jij laatst anders in een topic te klagen over iemand die op een originele manier je nummer vroegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:16 schreef MYV het volgende:
Ik snap je punt lin'(punt). jammer van die reacties altijd hier in KLB.
Wat de neukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:25 schreef Fanta-stick het volgende:
TS...ik zou graag even met jou een dagje naar de spa gaan...elkaars borsten vergelijken enzo...
Lekker gezellig met zijn tweetjes.
Zonder al die vieze mannen.
Neem jij de beflapjes mee?
Gr. Rita
Wat ik hiermee bedoel TS is dat je er een issue van kan maken of niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:25 schreef Fanta-stick het volgende:
TS...ik zou graag even met jou een dagje naar de spa gaan...elkaars borsten vergelijken enzo...
Lekker gezellig met zijn tweetjes.
Zonder al die vieze mannen.
Neem jij de beflapjes mee?
Gr. Rita
Ik hoef je i.e.g. niet als iemand je 'mevrouw' noemtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:07 schreef linpunt het volgende:
Vandaag viel iemand mij in de Plus (die winkel met die zeekoe) lastig door al "Mevrouw, mevrouw!" schreeuwend mij achterna te rennen.
Kan wel begrijpen dat het heel irritant is als vrouw zijnde om steeds door mannen nagefloten of benaderd te worden.....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat ik hiermee bedoel TS is dat je er een issue van kan maken of niet.
Je kan er voor kiezen iets je leven te laten bepalen( wat overdreven uitgedrukt) of je kan het gewoon lekker negeren en er niet al te veel '''huillie huillie'' te doen.
Miljoenen vrouwen over de hele wereld hebben hier dagelijks ''last'' van, maar die miljoenen vrouwen gaan daar geen topics over openen.
Ik vind jou een aansteller.
Ik heb er ook last van, dagelijks, maar als ik me ergens niet aan wil irriteren irriteer ik me er ook niet aan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:06 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Kan wel begrijpen dat het heel irritant is als vrouw zijnde om steeds door mannen nagefloten of benaderd te worden.....
en dat is het nou juist, kunnen jullie niet doen alsof jullie opgevoed zijn ofzo?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:52 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Verkapt-zie-mij-eens-populair-zijn-topic
Ik zal je snel uit je droom helpen:
Mannen fluiten naar alles wat loopt en een k*t heeft
omdat ik van mensen vraag om normaal te doen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat ik hiermee bedoel TS is dat je er een issue van kan maken of niet.
Je kan er voor kiezen iets je leven te laten bepalen( wat overdreven uitgedrukt) of je kan het gewoon lekker negeren en er niet al te veel '''huillie huillie'' te doen.
Miljoenen vrouwen over de hele wereld hebben hier dagelijks ''last'' van, maar die miljoenen vrouwen gaan daar geen topics over openen.
Ik vind jou een aansteller.
Hahaha, dus nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:52 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Verkapt-zie-mij-eens-populair-zijn-topic
Ik zal je snel uit je droom helpen:
Mannen fluiten naar alles wat loopt en een k*t heeft
Wel op fok zitten maar niet met fokkers om kunnen gaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:16 schreef linpunt het volgende:
[..]
omdat ik van mensen vraag om normaal te doen?
Het is toch heel anders als je een gesprek begint en je voelt een klik dan dat iemand "hee, jij, neuken?" roept?En het gaat nu niet alleen om mij, maar ook naar andere vrouwen in het algemeen. Maar ik kon obvious alleen maar voorbeelden van mezelf noemen die ik had meegemaakt in de afgelopen 36 uren.
+ mensen die denken dat er alleen naar vrouwen worden gefloten die easy-to-get uitzien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |