erom dat er vrouwen zijn die zichzelf helemaal de bom vinden. Ongeacht autistische make-up trekjes.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:54 schreef linpunt het volgende:
[..]
nee man, ik geloof niet dat dat bestaat. Er is geen vrouw die in de spiegel kijkt en denkt; nou, ik hoef er niets meer aan te doen, het kan niet beter.
Nee, hoor, dan ging ik waarschijnlijk ranten over dat kamers zo duur waren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Hey, ik ben Peter, heb je een vriend?"
Wedden dat je net zo'n topic had geopend?
Oh er zijn echt wel vrouwen die denken dat ze geweldig zijn, bijvoorbeeld die meisjes die mij na fluiten omdat ik een strakke jongen ben, maar zij zijn mij totaal niet waardig, dus ze zijn niet de knapste maar ze hebben we de arrogantie dat ze de knapste zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:54 schreef linpunt het volgende:
[..]
ook weer de mannen die dit ontkennen
Iddquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Hey, ik ben Peter, heb je een vriend?"
Wedden dat je net zo'n topic had geopend?
Niet make-up trekjes. Maar gewoon over zichzelf. Zelfs smaatjes klagen tegen elkaar over zichzelf in de wc's van 16+kroegen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het ging erom dat er vrouwen zijn die zichzelf helemaal de bom vinden. Ongeacht autistische make-up trekjes.
En terecht! Want stel je toch eens voor dat je het mega gore lef hebt om op een wildvreemd meisje af te stappen dat je leuk vindt om haar vervolgens te vragen of ze een keer wat wil gaan drinken? Doodstraf!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:54 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Dan kan je elkaar ook alleen leren kennen als je verplicht met iemand om moet gaan, zoals school en werk.
Oh, daar kom ik nooit. Dat is veels te oud voor mij.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:57 schreef linpunt het volgende:
[..]
Niet make-up trekjes. Maar gewoon over zichzelf. Zelfs smaatjes klagen tegen elkaar over zichzelf in de wc's van 16+kroegen.
gozer, ik was niet aan het klagen over dat specifiek, maar over de manier waarop.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En terecht! Want stel je toch eens voor dat je het mega gore lef hebt om op een wildvreemd meisje af te stappen dat je leuk vindt om haar vervolgens te vragen of ze een keer wat wil gaan drinken? Doodstraf!
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:57 schreef linpunt het volgende:
[..]
Nee, hoor, dan ging ik waarschijnlijk ranten over dat kamers zo duur waren.
Vrouwen en duidelijke klachten/vragen/opmerkingen/hints/whateverquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:58 schreef linpunt het volgende:
[..]
gozer, ik was niet aan het klagen over dat specifiek, maar over de manier waarop.
fok!kers en begrijpend lezen..
Ok, maar aangezien je een vriend hebt kijk je ook totaal anders tegen die situatie, misschien wou hij wel in je friendzone eindigen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:58 schreef linpunt het volgende:
[..]
gozer, ik was niet aan het klagen over dat specifiek, maar over de manier waarop.
ik wil anders wel voor linpunt een hand in haar boezem stekenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vrouwen en duidelijke klachten/vragen/opmerkingen/hints/whatever
Oftewel, steek eerst je hand in eigen boezem. No pun intended.
Jaaahoor. Is een meisje superknap en die vindt dat, dan is ze arrogant. Dus dat mag dan niet. Maar heeft een meisje het erover dat jongens zo vervelend kunnen doen, dan denkt ze gelijk weer dat ze superlekker is.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, daar kom ik nooit. Dat is veels te oud voor mij.
Is het niet meer zo dat je niet zo lekker in je vel zat en dat je het er even niet bij kon hebben? Is het realistisch om te denken dat het lastig gevallen worden door wildvreemde mannen echt zo'n probleem vormt voor jouw bestaan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:58 schreef linpunt het volgende:
[..]
TS is zo iemand die er vanuit gaat dat je kunt ruiken dat ze een vriend heeft. Heb je geen telepatisch vermogen en vraag je haar toch uit? Oei, dan ben je de grootste hond die er bestaat, want IEDEREEN weet toch dat ze een vriend heeft?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:00 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Ok, maar aangezien je een vriend hebt kijk je ook totaal anders tegen die situatie, misschien wou hij wel in je friendzone eindigen?
Ja. Maar ik vind niet dat ik het wel moet pikken dat iemand mij een "lekker wijf" noemt (en daarna roept dat ik een "hoer" ben als ik niet reageer - wat niet klopt, want hoeren reageren altijd) als ik wel lekker in mijn vel zat.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:01 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Is het niet meer zo dat je niet zo lekker in je vel zat en dat je het er even niet bij kon hebben? Is het realistisch om te denken dat het lastig gevallen worden door wildvreemde mannen echt zo'n probleem vormt voor jouw bestaan?
Dat zijn niet mijn woorden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:01 schreef linpunt het volgende:
[..]
Jaaahoor. Is een meisje superknap en die vindt dat, dan is ze arrogant. Dus dat mag dan niet. Maar heeft een meisje het erover dat jongens zo vervelend kunnen doen, dan denkt ze gelijk weer dat ze superlekker is.
Beetje doen alsof mensen hier niet gegrond over mogen klagen en dat mensen zichzelf dan gelijk lekker vinden.
kijk jou gewoon negeren wat ik zeg en met je oogkleppen een reactie proberen uit te lokken..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
TS is zo iemand die er vanuit gaat dat je kunt ruiken dat ze een vriend heeft. Heb je geen telepatisch vermogen en vraag je haar toch uit? Oei, dan ben je de grootste hond die er bestaat, want IEDEREEN weet toch dat ze een vriend heeft?
komt het uiteindelijk wel op neer jammergenoeg.quote:
Ik kan begrijpen dat een vrouw het vervelend vindt om continu door mannen lastig gevallen wordt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:01 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Is het niet meer zo dat je niet zo lekker in je vel zat en dat je het er even niet bij kon hebben? Is het realistisch om te denken dat het lastig gevallen worden door wildvreemde mannen echt zo'n probleem vormt voor jouw bestaan?
Gaat het over diezelfde persoon? Dan heb ik iets gemist, want een meisje een hoer noemen kan echt niet of het moet op feiten berust zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:03 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ja. Maar ik vind niet dat ik het wel moet pikken dat iemand mij een "lekker wijf" noemt (en daarna roept dat ik een "hoer" ben als ik niet reageer - wat niet klopt, want hoeren reageren altijd) als ik wel lekker in mijn vel zat.
Met dat laatste ben ik het natuurlijk wel eens. Zoals waarsch. iedereen met een beetje gezond verstand.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:03 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ja. Maar ik vind niet dat ik het wel moet pikken dat iemand mij een "lekker wijf" noemt (en daarna roept dat ik een "hoer" ben als ik niet reageer - wat niet klopt, want hoeren reageren altijd) als ik wel lekker in mijn vel zat.
Hoe kom je daar nou weer bij? Jij beweerde dat er geen meisjes bestaan die zichzelf helemaal de bom vinden. Ik zeg dat ze er wel zijn. Punt. Bovenstaande conclusies trek je zelf...en onterecht.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:01 schreef linpunt het volgende:
[..]
Jaaahoor. Is een meisje superknap en die vindt dat, dan is ze arrogant. Dus dat mag dan niet. Maar heeft een meisje het erover dat jongens zo vervelend kunnen doen, dan denkt ze gelijk weer dat ze superlekker is.
Nee, het gaat erom dat je klaagt dat iemand je uitvraagt die je niet kent en daar dan gepikeerd over doet. Je lijkt wel een bakvis.quote:Beetje doen alsof mensen hier niet gegrond over mogen klagen en dat mensen zichzelf dan gelijk lekker vinden.
ja, maar dat was toen hij in de gaten werd gehouden zodat hij mij niet meer kon lastigvallen toen ik de winkel uitliep.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:04 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Gaat het over diezelfde persoon? Dan heb ik iets gemist, want een meisje een hoer noemen kan echt niet of het moet op feiten berust zijn.
helegaar niet!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:03 schreef linpunt het volgende:
kijk jou gewoon negeren wat ik zeg en met je oogkleppen een reactie proberen uit te lokken..
lekker wijf blijft natuurlijk wel gewoon een compliment. Dat jij dit niet zo ziet is jouw mening, maar het blijft een compliment.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:03 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik beweer dat meisjes diep van binnen altijd onzeker zijn en zich nooit goed genoeg vinden, ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? Jij beweerde dat er geen meisjes bestaan die zichzelf helemaal de bom vinden. Ik zeg dat ze er wel zijn. Punt. Bovenstaande conclusies trek je zelf...en onterecht.
[..]
Nee, het gaat erom dat je klaagt dat iemand je uitvraagt die je niet kent en daar dan gepikeerd over doet. Je lijkt wel een bakvis.
Dat dus. Er is niemand die dat bestrijdt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:04 schreef Wing het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat een vrouw het vervelend vindt om continu door mannen lastig gevallen wordt.
Ik volg het primaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:06 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik beweer dat meisjes diep van binnen altijd onzeker zijn en zich nooit goed genoeg vinden, ja.
Wehehe, neeheee. Volg jij de discussie eigenlijk wel?
Ja, ik heb de bouwvakkers ook niet uitgescholden of het boze oog gegeven ofzo hoor, maar ik vond het wel klacht-onderbouwend.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
lekker wijf blijft natuurlijk wel gewoon een compliment. Dat jij dit niet zo ziet is jouw mening, maar het blijft een compliment.
Je zou naar ze kunnen glimlachen, dan zijn die bouwvakkers ook weer tevreden omdat hun compliment is goedgekeurd, en dan zul je zien dat je er uiteindelijk zelf ook vrolijk van wordt.
die gast in de supermarkt is inderdaad gewoon triest, maar dat zijn al die types
Uiteraard. Maar snap je nu dat ik het ook over jouw toon heb?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:07 schreef linpunt het volgende:
[..]
dan snap je dus ook dat ik het over de toon waarop heb?
ja daar ben ik het dus niet mee eens. Het is toch alleen maar leuk als je een positieve reactie bij mensen uitlokt, dat geldt voor jou (want ze fluiten) en dat geldt voor hen als jij een glimlach teruggeeft. Dat is alles wat ik wil zeggen. Probeer het eens, en je zal zien dat je er beiden vrolijker van wordtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:07 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ja, ik heb de bouwvakkers ook niet uitgescholden of het boze oog gegeven ofzo hoor, maar ik vond het wel klacht-onderbouwend.
Anders noemde ik het toch niet "lastigvallen" maar "benaderen"? Er is tevens niets mis met mijn toon.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar snap je nu dat ik het ook over jouw toon heb?
Eikels die meisjes voor hoer uitmaken!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:05 schreef linpunt het volgende:
[..]
ja, maar dat was toen hij in de gaten werd gehouden zodat hij mij niet meer kon lastigvallen toen ik de winkel uitliep.
jaaa, dat ga ik doen als ik om kwart voor 12 boos naar de bus waggel met twee zware tassen na kamerjacht en chagrijnig kijk. Als ik dan ook nog glimlach dan komt het wel erg cynisch over.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja daar ben ik het dus niet mee eens. Het is toch alleen maar leuk als je een positieve reactie bij mensen uitlokt, dat geldt voor jou (want ze fluiten) en dat geldt voor hen als jij een glimlach teruggeeft. Dat is alles wat ik wil zeggen. Probeer het eens, en je zal zien dat je er beiden vrolijker van wordt
Jawel, ik vind het panisch. En dat is het ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:09 schreef linpunt het volgende:
[..]
Anders noemde ik het toch niet "lastigvallen" maar "benaderen"? Er is tevens niets mis met mijn toon.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:09 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Eikels die meisjes voor hoer uitmaken!![]()
Als jongen moet je denken dat ieder meisje die je afwijst lesbie is, niet zeggen maar denken is genoeg.
waarom zou je niet vrolijk zijn, als je de kamer hebt gekregen. Toen ik mijn ingestemd werd, was ik fucking blij en ben ik gruwelijk gaan zuipen met m'n nieuwe huisgenotenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:10 schreef linpunt het volgende:
[..]
jaaa, dat ga ik doen als ik om kwart voor 12 boos naar de bus waggel met twee zware tassen na kamerjacht en chagrijnig kijk. Als ik dan ook nog glimlach dan komt het wel erg cynisch over.
Maar toch geldt deze klacht ook als ik vrolijk was.
Ik heb het gewoon algemeen over een meisje voor hoer uit maken, en heeft in dit topic betrekking tot TS. Maar blijkbaar maak jij meisjes wel uit voor hoer?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:09 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Eikels die meisjes voor hoer uitmaken!![]()
Als jongen moet je denken dat ieder meisje die je afwijst een[quote]Op vrijdag 21 januari 2011 02:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lesbie is, niet zeggen maar denken is genoeg.
Ja, maar blij zijn is geen reden tot klagen. En TS heeft aandacht nodig. Dus klagen. Dus...nou ja, een cirkeltje.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:12 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
waarom zou je niet vrolijk zijn, als je de kamer hebt gekregen. Toen ik mijn ingestemd werd, was ik fucking blij en ben ik gruwelijk gaan zuipen met m'n nieuwe huisgenoten
Nee helemaal niet. Ik vind het zelf ook absurdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:13 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon algemeen over een meisje voor hoer uit maken, en heeft in dit topic betrekking tot TS. Maar blijkbaar maak jij meisjes wel uit voor hoer?
Pas op, straks wordt het verkeerd opgevat, want ze heeft al een vriend.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:18 schreef kutkabouter het volgende:
nou, ik ga slapen, skatjes
en een kusje voor linpunt
ojee, een E-kusjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:19 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Pas op, straks wordt het verkeerd opgevat, want ze heeft al een vriend.
Oei, zeer gevaarlijk. Reden genoeg voor een ban, toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:19 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Pas op, straks wordt het verkeerd opgevat, want ze heeft al een vriend.
wowquote:Op vrijdag 21 januari 2011 03:11 schreef Fanta-stick het volgende:
TS zullen wij samen wat gaan drinken?
Ik betaal.
Ok telefoonnummer zit in je PM.
Dat kunnen jullie (en wij, de overige lezersquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:25 schreef Fanta-stick het volgende:
TS...ik zou graag even met jou een dagje naar de spa gaan...elkaars borsten vergelijken enzo...
Lekker gezellig met zijn tweetjes.
Zonder al die vieze mannen.
Neem jij de beflapjes mee?
Gr. Rita
jij laatst anders in een topic te klagen over iemand die op een originele manier je nummer vroegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:16 schreef MYV het volgende:
Ik snap je punt lin'(punt). jammer van die reacties altijd hier in KLB.
Wat de neukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:25 schreef Fanta-stick het volgende:
TS...ik zou graag even met jou een dagje naar de spa gaan...elkaars borsten vergelijken enzo...
Gr. Rita
Wat ik hiermee bedoel TS is dat je er een issue van kan maken of niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Gr. Rita
Ik hoef je i.e.g. niet als iemand je 'mevrouw' noemtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:07 schreef linpunt het volgende:
Vandaag viel iemand mij in de Plus (die winkel met die zeekoe) lastig door al "Mevrouw, mevrouw!" schreeuwend mij achterna te rennen.
Kan wel begrijpen dat het heel irritant is als vrouw zijnde om steeds door mannen nagefloten of benaderd te worden.....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat ik hiermee bedoel TS is dat je er een issue van kan maken of niet.
Je kan er voor kiezen iets je leven te laten bepalen( wat overdreven uitgedrukt) of je kan het gewoon lekker negeren en er niet al te veel '''huillie huillie'' te doen.
Miljoenen vrouwen over de hele wereld hebben hier dagelijks ''last'' van, maar die miljoenen vrouwen gaan daar geen topics over openen.
Ik vind jou een aansteller.
Ik heb er ook last van, dagelijks, maar als ik me ergens niet aan wil irriteren irriteer ik me er ook niet aan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:06 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Kan wel begrijpen dat het heel irritant is als vrouw zijnde om steeds door mannen nagefloten of benaderd te worden.....
en dat is het nou juist, kunnen jullie niet doen alsof jullie opgevoed zijn ofzo?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:52 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Verkapt-zie-mij-eens-populair-zijn-topic
Ik zal je snel uit je droom helpen:
Mannen fluiten naar alles wat loopt en een k*t heeft
omdat ik van mensen vraag om normaal te doen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat ik hiermee bedoel TS is dat je er een issue van kan maken of niet.
Je kan er voor kiezen iets je leven te laten bepalen( wat overdreven uitgedrukt) of je kan het gewoon lekker negeren en er niet al te veel '''huillie huillie'' te doen.
Miljoenen vrouwen over de hele wereld hebben hier dagelijks ''last'' van, maar die miljoenen vrouwen gaan daar geen topics over openen.
Ik vind jou een aansteller.
Hahaha, dus nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:52 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Verkapt-zie-mij-eens-populair-zijn-topic
Ik zal je snel uit je droom helpen:
Mannen fluiten naar alles wat loopt en een k*t heeft
Wel op fok zitten maar niet met fokkers om kunnen gaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:16 schreef linpunt het volgende:
[..]
omdat ik van mensen vraag om normaal te doen?
Het is toch heel anders als je een gesprek begint en je voelt een klik dan dat iemand "hee, jij, neuken?" roept?En het gaat nu niet alleen om mij, maar ook naar andere vrouwen in het algemeen. Maar ik kon obvious alleen maar voorbeelden van mezelf noemen die ik had meegemaakt in de afgelopen 36 uren.
+ mensen die denken dat er alleen naar vrouwen worden gefloten die easy-to-get uitzien![]()
riepen ze niet, leer lezen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:13 schreef fs180 het volgende:
Volgende week weer een topic dat je leven geen doel heeft zonder proletatische figuren die 'hoer' naar je roepen..
Waarom riepen die bouwvakkers trouwens "Ga dood idioten"?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:14 schreef fs180 het volgende:
[..]
Wel op fok zitten maar niet met fokkers om kunnen gaan
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:03 schreef Raqualad het volgende:
Wat een fucking kutklacht.
'Ik krijg te weinig aandacht'
'Ik krijg teveel aandacht'
'Ik geef mensen aandacht, maar ze willen het niet'
'Ik geef niemand aandacht en ze haten me'
'Mijn vriend wil mij niet in mijn poeperd nemen'
'Ik wil mijn vriend in zijn poeperd nemen maar hij wil het niet'
Jullie vrouwen zeiken constant. Zeik niet zo en ga verdomme eens het huis schoonmaken.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:03 schreef Raqualad het volgende:
Wat een fucking kutklacht.
'Ik krijg te weinig aandacht'
'Ik krijg teveel aandacht'
'Ik geef mensen aandacht, maar ze willen het niet'
'Ik geef niemand aandacht en ze haten me'
'Mijn vriend wil mij niet in mijn poeperd nemen'
'Ik wil mijn vriend in zijn poeperd nemen maar hij wil het niet'
Jullie vrouwen zeiken constant. Zeik niet zo en ga verdomme eens het huis schoonmaken.
goos, ik spreek voor allen frauwen. leer scrollen en lezen of ga TVOH kijkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:47 schreef TigerXtrm het volgende:
Dit soort attention whore topics
Ja TS, alle mannen kijken nu gretig in je fobo om te kijken of je inderdaad zo lekker bent om na te roepen en ja alle mannen hebben gezien dat je er inderdaad best mag wezen.
TS heeft nu haar portie aandacht weer gehad, dus we kunnen allemaal verder met ons leven.
maar meid, besteed er nou maar geen aandacht meer aanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:48 schreef linpunt het volgende:
[..]
goos, ik spreek voor allen frauwen. leer scrollen en lezen of ga TVOH kijken
Chinezenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:47 schreef TigerXtrm het volgende:
Dit soort attention whore topics
Ja TS, alle mannen kijken nu gretig in je fobo om te kijken of je inderdaad zo lekker bent om na te roepen en ja alle mannen hebben gezien dat je er inderdaad best mag wezen.
TS heeft nu haar portie aandacht weer gehad, dus we kunnen allemaal verder met ons leven.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:10 schreef Dimens het volgende:
Alsof je al die aandacht niet fijn vindt
Inderdaad zeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben jij nou voor een ondankbare teef TS?
denken dat alle asians chinees zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:56 schreef linpunt het volgende:
[..]
denken dat alle asians chinees zijnIk haal wel degelijk loempia's bij een Chinees.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt.
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
ja want een topic openen in klaagbaak staat gelijk aan hysterisch dramaqueen zijn..quote:
Plus supermarkt-dude was ook gewoon eng hoor, ik dacht dat hij me ging klappen toen ik het woord 'nee' zei.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:57 schreef Koenholio het volgende:
TS klaagt eigenlijk gewoon dat ze de verkeerde mensen aantrekt. en dat stiekem wel leuk eng vindt
Ik bedoelde al die negatieve dingen...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:59 schreef linpunt het volgende:
[..]
ja want een topic openen in klaagbaak staat gelijk aan hysterisch dramaqueen zijn..
schat, wees specifieker. Maar okayquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:00 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ik bedoelde al die negatieve dingen...
Miauw... Volgens mij is er iemand iets te snel op haar teentjes getrapt...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:01 schreef linpunt het volgende:
[..]
schat, wees specifieker. Maar okay
oh nee, ik kom net uit bad joh, ben helemaal mellow en relaxed. Ik ben helemaal niet uit op fittie ofzo, dus dat moet je niet als sarcastisch zienquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:02 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Miauw... Volgens mij is er iemand iets te snel op haar teentjes getrapt...
Okequote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:03 schreef linpunt het volgende:
[..]
oh nee, ik kom net uit bad joh, ben helemaal mellow en relaxed. Ik ben helemaal niet uit op fittie ofzo, dus dat moet je niet als sarcastisch zien
Maar ik heb je aandacht..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:10 schreef linpunt het volgende:
[..]
wehehe, kijk jou stoer doen vanachter je compjoeter.
vieze aandachtshoer dat je bent!quote:
Zo voelt het nou..quote:
Jaaaahoor, want ik (en vele andere vrouwen met mij) riep eerst "HEE, IK WIL EEN DATE" naar een guido zodat hij achter mij aan ging rennen om mij uit te vragen. Lijkt precies op wat jij net probeerde.quote:
Vind je? Ik moest eerst me agressie kwijt vanwege jou klacht en als de agressie weg is reageer ik anders.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:14 schreef linpunt het volgende:
[..]
Jaaaahoor, want ik (en vele andere vrouwen met mij) riep eerst "HEE, IK WIL EEN DATE" naar een guido zodat hij achter mij aan ging rennen om mij uit te vragen. Lijkt precies op wat jij net probeerde.
/appels-peren
zielig voor je dat je agressie voelt achter je pc.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vind je? Ik moest eerst me agressie kwijt vanwege jou klacht en als de agressie weg is reageer ik anders.
vind je dat normaal dan? om zoiets te zeggen? ik ga toch ook niet jouw moeder beledigen omdat ze zo'n gezwel zoals jij heeft uitgepoept? laat mensen gewoon in hun waardequote:
zielig voor je dat je aandacht nodig hebt achter je pc, terwijl je die blijkbaar volgens jezelf genoeg krijgt in het dagelijks leven van... ahum turken, bouwvakkers..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:17 schreef linpunt het volgende:
[..]
zielig voor je dat je agressie voelt achter je pc.
Ok.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
vind je dat normaal dan? om zoiets te zeggen? ik ga toch ook niet jouw moeder beledigen omdat ze zo'n gezwel zoals jij heeft uitgepoept? laat mensen gewoon in hun waarde
nee hoor, maar ik denk dat jij het hele idee van klaagbaak niet snapt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
zielig voor je dat je aandacht nodig hebt achter je pc, terwijl je die blijkbaar volgens jezelf genoeg krijgt in het dagelijks leven van... ahum turken, bouwvakkers..
waarom kom je dan hier klagen terwijl je ook gewoon in hun gezicht kunt zeggen dat ze kankerlelijk zijn en alleen van jou blauwe lenzen ogen kunnen dromen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:28 schreef linpunt het volgende:
[..]
nee hoor, maar ik denk dat jij het hele idee van klaagbaak niet snapt.![]()
maakt niet uit joh.
hahaha, jij bent niet die dude uit de winkel, wel er VOL tegenin gaan maar niet luisteren wat er gezegd wordt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
waarom kom je dan hier klagen terwijl je ook gewoon in hun gezicht kunt zeggen dat ze kankerlelijk zijn en alleen van jou blauwe lenzen ogen kunnen dromen?
waarom dan nog zo'n groot onzin verhaal maken dat jij zo lekker bent dan?
waarom hou je blauw niet dan is toch mooier, ik leef met je mee.. moest m'n bril op doen omdat die hoeredingen droog werden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:33 schreef linpunt het volgende:
[..]
hahaha, jij bent niet die dude uit de winkel, wel er VOL tegenin gaan maar niet luisteren wat er gezegd wordt.
Ik heb er zeker iets van gezegd maar het ging erom dat die lui denken dat ze zo een vrouw kunnen pooieren terwijl ze vrouwen minderwaardig laten voelen.
Verder moet je niet zeiken over mijn kleurlenzen die ik 2 maanden had, ik draag nu nog steeds lenzen hoor, anders ben ik blind. Net zoals jij, en dan kan ik ook niet meer goed lezen wat mensen posten.
omdat die dingen harder zijn dan zachte lenzen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
waarom hou je blauw niet dan is toch mooier, ik leef met je mee.. moest m'n bril op doen omdat die hoeredingen droog werden.
nee hoor, was een student economie die op games en gadgets geiltquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:39 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
En oh, was zeker een jongen met lang haar en een zwart tshirt die je mee uit vroeg?
cker made in china?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:37 schreef linpunt het volgende:
[..]
omdat die dingen harder zijn dan zachte lenzen.
jaaaaa, de pearl haalt zijn lenzen uit china.quote:
Ah een vermomde autist dusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:41 schreef linpunt het volgende:
[..]
nee hoor, was een student economie die op games en gadgets geilt
ps. nieuwe grappen verzinnen, we vinden je nog steeds niet hillarisch
www.pearl.chquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:47 schreef linpunt het volgende:
[..]
jaaaaa, de pearl haalt zijn lenzen uit china.
maarre, ik ga nu niet meer in op dingen die geen enkel, niet eens een beetje, raakvlak hebben met mijn klacht.
zo nerdy ben ik niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:06 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd maar .ch is Zwitserland
Dat dus! Plus (+) zit niet elke man achter je kont aan, maar misschien ook wel echt om gewoon gezellig wat te drinken. Egotripperquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:41 schreef KNAK het volgende:
Onterechte klacht.
mannen moeten in staat zijn (zonder fysiek gebeuren weliswaar) hun kansen te proberen
TS is Aziaatx10
TS is Aziaat uit NLx12
....helaasch
waarom zou ik dat bij een random dude willen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:48 schreef destrovel het volgende:
[..]
Dat dus! Plus (+) zit niet elke man achter je kont aan, maar misschien ook wel echt om gewoon gezellig wat te drinken. Egotripper
omdat je een sociaal wezen bent? in de kroeg spreek je toch ook random mensenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:07 schreef linpunt het volgende:
[..]
waarom zou ik dat bij een random dude willen?(denken ook andere vrouwen)
ja, maar ik ren ze niet achterna om vervolgens awkward vragen te stellen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
omdat je een sociaal wezen bent? in de kroeg spreek je toch ook random mensen
Stel je voor dat je een keer uit de band springtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:19 schreef linpunt het volgende:
[..]
ja, maar ik ren ze niet achterna om vervolgens awkward vragen te stellen.
dat vroeg ik niet en dat slaat als een tang op een varken op jouw eerdere opmerkingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:19 schreef linpunt het volgende:
[..]
ja, maar ik ren ze niet achterna om vervolgens awkward vragen te stellen.
woot, er zit een groot verschil tussen een gesprek beginnen op een normale manier en een kutte manier. En daar zit de ergenisfactor.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat vroeg ik niet en dat slaat als een tang op een varken op jouw eerdere opmerking
Tijd van de maand.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:44 schreef GizartFRL het volgende:
tldr
Waarom ben je wanhopig voor een date TS?
wehehe, je bent echt een mietje als je als vrouw gaat lopen huilen omdat er bloed uit je geslachtsdelen komt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:03 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Tijd van de maand.
Opgelost.
Ik ook niet maar ik kom op een duitse site terecht en je ziet altijd zon CH sticker op Zwitserse auto's.quote:
Wie jammert hier en wie heeft daar een topic over geopend???????quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:40 schreef linpunt het volgende:
[..]
wehehe, je bent echt een mietje als je als vrouw gaat lopen huilen omdat er bloed uit je geslachtsdelen komt.
lol, je hebt ook geen leven als je onthoudt wat iemand allemaal op internet heeft gezegdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:47 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Wie jammert hier en wie heeft daar een topic over geopend???????
TS is stokbrood + loempia.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:07 schreef ecktebaas het volgende:
En waar komt TS vandaan als ze niet Chinees is?
Als man zijnde ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:40 schreef linpunt het volgende:
[..]
wehehe, je bent echt een mietje als je als vrouw gaat lopen huilen omdat er bloed uit je geslachtsdelen komt.
hetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik ben verliefd op de ego van TS.
lelijke onzekere meisjes krijgen ze volgensmij ook achter zich aan. En dan eindigen ze als loverboy-slaafjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:42 schreef BeSimple het volgende:
Leuk dat je klaagt, als je lelijk was geweest dan had je wel anders gedacht.
Als TS whore is dan weet ik daar wel raad mee.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:45 schreef FL_Freak het volgende:
TS is een attention whore. Kijk eens op haar fobo.
alsof een topic openen gelijk staat aan dat je er dagen van wakker ligt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:26 schreef Taartjeh het volgende:
Bouwvakker sowieso kut mensen.
Maar ts je topic is wel beetje erg overdreven het zijn misschien 5 min van je dagelijkse bezigheden en jij maakt er een point van alsof je fucking adriana lima bent.
sorry hoor maar ik heb er een hekel aan als mensen doen alsof ze aandacht niet waarderen. Maar ondertussen merk je gewoon dat ze niet eerlijk zijn omdat ze er graag mee te koop lopen!
Ja maar bedoel ook niet dat je er dagen van wakker ligtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:06 schreef linpunt het volgende:
[..]
alsof een topic openen gelijk staat aan dat je er dagen van wakker ligt.
Als dat de regel is dan zou klaagbaak niet meer bestaan
Hehe, maak er ook geen drama van, dat lijkt eerder zo omdat het traditie is om de TS van dit soort topics te bashen. Maar vond wel dat ik heb nu eens een keer als klacht mocht melden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:10 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Ja maar bedoel ook niet dat je er dagen van wakker ligt
mooie buik, houden zo, die fitnessquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef seiramu het volgende:
Terechte klacht. Natuurlijk is het stiekem wel leuk om mannelijke aandacht te krijgen ter bevestiging dat je er leuk genoeg uit ziet om aangesproken te worden ofzo. Maar het kent z'n grenzen.
Ik word ook bijvoorbeeld aangesproken op Hoog Catharijne door allerlei mooiboys met wie ik niets mee te maken wil hebben. Van die vieze jongens met hun bontkragen die niets anders te doen hebben. Het zijn ook echt díe types bij wie ik denk: Nee, jullie aandacht hoef ik niet. Zoek maar een leuke Anita ofzo op en laat mij met rust.
Of mannen die mij herkennen van de fitness. "Oh ik zie je wel eens trainen bij de Fit4Free, wil je een keer drinken?". Godverdomme, jullie zijn dik in de dertig, leave me alone. En zelfs waren ze van mij leeftijd, ik ken ze niet eens. Leuk voor ze dat ze mij herkennen maar dat betekent niet dat we opeens een klik ofzo hebben omdat we lid zijn van dezelfde sportschool
. Spreek me desnoods aan tijdens het fitnessen maar als we tijdens het fitnessen nooit hebben gesproken zie ik het nut er niet van in om iets te gaan drinken. Niet dat ik anders wel mee was gaan drinken.
Dank u~!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
mooie buik, houden zo, die fitnessalleen fit4free
Vooral als het turken zijn die denken dat ze italiaan worden door zo vaak mogelijk de italiaanse vlag in hun kleding terug te laten komen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef seiramu het volgende:
Ik word ook bijvoorbeeld aangesproken op Hoog Catharijne door allerlei mooiboys met wie ik niets mee te maken wil hebben. Van die vieze jongens met hun bontkragen die niets anders te doen hebben.
Je maakt van een aandachtshoeren topic een Turkenbashtopic?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:23 schreef linpunt het volgende:
[..]
Vooral als het turken zijn die denken dat ze italiaan worden door zo vaak mogelijk de italiaanse vlag in hun kleding terug te laten komen.
Als Turks zijnde schaam ik me diep voor zequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:23 schreef linpunt het volgende:
[..]
Vooral als het turken zijn die denken dat ze italiaan worden door zo vaak mogelijk de italiaanse vlag in hun kleding terug te laten komen.
Ik ben inderdaad nooit door een Nederlander aangesproken of lastig gevallen. Ik geef het niet graag toe maar ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:28 schreef Taartjeh het volgende:
Het zijn naar mijn idee altijd de turken en marokkanen die de verkeerde aandacht geven en soms van die vieze italianen.![]()
Maar een fatsoendelijke man die doet dat niet op zo'n manier.
kijk jou helemaal snelle conclusies zien trekken na elke postquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je maakt van een aandachtshoeren topic een Turkenbashtopic?
Ja truequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:28 schreef Taartjeh het volgende:
Het zijn naar mijn idee altijd de turken en marokkanen die de verkeerde aandacht geven en soms van die vieze italianen.![]()
Maar een fatsoendelijke man die doet dat niet op zo'n manier.
Doe ik helemaal niet. De OP ging over een geilbak in de trein en een stel bouwvakkers maar jij haalt er nu zelfs Turken bij. Wat hebben zij met dit hele topic te makenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:31 schreef linpunt het volgende:
[..]
kijk jou helemaal snelle conclusies zien trekken na elke post![]()
ben je aan het vissen naar een stickertje of een ster achter je naam?![]()
ik ga toch niet alle voorbeelden opnoemen, tevens was die dude in de plus een turk. En zij zijn toch vaak de lui die zoiets doen. En niet gaan roepen dat het niet zo is, want het is nou eenmaal zo.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Doe ik helemaal niet. De OP ging over een geilbak in de trein en een stel bouwvakkers maar jij haalt er nu zelfs Turken bij. Wat hebben zij met dit hele topic te maken![]()
En hoezo na elke post? Na 24 uur reageer ik hier weer. Zet je klok ff goed ja
alsjeblieft, omdat je verder niets snapt van begrijpend lezen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:07 schreef linpunt het volgende:
Vandaag viel iemand mij in de Plus (die winkel met die zeekoe) lastig door al "Mevrouw, mevrouw!" schreeuwend mij achterna te rennen. Om vervolgens te vragen; "Wat doe je hier?" Xeauouixeau een domme openingszin (zelfs voor een Guido - die een turk was die dacht dat hij een Italiaan was vanwege vuilniszakkenjas) als ik in een supermarkt sta.
Beste linpunt, als jij werkelijk het meisje van je FoBo bent ben je een hele mooie meid. Gozers die je naroepen moeten je toch volkomen koud laten? Zoals ik al eerder hier heb gepost zou je moeten denken: pfffffff heb je er weer zo eentje.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:44 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik ga toch niet alle voorbeelden opnoemen, tevens was die dude in de plus een turk. En zij zijn toch vaak de lui die zoiets doen. En niet gaan roepen dat het niet zo is, want het is nou eenmaal zo.
Verder zie ik alleen maar dat je dingen uit hun verband trekt zonder echt het gesprek te volgen, ik ga niet in de gaten houden wanneer jij zooi post. Ik ben toch verdomme je groep 4-juffrouw toch niet
awh lief, maar ik zie niet in waarom het geen gegronde klacht is als iedereen er stiekem mee eens is. Ik zie niet in waarom deze klacht niet telt omdat 'het nou eenmaal zo is'. Door de 'oh, dat is normaal'-attitute blijven mannen denken dat ze vrouwen zo aan kunnen spreken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Beste linpunt, als jij werkelijk het meisje van je FoBo bent ben je een hele mooie meid. Gozers die je naroepen moeten je toch volkomen koud laten? Zoals ik al eerder hier heb gepost zou je moeten denken: pfffffff heb je er weer zo eentje.
Hoe meer aandacht je schenkt aan zulke sukkels hoe meer je daalt in eigenwaarde.
Ze zijn jouw aandacht niet waard, snap je?
En waarom geef je dat niet graag toe? Omdat anders het stereotype weer eens wordt bevestigd?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:28 schreef seiramu het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad nooit door een Nederlander aangesproken of lastig gevallen. Ik geef het niet graag toe maar ik ben het met je eens.
Ja zoiets. Omdat ik Turks ben en wil dat onze Turkse jongens zich netjes gedragen naar vrouwen toequote:Op zondag 23 januari 2011 00:06 schreef pisnicht het volgende:
[..]
En waarom geef je dat niet graag toe? Omdat anders het stereotype weer eens wordt bevestigd?
Jouw signature!quote:Op zondag 23 januari 2011 00:06 schreef pisnicht het volgende:
[..]
En waarom geef je dat niet graag toe? Omdat anders het stereotype weer eens wordt bevestigd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |