Ja, ik heb de bouwvakkers ook niet uitgescholden of het boze oog gegeven ofzo hoor, maar ik vond het wel klacht-onderbouwend.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
lekker wijf blijft natuurlijk wel gewoon een compliment. Dat jij dit niet zo ziet is jouw mening, maar het blijft een compliment.
Je zou naar ze kunnen glimlachen, dan zijn die bouwvakkers ook weer tevreden omdat hun compliment is goedgekeurd, en dan zul je zien dat je er uiteindelijk zelf ook vrolijk van wordt.
die gast in de supermarkt is inderdaad gewoon triest, maar dat zijn al die types
Uiteraard. Maar snap je nu dat ik het ook over jouw toon heb?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:07 schreef linpunt het volgende:
[..]
dan snap je dus ook dat ik het over de toon waarop heb?
ja daar ben ik het dus niet mee eens. Het is toch alleen maar leuk als je een positieve reactie bij mensen uitlokt, dat geldt voor jou (want ze fluiten) en dat geldt voor hen als jij een glimlach teruggeeft. Dat is alles wat ik wil zeggen. Probeer het eens, en je zal zien dat je er beiden vrolijker van wordtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:07 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ja, ik heb de bouwvakkers ook niet uitgescholden of het boze oog gegeven ofzo hoor, maar ik vond het wel klacht-onderbouwend.
Anders noemde ik het toch niet "lastigvallen" maar "benaderen"? Er is tevens niets mis met mijn toon.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar snap je nu dat ik het ook over jouw toon heb?
Eikels die meisjes voor hoer uitmaken!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:05 schreef linpunt het volgende:
[..]
ja, maar dat was toen hij in de gaten werd gehouden zodat hij mij niet meer kon lastigvallen toen ik de winkel uitliep.
jaaa, dat ga ik doen als ik om kwart voor 12 boos naar de bus waggel met twee zware tassen na kamerjacht en chagrijnig kijk. Als ik dan ook nog glimlach dan komt het wel erg cynisch over.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja daar ben ik het dus niet mee eens. Het is toch alleen maar leuk als je een positieve reactie bij mensen uitlokt, dat geldt voor jou (want ze fluiten) en dat geldt voor hen als jij een glimlach teruggeeft. Dat is alles wat ik wil zeggen. Probeer het eens, en je zal zien dat je er beiden vrolijker van wordt
Jawel, ik vind het panisch. En dat is het ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:09 schreef linpunt het volgende:
[..]
Anders noemde ik het toch niet "lastigvallen" maar "benaderen"? Er is tevens niets mis met mijn toon.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:09 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Eikels die meisjes voor hoer uitmaken!![]()
Als jongen moet je denken dat ieder meisje die je afwijst lesbie is, niet zeggen maar denken is genoeg.
waarom zou je niet vrolijk zijn, als je de kamer hebt gekregen. Toen ik mijn ingestemd werd, was ik fucking blij en ben ik gruwelijk gaan zuipen met m'n nieuwe huisgenotenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:10 schreef linpunt het volgende:
[..]
jaaa, dat ga ik doen als ik om kwart voor 12 boos naar de bus waggel met twee zware tassen na kamerjacht en chagrijnig kijk. Als ik dan ook nog glimlach dan komt het wel erg cynisch over.
Maar toch geldt deze klacht ook als ik vrolijk was.
Ik heb het gewoon algemeen over een meisje voor hoer uit maken, en heeft in dit topic betrekking tot TS. Maar blijkbaar maak jij meisjes wel uit voor hoer?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:09 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Eikels die meisjes voor hoer uitmaken!![]()
Als jongen moet je denken dat ieder meisje die je afwijst een[quote]Op vrijdag 21 januari 2011 02:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lesbie is, niet zeggen maar denken is genoeg.
Ja, maar blij zijn is geen reden tot klagen. En TS heeft aandacht nodig. Dus klagen. Dus...nou ja, een cirkeltje.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:12 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
waarom zou je niet vrolijk zijn, als je de kamer hebt gekregen. Toen ik mijn ingestemd werd, was ik fucking blij en ben ik gruwelijk gaan zuipen met m'n nieuwe huisgenoten
Nee helemaal niet. Ik vind het zelf ook absurdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:13 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon algemeen over een meisje voor hoer uit maken, en heeft in dit topic betrekking tot TS. Maar blijkbaar maak jij meisjes wel uit voor hoer?
Pas op, straks wordt het verkeerd opgevat, want ze heeft al een vriend.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:18 schreef kutkabouter het volgende:
nou, ik ga slapen, skatjes
en een kusje voor linpunt
ojee, een E-kusjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:19 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Pas op, straks wordt het verkeerd opgevat, want ze heeft al een vriend.
Oei, zeer gevaarlijk. Reden genoeg voor een ban, toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:19 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Pas op, straks wordt het verkeerd opgevat, want ze heeft al een vriend.
wowquote:Op vrijdag 21 januari 2011 03:11 schreef Fanta-stick het volgende:
TS zullen wij samen wat gaan drinken?
Ik betaal.
Ok telefoonnummer zit in je PM.
Dat kunnen jullie (en wij, de overige lezersquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:25 schreef Fanta-stick het volgende:
TS...ik zou graag even met jou een dagje naar de spa gaan...elkaars borsten vergelijken enzo...
Lekker gezellig met zijn tweetjes.
Zonder al die vieze mannen.
Neem jij de beflapjes mee?
Gr. Rita
jij laatst anders in een topic te klagen over iemand die op een originele manier je nummer vroegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:16 schreef MYV het volgende:
Ik snap je punt lin'(punt). jammer van die reacties altijd hier in KLB.
Wat de neukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:25 schreef Fanta-stick het volgende:
TS...ik zou graag even met jou een dagje naar de spa gaan...elkaars borsten vergelijken enzo...
Gr. Rita
Wat ik hiermee bedoel TS is dat je er een issue van kan maken of niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Gr. Rita
Ik hoef je i.e.g. niet als iemand je 'mevrouw' noemtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:07 schreef linpunt het volgende:
Vandaag viel iemand mij in de Plus (die winkel met die zeekoe) lastig door al "Mevrouw, mevrouw!" schreeuwend mij achterna te rennen.
Kan wel begrijpen dat het heel irritant is als vrouw zijnde om steeds door mannen nagefloten of benaderd te worden.....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat ik hiermee bedoel TS is dat je er een issue van kan maken of niet.
Je kan er voor kiezen iets je leven te laten bepalen( wat overdreven uitgedrukt) of je kan het gewoon lekker negeren en er niet al te veel '''huillie huillie'' te doen.
Miljoenen vrouwen over de hele wereld hebben hier dagelijks ''last'' van, maar die miljoenen vrouwen gaan daar geen topics over openen.
Ik vind jou een aansteller.
Ik heb er ook last van, dagelijks, maar als ik me ergens niet aan wil irriteren irriteer ik me er ook niet aan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:06 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Kan wel begrijpen dat het heel irritant is als vrouw zijnde om steeds door mannen nagefloten of benaderd te worden.....
en dat is het nou juist, kunnen jullie niet doen alsof jullie opgevoed zijn ofzo?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:52 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Verkapt-zie-mij-eens-populair-zijn-topic
Ik zal je snel uit je droom helpen:
Mannen fluiten naar alles wat loopt en een k*t heeft
omdat ik van mensen vraag om normaal te doen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat ik hiermee bedoel TS is dat je er een issue van kan maken of niet.
Je kan er voor kiezen iets je leven te laten bepalen( wat overdreven uitgedrukt) of je kan het gewoon lekker negeren en er niet al te veel '''huillie huillie'' te doen.
Miljoenen vrouwen over de hele wereld hebben hier dagelijks ''last'' van, maar die miljoenen vrouwen gaan daar geen topics over openen.
Ik vind jou een aansteller.
Hahaha, dus nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:52 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Verkapt-zie-mij-eens-populair-zijn-topic
Ik zal je snel uit je droom helpen:
Mannen fluiten naar alles wat loopt en een k*t heeft
Wel op fok zitten maar niet met fokkers om kunnen gaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:16 schreef linpunt het volgende:
[..]
omdat ik van mensen vraag om normaal te doen?
Het is toch heel anders als je een gesprek begint en je voelt een klik dan dat iemand "hee, jij, neuken?" roept?En het gaat nu niet alleen om mij, maar ook naar andere vrouwen in het algemeen. Maar ik kon obvious alleen maar voorbeelden van mezelf noemen die ik had meegemaakt in de afgelopen 36 uren.
+ mensen die denken dat er alleen naar vrouwen worden gefloten die easy-to-get uitzien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |