Misschien omdat je met je vriendje samen loopt?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Welke cultuur?
En ook in Breda, Utrecht, Amsterdam of waar dan ook word ik nooit zo mee uitgevraagd
TS, het is overigens wel schattig hoor. Als een man ook in z'n eentje is en een persoonlijk gesprek met je aanknoopt.
Ik zou dat wel waarderen
dat snap ik ook wel, dat zijn allemaal plaatsen waar relatief veel vrouwen zijn. in steden waar veel mannen zijn zullen dit soort dingen eerder gebeuren omdat gasten hun hunting tactics moeten aanpassen en beter hun best moeten doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Welke cultuur?
En ook in Breda, Utrecht, Amsterdam of waar dan ook word ik nooit zo mee uitgevraagd
TS, het is overigens wel schattig hoor. Als een man ook in z'n eentje is en een persoonlijk gesprek met je aanknoopt.
Ik zou dat wel waarderen
Nee, ook als ik alleen ben nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien omdat je met je vriendje samen loopt?
Pics om te kunnen beoordelen of je leuk genoeg bentquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, ook als ik alleen ben niet
Ik ben gewoon niet leuk genoeg
Hoi mijn naam is Eduard Eikelstra, wil je misschien wat met me drinken later vannacht in een donker steegje?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:07 schreef linpunt het volgende:
Mensen die chicks (ook TS) lastigvallen voor een date zijn kut.
Gisteren in de trein wilde iemand "een keer wat gaan drinken", ik ken je verdomde naam niet eens.
Vandaag viel iemand mij in de Plus (die winkel met die zeekoe) lastig door al "Mevrouw, mevrouw!" schreeuwend mij achterna te rennen. Om vervolgens te vragen; "Wat doe je hier?" Xeauouixeau een domme openingszin (zelfs voor een Guido - die een turk was die dacht dat hij een Italiaan was vanwege vuilniszakkenjas) als ik in een supermarkt sta.
En zelfs als ik kapot terug kom na twee uur reizen roepen bouwvakkers naar me.
GA DOOD. IDIOTEN.
kijk mij boos zijn omdat ik chagrijnig ben van het treinen.
edit: en te druk heb met school en daarom niet mijn frustraties weg kon fok!ken voor wel 24 uur.![]()
wens mij hier geluk dat ik de kamer krijg die ik achterna ging jagen. (waardoor ik zo laat nog moest treinen)
doelde je nou op mij??!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:38 schreef Triggershot het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar mannen die knipogen op een forum vind ik echt eng.
Niet die smiley gebruiken man, dat sterkt ze alleen maar in hun denkbeeld dat ze aantrekkelijk zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Pics om te kunnen beoordelen of je leuk genoeg bent
Ik probeer die chick te regelen man, jewezzelufquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:42 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Niet die smiley gebruiken man, dat sterkt ze alleen maar in hun denkbeeld dat ze aantrekkelijk zijn
sorryquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, ene onder je, maar ja, de jouwe valt nu ook op.
ik typ een heel kutverhaal, en niemand die er inhoudelijk of uberhaupt op reageertquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat snap ik ook wel, dat zijn allemaal plaatsen waar relatief veel vrouwen zijn. in steden waar veel mannen zijn zullen dit soort dingen eerder gebeuren omdat gasten hun hunting tactics moeten aanpassen en beter hun best moeten doen.
persoonlijk vraag ik regelmatig iets op perrons waar ik sta te wachten aan een random lekkere chick en na een gesprek van een paar minuutjes meestal heeft me dit al zo'n 5 nummers en 2 dates opgeleverd
het werkt dus wel degelijk.
't was dan ook een kutverhaalquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik typ een heel kutverhaal, en niemand die er inhoudelijk of uberhaupt op reageert
En zo blij dat ze aandacht kreeg dat ze er speciaal een topic over opent.quote:
Was jij niet zo'n fokmoeder?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En zo blij dat ze aandacht kreeg dat ze er speciaal een topic over opent.
ga er nou gofterdomme gewoon op inquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:47 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
't was dan ook een kutverhaal
Nee, WAS het maar een kutverhaal, dan was het nog iets.
Ik meen het hoor. Jij mag er wel wezen. Behalve dat blubberbuikje dan. En dat haar. En je dikke tenen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En zo blij dat ze aandacht kreeg dat ze er speciaal een topic over opent.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, ook als ik alleen ben niet
Ik ben gewoon niet leuk genoeg
kutquote:
Gezondheid!quote:Xeauouixeau
JA GODVERDOMME MAG IK OOK EENS ????quote:
Je WIL hier ook gewoon reacties op hèquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME MAG IK OOK EENS ????
IK WORD ALLEEN MAAR NAGEROEPEN DOOR KANSLOZE RUKKERS MET GUCCI SCHOENEN EN VMBO![]()
![]()
Het dichtsbij wat ik ooit ben geweest was een verkapt kaartje (kijk mij eens, ik heb een cafe in BoxtelBoxtel
) en daarop gekrabbelt; zin om een x uit eten te gaan?
Een vent die naast je komt zitten in de trein. Een leuk gesprek aanknoopt en vervolgens vraagt of je wat wilt drinken.
Beter dan dat word het denk ik niet. Dat is toch wel de beste manier om een vrouw te winnen.
Heb je ff een kwaliteits PM verzonden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME MAG IK OOK EENS ????
IK WORD ALLEEN MAAR NAGEROEPEN DOOR KANSLOZE RUKKERS MET GUCCI SCHOENEN EN VMBO![]()
![]()
Het dichtsbij wat ik ooit ben geweest was een verkapt kaartje (kijk mij eens, ik heb een cafe in BoxtelBoxtel
) en daarop gekrabbelt; zin om een x uit eten te gaan?
Een vent die naast je komt zitten in de trein. Een leuk gesprek aanknoopt en vervolgens vraagt of je wat wilt drinken.
Beter dan dat word het denk ik niet. Dat is toch wel de beste manier om een vrouw te winnen.
Ja, het liefst van vrouwen. Ik vraag me af of elke vrouw zoiets als vervelend ervaart.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:02 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Je WIL hier ook gewoon reacties op hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |