SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nadat ie het al tig x bij anderen had geprobeerd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:07 schreef linpunt het volgende:
Mensen die chicks (ook TS) lastigvallen voor een date zijn kut.
Gisteren in de trein wilde iemand "een keer wat gaan drinken", ik ken je verdomde naam niet eens.
?quote:Vandaag viel iemand mij in de Plus (die winkel met die zeekoe) lastig door al "Mevrouw, mevrouw!" schreeuwend mij achterna te rennen. Om vervolgens te vragen; "Wat doe je hier?" Xeauouixeau een domme openingszin (zelfs voor een Guido - die een turk was die dacht dat hij een Italiaan was vanwege vuilniszakkenjas) als ik in een supermarkt sta.
Hallooooo!! die kerels roepen iedereen na.quote:En zelfs als ik kapot terug kom na twee uur reizen roepen bouwvakkers naar me.
GA DOOD. IDIOTEN.
Echte mooie meisjes zijn mannelijke aandacht zo gewend dat ze er nooit een topic over openen, dan blijven ze bezig namelijk. Geniet er dus van.quote:kijk mij boos zijn omdat ik chagrijnig ben van het treinen.
edit: en te druk heb met school en daarom niet mijn frustraties weg kon fok!ken voor wel 24 uur.![]()
wens mij hier geluk dat ik de kamer krijg die ik achterna ging jagen. (waardoor ik zo laat nog moest treinen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
HAHAquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:20 schreef chroestjov het volgende:
Eigen schuld TS, moet je je maar niet zo op straat laten zien in die "gewaagde" kleding van je.Inderdaad. Gekleed als een tippelaarster brengt ze alle mannen het hoofd op hol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt omdat je steeds wegvlucht in je *kuch* Aston Martin.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik doe serieus iets fout als vrouw-zijnde
Dat kansloze geroep krijg ik er nog wel uit, maar mannen vragen mij nooit of ik iets wil drinken zo spontaan
Heb je dorst dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Dat kansloze geroep krijg ik er nog wel uit, maar mannen vragen mij nooit of ik iets wil drinken zo spontaan
Heb je al plannen voor morgenavondquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
dat komt omdat die cultuur in tegenstelling tot wat je zou denken niet zo heerst in den boschquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
edit: faalquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Hij is niet van mijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:27 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Komt omdat je steeds wegvlucht in je *kuch* Aston Martin.
Welke cultuur?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat komt omdat die cultuur in tegenstelling tot wat je zou denken niet zo heerst in den bosch
Misschien omdat je met je vriendje samen loopt?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Welke cultuur?
En ook in Breda, Utrecht, Amsterdam of waar dan ook word ik nooit zo mee uitgevraagd
TS, het is overigens wel schattig hoor. Als een man ook in z'n eentje is en een persoonlijk gesprek met je aanknoopt.
Ik zou dat wel waarderen
dat snap ik ook wel, dat zijn allemaal plaatsen waar relatief veel vrouwen zijn. in steden waar veel mannen zijn zullen dit soort dingen eerder gebeuren omdat gasten hun hunting tactics moeten aanpassen en beter hun best moeten doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Welke cultuur?
En ook in Breda, Utrecht, Amsterdam of waar dan ook word ik nooit zo mee uitgevraagd
TS, het is overigens wel schattig hoor. Als een man ook in z'n eentje is en een persoonlijk gesprek met je aanknoopt.
Ik zou dat wel waarderen
Nee, ook als ik alleen ben nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien omdat je met je vriendje samen loopt?
Pics om te kunnen beoordelen of je leuk genoeg bentquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, ook als ik alleen ben niet
Ik ben gewoon niet leuk genoeg
Hoi mijn naam is Eduard Eikelstra, wil je misschien wat met me drinken later vannacht in een donker steegje?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:07 schreef linpunt het volgende:
Mensen die chicks (ook TS) lastigvallen voor een date zijn kut.
Gisteren in de trein wilde iemand "een keer wat gaan drinken", ik ken je verdomde naam niet eens.
Vandaag viel iemand mij in de Plus (die winkel met die zeekoe) lastig door al "Mevrouw, mevrouw!" schreeuwend mij achterna te rennen. Om vervolgens te vragen; "Wat doe je hier?" Xeauouixeau een domme openingszin (zelfs voor een Guido - die een turk was die dacht dat hij een Italiaan was vanwege vuilniszakkenjas) als ik in een supermarkt sta.
En zelfs als ik kapot terug kom na twee uur reizen roepen bouwvakkers naar me.
GA DOOD. IDIOTEN.
kijk mij boos zijn omdat ik chagrijnig ben van het treinen.
edit: en te druk heb met school en daarom niet mijn frustraties weg kon fok!ken voor wel 24 uur.![]()
wens mij hier geluk dat ik de kamer krijg die ik achterna ging jagen. (waardoor ik zo laat nog moest treinen)
doelde je nou op mij??!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:38 schreef Triggershot het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar mannen die knipogen op een forum vind ik echt eng.
Niet die smiley gebruiken man, dat sterkt ze alleen maar in hun denkbeeld dat ze aantrekkelijk zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Pics om te kunnen beoordelen of je leuk genoeg bent
Ik probeer die chick te regelen man, jewezzelufquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:42 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Niet die smiley gebruiken man, dat sterkt ze alleen maar in hun denkbeeld dat ze aantrekkelijk zijn
sorryquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, ene onder je, maar ja, de jouwe valt nu ook op.
ik typ een heel kutverhaal, en niemand die er inhoudelijk of uberhaupt op reageertquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat snap ik ook wel, dat zijn allemaal plaatsen waar relatief veel vrouwen zijn. in steden waar veel mannen zijn zullen dit soort dingen eerder gebeuren omdat gasten hun hunting tactics moeten aanpassen en beter hun best moeten doen.
persoonlijk vraag ik regelmatig iets op perrons waar ik sta te wachten aan een random lekkere chick en na een gesprek van een paar minuutjes meestal heeft me dit al zo'n 5 nummers en 2 dates opgeleverd
het werkt dus wel degelijk.
't was dan ook een kutverhaalquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik typ een heel kutverhaal, en niemand die er inhoudelijk of uberhaupt op reageert
En zo blij dat ze aandacht kreeg dat ze er speciaal een topic over opent.quote:
Was jij niet zo'n fokmoeder?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En zo blij dat ze aandacht kreeg dat ze er speciaal een topic over opent.
ga er nou gofterdomme gewoon op inquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:47 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
't was dan ook een kutverhaal
Nee, WAS het maar een kutverhaal, dan was het nog iets.
Ik meen het hoor. Jij mag er wel wezen. Behalve dat blubberbuikje dan. En dat haar. En je dikke tenen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, ook als ik alleen ben niet
Ik ben gewoon niet leuk genoeg
kutquote:
Gezondheid!quote:Xeauouixeau
JA GODVERDOMME MAG IK OOK EENS ????quote:
Je WIL hier ook gewoon reacties op hèquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME MAG IK OOK EENS ????
IK WORD ALLEEN MAAR NAGEROEPEN DOOR KANSLOZE RUKKERS MET GUCCI SCHOENEN EN VMBO![]()
![]()
Het dichtsbij wat ik ooit ben geweest was een verkapt kaartje (kijk mij eens, ik heb een cafe in BoxtelBoxtel
) en daarop gekrabbelt; zin om een x uit eten te gaan?
Een vent die naast je komt zitten in de trein. Een leuk gesprek aanknoopt en vervolgens vraagt of je wat wilt drinken.
Beter dan dat word het denk ik niet. Dat is toch wel de beste manier om een vrouw te winnen.
Heb je ff een kwaliteits PM verzonden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
IK WORD ALLEEN MAAR NAGEROEPEN DOOR KANSLOZE RUKKERS MET GUCCI SCHOENEN EN VMBO![]()
![]()
Het dichtsbij wat ik ooit ben geweest was een verkapt kaartje (kijk mij eens, ik heb een cafe in BoxtelBoxtel
Een vent die naast je komt zitten in de trein. Een leuk gesprek aanknoopt en vervolgens vraagt of je wat wilt drinken.
Beter dan dat word het denk ik niet. Dat is toch wel de beste manier om een vrouw te winnen.
Ja, het liefst van vrouwen. Ik vraag me af of elke vrouw zoiets als vervelend ervaart.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:02 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Je WIL hier ook gewoon reacties op hè
Jij hebt toch iets met Socios gehad?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:54 schreef shiftknop het volgende:
[..]
Ik meen het hoor. Jij mag er wel wezen. Behalve dat blubberbuikje dan. En dat haar. En je dikke tenen.![]()
Jullie vrouwen hebben het zo slecht nog niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:06 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, het liefst van vrouwen. Ik vraag me af of elke vrouw zoiets als vervelend ervaart.
Dat bouwvakker gedeelte snap ik wel. Maar zoals ik zei; meer dan een persoonlijk gesprekje kun je niet verlangen toch?
Ik was aan het afgeven op de ipad van de chick naast me omdat ze fruitninja verkeerd speeldequote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
![]()
Hé, je bent afwezig op Facebook!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:18 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik was aan het afgeven op de ipad van de chick naast me omdat ze fruitninja verkeerd speelde
En mannen kunnen waarderen dat je dingen afweet van COD enzo, maar het punt was dat mensen, en vooral mannen, het ook niet normaal kunnen doen.
Of ze roepen dingen naar je, ze vragen je zomaar voor drinken of ze praten vertyft Neerlands. "mevrouw, mevrouw, wat doet u hier? Waar woont u?" is geen goeie openingszin.
En ik had een trenchcoat aan van de ZARA, daar is niets hoerigs aan.
jaaaaaaa, dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ja blijkbaar krijg je nog niet genoeg aandacht dus kom je hier nog even verkondigen dat iemand tegen je praatte (ja bouwvakkers etc. is erbij verzonnen)quote:
Even quote voor het nageslachtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:15 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Jullie vrouwen hebben het zo slecht nog niet.
Mannen moeten origineel, verrassend, initiatiefrijk, grappig en charmant zijn.
Een gesprekje aanknopen, op iemand afstappen, de sprong wagen.
En zeg niet dat je het goed voor je ego is als iemand een poging doet (of zou doen) om jou te versieren.
Het enige dat je als (aantrekkelijke) vrouw hoeft te doen is bovenin je torentje wachten tot er een man de klim naar boven wacht, om hem vervolgens in het dal der schaamte te trappen. Tot er eens een keer iets leuks tussen zit.
En d'r staan inderdaad wat losers onderaan dat torentje te roepen, maar die weten zelf ook wel dat je niet naar beneden komt
nee ik kom klagen dat ze niet normaal kunnen praten, praten ze ook met die mond tegen hun moeder.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja blijkbaar krijg je nog niet genoeg aandacht dus kom je hier nog even verkondigen dat iemand tegen je praatte (ja bouwvakkers etc. is erbij verzonnen)
Waarom zouden ze hun moeder willen versieren? I don't even..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:25 schreef linpunt het volgende:
[..]
nee ik kom klagen dat ze niet normaal kunnen praten, praten ze ook met die mond tegen hun moeder.
Propsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:15 schreef Schalks. het volgende:
Verrassend hoe goed deze metafoor uitpakt
dat zeg ik niet, maar je hoort ein frau met evenveel respect te behandelen zoals je je moeder zou behandelen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:25 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Waarom zouden ze hun moeder willen versieren? I don't even..
je bent niet uitgescholden hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:26 schreef linpunt het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, maar je hoort ein frau met evenveel respect te behandelen zoals je je moeder zou behandelen.
en vergeet mijn kekke carry slee-bril nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je bent niet uitgescholden hoor
hoewel in het echt waarschijnlijk wel en daarom haat je mannen en heb je nu een nieuwe frisse look, paarse stekeltjes en een kekke wenkbrouwpiercing. Lekker jezelf.
je kan het ook normaal tegen hem zeggen. Hij heeft echt veel moed dat hij tenminste een vrouw durft aan te spreken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:32 schreef linpunt het volgende:
[..]
en vergeet mijn kekke carry slee-bril niet
Maar toch, als een Guido achter me aan komt lopen in de Plus met als volgt gaande gesprek;
G.: (rent TS achterna) "Mevrouw, mevrouw!"
Lin.: "Hu?"
G.: "Wat ben je aan het doen hier?"
Lin. & vriendin: "Boodschappen doen."
G.: (tegen vriendin) "Jij mag boodschappen doen, ik wil even alleen met haar praten."
(tegen TS) "Waar woont je?"
Lin.: "R'dam, waarom?"
G.: "Misschien kunnen we een keer afspreken."
Lin.: "Nee en ik vind het naar hoe je achter me aankomt, daar moet je mee oppassen bij vrouwen." (oog zoekt V-speld-dragend-security-man)
G.: (flipt) "IK MOET OPPASSEN VOOR VROUWEN?!"
/ Lin. denkt dat ze gehoekt wordt.
Hoe verwachten ze dat vrouwen erop reageren? Zo van; "Ja joh, leuk, gaan een keertje daten zodat je me kan verkopen aan een loverboypimp."?
sorry hoor, maar dit slaat nergens op. nou heb ik van huis uit wel geleerd om vrouwen respectvol te behandelen (snooki zou ik trouwens wel knock-out slaan, maar dat is ook geen vrouwquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:26 schreef linpunt het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, maar je hoort ein frau met evenveel respect te behandelen zoals je je moeder zou behandelen.
Nee, ik vond het gewoon sowieso dom dat hij mijn vriendin wegstuurde om dat soort rare vragen aan me te stellen nadat hij me achterna rende. Toen moest hij optyfen van V-mannetje omdat hij voor de winkel op ons ging wachten en andere mensen ging lastigvallen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je kan het ook normaal tegen hem zeggen. Hij heeft echt veel moed dat hij tenminste een vrouw durft aan te spreken.
trouwens: eng he, mensen?
Als je echt een mooie meid bent raak je immuun voor dat soort aandacht.quote:
Stel, je bent een chick. Wil je dan dat iemand naar je roept: "HEE, LEKKER WIJF." of naar aanleiding van iets een gesprek begint, je naam vraagt en dan vraagt naar je nummer?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
sorry hoor, maar dit slaat nergens op. nou heb ik van huis uit wel geleerd om vrouwen respectvol te behandelen (snooki zou ik trouwens wel knock-out slaan, maar dat is ook geen vrouw) maar er zit nogal een verschil in de mate van respect jegens je moeder of een chick die je wil versieren. het is een volkomen andere situatie en daarom volkomen onzin om die met elkaar te vergelijken.
iets met appels en peren...
Jij woont helemaal niet in Rotterdam, vind je het gek dat die jongen flipt, leugenaar!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:32 schreef linpunt het volgende:
[..]
en vergeet mijn kekke carry slee-bril niet
Maar toch, als een Guido achter me aan komt lopen in de Plus met als volgt gaande gesprek;
G.: (rent TS achterna) "Mevrouw, mevrouw!"
Lin.: "Hu?"
G.: "Wat ben je aan het doen hier?"
Lin. & vriendin: "Boodschappen doen."
G.: (tegen vriendin) "Jij mag boodschappen doen, ik wil even alleen met haar praten."
(tegen TS) "Waar woont je?"
Lin.: "R'dam, waarom?"
G.: "Misschien kunnen we een keer afspreken."
Lin.: "Nee en ik vind het naar hoe je achter me aankomt, daar moet je mee oppassen bij vrouwen." (oog zoekt V-speld-dragend-security-man)
G.: (flipt) "IK MOET OPPASSEN VOOR VROUWEN?!"
/ Lin. denkt dat ze gehoekt wordt.
Hoe verwachten ze dat vrouwen erop reageren? Zo van; "Ja joh, leuk, gaan een keertje daten zodat je me kan verkopen aan een loverboypimp."?
Wat denk je dan? Dat ik echt ga vertellen waar ik woon?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:36 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Jij woont helemaal niet in Rotterdam, vind je het gek dat die jongen flipt, leugenaar!
wel zo netjesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:37 schreef linpunt het volgende:
[..]
Wat denk je dan? Dat ik echt ga vertellen waar ik woon?
Als je ook maar enigszins eigenwaarde hebt eis je van mensen dat ze normaal tegen je doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als je echt een mooie meid bent raak je immuun voor dat soort aandacht.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:37 schreef linpunt het volgende:
[..]
Wat denk je dan? Dat ik echt ga vertellen waar ik woon?
quote:
ik heb hier laatst met een aantal mensen een discussie over gehad, en ik kan niet denken: stel, ik ben een chick. evenmin kan jij dat omgekeerd. zo werkt het, en dus heeft deze vraag geen zin.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:36 schreef linpunt het volgende:
[..]
Stel, je bent een chick. Wil je dan dat iemand naar je roept: "HEE, LEKKER WIJF." of naar aanleiding van iets een gesprek begint, je naam vraagt en dan vraagt naar je nummer?
jij doet er moeite voor en daar krijg je dan kudos voor.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb hier laatst met een aantal mensen een discussie over gehad, en ik kan niet denken: stel, ik ben een chick. evenmin kan jij dat omgekeerd. zo werkt het, en dus heeft deze vraag geen zin.
ik kan je alleen vertellen dat ik persoonlijk behoorlijk succes heb door op een perron of een andere random locatie om een aansteker of wat dan ook aan een chick te vragen en vervolgens een gesprekje aan te knopen, en ik daaruit opmaak dat chicks inderdaad gewoon fatsoenlijk aangesproken willen worden.
neemt niet weg dat het precies is wat schalks zegt. Het is gewoon zwaar ondankbaar voor gasten die er wel hun best voor doen. je doet er moeite voor en je wordt genadeloos de grond in getrapt door sommige chicks.
je moet het ijs breken en daarna de sexuele spanning opbouwen, dan gaat het allemaal vanzelfquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:43 schreef linpunt het volgende:
[..]
jij doet er moeite voor en daar krijg je dan kudos voor.
Maar daar ging het dus om dat deze dudes mensen achterna schreeuwen en gelijk vragen of ik (maar ook elke chick voor/na mij waarschijnlijk) gelijk wil wat wil gaan drinken/batsen/tongen. En dat is gewoon stom.
Maar jij hebt een vriendje, dus je wijst sowieso iedereen af.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:43 schreef linpunt het volgende:
[..]
jij doet er moeite voor en daar krijg je dan kudos voor.
Maar daar ging het dus om dat deze dudes mensen achterna schreeuwen en gelijk vragen of ik (maar ook elke chick voor/na mij waarschijnlijk) gelijk wil wat wil gaan drinken/batsen/tongen. En dat is gewoon stom.
elke meid is onder elke omstandigheid het bed in te lullenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:45 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Maar jij hebt een vriendje, dus je wijst sowieso iedereen af.
ik zei zelfs dat ik getrouwd was terwijl ik naar mijn ring wees.. toen stammelde hij : "Je bent al getrouwd?! Oh.. ja.. is het een Nederlander? Hoe heet hij?"quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:45 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Maar je hebt een vriendje, dus je wijst sowieso iedereen af.
gewoon ook gelijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je moet het ijs breken en daarna de sexuele spanning opbouwen, dan gaat het allemaal vanzelf
maar zoals ik al zei, zijn er dus chicks die niet subtiel doen ofzo en je genadeloos voor paal zetten, en die zijn net zo erg als de gasten waar jij het over hebt
Maar daar ging het niet om, ik probeer hier een klacht te maken namens alle eierstokdragers!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:47 schreef StringsOfLife het volgende:
Ik vind dit topic wel een beetje een hoog "zie mij toch eens gewild zijn"-gehalte hebben. Al begrijp ik de klacht wel.
dat merk je toch vanzelf welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:47 schreef linpunt het volgende:
[..]
gewoon ook gelijk.Of je kijkt eerst of het wel klikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |