riepen ze niet, leer lezen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:13 schreef fs180 het volgende:
Volgende week weer een topic dat je leven geen doel heeft zonder proletatische figuren die 'hoer' naar je roepen..
Waarom riepen die bouwvakkers trouwens "Ga dood idioten"?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:14 schreef fs180 het volgende:
[..]
Wel op fok zitten maar niet met fokkers om kunnen gaan
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:03 schreef Raqualad het volgende:
Wat een fucking kutklacht.
'Ik krijg te weinig aandacht'
'Ik krijg teveel aandacht'
'Ik geef mensen aandacht, maar ze willen het niet'
'Ik geef niemand aandacht en ze haten me'
'Mijn vriend wil mij niet in mijn poeperd nemen'
'Ik wil mijn vriend in zijn poeperd nemen maar hij wil het niet'
Jullie vrouwen zeiken constant. Zeik niet zo en ga verdomme eens het huis schoonmaken.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:03 schreef Raqualad het volgende:
Wat een fucking kutklacht.
'Ik krijg te weinig aandacht'
'Ik krijg teveel aandacht'
'Ik geef mensen aandacht, maar ze willen het niet'
'Ik geef niemand aandacht en ze haten me'
'Mijn vriend wil mij niet in mijn poeperd nemen'
'Ik wil mijn vriend in zijn poeperd nemen maar hij wil het niet'
Jullie vrouwen zeiken constant. Zeik niet zo en ga verdomme eens het huis schoonmaken.
goos, ik spreek voor allen frauwen. leer scrollen en lezen of ga TVOH kijkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:47 schreef TigerXtrm het volgende:
Dit soort attention whore topics
Ja TS, alle mannen kijken nu gretig in je fobo om te kijken of je inderdaad zo lekker bent om na te roepen en ja alle mannen hebben gezien dat je er inderdaad best mag wezen.
TS heeft nu haar portie aandacht weer gehad, dus we kunnen allemaal verder met ons leven.
maar meid, besteed er nou maar geen aandacht meer aanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:48 schreef linpunt het volgende:
[..]
goos, ik spreek voor allen frauwen. leer scrollen en lezen of ga TVOH kijken
Chinezenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:47 schreef TigerXtrm het volgende:
Dit soort attention whore topics
Ja TS, alle mannen kijken nu gretig in je fobo om te kijken of je inderdaad zo lekker bent om na te roepen en ja alle mannen hebben gezien dat je er inderdaad best mag wezen.
TS heeft nu haar portie aandacht weer gehad, dus we kunnen allemaal verder met ons leven.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:10 schreef Dimens het volgende:
Alsof je al die aandacht niet fijn vindt
Inderdaad zeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben jij nou voor een ondankbare teef TS?
denken dat alle asians chinees zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:56 schreef linpunt het volgende:
[..]
denken dat alle asians chinees zijnIk haal wel degelijk loempia's bij een Chinees.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt.
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
ja want een topic openen in klaagbaak staat gelijk aan hysterisch dramaqueen zijn..quote:
Plus supermarkt-dude was ook gewoon eng hoor, ik dacht dat hij me ging klappen toen ik het woord 'nee' zei.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:57 schreef Koenholio het volgende:
TS klaagt eigenlijk gewoon dat ze de verkeerde mensen aantrekt. en dat stiekem wel leuk eng vindt
Ik bedoelde al die negatieve dingen...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:59 schreef linpunt het volgende:
[..]
ja want een topic openen in klaagbaak staat gelijk aan hysterisch dramaqueen zijn..
schat, wees specifieker. Maar okayquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:00 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ik bedoelde al die negatieve dingen...
Miauw... Volgens mij is er iemand iets te snel op haar teentjes getrapt...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:01 schreef linpunt het volgende:
[..]
schat, wees specifieker. Maar okay
oh nee, ik kom net uit bad joh, ben helemaal mellow en relaxed. Ik ben helemaal niet uit op fittie ofzo, dus dat moet je niet als sarcastisch zienquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:02 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Miauw... Volgens mij is er iemand iets te snel op haar teentjes getrapt...
Okequote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:03 schreef linpunt het volgende:
[..]
oh nee, ik kom net uit bad joh, ben helemaal mellow en relaxed. Ik ben helemaal niet uit op fittie ofzo, dus dat moet je niet als sarcastisch zien
Maar ik heb je aandacht..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:10 schreef linpunt het volgende:
[..]
wehehe, kijk jou stoer doen vanachter je compjoeter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |