lelijke onzekere meisjes krijgen ze volgensmij ook achter zich aan. En dan eindigen ze als loverboy-slaafjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:42 schreef BeSimple het volgende:
Leuk dat je klaagt, als je lelijk was geweest dan had je wel anders gedacht.
Als TS whore is dan weet ik daar wel raad mee.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:45 schreef FL_Freak het volgende:
TS is een attention whore. Kijk eens op haar fobo.
alsof een topic openen gelijk staat aan dat je er dagen van wakker ligt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:26 schreef Taartjeh het volgende:
Bouwvakker sowieso kut mensen.
Maar ts je topic is wel beetje erg overdreven het zijn misschien 5 min van je dagelijkse bezigheden en jij maakt er een point van alsof je fucking adriana lima bent.
sorry hoor maar ik heb er een hekel aan als mensen doen alsof ze aandacht niet waarderen. Maar ondertussen merk je gewoon dat ze niet eerlijk zijn omdat ze er graag mee te koop lopen!
Ja maar bedoel ook niet dat je er dagen van wakker ligtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:06 schreef linpunt het volgende:
[..]
alsof een topic openen gelijk staat aan dat je er dagen van wakker ligt.
Als dat de regel is dan zou klaagbaak niet meer bestaan
Hehe, maak er ook geen drama van, dat lijkt eerder zo omdat het traditie is om de TS van dit soort topics te bashen. Maar vond wel dat ik heb nu eens een keer als klacht mocht melden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:10 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Ja maar bedoel ook niet dat je er dagen van wakker ligt
mooie buik, houden zo, die fitnessquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef seiramu het volgende:
Terechte klacht. Natuurlijk is het stiekem wel leuk om mannelijke aandacht te krijgen ter bevestiging dat je er leuk genoeg uit ziet om aangesproken te worden ofzo. Maar het kent z'n grenzen.
Ik word ook bijvoorbeeld aangesproken op Hoog Catharijne door allerlei mooiboys met wie ik niets mee te maken wil hebben. Van die vieze jongens met hun bontkragen die niets anders te doen hebben. Het zijn ook echt díe types bij wie ik denk: Nee, jullie aandacht hoef ik niet. Zoek maar een leuke Anita ofzo op en laat mij met rust.
Of mannen die mij herkennen van de fitness. "Oh ik zie je wel eens trainen bij de Fit4Free, wil je een keer drinken?". Godverdomme, jullie zijn dik in de dertig, leave me alone. En zelfs waren ze van mij leeftijd, ik ken ze niet eens. Leuk voor ze dat ze mij herkennen maar dat betekent niet dat we opeens een klik ofzo hebben omdat we lid zijn van dezelfde sportschool
. Spreek me desnoods aan tijdens het fitnessen maar als we tijdens het fitnessen nooit hebben gesproken zie ik het nut er niet van in om iets te gaan drinken. Niet dat ik anders wel mee was gaan drinken.
Dank u~!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
mooie buik, houden zo, die fitnessalleen fit4free
Vooral als het turken zijn die denken dat ze italiaan worden door zo vaak mogelijk de italiaanse vlag in hun kleding terug te laten komen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef seiramu het volgende:
Ik word ook bijvoorbeeld aangesproken op Hoog Catharijne door allerlei mooiboys met wie ik niets mee te maken wil hebben. Van die vieze jongens met hun bontkragen die niets anders te doen hebben.
Je maakt van een aandachtshoeren topic een Turkenbashtopic?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:23 schreef linpunt het volgende:
[..]
Vooral als het turken zijn die denken dat ze italiaan worden door zo vaak mogelijk de italiaanse vlag in hun kleding terug te laten komen.
Als Turks zijnde schaam ik me diep voor zequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:23 schreef linpunt het volgende:
[..]
Vooral als het turken zijn die denken dat ze italiaan worden door zo vaak mogelijk de italiaanse vlag in hun kleding terug te laten komen.
Ik ben inderdaad nooit door een Nederlander aangesproken of lastig gevallen. Ik geef het niet graag toe maar ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:28 schreef Taartjeh het volgende:
Het zijn naar mijn idee altijd de turken en marokkanen die de verkeerde aandacht geven en soms van die vieze italianen.![]()
Maar een fatsoendelijke man die doet dat niet op zo'n manier.
kijk jou helemaal snelle conclusies zien trekken na elke postquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je maakt van een aandachtshoeren topic een Turkenbashtopic?
Ja truequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:28 schreef Taartjeh het volgende:
Het zijn naar mijn idee altijd de turken en marokkanen die de verkeerde aandacht geven en soms van die vieze italianen.![]()
Maar een fatsoendelijke man die doet dat niet op zo'n manier.
Doe ik helemaal niet. De OP ging over een geilbak in de trein en een stel bouwvakkers maar jij haalt er nu zelfs Turken bij. Wat hebben zij met dit hele topic te makenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:31 schreef linpunt het volgende:
[..]
kijk jou helemaal snelle conclusies zien trekken na elke post![]()
ben je aan het vissen naar een stickertje of een ster achter je naam?![]()
ik ga toch niet alle voorbeelden opnoemen, tevens was die dude in de plus een turk. En zij zijn toch vaak de lui die zoiets doen. En niet gaan roepen dat het niet zo is, want het is nou eenmaal zo.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Doe ik helemaal niet. De OP ging over een geilbak in de trein en een stel bouwvakkers maar jij haalt er nu zelfs Turken bij. Wat hebben zij met dit hele topic te maken![]()
En hoezo na elke post? Na 24 uur reageer ik hier weer. Zet je klok ff goed ja
alsjeblieft, omdat je verder niets snapt van begrijpend lezen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:07 schreef linpunt het volgende:
Vandaag viel iemand mij in de Plus (die winkel met die zeekoe) lastig door al "Mevrouw, mevrouw!" schreeuwend mij achterna te rennen. Om vervolgens te vragen; "Wat doe je hier?" Xeauouixeau een domme openingszin (zelfs voor een Guido - die een turk was die dacht dat hij een Italiaan was vanwege vuilniszakkenjas) als ik in een supermarkt sta.
Beste linpunt, als jij werkelijk het meisje van je FoBo bent ben je een hele mooie meid. Gozers die je naroepen moeten je toch volkomen koud laten? Zoals ik al eerder hier heb gepost zou je moeten denken: pfffffff heb je er weer zo eentje.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:44 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik ga toch niet alle voorbeelden opnoemen, tevens was die dude in de plus een turk. En zij zijn toch vaak de lui die zoiets doen. En niet gaan roepen dat het niet zo is, want het is nou eenmaal zo.
Verder zie ik alleen maar dat je dingen uit hun verband trekt zonder echt het gesprek te volgen, ik ga niet in de gaten houden wanneer jij zooi post. Ik ben toch verdomme je groep 4-juffrouw toch niet
awh lief, maar ik zie niet in waarom het geen gegronde klacht is als iedereen er stiekem mee eens is. Ik zie niet in waarom deze klacht niet telt omdat 'het nou eenmaal zo is'. Door de 'oh, dat is normaal'-attitute blijven mannen denken dat ze vrouwen zo aan kunnen spreken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Beste linpunt, als jij werkelijk het meisje van je FoBo bent ben je een hele mooie meid. Gozers die je naroepen moeten je toch volkomen koud laten? Zoals ik al eerder hier heb gepost zou je moeten denken: pfffffff heb je er weer zo eentje.
Hoe meer aandacht je schenkt aan zulke sukkels hoe meer je daalt in eigenwaarde.
Ze zijn jouw aandacht niet waard, snap je?
En waarom geef je dat niet graag toe? Omdat anders het stereotype weer eens wordt bevestigd?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:28 schreef seiramu het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad nooit door een Nederlander aangesproken of lastig gevallen. Ik geef het niet graag toe maar ik ben het met je eens.
Ja zoiets. Omdat ik Turks ben en wil dat onze Turkse jongens zich netjes gedragen naar vrouwen toequote:Op zondag 23 januari 2011 00:06 schreef pisnicht het volgende:
[..]
En waarom geef je dat niet graag toe? Omdat anders het stereotype weer eens wordt bevestigd?
Jouw signature!quote:Op zondag 23 januari 2011 00:06 schreef pisnicht het volgende:
[..]
En waarom geef je dat niet graag toe? Omdat anders het stereotype weer eens wordt bevestigd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |