abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 januari 2011 @ 01:12:24 #61
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_91644291
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:

[..]

JA GODVERDOMME MAG IK OOK EENS ????

IK WORD ALLEEN MAAR NAGEROEPEN DOOR KANSLOZE RUKKERS MET GUCCI SCHOENEN EN VMBO :( :( :(
Het dichtsbij wat ik ooit ben geweest was een verkapt kaartje (kijk mij eens, ik heb een cafe in Boxtel :') Boxtel :') ) en daarop gekrabbelt; zin om een x uit eten te gaan?

Een vent die naast je komt zitten in de trein. Een leuk gesprek aanknoopt en vervolgens vraagt of je wat wilt drinken.
Beter dan dat word het denk ik niet. Dat is toch wel de beste manier om een vrouw te winnen.
Jij hebt toch iets met Socios gehad? :9
  † In Memoriam † vrijdag 21 januari 2011 @ 01:13:28 #62
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_91644322
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:54 schreef shiftknop het volgende:

[..]

Ik meen het hoor. Jij mag er wel wezen. Behalve dat blubberbuikje dan. En dat haar. En je dikke tenen. :) ;)
_O- Hoe kom je erbij? Flikker toch op man. Kijk voortaan in het juiste FoBo voor je zulke kul post.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  vrijdag 21 januari 2011 @ 01:15:00 #63
331553 Schalks.
Ik wil eruit Houten Achtbaan 1
pi_91644353
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:06 schreef Goodluck_Charm het volgende:

[..]

Ja, het liefst van vrouwen. Ik vraag me af of elke vrouw zoiets als vervelend ervaart.
Dat bouwvakker gedeelte snap ik wel. Maar zoals ik zei; meer dan een persoonlijk gesprekje kun je niet verlangen toch?
Jullie vrouwen hebben het zo slecht nog niet.
Mannen moeten origineel, verrassend, initiatiefrijk, grappig en charmant zijn.
Een gesprekje aanknopen, op iemand afstappen, de sprong wagen.
En zeg niet dat je het goed voor je ego is als iemand een poging doet (of zou doen) om jou te versieren.

Het enige dat je als (aantrekkelijke) vrouw hoeft te doen is bovenin je torentje wachten tot er een man de klim naar boven wacht, om hem vervolgens in het dal der schaamte te trappen. Tot er eens een keer iets leuks tussen zit.

En d'r staan inderdaad wat losers onderaan dat torentje te roepen, maar die weten zelf ook wel dat je niet naar beneden komt :)
and then...
  vrijdag 21 januari 2011 @ 01:15:59 #64
331553 Schalks.
Ik wil eruit Houten Achtbaan 1
pi_91644371
Verrassend hoe goed deze metafoor uitpakt
and then...
pi_91644407
Je moet dichter worden man
pi_91644434
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:

[..]

JA GODVERDOMME MAG IK OOK EENS ????

IK WORD ALLEEN MAAR NAGEROEPEN DOOR KANSLOZE RUKKERS MET GUCCI SCHOENEN EN VMBO :( :( :(
Het dichtsbij wat ik ooit ben geweest was een verkapt kaartje (kijk mij eens, ik heb een cafe in Boxtel :') Boxtel :') ) en daarop gekrabbelt; zin om een x uit eten te gaan?

Een vent die naast je komt zitten in de trein. Een leuk gesprek aanknoopt en vervolgens vraagt of je wat wilt drinken.
Beter dan dat word het denk ik niet. Dat is toch wel de beste manier om een vrouw te winnen.
Ik was aan het afgeven op de ipad van de chick naast me omdat ze fruitninja verkeerd speelde :')
En mannen kunnen waarderen dat je dingen afweet van COD enzo, maar het punt was dat mensen, en vooral mannen, het ook niet normaal kunnen doen.
Of ze roepen dingen naar je, ze vragen je zomaar voor drinken of ze praten vertyft Neerlands. "mevrouw, mevrouw, wat doet u hier? Waar woont u?" is geen goeie openingszin.

En ik had een trenchcoat aan van de ZARA, daar is niets hoerigs aan. :*
pi_91644459
Ik zou TS weleens in de trein willen tegenkomen.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 01:20:53 #68
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_91644500
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:18 schreef linpunt het volgende:

[..]

Ik was aan het afgeven op de ipad van de chick naast me omdat ze fruitninja verkeerd speelde :')
En mannen kunnen waarderen dat je dingen afweet van COD enzo, maar het punt was dat mensen, en vooral mannen, het ook niet normaal kunnen doen.
Of ze roepen dingen naar je, ze vragen je zomaar voor drinken of ze praten vertyft Neerlands. "mevrouw, mevrouw, wat doet u hier? Waar woont u?" is geen goeie openingszin.

En ik had een trenchcoat aan van de ZARA, daar is niets hoerigs aan. :*
Hé, je bent afwezig op Facebook! :o
  † In Memoriam † vrijdag 21 januari 2011 @ 01:21:23 #69
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_91644506
TS stinkt uit dr kut hahahaha
:')
pi_91644522
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:52 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

En zo blij dat ze aandacht kreeg dat ze er speciaal een topic over opent.
jaaaaaaa, dat zal het zijn. :')
  † In Memoriam † vrijdag 21 januari 2011 @ 01:24:19 #71
pi_91644577
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:22 schreef linpunt het volgende:

[..]

ja blijkbaar krijg je nog niet genoeg aandacht dus kom je hier nog even verkondigen dat iemand tegen je praatte (ja bouwvakkers etc. is erbij verzonnen)
pi_91644590
quote:
13s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:15 schreef Schalks. het volgende:

[..]

Jullie vrouwen hebben het zo slecht nog niet.
Mannen moeten origineel, verrassend, initiatiefrijk, grappig en charmant zijn.
Een gesprekje aanknopen, op iemand afstappen, de sprong wagen.
En zeg niet dat je het goed voor je ego is als iemand een poging doet (of zou doen) om jou te versieren.

Het enige dat je als (aantrekkelijke) vrouw hoeft te doen is bovenin je torentje wachten tot er een man de klim naar boven wacht, om hem vervolgens in het dal der schaamte te trappen. Tot er eens een keer iets leuks tussen zit.

En d'r staan inderdaad wat losers onderaan dat torentje te roepen, maar die weten zelf ook wel dat je niet naar beneden komt :)
Even quote voor het nageslacht _O_
pi_91644592
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

ja blijkbaar krijg je nog niet genoeg aandacht dus kom je hier nog even verkondigen dat iemand tegen je praatte (ja bouwvakkers etc. is erbij verzonnen)
nee ik kom klagen dat ze niet normaal kunnen praten, praten ze ook met die mond tegen hun moeder. :')
  vrijdag 21 januari 2011 @ 01:25:28 #74
271538 Brainfish
Vis met borsthaar
pi_91644609
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:25 schreef linpunt het volgende:

[..]

nee ik kom klagen dat ze niet normaal kunnen praten, praten ze ook met die mond tegen hun moeder. :')
Waarom zouden ze hun moeder willen versieren? I don't even..
It's fun to lose.
And to pretend.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 01:26:02 #75
271538 Brainfish
Vis met borsthaar
pi_91644623
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:15 schreef Schalks. het volgende:
Verrassend hoe goed deze metafoor uitpakt
Props
It's fun to lose.
And to pretend.
pi_91644634
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:25 schreef Brainfish het volgende:

[..]

Waarom zouden ze hun moeder willen versieren? I don't even..
dat zeg ik niet, maar je hoort ein frau met evenveel respect te behandelen zoals je je moeder zou behandelen. :Y
  † In Memoriam † vrijdag 21 januari 2011 @ 01:27:25 #77
pi_91644661
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:26 schreef linpunt het volgende:

[..]

dat zeg ik niet, maar je hoort ein frau met evenveel respect te behandelen zoals je je moeder zou behandelen. :Y
je bent niet uitgescholden hoor

hoewel in het echt waarschijnlijk wel en daarom haat je mannen en heb je nu een nieuwe frisse look, paarse stekeltjes en een kekke wenkbrouwpiercing. Lekker jezelf.
pi_91644765
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

je bent niet uitgescholden hoor

hoewel in het echt waarschijnlijk wel en daarom haat je mannen en heb je nu een nieuwe frisse look, paarse stekeltjes en een kekke wenkbrouwpiercing. Lekker jezelf.
en vergeet mijn kekke carry slee-bril niet :9

Maar toch, als een Guido achter me aan komt lopen in de Plus met als volgt gaande gesprek;
G.: (rent TS achterna) "Mevrouw, mevrouw!"
Lin.: "Hu?"
G.: "Wat ben je aan het doen hier?"
Lin. & vriendin: "Boodschappen doen." :')
G.: (tegen vriendin) "Jij mag boodschappen doen, ik wil even alleen met haar praten."
(tegen TS) "Waar woont je?"
Lin.: "R'dam, waarom?"
G.: "Misschien kunnen we een keer afspreken."
Lin.: "Nee en ik vind het naar hoe je achter me aankomt, daar moet je mee oppassen bij vrouwen." (oog zoekt V-speld-dragend-security-man)
G.: (flipt) "IK MOET OPPASSEN VOOR VROUWEN?!"
/ Lin. denkt dat ze gehoekt wordt.

Hoe verwachten ze dat vrouwen erop reageren? Zo van; "Ja joh, leuk, gaan een keertje daten zodat je me kan verkopen aan een loverboypimp."? :')
  † In Memoriam † vrijdag 21 januari 2011 @ 01:34:00 #79
pi_91644800
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:32 schreef linpunt het volgende:

[..]

Maar toch, als een Guido achter me aan komt lopen in de Plus met als volgt gaande gesprek;
G.: (tegen vriendin) "Jij mag boodschappen doen, ik wil even alleen met haar praten."
Lin.: "Nee en ik vind het naar hoe je achter me aankomt, daar moet je mee oppassen bij vrouwen." (oog zoekt V-speld-dragend-security-man)

Hoe verwachten ze dat vrouwen erop reageren? Zo van; "Ja joh, leuk, gaan een keertje daten zodat je me kan verkopen aan een loverboypimp."? :')
je kan het ook normaal tegen hem zeggen. Hij heeft echt veel moed dat hij tenminste een vrouw durft aan te spreken.

trouwens: eng he, mensen?
  vrijdag 21 januari 2011 @ 01:35:07 #80
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_91644820
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:26 schreef linpunt het volgende:

[..]

sorry hoor, maar dit slaat nergens op. nou heb ik van huis uit wel geleerd om vrouwen respectvol te behandelen (snooki zou ik trouwens wel knock-out slaan, maar dat is ook geen vrouw :') ) maar er zit nogal een verschil in de mate van respect jegens je moeder of een chick die je wil versieren. het is een volkomen andere situatie en daarom volkomen onzin om die met elkaar te vergelijken.

iets met appels en peren...
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_91644827
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

je kan het ook normaal tegen hem zeggen. Hij heeft echt veel moed dat hij tenminste een vrouw durft aan te spreken.

trouwens: eng he, mensen?
Nee, ik vond het gewoon sowieso dom dat hij mijn vriendin wegstuurde om dat soort rare vragen aan me te stellen nadat hij me achterna rende. Toen moest hij optyfen van V-mannetje omdat hij voor de winkel op ons ging wachten en andere mensen ging lastigvallen.
  † In Memoriam † vrijdag 21 januari 2011 @ 01:36:23 #82
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_91644846
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:22 schreef linpunt het volgende:

[..]

Als je echt een mooie meid bent raak je immuun voor dat soort aandacht.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_91644849
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:35 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

sorry hoor, maar dit slaat nergens op. nou heb ik van huis uit wel geleerd om vrouwen respectvol te behandelen (snooki zou ik trouwens wel knock-out slaan, maar dat is ook geen vrouw :') ) maar er zit nogal een verschil in de mate van respect jegens je moeder of een chick die je wil versieren. het is een volkomen andere situatie en daarom volkomen onzin om die met elkaar te vergelijken.

iets met appels en peren...
Stel, je bent een chick. Wil je dan dat iemand naar je roept: "HEE, LEKKER WIJF." of naar aanleiding van iets een gesprek begint, je naam vraagt en dan vraagt naar je nummer?
  vrijdag 21 januari 2011 @ 01:36:49 #84
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_91644858
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:32 schreef linpunt het volgende:

[..]

Jij woont helemaal niet in Rotterdam, vind je het gek dat die jongen flipt, leugenaar! :')
pi_91644873
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:36 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Jij woont helemaal niet in Rotterdam, vind je het gek dat die jongen flipt, leugenaar! :')
Wat denk je dan? Dat ik echt ga vertellen waar ik woon? :')
  † In Memoriam † vrijdag 21 januari 2011 @ 01:37:54 #86
pi_91644888
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:37 schreef linpunt het volgende:

[..]

wel zo netjes
pi_91644900
quote:
12s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:36 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Als je echt een mooie meid bent raak je immuun voor dat soort aandacht.
Als je ook maar enigszins eigenwaarde hebt eis je van mensen dat ze normaal tegen je doen.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 01:39:22 #88
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_91644920
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:37 schreef linpunt het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

wel zo netjes
pi_91644924
Blijkbaar zwem jij gewoon in de vijver waar G's en bouwvakkers in vissen?
  vrijdag 21 januari 2011 @ 01:41:12 #90
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_91644968
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:36 schreef linpunt het volgende:

[..]

Stel, je bent een chick. Wil je dan dat iemand naar je roept: "HEE, LEKKER WIJF." of naar aanleiding van iets een gesprek begint, je naam vraagt en dan vraagt naar je nummer?
ik heb hier laatst met een aantal mensen een discussie over gehad, en ik kan niet denken: stel, ik ben een chick. evenmin kan jij dat omgekeerd. zo werkt het, en dus heeft deze vraag geen zin.

ik kan je alleen vertellen dat ik persoonlijk behoorlijk succes heb door op een perron of een andere random locatie om een aansteker of wat dan ook aan een chick te vragen en vervolgens een gesprekje aan te knopen, en ik daaruit opmaak dat chicks inderdaad gewoon fatsoenlijk aangesproken willen worden.

neemt niet weg dat het precies is wat schalks zegt. Het is gewoon zwaar ondankbaar voor gasten die er wel hun best voor doen. je doet er moeite voor en je wordt genadeloos de grond in getrapt door sommige chicks.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')