AlchemistOfSorrows | dinsdag 18 januari 2011 @ 16:27 |
![]() Creation Engine van TES V: Skyrim uitgelegd Vorig deel: Elder Scrolls V: Skyrim Hier weer verder. [ Bericht 0% gewijzigd door AlchemistOfSorrows op 18-01-2011 19:18:50 ] | |
Hyman | dinsdag 18 januari 2011 @ 16:30 |
"waar we" TT's ![]() | |
AlchemistOfSorrows | dinsdag 18 januari 2011 @ 16:31 |
Heb jij een suggestie dan? | |
Seam | dinsdag 18 januari 2011 @ 16:32 |
Oh fuck ik dacht niet eens erbij nagedacht dat het die datum was ![]() | |
Aneurysma | dinsdag 18 januari 2011 @ 16:33 |
![]() | |
Seam | dinsdag 18 januari 2011 @ 16:34 |
Ik dacht na het posten al dat het niet werkelijk die datum was ![]() | |
Aneurysma | dinsdag 18 januari 2011 @ 16:34 |
![]() | |
Seam | dinsdag 18 januari 2011 @ 16:36 |
Oh fuck het is ook nog echt die datum ook ![]() ![]() | |
Aneurysma | dinsdag 18 januari 2011 @ 16:36 |
Jezus fucking Christus. ![]() | |
wise | dinsdag 18 januari 2011 @ 16:36 |
![]() | |
AlchemistOfSorrows | dinsdag 18 januari 2011 @ 16:38 |
Goh, je hebt goed opgelet dan ![]() | |
RitseB | dinsdag 18 januari 2011 @ 16:40 |
Zin in. | |
Forau_Diavolina | dinsdag 18 januari 2011 @ 16:40 |
Maak mij wel wat zorgen voor die dynamische quests. Dalijk zit er net zoals in Oblivion geen enkel gevoel van sterker-worden in het spel. ![]() | |
Seam | dinsdag 18 januari 2011 @ 16:41 |
Hoezo denk je dat dan? | |
Jumparound | dinsdag 18 januari 2011 @ 16:42 |
omdat de grootste afknapper op oblivion was dat de monsters in de dungeons het zelfde level als jezelf hadden... rete irritant ![]() | |
Grrrrrrrr | dinsdag 18 januari 2011 @ 16:43 |
Alaaaaaaaaaaaaaaf! | |
Seam | dinsdag 18 januari 2011 @ 16:44 |
Nee dat begrijp ik ja, maar waarom denk je dat zoiets ook gaat gebeuren met dynamische quests? Bethesda had al aangegeven dat het systeem van Oblivion verandert wordt in dat van Fallout 3. | |
Jumparound | dinsdag 18 januari 2011 @ 16:47 |
omdat, zoals ik het nu lees, die dynamische quests kennelijk op je level worden aangepast. vandaar de angst dat dit voor meer gaat gelden... heb geen idee hoe het in fallout werkt ![]() | |
Hyman | dinsdag 18 januari 2011 @ 16:50 |
11/11/11 is de dag dat Skyrim ons verwelkomen mag! | |
RitseB | dinsdag 18 januari 2011 @ 16:51 |
Done. | |
Bart | dinsdag 18 januari 2011 @ 16:52 |
Bijna. | |
RitseB | dinsdag 18 januari 2011 @ 16:52 |
Past dus niet, ![]() | |
peejdorie | dinsdag 18 januari 2011 @ 16:52 |
lol TT weer veranderd ![]() | |
#ANONIEM | dinsdag 18 januari 2011 @ 16:53 |
In Fallout 3 ben ik ook nog nooit een vijand tegengekomen die ik echt niet aan kon hoor ![]() | |
Kolomos | dinsdag 18 januari 2011 @ 16:57 |
In New Vegas als je naar gebieden gaat waar je nog lang niet hoort te zijn ga je wel dood hoor. Dat is niet bij Oblivion, daar kun je zowat alles verkennen op elke level vanwege zijn scaling. Tenminste dat denk ik zo, als het ik het verkeerd heb verbeter me dan maar ![]() | |
#ANONIEM | dinsdag 18 januari 2011 @ 16:59 |
Vegas is inderdaad beter wat dat betreft. [ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2011 17:00:03 ] | |
Kolomos | dinsdag 18 januari 2011 @ 17:07 |
En heb het nog steeds niet uitgespeeld omdat mijn PC constant crashte op cruciale momenten ![]() En omdat ik zoveel caps had had ik overal de beste spullen en spullen tot mijn gebruik en was er dus niks meer aan :-/ | |
AlchemistOfSorrows | dinsdag 18 januari 2011 @ 17:10 |
Je kon met level 1 al het spel halen ![]() | |
Rickocum | dinsdag 18 januari 2011 @ 17:11 |
Bohhhhhh gek, dit wordt wel mals! Qua die dynamische quests heeft jumparound wel een mals punt, het moet wel zo zijn dat je je als speler ook echt een halfgod voelt. Ik wil een fucking troon hebben oid iets anders als erkenning voor mijn bazendaden! ![]() Met oblivion ja, dat is idd wel verpauperd. Of als je van die nietszeggende abilities zoals Alchemy in je main attributes hebt dan mocht je ook flink aanpoten. | |
AlchemistOfSorrows | dinsdag 18 januari 2011 @ 17:14 |
Heb een speedrun van Morrowind waarbij die gast het spel met level 1 haalde, dus of het zoveel zegt.. ![]() Ach ja. Totdat het spel daadwerkelijk is uitgebracht heb ik genoeg te doen, moet nog heel wat uitspelen. Op de planning staan iig Nehrim, met die godsgruwelijke grot waar ik 3 uur in zat ![]() | |
Rickocum | dinsdag 18 januari 2011 @ 17:19 |
Mwoah vind ik wel. Volgens mij heeft die gast dan wel flink vals lopen spelen want die eindbaas die haal je niet met level 1 denk ik. Bovendien kreeg je bij morrowind nog ietwat erkenning ![]() Qua games heb ik vrij weinig te doen omdat al die hoerenspellen in de herfst uitkomen. | |
Seam | dinsdag 18 januari 2011 @ 17:20 |
Mass Effect 3 komt nog in de lente hoor. Tegen de tijd dat je daarmee klaar bent zal Skyrim wel ongeveer verschijnen. | |
Aneurysma | dinsdag 18 januari 2011 @ 17:21 |
Oja dat is waar ook. ![]() | |
RitseB | dinsdag 18 januari 2011 @ 17:21 |
Gewoon alles van Bioware en Bethesda nog een keer spelen ![]() | |
Rickocum | dinsdag 18 januari 2011 @ 17:22 |
![]() ![]() maarja guild wars 2 bijvoorbeeld is ook in november uit ![]() | |
Cudles | dinsdag 18 januari 2011 @ 17:48 |
"waar we" TT''s ![]() | |
Seam | dinsdag 18 januari 2011 @ 17:51 |
Was er nu trouwens al iets bekend gemaakt over huizen kopen? | |
Drizzt_DoUrden | dinsdag 18 januari 2011 @ 18:09 |
In de lente al? ![]() | |
karton | dinsdag 18 januari 2011 @ 18:10 |
op de afbeelding klikken voor een grotere weergave![]() | |
Seam | dinsdag 18 januari 2011 @ 18:11 |
Oh kut, ik ben weer in de war, hij komt inderdaad ook pas in Q4 ![]() Wat een faal van mij in dit topic zeg ![]() | |
Appelknaller | dinsdag 18 januari 2011 @ 18:15 |
Dan al?? ![]() | |
Drizzt_DoUrden | dinsdag 18 januari 2011 @ 18:17 |
*piem weer slap wordt* ![]() | |
Appelknaller | dinsdag 18 januari 2011 @ 18:18 |
![]() | |
themole | dinsdag 18 januari 2011 @ 18:39 |
Ziet er goed uit. | |
Kolomos | dinsdag 18 januari 2011 @ 18:40 |
Dat ziet er idd goed uit, doet me denken uit de bergen van de elfen in Lord of The rings. | |
AlchemistOfSorrows | dinsdag 18 januari 2011 @ 18:53 |
Hoe kan ik dat plaatje in de OP trouwens verkleinen? | |
The_Substitute | dinsdag 18 januari 2011 @ 18:58 |
Door bij [IMG] er bvb dit --> [IMG=400*300] erbij te zetten. En dan uiteraard de resolutie die jij wilt. Edit: maar jij gebruikt [url] zie ik. Ik weet niet of het daarvoor hetzelfde werkt. | |
Rickocum | dinsdag 18 januari 2011 @ 19:16 |
Homo ![]() ![]() | |
Grrrrrrrr | dinsdag 18 januari 2011 @ 20:07 |
Ok, dus ME2, TES V en GW2 komen allemaal in Q4? Moet ik dat hele kwartaal maar vrij vragen dan op het werk? ![]() | |
Rickocum | dinsdag 18 januari 2011 @ 20:10 |
Naja, THe Witcher 2 komt in mei uit, dus dat zal dan vast ook wel aangenaam zijn (en ook 4 maanden verder ![]() | |
vosss | woensdag 19 januari 2011 @ 00:35 |
3, je bedoeld ME3. Althans dat neem ik voor het gemak even aan ![]() | |
CantFazeMe | woensdag 19 januari 2011 @ 07:40 |
Ik had niet eens door dat het topic vol zat. | |
Cudles | woensdag 19 januari 2011 @ 09:33 |
ME2 komt dan voor de PS3 uit ![]()
| |
vosss | woensdag 19 januari 2011 @ 10:09 |
Mass Effect 2 bedoel je??? Ik dacht dat die er al lang en breed was joh ![]() | |
Grrrrrrrr | woensdag 19 januari 2011 @ 16:11 |
3 idd. | |
ThamfBeast | donderdag 20 januari 2011 @ 11:52 |
Gameinformer heeft filmpjes met de sound-designer van Bethesda online! hier is ook een stukje van de nieuwe theme-song te horen, geeft me toch wel weer kippevel.. klik hier voor de filmpjes | |
themole | donderdag 20 januari 2011 @ 13:08 |
Die nieuwe themesong klinkt heerlijk. Ben er content mee. ![]() | |
Seam | donderdag 20 januari 2011 @ 13:09 |
Themesong van Morrowind blijft de beste. Die van Oblivion vond ik iets teveel Pirates of the Caribbean achtig. De gehele OST van Oblivion deed ook net wat onder aan die van Morrowind. | |
wise | donderdag 20 januari 2011 @ 13:12 |
waarom staat in de stillframe van video 2 "techoviking" ? ![]() | |
Seam | donderdag 20 januari 2011 @ 13:12 |
Bruut een Dweomer achtig wezen ![]() | |
Seam | donderdag 20 januari 2011 @ 13:15 |
Dit is trouwens ook een interessante piano cover van de theme song : http://www.gameinformer.c(...)of-skyrim-theme.aspx | |
CantFazeMe | donderdag 20 januari 2011 @ 13:28 |
Duurt zo lang ![]() | |
karton | donderdag 20 januari 2011 @ 15:41 |
Zal wel onderdeel van een moodboard zijn. | |
Rickocum | donderdag 20 januari 2011 @ 16:42 |
Ik vind hem niet zo interessant, eerlijk gezegd ![]() | |
Seam | donderdag 20 januari 2011 @ 16:46 |
ach dat komt nog wel, zodra de orkestrale versie er is zul je smullen ![]() | |
Rickocum | donderdag 20 januari 2011 @ 16:50 |
Ik spuit pas mijn hele toetsenbord en beeldscherm eronder als ik de definitieve versie met intro uit mijn speakers hoor schallen. | |
DeHovenier | donderdag 20 januari 2011 @ 16:55 |
Ben nu bezig met het upgraden van mijn PC (nouja, upgraden; ik koop bijna een complete pc ![]() ![]() | |
AlchemistOfSorrows | donderdag 20 januari 2011 @ 20:21 |
Ik ben in ieder geval blij dat Jeremy Soule weer de soundtrack doet. In video 4 op deze pagina laat hij horen hoe het Morrowind thema verweven zit in de muziek van Skyrim. Ik ben benieuwd naar de complete OST! En zoals hij zelf al zei, het kippenvelgevoel blijft ookal hoor je het nog zo vaak ![]() | |
Seam | donderdag 20 januari 2011 @ 20:36 |
Grappig dat hij het uitspreekt als SKAIRIM. Ik spreek het uit als SKIERIM, in mijn hoofd klinkt dat logischer. | |
AlchemistOfSorrows | donderdag 20 januari 2011 @ 20:38 |
Hoezo? Zeg jij tegen een engelsman ook skie als je sky bedoelt? ![]() | |
karton | donderdag 20 januari 2011 @ 21:06 |
Voor mijn gevoel klinkt Skai-Rim het meest logisch. Iedereen verzint z'n eigen uitspraak blijkbaar. De meeste plaatsnamen spreek ik op z'n Nederlands uit.. Seeda Nien, Vievèk, Balmóóra etc. Chorrol was bij mij verbasterd tot 'Korrel' ... ![]() | |
vosss | donderdag 20 januari 2011 @ 21:13 |
Dat van die korrel is niet zo vreemd, volgens mij wordt een ch in het begin van een woord in het engels ook als een k uitgesproken toch? ![]() | |
karton | donderdag 20 januari 2011 @ 21:17 |
chapter en character zijn die eerste die me binnenschieten die niet met een k worden uitgesproken. | |
Seam | donderdag 20 januari 2011 @ 21:23 |
Ik wist het :") maar ik zie Skyrim eerder als een noors woord en dan vind ik SKIE toepasselijker. ( Ik ben Brits derhalve ![]() | |
vosss | donderdag 20 januari 2011 @ 21:24 |
Character is toch gewoon kerrekter en niet sjerrekter? ![]() | |
Seam | donderdag 20 januari 2011 @ 21:24 |
Ik sprak het uit als : Se-ida Ne-ien, Vievek, Balmoora, Tsjorrol. | |
Seam | donderdag 20 januari 2011 @ 21:25 |
Schedule of Schedule ![]() | |
vosss | donderdag 20 januari 2011 @ 21:34 |
Dat begint met een s en niet met ch ![]() | |
Seam | donderdag 20 januari 2011 @ 21:35 |
Ik doelde op Skedule of het Britse sjedule. Maar goed we dwalen nu wel af ![]() | |
karton | donderdag 20 januari 2011 @ 21:41 |
oh ja ![]() | |
DeHovenier | donderdag 20 januari 2011 @ 22:11 |
Siejeeda Nien FTW! | |
AlchemistOfSorrows | vrijdag 21 januari 2011 @ 01:20 |
En er is weer een nieuw artikel: http://www.gameinformer.c(...)s-dragon-shouts.aspx Wanneer stoppen ze nou eens met teasen ![]() | |
Rickocum | vrijdag 21 januari 2011 @ 10:57 |
Ben jij er wel klaar voor?! IKL NIET!??!?!? NEE?!?!?!?!? JIL::OEstuidg[p | |
ThamfBeast | dinsdag 25 januari 2011 @ 11:50 |
Nog meer teasen ![]() GameInformer heeft nog een artikel, dit keer over de verbeteringen in het combat systeem. link | |
Rickocum | dinsdag 25 januari 2011 @ 12:20 |
Nice ![]() | |
The_Substitute | dinsdag 25 januari 2011 @ 12:40 |
![]() ![]() ![]() ![]() Waarom heb ik 't nou gelezen?! Kut-hype ![]() | |
vosss | dinsdag 25 januari 2011 @ 13:02 |
Ik heb er zin in. Alles wat ik gelezen heb over Skyrim klinkt als muziek in de oren. Hopelijk kunnen ze het allemaal waarmaken ![]() | |
Seam | dinsdag 25 januari 2011 @ 13:30 |
Mooi dat ze eindelijk de ranged combat eens verbeterd hebben. Klinkt nu best aantrekkelijk om een boog bij de hand te houden voor in de wijde velden. | |
Spaulding | dinsdag 25 januari 2011 @ 15:06 |
Donderdag een preview (van ik dacht 6 pagina's) van Skyrim in de nieuwe PU. | |
vosss | dinsdag 25 januari 2011 @ 15:11 |
Dat zal denk ik wel dezelfde zijn als GI ook al had. Denk ik. | |
Spaulding | dinsdag 25 januari 2011 @ 15:32 |
Ja, dat zal inderdaad wel zo zijn, maar wel tof om te lezen. Geloof dat er ook 1 of 2 nieuwe scans instaan. | |
karton | dinsdag 25 januari 2011 @ 16:19 |
Hier staan enkele highlights uit die PU | |
Aneurysma | dinsdag 25 januari 2011 @ 19:52 |
Ik heb de PU net gekregen en gelezen. Stonden onverwacht nog wel wat interessante dingen in. | |
Brammie1 | woensdag 26 januari 2011 @ 09:13 |
hopen dat er ook een groot artikel over in de nieuwe Gameplay staat. Als het goed is ligt die overmorgen op de mat. | |
CantFazeMe | woensdag 26 januari 2011 @ 12:40 |
Arrows Mod ![]() | |
ems. | woensdag 26 januari 2011 @ 12:50 |
![]() | |
#ANONIEM | woensdag 26 januari 2011 @ 12:52 |
Zo klein was Oblivion toch niet? Volgens mij leek het vooral kleiner omdat je paarden en fast travel had. | |
Rickocum | woensdag 26 januari 2011 @ 12:57 |
Ik denk dat mensen het inderdaad wel anders zouden beleven als de fast travel er niet is. Vooral dat je meteen de 5 grote (en de enige) steden al op de map had staan maakte het verkennen meteen al een stuk minder leuk. Maar goed, al die randmongolen (casual gamers) willen graag aan de hand genomen worden. | |
ems. | woensdag 26 januari 2011 @ 12:58 |
Het was wel beduidend kleiner dan morrowind dacht ik, maar ik denk dat vooral het gebrek aan veelzijdigheid in 'de vrije natuur' van oblivion ervoor zorgde dat het klein leek. En ja, fast travel. Zonde dat ze dat weer erin hebben gezet. | |
Rickocum | woensdag 26 januari 2011 @ 13:09 |
Oh meen je niet, weer fast travel? Tgggg, totally gay vind ik. Ik hoop dat er een GOEDE moeilijkheidsgraad in zit, eventueel zoiets als hardcore en daarna nog iets als 'impossible' ofzo. Alle spellen zijn zo simpel tegenwoordig. Bijvoorbeeld Assassins creed: brotherhood. Die krijgt overal zowat een GOTY award, maar die is zo schijtsimpel ![]() | |
karton | woensdag 26 januari 2011 @ 13:24 |
Ook de viewdistance maakte Oblivion qua gevoel klein. Morrowind was voor mijn gevoel gigantisch mede doordat de viewdistance beperkt werd door de mist die er hing. Skyrim zal wat dat betreft niet veel anders zijn dan Oblivion omdat het geen moeras is zoals Vvardenfell dat wel was. Inderdaad. Morrowind is wat dat betreft toch een stuk leuker. In het begin een lege kaart van het eiland en door te ontdekken en praten kom je te weten waar andere steden liggen. Als je in het begin naar Balmora moet maar geen idee hebt waar het ligt ga je rondvragen om daarna de borden richting Balmora te volgen. Je hebt dan echt het gevoel dat je niks voorsteld omdat je niks weet. Bij Oblivion heb je meteen de volledige kaart met alle steden en wegen erop, neemt meteen een heel stuk spanning weg. Beter idee zou zijn dat je puur op exploren of kaarten bijkopen de kaart van de provincie kan uitbreiden. In het begin heb je een leeg vel perkament waar alleen het gebied waar jij bent is ingevuld. Door te exploren wordt je kaart uitgebreid; dorpjes, steden en bossen erbij. Als je een missie krijgt van:"ga naar die en die grot" moet je zelf kan kiezen hoe die die grot vindt. Dit kan door bijvoorbeeld te vragen waar je dan een uitleg krijgt:"ga bij de grote eik 500 stappen zuidelijk etc" óf je koopt bij een kaartenmaker een uitbreiding voor je kaart waar de grot is aangegeven. Verder hoop ik dat er geen 'markers' in het spel zitten, ook dat neemt alle spanning weg. Om het exploren nog uitdagender te maken is nergens aangegeven waar noord/oost/zuid/west zijn (op de weerhaan bovenop de kerk na), totdat jij een kompas koopt. | |
Grrrrrrrr | woensdag 26 januari 2011 @ 13:51 |
Noem het beestje gerust bij de naam: consolegamers. | |
Jumparound | woensdag 26 januari 2011 @ 13:54 |
is nu al bekent hoe de startkaart er uit ziet? | |
Aneurysma | woensdag 26 januari 2011 @ 13:54 |
De startkaart? | |
Jumparound | woensdag 26 januari 2011 @ 14:04 |
ja, dat geblaat hierboven over de kaart in oblivion t.o.v. morrowind ![]() | |
Aneurysma | woensdag 26 januari 2011 @ 14:21 |
![]() Maar dat is onafhankelijk van de spelgrootte. Er is gewoon bekend gemaakt dat de wereld even groot gaat zijn als in Oblivion. | |
vosss | woensdag 26 januari 2011 @ 16:21 |
Zo uit mn hoofd was Morrowind 10 square miles en Oblivion 16 square miles. Oblivion was dus groter dan Morrowind als ik het goed heb ![]() | |
Rickocum | woensdag 26 januari 2011 @ 16:38 |
NOoooo wayyyyy Toch? ![]() ![]() Waarom heb ik dan het GEVOEL dat het kleiner is? nouja.... Misschien weet ik het wel. Bij morrowind was alles namelijk origineel. Bij oblivion leek alles precies op elkaar, behalve die ayleid ruins konden nog wel eens verschillen. Voor de rest waren het allemaal wandelgangetjes met hier en daar een centrale bijeenkomst plek. Bovendien had je bij morrowind nog verschil van terrein (nou ok, bij oblivion had je nog een sneeuwgedeelte erbij). | |
ems. | woensdag 26 januari 2011 @ 16:42 |
Als je dat kan staven met een bron geloof ik je graag. Ik kan er echt niet bij dat morrowind kleiner zou zijn dan oblivion. Maar zoals gezegd idd, waarschijnlijk ligt dat aan het feit dat het landschap en de dungeons bij oblivion verschrikkelijk saai zijn vormgegeven in tegenstelling tot de afwisseling die morrowind bood. | |
Samael | woensdag 26 januari 2011 @ 16:44 |
Voor mijn gevoel was Morrowind ook veel groter dan Oblivion. Miss ook omdat de landkaart zo groot leek en je er alles nog op moest verkennen. | |
AQuila360 | woensdag 26 januari 2011 @ 16:48 |
Morrowind had je ook gewoon op de console! Morrowind was echt stukken beter dan Oblivion ![]() | |
AlchemistOfSorrows | woensdag 26 januari 2011 @ 17:20 |
Kwam waarschijnlijk ook omdat je in Morrowind voor mijn gevoel toch een stuk trager loopt. | |
ems. | woensdag 26 januari 2011 @ 17:22 |
Je moet ook niet lopen, je moet springen. | |
AQuila360 | woensdag 26 januari 2011 @ 18:07 |
Bij Oblivion reed/liep ik meteen van de start af naar de andere kant van de map. Bij Morrowind had je zo'n dal ofzo waar het hard waaide o.i.d. die ben ik wel 10 keer ingelopen steeds iets verder omdat het zo eng was ![]() | |
Drizzt_DoUrden | woensdag 26 januari 2011 @ 20:13 |
De trap bij Vivec's Palace ![]() | |
ems. | woensdag 26 januari 2011 @ 20:14 |
Je moest sowieso de hele tijd springen. Voordat je op een tiende van het spel was had je je acrobatics toch wel op 100, zelfs zonder dat je er speciaal de tijd voor nam ![]() | |
Drizzt_DoUrden | woensdag 26 januari 2011 @ 20:15 |
True, true ![]() | |
DjinN | woensdag 26 januari 2011 @ 20:20 |
goddomme wat duurt het nog lang tot het november is ![]() | |
AQuila360 | woensdag 26 januari 2011 @ 21:18 |
Ben niet echt enthousiast ![]() Levelscaling en fast travel enzo mehh | |
karton | woensdag 26 januari 2011 @ 21:34 |
zullen wel mods voor komen, zeker voor de fast travel. Als je op de console speelt gewoon geen gebruik van de Fast Travel maken, of alleen tussen de grootste steden. | |
vosss | woensdag 26 januari 2011 @ 22:45 |
Dat geldt voor de pc toch ook gewoon ![]() | |
Nick-GizMo | woensdag 26 januari 2011 @ 22:49 |
Weer levelscaling? Belachelijk.. Hmm nu wacht ik zeker tot de reviews ![]() | |
vosss | woensdag 26 januari 2011 @ 22:51 |
Dat levellen zou meer richting New Vegas gaan en niet meer zoals in Oblivion ![]() | |
AQuila360 | woensdag 26 januari 2011 @ 22:51 |
Het probleem is dat ik het wel gewoon gebruik omdat het kan maar eigenlijk haat ik het :p | |
karton | woensdag 26 januari 2011 @ 23:10 |
Dat had ik bij Oblivion. In het begin doe je het niet omdat het 'niet hoort', maar uit eindelijk ga je het wel doen omdat je het reizen beu bent en omdat het kan ![]() | |
Nick-GizMo | woensdag 26 januari 2011 @ 23:12 |
En hoe ging dat dan?! | |
Rickocum | woensdag 26 januari 2011 @ 23:32 |
Nou ehhh.. sja... hoe moet je dat uitleggen? Volgens mij waren er wel gedeeltes waarin er sterke enemies waren, maar hoe hoger level je werd, hoe IETSJE hoger je vijanden ook werden volgens mij (zeg maar niet gelijkwaardig, maar ein bietsken) | |
Nick-GizMo | woensdag 26 januari 2011 @ 23:39 |
Zoals het hoort bij een RPG, nee dit wachten we toch naar ff af ![]() | |
Rickocum | woensdag 26 januari 2011 @ 23:42 |
Bij een RPG horen er inderdaad gewoon gebieden te zijn waar enemies echt veels te sterk zijn. Dat van new vegas was opzich wel goed, maar het was wel uitbuitbaar. Op een gegeven moment kon je iedereen wel makkelijk neermaaien als je lvl 20 bent geworden (terwijl je er nog 10 hebt te gaan). -edit- Maar je hoeft denk ik idd niet te verwachten dat als je straks level 25 in skyrim bent, je bandieten achter je aan krijgt met epische armor (mag ik hopen ![]() | |
Samael | donderdag 27 januari 2011 @ 00:35 |
Wat ik nog het meest vind tegenvallen in Oblivion en Fallout is het gezoom van die camera's bij elk gesprek. ![]() Gelukkig gaat daar met Skyrim verandering in komen | |
Drizzt_DoUrden | donderdag 27 januari 2011 @ 01:12 |
Fixed ![]() | |
AQuila360 | donderdag 27 januari 2011 @ 09:08 |
Weer een raak punt van je Ricko! Ik weet nog wel in Morrowind toen kwam ik na lang spelen zo'n gastje tegen in van dat Glass Armor dat was echt zo vet ![]() Bij Oblivion had je idd de eerste de beste struikrover met dik armor aan ![]() | |
Seam | donderdag 27 januari 2011 @ 09:19 |
Umbra ![]() | |
ThamfBeast | vrijdag 28 januari 2011 @ 12:02 |
weer meer game informer nieuwtjes ![]() link | |
CantFazeMe | vrijdag 28 januari 2011 @ 12:30 |
Haha dat van bandieten in glass armors sloeg nergens op inderdaad! ![]() | |
CantFazeMe | vrijdag 28 januari 2011 @ 12:34 |
Enerzijds lijkt mij ook tof als je travel en je bent level 15 en je schoot in level 5 moeite een bandiet neer dat je op level 15 overmacht bandieten hebt van dezelfde level als in level 5. Dan heb je op level 15 iets van 20 irritante level 5 bandieten van je af te slaan. Heerlijk; ze helemaal kapot slaan. Headshotten dus ![]() Maar met levelscaling is zoiets dus niet mogelijk? ![]() | |
Brammie1 | zaterdag 29 januari 2011 @ 14:23 |
Heeft iemand de nieuwe Gameplay al? Heb 'm zelf nog niet. Voor zover ik op de site kan zien, staat er deze maand nog niks in over Skyrim ![]() | |
Rickocum | zaterdag 29 januari 2011 @ 14:31 |
Met de levelscaling van Oblivion was dat niet mogelijk nee. Bij Vegas was dit al stukken beter en was het dus wel meer 'mogelijker' | |
DeHovenier | dinsdag 1 februari 2011 @ 13:23 |
Is dat stuk in de PU al geupload? | |
Aneurysma | dinsdag 1 februari 2011 @ 21:52 |
Ik kan hem wel even scannen als daar behoefte aan is. | |
karton | dinsdag 1 februari 2011 @ 22:47 |
JA! | |
Drizzt_DoUrden | dinsdag 1 februari 2011 @ 23:01 |
| |
Aneurysma | dinsdag 1 februari 2011 @ 23:02 |
Okay, minute. | |
Drizzt_DoUrden | dinsdag 1 februari 2011 @ 23:06 |
![]() | |
Aneurysma | dinsdag 1 februari 2011 @ 23:35 |
http://www.multiupload.com/001UUGHE4Y Het kostte even oefening om de tekst binnen de scan te krijgen, dus daarom iets langer wachten. ![]() Edit; Ook op imageshack: http://img18.imageshack.us/g/scan0001dua.jpg/ Wellicht lagere resolutie wel. [ Bericht 36% gewijzigd door Aneurysma op 01-02-2011 23:43:03 ] | |
Drizzt_DoUrden | woensdag 2 februari 2011 @ 00:23 |
Hmm... bij de eerste link krijg ik een fdmsetup.exe als download (niet gedaan uiteraard), en bij de tweede krijg ik een 404... | |
Aneurysma | woensdag 2 februari 2011 @ 00:27 |
Dan heb je op een ad geklikt denk ik. Probeer megaupload. Maar als ik de tweede link ctrl+c en ctrl+v doet hij het gewoon heur. http://img18.imageshack.us/g/scan0001dua.jpg/ dus | |
wise | woensdag 2 februari 2011 @ 09:27 |
403, removed ![]() | |
TheGeneral | woensdag 2 februari 2011 @ 09:30 |
Hier doet hij het prima. Vanaf Megaupload. | |
wise | woensdag 2 februari 2011 @ 09:38 |
via rapidshare binnen thnx ![]() Wat een domme teksten in die balloons bij de plaatjes ![]() Gilf, sportschoenen, niet pvp maar pvv ![]() | |
The_Substitute | woensdag 2 februari 2011 @ 09:38 |
Ga gewoon naar de winkel en betaal die 3,95. ![]() | |
wise | woensdag 2 februari 2011 @ 09:40 |
![]() | |
The_Substitute | woensdag 2 februari 2011 @ 09:43 |
Vind ik nou ook. ![]() | |
wise | woensdag 2 februari 2011 @ 09:45 |
ik niet ![]() Maar goed, het meeste wat in dat artikel stond wisten wel al. Hopelijk snel echt nieuws | |
karton | woensdag 2 februari 2011 @ 11:08 |
Nice! ![]() | |
DeHovenier | woensdag 2 februari 2011 @ 11:55 |
Alle beetjes helpen ![]() | |
msnk | woensdag 2 februari 2011 @ 11:56 |
Gatverdamme wat ben jij een vies ventje zeg, een beetje Ed haten ![]() ![]() ![]() | |
wise | woensdag 2 februari 2011 @ 11:57 |
wie die fuck is Ed ![]() Oh en de PU serieus nemen ![]() Maar genoeg offtopic gelul nu ![]() | |
ems. | woensdag 2 februari 2011 @ 12:05 |
PU was hard in de tijd dat Kees er nog was ![]() | |
The_Substitute | woensdag 2 februari 2011 @ 12:09 |
Wel weten dat je de PU niet serieus moet nemen, maar Ed niet kennen? Jou serieus nemen wordt ook moeilijker. ![]() Daar wel mee eens. ![]() OnT: Gameinformer heeft nu alles onder 1 kop gezet: Enter The HUB! | |
Aneurysma | woensdag 2 februari 2011 @ 12:10 |
Die hub was er al vanaf 1 januari hoor. ![]() | |
The_Substitute | woensdag 2 februari 2011 @ 12:12 |
Had alleen de afzonderlijke artikelen zien staan. ![]() | |
Aneurysma | woensdag 2 februari 2011 @ 12:14 |
Ik F5 het ding al weken. Toch jammer dat ze aan het einde niet even met iets spectaculairs kwamen. | |
Xblister | woensdag 2 februari 2011 @ 14:47 |
Gamekings heeft een uitgebreide preview nu het embargo eraf is.. die game word weer ![]() kan niet wachten ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door Xblister op 02-02-2011 14:55:49 ] | |
Brammie1 | woensdag 2 februari 2011 @ 16:41 |
Gameplay heeft misschien net 100 woorden over Skyrim in het Februari nummer staan ![]() | |
AQuila360 | woensdag 2 februari 2011 @ 18:09 |
Ed is een baas! http://www.gamekings.tv/videos/preview-elder-scrolls-v-skyrim/ Previewtje door Steven! | |
Rickocum | woensdag 2 februari 2011 @ 19:14 |
Mwoah Oblivion een hardcore game noemen ![]() Bovendien geen info wat we nog niet weten. Sterker nog, volgens mij weet je alles al als je dit topic doorleest. Het enige wat men nog niet heeft gezien zijn ingame beelden. | |
AlchemistOfSorrows | woensdag 2 februari 2011 @ 21:23 |
Ze suggereren daar wmb nogal dat Oblivion de allereerste complete open wereld game was, maar dat was toch echt Morrowind. | |
Grrrrrrrr | woensdag 2 februari 2011 @ 21:27 |
En daarvoor bestand dat echt helemaal niet? Ik weet niet maar dat soort uitspraken neem ik sowieso altijd met een korreltje zout. Hoe vaak ik wel niet gezien heb dat een game als 'vader van het genre/idee" werd genoemd maar dat het in feite al in eerdere games geïmplementeerd was. Meestal bedoelen ze met 'de eerste game' in dat geval de eerste game in het genre/met idee/gameplay zus en zo die goed verkocht. | |
AQuila360 | woensdag 2 februari 2011 @ 22:14 |
Oblivion is wel ''redelijk'' hardcore want ze zullen dat vergelijken met een fable ofzo. En zeg nix over de GK's want dan zeg ik het Wessiej | |
#ANONIEM | woensdag 2 februari 2011 @ 22:21 |
Ze doen ook of Skyrim vorig jaar een keer is bedacht, terwijl er in TES voor zover ik weet al tijden naar wordt verwezen. | |
Aneurysma | woensdag 2 februari 2011 @ 23:19 |
The Dark Brotherhood komt terug. Dat vond ik nog wel het leukste nieuws. ![]() | |
wise | donderdag 3 februari 2011 @ 11:05 |
![]() | |
The_Substitute | donderdag 3 februari 2011 @ 12:28 |
Dan zullen ze toch gewoon bedoelen dat ze Skyrim nu gewoon een gezicht moesten geven. Met o.a. typische architectuur, landschappen ed. | |
Nick-GizMo | donderdag 3 februari 2011 @ 12:38 |
Dat wil ik nog wel zien ![]() | |
Aneurysma | donderdag 3 februari 2011 @ 14:53 |
Wie niet. ![]() | |
Rickocum | donderdag 3 februari 2011 @ 15:02 |
Nouja, dat hebben ze toch wel altijd gedaan dacht ik? Bij cyrodiil meer een 'temperate' klimaat, en bij Morrowind was het uniek dat je die vulkaan had die van die ziektes uitspuwde en daardoor het terrein ook verkloot was ![]() (Ben volgens mij in morrowind niet zozeer winterachtige gedeeltes tegengekomen, op die uitbreiding na) | |
Rickocum | zondag 13 februari 2011 @ 11:02 |
Vroege artwork van Skyrim uitgebracht Stelt men daarnu dat je keus hebt in de verhaallijn? Dat zou opzich best tof zijn! Ik hoop trouwens dat er verschillende moeilijkheidsgraden zijn die vantevoren instelbaar zijn (ipv zo'n moeilijkheidsgraadbalk die je naar hartelust kan veranderen), dat zorgt bij mij vaak voor een hogere replaywaarde. | |
CantFazeMe | zondag 13 februari 2011 @ 11:39 |
Lijkt mij wel, zon schuifbalk. | |
Rickocum | zondag 13 februari 2011 @ 14:18 |
Schuifbalk tegen je hoofd mien jong! Ik maak daar geheid misbruik van die kut schuifbalk! ![]() | |
CantFazeMe | zondag 13 februari 2011 @ 14:24 |
Ik hoop echt op een groot scala aan vers chillende bogen en pijlen. Armors wapens en meer. | |
Silv | zondag 13 februari 2011 @ 15:55 |
Dit inderdaad. En dan vooral van die unieke wapens. ![]() | |
CantFazeMe | zondag 13 februari 2011 @ 16:18 |
Of verschillende soorten landschappen. Sneeuw, groen, berg, aarde etc! | |
Samael | zondag 13 februari 2011 @ 16:44 |
Ik hoop dat de ledematen kunnen worden afgehakt Net zoals in Fallout 3 ![]() | |
Rickocum | zondag 13 februari 2011 @ 16:50 |
Dat gaat em niet worden denk ik | |
CantFazeMe | zondag 13 februari 2011 @ 16:52 |
Jammer, vond ik altijd erg leuk. Soort van landschaps veranderingen. Krijgen we wel dynamisch weer systeem? ![]() | |
Rickocum | zondag 13 februari 2011 @ 17:07 |
Sja, in de zin dat we veel sneeuw en bergen krijgen, denk ik niet dat er veel gematigde stukken zijn met groen loofbos in Skyrim! Maar dat weersysteem, hoe bedoel je dat? Was toch ook wel redelijk dynamisch met Oblivion?
| |
Silv | zondag 13 februari 2011 @ 18:22 |
![]() Valt nog mee hoeveel sneeuw er ligt. ![]() | |
RitseB | zondag 13 februari 2011 @ 18:23 |
Pale Pass zat toch ook in Oblivion? | |
Silv | zondag 13 februari 2011 @ 18:27 |
Volgens mij is dat een passage van Cyrodiil naar Skyrim. Ohnee dat was dat fort. Meh geen idee dan. | |
CantFazeMe | zondag 13 februari 2011 @ 18:38 |
Nou ik bedoelde met zon, regen, dag en nacht, sneeuw, ijs enzovoort. Het landschap veranderd niet mee (wat ik graag had willen zien in combinatie met dynamisch weer!) maar het weer veranderd wel ![]() | |
Aneurysma | zondag 13 februari 2011 @ 19:53 |
Ja, moest je heen voor die mevrouw in Bruma. | |
garriej | maandag 14 februari 2011 @ 09:56 |
Dit spel MOET ik spelen... morrowind helemaal kapot gespeeld en oblivion ook nu is deze aan de beurt! | |
vosss | maandag 14 februari 2011 @ 12:38 |
Volgens mij wel. In de Jerral Mountains was dat ergens dacht ik en als ik zo op dat kaartje kijk dan klopt dat wel zegmaar ![]() | |
AlchemistOfSorrows | maandag 14 februari 2011 @ 16:14 |
Alleen lag Pale Pass in Oblivion volgens mij veel verder landinwaarts, maar misschien zit ik er naast ![]() | |
#ANONIEM | maandag 14 februari 2011 @ 16:20 |
http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Serpent%27s_Trail Tadaa. | |
Rickocum | maandag 14 februari 2011 @ 17:55 |
Zou idd wel vet zijn als landschap mee zou veranderen, maarja dat zal er niet in zitten. Maar dat zon, regen, dag en nacht en sneeuw dat heeft toch zowel in oblivion als in morrowind (mwah, sneeuw weet ik niet) gezeten? | |
Smoofie | maandag 14 februari 2011 @ 18:30 |
Jammer dat de Imperials niet meer in Skyrim zitten, vond die wel vet ![]() ![]() | |
Smoofie | maandag 14 februari 2011 @ 18:31 |
http://uk.pc.ign.com/articles/114/1149286p1.html | |
CantFazeMe | maandag 14 februari 2011 @ 18:34 |
Wel dag en nacht, maar geen sneeuw geloof ik. ![]() | |
Rickocum | maandag 14 februari 2011 @ 18:39 |
Thanks voor de screens! (heb alleen onduidelijke gezien van scans) Hmmm dat is best apart, dat de imperials er niet meer in zitten! Toch een class ertussen uit dus! Qua graphics moet je het wat zien te relativeren, het kan inderdaad beter MAARRRRRR; 1. Skyrim wordt multiplatform gemaakt (en daarbij is de xbox360 de grootste bottleneck) 2. De screens zijn afkomstig van de Xbox360 versie (dus de PC versie zal er scherper uit zien) Daarna nog mijn eigen mening; ik vind het er mooier uit zien. Het ziet er minder plastisch en 'perfect' uit, het ziet er nu wat ruwer en gedetailleerder uit, wat ik persoonlijk mooier vind dan zoals in oblivion. Voor een kakelverse Elder Scrolls met next gen graphics zul je toch echt nog een jaar of 3 of vier wachten als er nieuwe consoles uit komen (tenzij ze een PC only gaan maken, en dat gaan ze denk ik echt niet doen) | |
Smoofie | maandag 14 februari 2011 @ 18:40 |
Het ziet er duidelijk beter uit, op de PC zal het nog beter worden ja ![]() ![]() | |
Seam | maandag 14 februari 2011 @ 19:22 |
Die discussie is al talloze keren gevoerd, maar ik vind het echt lekkerder spelen op de xbox dan op de PC. Holy shit @ die screens zeg. Dat interface menu ziet er echt strak uit ![]() | |
Smoofie | maandag 14 februari 2011 @ 19:31 |
Oke ![]() | |
Seam | maandag 14 februari 2011 @ 19:40 |
Jaja, de argumenten zijn bekend. Zullen we het er gewoon bij laten dat ieder zijn voorkeur heeft. Ik ben trouwens nog het meest nieuwsgierig naar de draken aangezien dit totaal nieuw terrein is voor TES. Hopelijk is dat geen lekkermakertje. | |
Rickocum | maandag 14 februari 2011 @ 19:49 |
Ben wel benieuwd hoe die zullen zijn inderdaad. Hopelijk niet zo vervelend als cliff racers ![]() | |
Seam | maandag 14 februari 2011 @ 19:50 |
Maar aan de andere kant waren die wel nostalgisch ![]() ![]() | |
Rickocum | maandag 14 februari 2011 @ 20:02 |
Niet door hebben dat je aangevallen wordt en rustig doorlopen en er ondertussen een stuk of 5 rondom je hebben als je een storm atronach aan het aanvallen bent ![]() | |
speknek | maandag 14 februari 2011 @ 20:14 |
Ik vind als ik zo de screens zie het wel er heel erg hetzelfde uitzien als Oblivion (en in mindere mate Morrowind en Daggerfall). Ze hadden eigenlijk wel een keer een verandering als OoT -> Wind Waker kunnen doen qua omgeving. Of een woestijnwereld ofzo. | |
vosss | maandag 14 februari 2011 @ 20:16 |
Ik hoop qua draken alleen maar dat het niet een slap aftreksel gaat zijn van Divinity II - Dragon Knight Saga. En die hele PC/console discussie is ook gewoon onzin, de een vind de PC fijner, de ander zijn Xbox en weer een ander zijn Playstation en dan heb je zelfs nog gekken die zweren bij een Wii ![]() | |
CantFazeMe | maandag 14 februari 2011 @ 20:17 |
Neuh aparte topics hoeft van mij ook niet. ![]() | |
Smoofie | maandag 14 februari 2011 @ 20:18 |
Is zo, maar het is een feit dat de PC veel meer biedt dan de consoles, wat lekkerder speelt is vooral een mening. | |
vosss | maandag 14 februari 2011 @ 20:21 |
Ik ben stiekem ook voor de PC hoor ![]() | |
speknek | maandag 14 februari 2011 @ 20:25 |
Maar laat hoe je games ervaart nou precies de belangrijkste eigenschap van games zijn ![]() | |
CantFazeMe | maandag 14 februari 2011 @ 20:29 |
Kunnen we alsjeblieft stoppen met pc/console gezeur en focussen op de game ![]() | |
Aneurysma | maandag 14 februari 2011 @ 20:38 |
Haha anders maak je jezelf even belachelijk met je PC-gefanboy. | |
AlchemistOfSorrows | dinsdag 15 februari 2011 @ 00:16 |
Did anyone say Cliff Racers? ![]() Over Morrowind: ik ben (nog steeds ![]() ![]() Moet wel zeggen dat het best wel een mindfuck was op het einde ![]() | |
AQuila360 | dinsdag 15 februari 2011 @ 08:30 |
Die > ![]() | |
garriej | dinsdag 15 februari 2011 @ 08:45 |
Idd bazen spel | |
AlchemistOfSorrows | dinsdag 15 februari 2011 @ 12:08 |
Nou ja, die staat er meer bij omdat ik echt maanden geleden opnieuw ben begonnen, en nu pas Tribunal heb uitgespeeld ![]() | |
Smoofie | dinsdag 15 februari 2011 @ 15:57 |
PC verdient wat liefde ![]() | |
AlchemistOfSorrows | dinsdag 15 februari 2011 @ 17:54 |
Overigens, is het uberhaupt officieel bevestigd dat de Imperials er niet in zitten? Ik kan zo 1 2 3 niets vinden daarover. | |
Smoofie | dinsdag 15 februari 2011 @ 18:05 |
Ik had er wat over gelezen, in de tijd dat het zich afspeelt is The empire gevallen en de Imperials zijn er alleen nog cyrodill, niet meer verspreid over een rijk. [ Bericht 7% gewijzigd door Smoofie op 15-02-2011 18:10:59 ] | |
Rickocum | dinsdag 15 februari 2011 @ 20:18 |
Oh, da's ook niet best ![]() | |
thettes | dinsdag 15 februari 2011 @ 23:45 |
Er zullen heus wel imperials zijn (het ras) maar niet zo veel als in Oblivion. Want the empire is aan het vallen. Dus vast ook geen forten van het imperial legion zoals in Morrowind. | |
wise | woensdag 16 februari 2011 @ 10:46 |
met dit spel sowieso. De optie om mods te gebruiken maken dit soort games 1000x leuker, speelbaarder, mooier en beter dan een consoleversie ![]() Daar kan je niet onderuit ![]() Ff screenies bekijken ![]() | |
Samael | woensdag 16 februari 2011 @ 10:49 |
Dit dus. | |
Drizzt_DoUrden | woensdag 16 februari 2011 @ 11:37 |
En waarom valt het rijk? Omdat Martin een draak werd en er verder geen opvolger voor de troon was? | |
wise | woensdag 16 februari 2011 @ 11:40 |
spoiler dat eens ff | |
vosss | woensdag 16 februari 2011 @ 12:13 |
Dat is van Oblivion man. Iedereen die dat nog niet uitgespeeld heeft moet zich schamen ![]() | |
speknek | woensdag 16 februari 2011 @ 12:16 |
The Elder Scrolls games uitspelen! ![]() Hoofdverhaal zuigt altijd, ik word bij al die games halverwege afgeleid door sidequests, ben daarna nog een week bezig met dicking around, en kap er dan mee. Ik weet niet eens meer waar Daggerfall over ging, maar mijn boot man, mijn motherfucking boot ![]() | |
Seam | woensdag 16 februari 2011 @ 12:22 |
Morrowind geen briljant verhaal vinden ![]() | |
wise | woensdag 16 februari 2011 @ 12:23 |
indd | |
speknek | woensdag 16 februari 2011 @ 12:24 |
Okay ik heb Morrowind sowieso nooit serieus gespeeld ![]() | |
wise | woensdag 16 februari 2011 @ 12:26 |
![]() | |
Dyll | woensdag 16 februari 2011 @ 15:08 |
Ik word echt gek, nog een dikke 9 maanden wachten. Nu maar hopen dat het niet tegen valt met de sidequests, die vond ik in Oblivion toch best matig en eentonig. Wat ook jammer in Oblivion was, dat als je in het begin van het spel alle winkels al had leeggeroofd, de winkels ook leeg bleven voor de rest van het spel. | |
thettes | woensdag 16 februari 2011 @ 15:21 |
Vast zoiets. Ik meen het althans gelezen te hebben. En in Oblivion, en zelfs al een beetje in Morrowind, kreeg je al signalen dat de macht van het rijk afnam. | |
Grrrrrrrr | woensdag 16 februari 2011 @ 15:22 |
Yup, ik ben meestal ook meer aan het rond kutten dan met de main quest bezig, en dan heb ik op een gegeven moment genoeg van het spel en heb ik het nog niet uitgespeeld. Maar goed, wel weken lol gehad ![]() | |
Aneurysma | woensdag 16 februari 2011 @ 17:02 |
Wat ik vooral hoop is dat ze ons niet weer simpelweg voorliegen zoals ze in 2005 deden. ![]() Kijk eens naar die AI en vergelijk dat eens met de AI die je in Oblivion daadwerkelijk tegenkomt. Zo vanaf 2:00 overigens. [ Bericht 1% gewijzigd door Aneurysma op 16-02-2011 17:19:09 ] | |
Drizzt_DoUrden | woensdag 16 februari 2011 @ 17:18 |
^ dit. | |
Rickocum | woensdag 16 februari 2011 @ 19:34 |
![]() | |
Rickocum | woensdag 16 februari 2011 @ 19:35 |
Zo gaat dat bij mij ook inderdaad ![]() | |
Drizzt_DoUrden | woensdag 16 februari 2011 @ 20:19 |
![]() | |
Grrrrrrrr | woensdag 16 februari 2011 @ 20:37 |
Mjah, ik vind het ook altijd 'jammer' als ik een spel uitgespeeld heb. Na de main quest nog duffe side quests gaan doen boeit me ook nooit, dus speel ik meestal eerst hopen side quests en krijg ik op een bepaald moment een 'burn-out' en speel het nooit uit ![]() | |
Chocolatebear | maandag 21 februari 2011 @ 20:20 |
Net weer Oblivion geïnstalleerd, wat voelt dat weer goed man ![]() | |
Drizzt_DoUrden | maandag 21 februari 2011 @ 20:26 |
Wat voor char heb je? ![]() | |
Rickocum | maandag 21 februari 2011 @ 20:27 |
Ik dacht dat ik Oblivion had geïnstalleerd met de OOO mod (had OOO mod lite gedaan, want ik had geen zin om serieus 10x langzamer te moeten levelen), alleen levelden die hoerige kut tegenstanders gewoon weer mee. Toen was ik er zat van tegen het einde aan dus knalde ik de moeilijkheidsgraad balk maar naar beneden want telkens als ik een hoger level was, was de enemy ook alweer hoger geworden ![]() Nu ben ik er weer genezen van. Misschien dat ik voor de 10de keer (seriously) maar weer met morrowind moet beginnen. Aan de andere kant geen zin in want daar ben ik nog méér tijd aan kwijt totdat ik voor de duizendste keer weer een corrupte savegame krijg ![]() -ontopic- Ik kan serieus niet wachten tot november ![]() ![]() | |
Drizzt_DoUrden | maandag 21 februari 2011 @ 20:28 |
Speel Dragon Age ![]() | |
Rickocum | maandag 21 februari 2011 @ 20:29 |
![]() | |
Chocolatebear | maandag 21 februari 2011 @ 20:40 |
Assassin ![]() | |
Drizzt_DoUrden | maandag 21 februari 2011 @ 20:58 |
Waarom niet? 't Is een tof spel ![]() | |
AlchemistOfSorrows | maandag 21 februari 2011 @ 22:13 |
Voor mij persoonlijk is de open wereld een te groot gemis ![]() | |
Drizzt_DoUrden | maandag 21 februari 2011 @ 23:10 |
Tja, als je dat eenmaal gewend bent... er zijn mensen die grote open wereld-games al saai vinden omdat er geen multiplayer is ![]() | |
Rickocum | maandag 21 februari 2011 @ 23:15 |
T ziet eruit als neverwinter nights 2 alleen heb je veel minder keus om t verhaal te doorkruisen. Afgezien van dat heb ik tegenwoordig niet meer zoveel tijd en geduld om zulke spelletjes te spelen! Maar goed, dat is gelukkig alleen mijn mening!
| |
Drizzt_DoUrden | maandag 21 februari 2011 @ 23:16 |
NWN2 vond ik ook vrij gay vergeleken bij NWN1, die was echt zo geil als een soppend 16-jarig kutje van een heet blondje met dubbel D ![]() | |
Rickocum | maandag 21 februari 2011 @ 23:18 |
Godverdomme nu ga ik mien pc aanslingeren en keihard afberen!!!!!!!!!!! Wanneer zullen we de eerste ingame beelden zien denken jullie?
| |
Chocolatebear | maandag 21 februari 2011 @ 23:25 |
Rufio is een viespeuk. Heeft iemand nog creatieve manieren om hem af te maken? Ik ben nu constant pijlen vanuit verschillende hoeken op hem aan het schieten om te zien hoe hij door zijn kamer vliegt ![]() | |
vosss | dinsdag 22 februari 2011 @ 00:08 |
Die vervolgens geen reet paraat maakt in bed. Nee, vriendelijk bedankt ![]() | |
Drizzt_DoUrden | dinsdag 22 februari 2011 @ 00:10 |
Maar je kunt wel alles bij d'r flikken en zeggen dat het zo hoort ![]() ![]() Ricko is het vast met me eens, jatoch G? | |
AlchemistOfSorrows | dinsdag 22 februari 2011 @ 00:19 |
Eet die gast uberhaupt? Zo ja, stop een poisoned apple in zn inventory, als je die al hebt. Altijd leuk als NPCs ineens uit het niets doodvallen ![]() | |
DeHovenier | dinsdag 22 februari 2011 @ 10:02 |
Ben ook begonnen met Oblivion, had het nog nooit gespeeld ![]() | |
Rickocum | dinsdag 22 februari 2011 @ 12:39 |
![]() | |
Drizzt_DoUrden | dinsdag 22 februari 2011 @ 15:13 |
![]() | |
vosss | donderdag 24 februari 2011 @ 11:12 |
Vanmiddag om 16:00 uur nederlandse tijd eerste ingame beelden ![]() ![]() | |
Samael | donderdag 24 februari 2011 @ 11:14 |
![]() | |
wise | donderdag 24 februari 2011 @ 11:15 |
waar ![]() | |
Samael | donderdag 24 februari 2011 @ 11:17 |
The Witcher 2 dan ![]() | |
Rickocum | donderdag 24 februari 2011 @ 11:22 |
Dat is een 16 jarig jong meisje met gigantische tetten die er maar op blijft aandringen om gebruikt te worden en in een speelspleet gestopt te worden ![]() ![]() Maar wanneer komt ie uit dan? Dat las ik gisteren ook op 4chan ja, maar waar? ![]() | |
vosss | donderdag 24 februari 2011 @ 11:26 |
http://www.bethsoft.com/elder_council_wallpaper/ Op www.elderscrolls.com dus ![]() | |
wise | donderdag 24 februari 2011 @ 11:30 |
![]() | |
speknek | donderdag 24 februari 2011 @ 11:39 |
Stompzinnige teasers voor wat beelden ![]() | |
Samael | donderdag 24 februari 2011 @ 12:20 |
Over zo'n 12 weken pas ![]() | |
Drizzt_DoUrden | donderdag 24 februari 2011 @ 12:21 |
Mwa, ik wil wel wat ingame footage zien hoor, zolang het filmpjes zijn en geen screenies ![]() | |
speknek | donderdag 24 februari 2011 @ 12:24 |
Ik denk wel dat het filmpjes zijn, omdat we al ingame screenies hebben gezien (althans, nouja, wat omgevingen). Het gaat me er meer om dat je tegenwoordig aankondigingen van aankondigingen gaat krijgen. Geen enkele andere serieuze beroepstak doet dat, en ik vind het ook een beetje sneu worden. Dus ik ga lekker niet gehypet worden, pluh ![]() (tot een paar weken van tevoren dan tenminste) | |
vosss | donderdag 24 februari 2011 @ 12:26 |
Het is geen aankondiging van een aankondiging. Het is een aankondiging van "the first, in-game look at The Elder Scrolls V: Skyrim" Hoe moeten we dat zien als een aankondiging van een aankondiging??? ![]() | |
Rickocum | donderdag 24 februari 2011 @ 12:53 |
Pfffffffght inderdaad jong speknek vuilak! User was banned for this post [ Bericht 47% gewijzigd door speknek op 24-02-2011 13:30:56 ] | |
vosss | donderdag 24 februari 2011 @ 12:59 |
Schelden tegen een mod ![]() Dat zou ik persoonlijk nooit doen!!!!!! | |
speknek | donderdag 24 februari 2011 @ 13:30 |
Het is een aankondiging van een teaser die ongetwijfeld gameplayelementen gaat aankondigen die ze dan weer langzaam kunnen teasen. En inderdaad, je gaat eraan RickoKunt! | |
Drizzt_DoUrden | donderdag 24 februari 2011 @ 14:02 |
Lolwut? RIcko pleite? ![]() | |
wise | donderdag 24 februari 2011 @ 14:10 |
nee, zijn naam is niet doorgestreept, dus geen ban ![]() ---- nog amper2 uur ![]() | |
speknek | donderdag 24 februari 2011 @ 14:10 |
Nee was garpje ![]() | |
Drizzt_DoUrden | donderdag 24 februari 2011 @ 14:19 |
Hihi, jij garpenmacher ![]() | |
vosss | donderdag 24 februari 2011 @ 14:32 |
![]() | |
vosss | donderdag 24 februari 2011 @ 14:34 |
![]() Wie danst er mee? ![]() ![]() ![]() | |
wise | donderdag 24 februari 2011 @ 14:36 |
ik ![]() | |
vosss | donderdag 24 februari 2011 @ 14:37 |
Ik heb nog maar een keer die teaser gekeken ![]() | |
vosss | donderdag 24 februari 2011 @ 15:22 |
Godverdomme, nog 38 minuten wachten totdat ik kan ejaculeren ![]() | |
wise | donderdag 24 februari 2011 @ 15:23 |
doekjes bijdehand | |
vosss | donderdag 24 februari 2011 @ 15:23 |
Die liggen al klaar hier ![]() | |
wise | donderdag 24 februari 2011 @ 15:24 |
niet zo f5-en ![]() | |
vosss | donderdag 24 februari 2011 @ 15:24 |
Ik F5 niet, ik FOK! gewoon snel ![]() | |
wise | donderdag 24 februari 2011 @ 15:25 |
laten we deze dan ff volmaken en het nieuwe topic beginnen met de ingame beelden ![]() | |
vosss | donderdag 24 februari 2011 @ 15:25 |
Hoeveel posts moeten we nog? ![]() | |
wise | donderdag 24 februari 2011 @ 15:26 |
301 is de laatste, we zitten nu, met de mijne erbij op 294 | |
HyperViper | donderdag 24 februari 2011 @ 15:27 |
Beelden gaan niet door. | |
wise | donderdag 24 februari 2011 @ 15:27 |
![]() | |
AlchemistOfSorrows | donderdag 24 februari 2011 @ 15:28 |
Daar trappen we niet in | |
vosss | donderdag 24 februari 2011 @ 15:29 |
![]() | |
vosss | donderdag 24 februari 2011 @ 15:29 |
Ik heb een nieuwe klaar staan ![]() | |
wise | donderdag 24 februari 2011 @ 15:29 |
![]() | |
vosss | donderdag 24 februari 2011 @ 15:29 |
2 |