Dat dus! Plus (+) zit niet elke man achter je kont aan, maar misschien ook wel echt om gewoon gezellig wat te drinken. Egotripperquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:41 schreef KNAK het volgende:
Onterechte klacht.
mannen moeten in staat zijn (zonder fysiek gebeuren weliswaar) hun kansen te proberen
TS is Aziaatx10
TS is Aziaat uit NLx12
....helaasch
waarom zou ik dat bij een random dude willen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:48 schreef destrovel het volgende:
[..]
Dat dus! Plus (+) zit niet elke man achter je kont aan, maar misschien ook wel echt om gewoon gezellig wat te drinken. Egotripper
omdat je een sociaal wezen bent? in de kroeg spreek je toch ook random mensenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:07 schreef linpunt het volgende:
[..]
waarom zou ik dat bij een random dude willen?(denken ook andere vrouwen)
ja, maar ik ren ze niet achterna om vervolgens awkward vragen te stellen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
omdat je een sociaal wezen bent? in de kroeg spreek je toch ook random mensen
Stel je voor dat je een keer uit de band springtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:19 schreef linpunt het volgende:
[..]
ja, maar ik ren ze niet achterna om vervolgens awkward vragen te stellen.
dat vroeg ik niet en dat slaat als een tang op een varken op jouw eerdere opmerkingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:19 schreef linpunt het volgende:
[..]
ja, maar ik ren ze niet achterna om vervolgens awkward vragen te stellen.
woot, er zit een groot verschil tussen een gesprek beginnen op een normale manier en een kutte manier. En daar zit de ergenisfactor.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat vroeg ik niet en dat slaat als een tang op een varken op jouw eerdere opmerking
Tijd van de maand.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:44 schreef GizartFRL het volgende:
tldr
Waarom ben je wanhopig voor een date TS?
wehehe, je bent echt een mietje als je als vrouw gaat lopen huilen omdat er bloed uit je geslachtsdelen komt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:03 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Tijd van de maand.
Opgelost.
Ik ook niet maar ik kom op een duitse site terecht en je ziet altijd zon CH sticker op Zwitserse auto's.quote:
Wie jammert hier en wie heeft daar een topic over geopend???????quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:40 schreef linpunt het volgende:
[..]
wehehe, je bent echt een mietje als je als vrouw gaat lopen huilen omdat er bloed uit je geslachtsdelen komt.
lol, je hebt ook geen leven als je onthoudt wat iemand allemaal op internet heeft gezegdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:47 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Wie jammert hier en wie heeft daar een topic over geopend???????
TS is stokbrood + loempia.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:07 schreef ecktebaas het volgende:
En waar komt TS vandaan als ze niet Chinees is?
Als man zijnde ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:40 schreef linpunt het volgende:
[..]
wehehe, je bent echt een mietje als je als vrouw gaat lopen huilen omdat er bloed uit je geslachtsdelen komt.
hetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik ben verliefd op de ego van TS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |