Als je zoals jij zo'n dagje hebt wel ja. Maar bloedmooie meisjes maken zich daar niet meer druk om, die denken: pffffff heb je er weer eentje hoor, laat maar gaan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:38 schreef linpunt het volgende:
[..]
Als je ook maar enigszins eigenwaarde hebt eis je van mensen dat ze normaal tegen je doen.
Nice try, maar die klacht valt een beetje op dove oren, niet waar?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:48 schreef linpunt het volgende:
[..]
Maar daar ging het niet om, ik probeer hier een klacht te maken namens alle eierstokdragers!
ja, maar jouw wijze is ook anders. Dan werkt het misschien sneller. Maar ik zie je nog niet snel een chick (zelfs geen smaatje) het bed in lullen met : "EUJ JIJ DAAR, MEISJE!"quote:
Genoeg vrouwen hebben zelden tot nooit last van de dingen waarover jij klaagt. Ik kan ook niet hard maken met welke intentie(s) jij dit topic hebt geopend, maar erg sympathiek komt het op mij in ieder geval niet over. Is verder ook niet zo relevant verder.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:48 schreef linpunt het volgende:
[..]
Maar daar ging het niet om, ik probeer hier een klacht te maken namens alle eierstokdragers!
TS denkt dat ze een bloedmooi meisje is. Dat is het verschil.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als je zoals jij zo'n dagje hebt wel ja. Maar bloedmooie meisjes maken zich daar niet meer druk om, die denken: pffffff heb je er weer eentje hoor, laat maar gaan.
Daarom zei ik eerder al dat je er gewoon van moet genieten.morgen ziet niemand je meer staan.
Met het jaar zelf is ook niets misquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als je zoals jij zo'n dagje hebt wel ja. Maar bloedmooie meisjes maken zich daar niet meer druk om, die denken: pffffff heb je er weer eentje hoor, laat maar gaan.
Daarom zei ik eerder al dat je er gewoon van moet genieten.morgen ziet niemand je meer staan.
quote:
disclaimer: mijn wijze werkt alleen voor 1 keertje, wat je hiermee scoort is zeker geen relatiemateriaal, en als het je lukt wordt je daarna redelijk vaak genegeerdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:49 schreef linpunt het volgende:
[..]
ja, maar jouw wijze is ook anders. Dan werkt het misschien sneller. Maar ik zie je nog niet snel een chick (zelfs geen smaatje) het bed in lullen met : "EUJ JIJ DAAR, MEISJE!"
met mijn kekke carry slee brilquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:49 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
TS denkt dat ze een bloedmooi meisje is. Dat is het verschil.
Normaal zou ik het laten gaan, maar vandaag moest ik er wel over klagen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet. Het zal iemand moeten zijn die ze al heel lang kennen(want dat is blijkbaar een criterium volgens TS "Ik ken hem niet eens"). Maar oh wee als die haar een keer uitvraagtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:50 schreef KevinMalone het volgende:
Als je niet mag vragen of desbetreffende persoon met jou uit wil, hoe wil je het ooit voor elkaar krijgen?
Zo gedraag je je wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:51 schreef linpunt het volgende:
mensen die denken dat ik mezelf helemaal geweldig vindt.
Oh jawel hoorquote:Als jullie ook maar iets van vrouwen wisten, wisten jullie allemaal dat niemand zo over zichzelf denkt.
Neen, ik weet zijn naam niet, hij heeft zich nooit voorgesteld. Hij heeft gelijk gevraagd of ik iets zou willen ondernemen met hem. Niet eens gepeild of ik een vriend had.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet. Het zal iemand moeten zijn die ze al heel lang kennen(want dat is blijkbaar een criterium volgens TS "Ik ken hem niet eens"). Maar oh wee als die haar een keer uitvraagt
Dan kan je elkaar ook alleen leren kennen als je verplicht met iemand om moet gaan, zoals school en werk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet. Het zal iemand moeten zijn die ze al heel lang kennen(want dat is blijkbaar een criterium volgens TS "Ik ken hem niet eens"). Maar oh wee als die haar een keer uitvraagt
dit is niet waarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:51 schreef linpunt het volgende:
Als jullie ook maar iets van vrouwen wisten, wisten jullie allemaal dat niemand zo over zichzelf denkt.
nee man, ik geloof niet dat dat bestaat. Er is geen vrouw die in de spiegel kijkt en denkt; nou, ik hoef er niets meer aan te doen, het kan niet beter.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo gedraag je je wel.
[..]
Oh jawel hoor
"Hey, ik ben Peter, heb je een vriend?"quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:53 schreef linpunt het volgende:
[..]
Neen, ik weet zijn naam niet, hij heeft zich nooit voorgesteld. Hij heeft gelijk gevraagd of ik iets zou willen ondernemen met hem. Niet eens gepeild of ik een vriend had.
Het ging erom dat er vrouwen zijn die zichzelf helemaal de bom vinden. Ongeacht autistische make-up trekjes.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:54 schreef linpunt het volgende:
[..]
nee man, ik geloof niet dat dat bestaat. Er is geen vrouw die in de spiegel kijkt en denkt; nou, ik hoef er niets meer aan te doen, het kan niet beter.
Nee, hoor, dan ging ik waarschijnlijk ranten over dat kamers zo duur waren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Hey, ik ben Peter, heb je een vriend?"
Wedden dat je net zo'n topic had geopend?
Oh er zijn echt wel vrouwen die denken dat ze geweldig zijn, bijvoorbeeld die meisjes die mij na fluiten omdat ik een strakke jongen ben, maar zij zijn mij totaal niet waardig, dus ze zijn niet de knapste maar ze hebben we de arrogantie dat ze de knapste zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:54 schreef linpunt het volgende:
[..]
ook weer de mannen die dit ontkennen
Iddquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Hey, ik ben Peter, heb je een vriend?"
Wedden dat je net zo'n topic had geopend?
Niet make-up trekjes. Maar gewoon over zichzelf. Zelfs smaatjes klagen tegen elkaar over zichzelf in de wc's van 16+kroegen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het ging erom dat er vrouwen zijn die zichzelf helemaal de bom vinden. Ongeacht autistische make-up trekjes.
En terecht! Want stel je toch eens voor dat je het mega gore lef hebt om op een wildvreemd meisje af te stappen dat je leuk vindt om haar vervolgens te vragen of ze een keer wat wil gaan drinken? Doodstraf!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:54 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Dan kan je elkaar ook alleen leren kennen als je verplicht met iemand om moet gaan, zoals school en werk.
Oh, daar kom ik nooit. Dat is veels te oud voor mij.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:57 schreef linpunt het volgende:
[..]
Niet make-up trekjes. Maar gewoon over zichzelf. Zelfs smaatjes klagen tegen elkaar over zichzelf in de wc's van 16+kroegen.
gozer, ik was niet aan het klagen over dat specifiek, maar over de manier waarop.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En terecht! Want stel je toch eens voor dat je het mega gore lef hebt om op een wildvreemd meisje af te stappen dat je leuk vindt om haar vervolgens te vragen of ze een keer wat wil gaan drinken? Doodstraf!
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:57 schreef linpunt het volgende:
[..]
Nee, hoor, dan ging ik waarschijnlijk ranten over dat kamers zo duur waren.
Vrouwen en duidelijke klachten/vragen/opmerkingen/hints/whateverquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:58 schreef linpunt het volgende:
[..]
gozer, ik was niet aan het klagen over dat specifiek, maar over de manier waarop.
fok!kers en begrijpend lezen..
Ok, maar aangezien je een vriend hebt kijk je ook totaal anders tegen die situatie, misschien wou hij wel in je friendzone eindigen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:58 schreef linpunt het volgende:
[..]
gozer, ik was niet aan het klagen over dat specifiek, maar over de manier waarop.
ik wil anders wel voor linpunt een hand in haar boezem stekenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vrouwen en duidelijke klachten/vragen/opmerkingen/hints/whatever
Oftewel, steek eerst je hand in eigen boezem. No pun intended.
Jaaahoor. Is een meisje superknap en die vindt dat, dan is ze arrogant. Dus dat mag dan niet. Maar heeft een meisje het erover dat jongens zo vervelend kunnen doen, dan denkt ze gelijk weer dat ze superlekker is.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, daar kom ik nooit. Dat is veels te oud voor mij.
Is het niet meer zo dat je niet zo lekker in je vel zat en dat je het er even niet bij kon hebben? Is het realistisch om te denken dat het lastig gevallen worden door wildvreemde mannen echt zo'n probleem vormt voor jouw bestaan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:58 schreef linpunt het volgende:
[..]
TS is zo iemand die er vanuit gaat dat je kunt ruiken dat ze een vriend heeft. Heb je geen telepatisch vermogen en vraag je haar toch uit? Oei, dan ben je de grootste hond die er bestaat, want IEDEREEN weet toch dat ze een vriend heeft?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:00 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Ok, maar aangezien je een vriend hebt kijk je ook totaal anders tegen die situatie, misschien wou hij wel in je friendzone eindigen?
Ja. Maar ik vind niet dat ik het wel moet pikken dat iemand mij een "lekker wijf" noemt (en daarna roept dat ik een "hoer" ben als ik niet reageer - wat niet klopt, want hoeren reageren altijd) als ik wel lekker in mijn vel zat.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:01 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Is het niet meer zo dat je niet zo lekker in je vel zat en dat je het er even niet bij kon hebben? Is het realistisch om te denken dat het lastig gevallen worden door wildvreemde mannen echt zo'n probleem vormt voor jouw bestaan?
Dat zijn niet mijn woorden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:01 schreef linpunt het volgende:
[..]
Jaaahoor. Is een meisje superknap en die vindt dat, dan is ze arrogant. Dus dat mag dan niet. Maar heeft een meisje het erover dat jongens zo vervelend kunnen doen, dan denkt ze gelijk weer dat ze superlekker is.
Beetje doen alsof mensen hier niet gegrond over mogen klagen en dat mensen zichzelf dan gelijk lekker vinden.
kijk jou gewoon negeren wat ik zeg en met je oogkleppen een reactie proberen uit te lokken..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
TS is zo iemand die er vanuit gaat dat je kunt ruiken dat ze een vriend heeft. Heb je geen telepatisch vermogen en vraag je haar toch uit? Oei, dan ben je de grootste hond die er bestaat, want IEDEREEN weet toch dat ze een vriend heeft?
komt het uiteindelijk wel op neer jammergenoeg.quote:
Ik kan begrijpen dat een vrouw het vervelend vindt om continu door mannen lastig gevallen wordt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:01 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Is het niet meer zo dat je niet zo lekker in je vel zat en dat je het er even niet bij kon hebben? Is het realistisch om te denken dat het lastig gevallen worden door wildvreemde mannen echt zo'n probleem vormt voor jouw bestaan?
Gaat het over diezelfde persoon? Dan heb ik iets gemist, want een meisje een hoer noemen kan echt niet of het moet op feiten berust zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:03 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ja. Maar ik vind niet dat ik het wel moet pikken dat iemand mij een "lekker wijf" noemt (en daarna roept dat ik een "hoer" ben als ik niet reageer - wat niet klopt, want hoeren reageren altijd) als ik wel lekker in mijn vel zat.
Met dat laatste ben ik het natuurlijk wel eens. Zoals waarsch. iedereen met een beetje gezond verstand.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:03 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ja. Maar ik vind niet dat ik het wel moet pikken dat iemand mij een "lekker wijf" noemt (en daarna roept dat ik een "hoer" ben als ik niet reageer - wat niet klopt, want hoeren reageren altijd) als ik wel lekker in mijn vel zat.
Hoe kom je daar nou weer bij? Jij beweerde dat er geen meisjes bestaan die zichzelf helemaal de bom vinden. Ik zeg dat ze er wel zijn. Punt. Bovenstaande conclusies trek je zelf...en onterecht.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:01 schreef linpunt het volgende:
[..]
Jaaahoor. Is een meisje superknap en die vindt dat, dan is ze arrogant. Dus dat mag dan niet. Maar heeft een meisje het erover dat jongens zo vervelend kunnen doen, dan denkt ze gelijk weer dat ze superlekker is.
Nee, het gaat erom dat je klaagt dat iemand je uitvraagt die je niet kent en daar dan gepikeerd over doet. Je lijkt wel een bakvis.quote:Beetje doen alsof mensen hier niet gegrond over mogen klagen en dat mensen zichzelf dan gelijk lekker vinden.
ja, maar dat was toen hij in de gaten werd gehouden zodat hij mij niet meer kon lastigvallen toen ik de winkel uitliep.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:04 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Gaat het over diezelfde persoon? Dan heb ik iets gemist, want een meisje een hoer noemen kan echt niet of het moet op feiten berust zijn.
helegaar niet!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:03 schreef linpunt het volgende:
kijk jou gewoon negeren wat ik zeg en met je oogkleppen een reactie proberen uit te lokken..
lekker wijf blijft natuurlijk wel gewoon een compliment. Dat jij dit niet zo ziet is jouw mening, maar het blijft een compliment.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:03 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik beweer dat meisjes diep van binnen altijd onzeker zijn en zich nooit goed genoeg vinden, ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? Jij beweerde dat er geen meisjes bestaan die zichzelf helemaal de bom vinden. Ik zeg dat ze er wel zijn. Punt. Bovenstaande conclusies trek je zelf...en onterecht.
[..]
Nee, het gaat erom dat je klaagt dat iemand je uitvraagt die je niet kent en daar dan gepikeerd over doet. Je lijkt wel een bakvis.
Dat dus. Er is niemand die dat bestrijdt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:04 schreef Wing het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat een vrouw het vervelend vindt om continu door mannen lastig gevallen wordt.
Ik volg het primaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:06 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik beweer dat meisjes diep van binnen altijd onzeker zijn en zich nooit goed genoeg vinden, ja.
Wehehe, neeheee. Volg jij de discussie eigenlijk wel?
Ja, ik heb de bouwvakkers ook niet uitgescholden of het boze oog gegeven ofzo hoor, maar ik vond het wel klacht-onderbouwend.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
lekker wijf blijft natuurlijk wel gewoon een compliment. Dat jij dit niet zo ziet is jouw mening, maar het blijft een compliment.
Je zou naar ze kunnen glimlachen, dan zijn die bouwvakkers ook weer tevreden omdat hun compliment is goedgekeurd, en dan zul je zien dat je er uiteindelijk zelf ook vrolijk van wordt.
die gast in de supermarkt is inderdaad gewoon triest, maar dat zijn al die types
Uiteraard. Maar snap je nu dat ik het ook over jouw toon heb?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:07 schreef linpunt het volgende:
[..]
dan snap je dus ook dat ik het over de toon waarop heb?
ja daar ben ik het dus niet mee eens. Het is toch alleen maar leuk als je een positieve reactie bij mensen uitlokt, dat geldt voor jou (want ze fluiten) en dat geldt voor hen als jij een glimlach teruggeeft. Dat is alles wat ik wil zeggen. Probeer het eens, en je zal zien dat je er beiden vrolijker van wordtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:07 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ja, ik heb de bouwvakkers ook niet uitgescholden of het boze oog gegeven ofzo hoor, maar ik vond het wel klacht-onderbouwend.
Anders noemde ik het toch niet "lastigvallen" maar "benaderen"? Er is tevens niets mis met mijn toon.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar snap je nu dat ik het ook over jouw toon heb?
Eikels die meisjes voor hoer uitmaken!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:05 schreef linpunt het volgende:
[..]
ja, maar dat was toen hij in de gaten werd gehouden zodat hij mij niet meer kon lastigvallen toen ik de winkel uitliep.
jaaa, dat ga ik doen als ik om kwart voor 12 boos naar de bus waggel met twee zware tassen na kamerjacht en chagrijnig kijk. Als ik dan ook nog glimlach dan komt het wel erg cynisch over.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja daar ben ik het dus niet mee eens. Het is toch alleen maar leuk als je een positieve reactie bij mensen uitlokt, dat geldt voor jou (want ze fluiten) en dat geldt voor hen als jij een glimlach teruggeeft. Dat is alles wat ik wil zeggen. Probeer het eens, en je zal zien dat je er beiden vrolijker van wordt
Jawel, ik vind het panisch. En dat is het ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:09 schreef linpunt het volgende:
[..]
Anders noemde ik het toch niet "lastigvallen" maar "benaderen"? Er is tevens niets mis met mijn toon.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:09 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Eikels die meisjes voor hoer uitmaken!![]()
Als jongen moet je denken dat ieder meisje die je afwijst lesbie is, niet zeggen maar denken is genoeg.
waarom zou je niet vrolijk zijn, als je de kamer hebt gekregen. Toen ik mijn ingestemd werd, was ik fucking blij en ben ik gruwelijk gaan zuipen met m'n nieuwe huisgenotenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:10 schreef linpunt het volgende:
[..]
jaaa, dat ga ik doen als ik om kwart voor 12 boos naar de bus waggel met twee zware tassen na kamerjacht en chagrijnig kijk. Als ik dan ook nog glimlach dan komt het wel erg cynisch over.
Maar toch geldt deze klacht ook als ik vrolijk was.
Ik heb het gewoon algemeen over een meisje voor hoer uit maken, en heeft in dit topic betrekking tot TS. Maar blijkbaar maak jij meisjes wel uit voor hoer?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:09 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Eikels die meisjes voor hoer uitmaken!![]()
Als jongen moet je denken dat ieder meisje die je afwijst een[quote]Op vrijdag 21 januari 2011 02:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lesbie is, niet zeggen maar denken is genoeg.
Ja, maar blij zijn is geen reden tot klagen. En TS heeft aandacht nodig. Dus klagen. Dus...nou ja, een cirkeltje.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:12 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
waarom zou je niet vrolijk zijn, als je de kamer hebt gekregen. Toen ik mijn ingestemd werd, was ik fucking blij en ben ik gruwelijk gaan zuipen met m'n nieuwe huisgenoten
Nee helemaal niet. Ik vind het zelf ook absurdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:13 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon algemeen over een meisje voor hoer uit maken, en heeft in dit topic betrekking tot TS. Maar blijkbaar maak jij meisjes wel uit voor hoer?
Pas op, straks wordt het verkeerd opgevat, want ze heeft al een vriend.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:18 schreef kutkabouter het volgende:
nou, ik ga slapen, skatjes
en een kusje voor linpunt
ojee, een E-kusjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:19 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Pas op, straks wordt het verkeerd opgevat, want ze heeft al een vriend.
Oei, zeer gevaarlijk. Reden genoeg voor een ban, toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:19 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Pas op, straks wordt het verkeerd opgevat, want ze heeft al een vriend.
wowquote:Op vrijdag 21 januari 2011 03:11 schreef Fanta-stick het volgende:
TS zullen wij samen wat gaan drinken?
Ik betaal.
Ok telefoonnummer zit in je PM.
Dat kunnen jullie (en wij, de overige lezersquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:25 schreef Fanta-stick het volgende:
TS...ik zou graag even met jou een dagje naar de spa gaan...elkaars borsten vergelijken enzo...
Lekker gezellig met zijn tweetjes.
Zonder al die vieze mannen.
Neem jij de beflapjes mee?
Gr. Rita
jij laatst anders in een topic te klagen over iemand die op een originele manier je nummer vroegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:16 schreef MYV het volgende:
Ik snap je punt lin'(punt). jammer van die reacties altijd hier in KLB.
Wat de neukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:25 schreef Fanta-stick het volgende:
TS...ik zou graag even met jou een dagje naar de spa gaan...elkaars borsten vergelijken enzo...
Gr. Rita
Wat ik hiermee bedoel TS is dat je er een issue van kan maken of niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Gr. Rita
Ik hoef je i.e.g. niet als iemand je 'mevrouw' noemtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:07 schreef linpunt het volgende:
Vandaag viel iemand mij in de Plus (die winkel met die zeekoe) lastig door al "Mevrouw, mevrouw!" schreeuwend mij achterna te rennen.
Kan wel begrijpen dat het heel irritant is als vrouw zijnde om steeds door mannen nagefloten of benaderd te worden.....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat ik hiermee bedoel TS is dat je er een issue van kan maken of niet.
Je kan er voor kiezen iets je leven te laten bepalen( wat overdreven uitgedrukt) of je kan het gewoon lekker negeren en er niet al te veel '''huillie huillie'' te doen.
Miljoenen vrouwen over de hele wereld hebben hier dagelijks ''last'' van, maar die miljoenen vrouwen gaan daar geen topics over openen.
Ik vind jou een aansteller.
Ik heb er ook last van, dagelijks, maar als ik me ergens niet aan wil irriteren irriteer ik me er ook niet aan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:06 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Kan wel begrijpen dat het heel irritant is als vrouw zijnde om steeds door mannen nagefloten of benaderd te worden.....
en dat is het nou juist, kunnen jullie niet doen alsof jullie opgevoed zijn ofzo?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:52 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Verkapt-zie-mij-eens-populair-zijn-topic
Ik zal je snel uit je droom helpen:
Mannen fluiten naar alles wat loopt en een k*t heeft
omdat ik van mensen vraag om normaal te doen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat ik hiermee bedoel TS is dat je er een issue van kan maken of niet.
Je kan er voor kiezen iets je leven te laten bepalen( wat overdreven uitgedrukt) of je kan het gewoon lekker negeren en er niet al te veel '''huillie huillie'' te doen.
Miljoenen vrouwen over de hele wereld hebben hier dagelijks ''last'' van, maar die miljoenen vrouwen gaan daar geen topics over openen.
Ik vind jou een aansteller.
Hahaha, dus nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:52 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Verkapt-zie-mij-eens-populair-zijn-topic
Ik zal je snel uit je droom helpen:
Mannen fluiten naar alles wat loopt en een k*t heeft
Wel op fok zitten maar niet met fokkers om kunnen gaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:16 schreef linpunt het volgende:
[..]
omdat ik van mensen vraag om normaal te doen?
Het is toch heel anders als je een gesprek begint en je voelt een klik dan dat iemand "hee, jij, neuken?" roept?En het gaat nu niet alleen om mij, maar ook naar andere vrouwen in het algemeen. Maar ik kon obvious alleen maar voorbeelden van mezelf noemen die ik had meegemaakt in de afgelopen 36 uren.
+ mensen die denken dat er alleen naar vrouwen worden gefloten die easy-to-get uitzien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |