ga er nou gofterdomme gewoon op inquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:47 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
't was dan ook een kutverhaal
Nee, WAS het maar een kutverhaal, dan was het nog iets.
Ik meen het hoor. Jij mag er wel wezen. Behalve dat blubberbuikje dan. En dat haar. En je dikke tenen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En zo blij dat ze aandacht kreeg dat ze er speciaal een topic over opent.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, ook als ik alleen ben niet
Ik ben gewoon niet leuk genoeg
kutquote:
Gezondheid!quote:Xeauouixeau
JA GODVERDOMME MAG IK OOK EENS ????quote:
Je WIL hier ook gewoon reacties op hèquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME MAG IK OOK EENS ????
IK WORD ALLEEN MAAR NAGEROEPEN DOOR KANSLOZE RUKKERS MET GUCCI SCHOENEN EN VMBO![]()
![]()
Het dichtsbij wat ik ooit ben geweest was een verkapt kaartje (kijk mij eens, ik heb een cafe in BoxtelBoxtel
) en daarop gekrabbelt; zin om een x uit eten te gaan?
Een vent die naast je komt zitten in de trein. Een leuk gesprek aanknoopt en vervolgens vraagt of je wat wilt drinken.
Beter dan dat word het denk ik niet. Dat is toch wel de beste manier om een vrouw te winnen.
Heb je ff een kwaliteits PM verzonden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
IK WORD ALLEEN MAAR NAGEROEPEN DOOR KANSLOZE RUKKERS MET GUCCI SCHOENEN EN VMBO![]()
![]()
Het dichtsbij wat ik ooit ben geweest was een verkapt kaartje (kijk mij eens, ik heb een cafe in BoxtelBoxtel
Een vent die naast je komt zitten in de trein. Een leuk gesprek aanknoopt en vervolgens vraagt of je wat wilt drinken.
Beter dan dat word het denk ik niet. Dat is toch wel de beste manier om een vrouw te winnen.
Ja, het liefst van vrouwen. Ik vraag me af of elke vrouw zoiets als vervelend ervaart.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:02 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Je WIL hier ook gewoon reacties op hè
Jij hebt toch iets met Socios gehad?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:54 schreef shiftknop het volgende:
[..]
Ik meen het hoor. Jij mag er wel wezen. Behalve dat blubberbuikje dan. En dat haar. En je dikke tenen.![]()
Jullie vrouwen hebben het zo slecht nog niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:06 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, het liefst van vrouwen. Ik vraag me af of elke vrouw zoiets als vervelend ervaart.
Dat bouwvakker gedeelte snap ik wel. Maar zoals ik zei; meer dan een persoonlijk gesprekje kun je niet verlangen toch?
Ik was aan het afgeven op de ipad van de chick naast me omdat ze fruitninja verkeerd speeldequote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
![]()
Hé, je bent afwezig op Facebook!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:18 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik was aan het afgeven op de ipad van de chick naast me omdat ze fruitninja verkeerd speelde
En mannen kunnen waarderen dat je dingen afweet van COD enzo, maar het punt was dat mensen, en vooral mannen, het ook niet normaal kunnen doen.
Of ze roepen dingen naar je, ze vragen je zomaar voor drinken of ze praten vertyft Neerlands. "mevrouw, mevrouw, wat doet u hier? Waar woont u?" is geen goeie openingszin.
En ik had een trenchcoat aan van de ZARA, daar is niets hoerigs aan.
jaaaaaaa, dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En zo blij dat ze aandacht kreeg dat ze er speciaal een topic over opent.
ja blijkbaar krijg je nog niet genoeg aandacht dus kom je hier nog even verkondigen dat iemand tegen je praatte (ja bouwvakkers etc. is erbij verzonnen)quote:
Even quote voor het nageslachtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:15 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Jullie vrouwen hebben het zo slecht nog niet.
Mannen moeten origineel, verrassend, initiatiefrijk, grappig en charmant zijn.
Een gesprekje aanknopen, op iemand afstappen, de sprong wagen.
En zeg niet dat je het goed voor je ego is als iemand een poging doet (of zou doen) om jou te versieren.
Het enige dat je als (aantrekkelijke) vrouw hoeft te doen is bovenin je torentje wachten tot er een man de klim naar boven wacht, om hem vervolgens in het dal der schaamte te trappen. Tot er eens een keer iets leuks tussen zit.
En d'r staan inderdaad wat losers onderaan dat torentje te roepen, maar die weten zelf ook wel dat je niet naar beneden komt
nee ik kom klagen dat ze niet normaal kunnen praten, praten ze ook met die mond tegen hun moeder.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja blijkbaar krijg je nog niet genoeg aandacht dus kom je hier nog even verkondigen dat iemand tegen je praatte (ja bouwvakkers etc. is erbij verzonnen)
Waarom zouden ze hun moeder willen versieren? I don't even..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:25 schreef linpunt het volgende:
[..]
nee ik kom klagen dat ze niet normaal kunnen praten, praten ze ook met die mond tegen hun moeder.
Propsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:15 schreef Schalks. het volgende:
Verrassend hoe goed deze metafoor uitpakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |