abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91644634
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:25 schreef Brainfish het volgende:

[..]

Waarom zouden ze hun moeder willen versieren? I don't even..
dat zeg ik niet, maar je hoort ein frau met evenveel respect te behandelen zoals je je moeder zou behandelen. :Y
  † In Memoriam † vrijdag 21 januari 2011 @ 01:27:25 #77
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_91644661
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:26 schreef linpunt het volgende:

[..]

dat zeg ik niet, maar je hoort ein frau met evenveel respect te behandelen zoals je je moeder zou behandelen. :Y
je bent niet uitgescholden hoor

hoewel in het echt waarschijnlijk wel en daarom haat je mannen en heb je nu een nieuwe frisse look, paarse stekeltjes en een kekke wenkbrouwpiercing. Lekker jezelf.
:')
pi_91644765
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

je bent niet uitgescholden hoor

hoewel in het echt waarschijnlijk wel en daarom haat je mannen en heb je nu een nieuwe frisse look, paarse stekeltjes en een kekke wenkbrouwpiercing. Lekker jezelf.
en vergeet mijn kekke carry slee-bril niet :9

Maar toch, als een Guido achter me aan komt lopen in de Plus met als volgt gaande gesprek;
G.: (rent TS achterna) "Mevrouw, mevrouw!"
Lin.: "Hu?"
G.: "Wat ben je aan het doen hier?"
Lin. & vriendin: "Boodschappen doen." :')
G.: (tegen vriendin) "Jij mag boodschappen doen, ik wil even alleen met haar praten."
(tegen TS) "Waar woont je?"
Lin.: "R'dam, waarom?"
G.: "Misschien kunnen we een keer afspreken."
Lin.: "Nee en ik vind het naar hoe je achter me aankomt, daar moet je mee oppassen bij vrouwen." (oog zoekt V-speld-dragend-security-man)
G.: (flipt) "IK MOET OPPASSEN VOOR VROUWEN?!"
/ Lin. denkt dat ze gehoekt wordt.

Hoe verwachten ze dat vrouwen erop reageren? Zo van; "Ja joh, leuk, gaan een keertje daten zodat je me kan verkopen aan een loverboypimp."? :')
  † In Memoriam † vrijdag 21 januari 2011 @ 01:34:00 #79
pi_91644800
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:32 schreef linpunt het volgende:

[..]

Maar toch, als een Guido achter me aan komt lopen in de Plus met als volgt gaande gesprek;
G.: (tegen vriendin) "Jij mag boodschappen doen, ik wil even alleen met haar praten."
Lin.: "Nee en ik vind het naar hoe je achter me aankomt, daar moet je mee oppassen bij vrouwen." (oog zoekt V-speld-dragend-security-man)

Hoe verwachten ze dat vrouwen erop reageren? Zo van; "Ja joh, leuk, gaan een keertje daten zodat je me kan verkopen aan een loverboypimp."? :')
je kan het ook normaal tegen hem zeggen. Hij heeft echt veel moed dat hij tenminste een vrouw durft aan te spreken.

trouwens: eng he, mensen?
  vrijdag 21 januari 2011 @ 01:35:07 #80
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_91644820
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:26 schreef linpunt het volgende:

[..]

sorry hoor, maar dit slaat nergens op. nou heb ik van huis uit wel geleerd om vrouwen respectvol te behandelen (snooki zou ik trouwens wel knock-out slaan, maar dat is ook geen vrouw :') ) maar er zit nogal een verschil in de mate van respect jegens je moeder of een chick die je wil versieren. het is een volkomen andere situatie en daarom volkomen onzin om die met elkaar te vergelijken.

iets met appels en peren...
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_91644827
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

je kan het ook normaal tegen hem zeggen. Hij heeft echt veel moed dat hij tenminste een vrouw durft aan te spreken.

trouwens: eng he, mensen?
Nee, ik vond het gewoon sowieso dom dat hij mijn vriendin wegstuurde om dat soort rare vragen aan me te stellen nadat hij me achterna rende. Toen moest hij optyfen van V-mannetje omdat hij voor de winkel op ons ging wachten en andere mensen ging lastigvallen.
  † In Memoriam † vrijdag 21 januari 2011 @ 01:36:23 #82
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_91644846
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:22 schreef linpunt het volgende:

[..]

jaaaaaaa, dat zal het zijn. :')
Als je echt een mooie meid bent raak je immuun voor dat soort aandacht.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_91644849
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:35 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

sorry hoor, maar dit slaat nergens op. nou heb ik van huis uit wel geleerd om vrouwen respectvol te behandelen (snooki zou ik trouwens wel knock-out slaan, maar dat is ook geen vrouw :') ) maar er zit nogal een verschil in de mate van respect jegens je moeder of een chick die je wil versieren. het is een volkomen andere situatie en daarom volkomen onzin om die met elkaar te vergelijken.

iets met appels en peren...
Stel, je bent een chick. Wil je dan dat iemand naar je roept: "HEE, LEKKER WIJF." of naar aanleiding van iets een gesprek begint, je naam vraagt en dan vraagt naar je nummer?
  vrijdag 21 januari 2011 @ 01:36:49 #84
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_91644858
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:32 schreef linpunt het volgende:

[..]

Jij woont helemaal niet in Rotterdam, vind je het gek dat die jongen flipt, leugenaar! :')
pi_91644873
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:36 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Jij woont helemaal niet in Rotterdam, vind je het gek dat die jongen flipt, leugenaar! :')
Wat denk je dan? Dat ik echt ga vertellen waar ik woon? :')
  † In Memoriam † vrijdag 21 januari 2011 @ 01:37:54 #86
pi_91644888
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:37 schreef linpunt het volgende:

[..]

wel zo netjes
pi_91644900
quote:
12s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:36 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Als je echt een mooie meid bent raak je immuun voor dat soort aandacht.
Als je ook maar enigszins eigenwaarde hebt eis je van mensen dat ze normaal tegen je doen.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 01:39:22 #88
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_91644920
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:37 schreef linpunt het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

wel zo netjes
pi_91644924
Blijkbaar zwem jij gewoon in de vijver waar G's en bouwvakkers in vissen?
  vrijdag 21 januari 2011 @ 01:41:12 #90
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_91644968
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:36 schreef linpunt het volgende:

[..]

Stel, je bent een chick. Wil je dan dat iemand naar je roept: "HEE, LEKKER WIJF." of naar aanleiding van iets een gesprek begint, je naam vraagt en dan vraagt naar je nummer?
ik heb hier laatst met een aantal mensen een discussie over gehad, en ik kan niet denken: stel, ik ben een chick. evenmin kan jij dat omgekeerd. zo werkt het, en dus heeft deze vraag geen zin.

ik kan je alleen vertellen dat ik persoonlijk behoorlijk succes heb door op een perron of een andere random locatie om een aansteker of wat dan ook aan een chick te vragen en vervolgens een gesprekje aan te knopen, en ik daaruit opmaak dat chicks inderdaad gewoon fatsoenlijk aangesproken willen worden.

neemt niet weg dat het precies is wat schalks zegt. Het is gewoon zwaar ondankbaar voor gasten die er wel hun best voor doen. je doet er moeite voor en je wordt genadeloos de grond in getrapt door sommige chicks.
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_91645012
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:41 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

ik heb hier laatst met een aantal mensen een discussie over gehad, en ik kan niet denken: stel, ik ben een chick. evenmin kan jij dat omgekeerd. zo werkt het, en dus heeft deze vraag geen zin.

ik kan je alleen vertellen dat ik persoonlijk behoorlijk succes heb door op een perron of een andere random locatie om een aansteker of wat dan ook aan een chick te vragen en vervolgens een gesprekje aan te knopen, en ik daaruit opmaak dat chicks inderdaad gewoon fatsoenlijk aangesproken willen worden.

neemt niet weg dat het precies is wat schalks zegt. Het is gewoon zwaar ondankbaar voor gasten die er wel hun best voor doen. je doet er moeite voor en je wordt genadeloos de grond in getrapt door sommige chicks.
jij doet er moeite voor en daar krijg je dan kudos voor.

Maar daar ging het dus om dat deze dudes mensen achterna schreeuwen en gelijk vragen of ik (maar ook elke chick voor/na mij waarschijnlijk) gelijk wil wat wil gaan drinken/batsen/tongen. En dat is gewoon stom. :Y
  vrijdag 21 januari 2011 @ 01:45:13 #92
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_91645045
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:43 schreef linpunt het volgende:

[..]

Maar daar ging het dus om dat deze dudes mensen achterna schreeuwen en gelijk vragen of ik (maar ook elke chick voor/na mij waarschijnlijk) gelijk wil wat wil gaan drinken/batsen/tongen. En dat is gewoon stom. :Y
je moet het ijs breken en daarna de sexuele spanning opbouwen, dan gaat het allemaal vanzelf :9

maar zoals ik al zei, zijn er dus chicks die niet subtiel doen ofzo en je genadeloos voor paal zetten, en die zijn net zo erg als de gasten waar jij het over hebt
  vrijdag 21 januari 2011 @ 01:45:33 #93
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_91645051
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:43 schreef linpunt het volgende:

[..]

Maar jij hebt een vriendje, dus je wijst sowieso iedereen af. :')
  vrijdag 21 januari 2011 @ 01:46:52 #94
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_91645077
quote:
12s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:45 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Maar jij hebt een vriendje, dus je wijst sowieso iedereen af. :')
elke meid is onder elke omstandigheid het bed in te lullen :P

het is zelfs een kunst en levenswijze, het heet pick-up artist
pi_91645084
quote:
12s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:45 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Maar je hebt een vriendje, dus je wijst sowieso iedereen af. :')
ik zei zelfs dat ik getrouwd was terwijl ik naar mijn ring wees.. toen stammelde hij : "Je bent al getrouwd?! Oh.. ja.. is het een Nederlander? Hoe heet hij?"

alsof dat wat had veranderd. :{w
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:45 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

je moet het ijs breken en daarna de sexuele spanning opbouwen, dan gaat het allemaal vanzelf :9

maar zoals ik al zei, zijn er dus chicks die niet subtiel doen ofzo en je genadeloos voor paal zetten, en die zijn net zo erg als de gasten waar jij het over hebt
gewoon ook gelijk. :') Of je kijkt eerst of het wel klikt.
pi_91645092
Ik vind dit topic wel een beetje een hoog "zie mij toch eens gewild zijn"-gehalte hebben. Al begrijp ik de klacht wel.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 01:47:13 #97
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_91645093
TS is een panisch wijf dat niet kan omgaan met aandacht :')

"Oh, iemand die ik niet ken vraagt me uit, paniek! Peeuw!" :')
Doe normaal man. Ohja, tip: gooi die blauwe kleurlenzen alsjeblieft weg. Je ziet er echt niet uit met die dingen.

Of wacht..beter hou je ze. Dan krijg je misschien geen aandacht meer van mannen.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_91645105
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:47 schreef StringsOfLife het volgende:
Ik vind dit topic wel een beetje een hoog "zie mij toch eens gewild zijn"-gehalte hebben. Al begrijp ik de klacht wel.
Maar daar ging het niet om, ik probeer hier een klacht te maken namens alle eierstokdragers!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 01:48:10 #99
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_91645107
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:47 schreef linpunt het volgende:

[..]

gewoon ook gelijk. :') Of je kijkt eerst of het wel klikt.
dat merk je toch vanzelf wel ;)
  vrijdag 21 januari 2011 @ 01:48:27 #100
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_91645113
Goodluck_Charm is ook al zo'n frustro. Typisch, allebei uit '91. Verklaart wel een hoop.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')