Je kunt natuurlijk een annder crankstel nemen voor het vlakke land en voordat je op vakantie gaat het crankstel wisselen.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
@No-P : ik ga wel wat langzamer, maar nog steeds een stuk sneller dan veel andere fietsers![]()
Je vangt wel meer wind, zeker op een dag als gisteren, maar de versnellingen liggen ook anders, ik zit nu voortdurend voor op het grootste blad van de tripple, terwijl ik op de racefiets meestal op het middenblad zit. Ik zat gisteren (zonder bagage) op de twee na zwaartse versnelling te cruisen. Als ik er tent, slaapzak en kleren achterop heb, en het omhoog gaat, ga ik veel plezier hebben van de de lichtere verzetjes denk ik!
zit je dan niet met je ketting die inslijt op het andere cranck stel?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:28 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk een annder crankstel nemen voor het vlakke land en voordat je op vakantie gaat het crankstel wisselen.
Als je de twee crankstellen ongeveer met hetzelfde tempo inslijt dan moet het goed gaan. Het hangt ook van je jaarkilometrages af en onderhoudsgewoontes af. Vooraf aan een lange vakantie is het sowieso goed ketting & kransjes te verwissleen. Dat leg je normaliter ook op een al gebruikt crankstel.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:35 schreef AskBrad het volgende:
[..]
zit je dan niet met je ketting die inslijt op het andere cranck stel?
Ene kant strakker afgesteld? Heb ik met V-brakes ook laatst gehad.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:18 schreef marcodej het volgende:
Remblokjes even gechecked omdat ik achter weinig remkracht meer had. Rechts zag er nog aardig uit, maar links was hij zo goed als helemaal op... Hoe kan dit.
Idd, zondag zonder na te denken 4 lagen aangetrokken (zweet/ shirt/ trui/ jasje) en na 3-4 km was het al veel te warm. Zag nota bene al een korte broek en korte mouwen, awel je kan ook overdrijven.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:53 schreef kaasplankje het volgende:
Gek toch hoe snel je aan een bepaalde temperatuur went, het is morgen 7 graden en regen verwacht en ik denk: "Moah, lekker warm!"
Ik dacht dat normale remmen automatisch centreerde tijdens het remmen. Als dat automatisch centreren niet meer werkt, dan zou je hem 1) eens moeten schoonmanken ! 2) kijken of er obstakels zijn die het centreren verhinderen... 3) kijken of er overall niet teveel slijtage is en dan gewoon beide blokjes vervangen.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:18 schreef marcodej het volgende:
Remblokjes even gechecked omdat ik achter weinig remkracht meer had. Rechts zag er nog aardig uit, maar links was hij zo goed als helemaal op... Hoe kan dit.
KNMI voorspelt noordwester wind voor komend weekend. Consider revising (oid)quote:Op maandag 17 januari 2011 20:58 schreef FJD het volgende:
4 lagen is ook wel overdreven natuurlijk. Fleece jack en ondershirt zonder mouw was perfect. Vrijdagmiddag en v/h weekend maar weer op de fiets. Met een beetje geluk en planning richting Flevoland en dan met de trein weer terug
Zelfcentrerend?? Welnee.. je moet remmen gewoon in het midden afstellen. Als je meerdere wielsets gebruikt of ertegenaan stoot moet je het opnieuw afstellen. Als je met half versleten kabels of vieze remmen rondrijdt heb je wel eens dat één arm niet goed meer 'uitveert'. Dit probleem komt vaker voor bij single pivot remmen zoals veel Campa achterremmen en lichtgewicht spul als ZeroG.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:04 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Ik dacht dat normale remmen automatisch centreerde tijdens het remmen. Als dat automatisch centreren niet meer werkt, dan zou je hem 1) eens moeten schoonmanken ! 2) kijken of er obstakels zijn die het centreren verhinderen... 3) kijken of er overall niet teveel slijtage is en dan gewoon beide blokjes vervangen.
Awel, hier spreekt iemand die er de ballen verstand van heeft en denkt, kom laat ik ook eens wat roepen.
In elk geval vreemd dat bij een zelfcentrerend systeem je toch zoveel kracht gebruikt dat je 1 van de blokjes verslijt terwijl de andere min of meer ongemoeid blijft. Dat kan toch eigenlijk niet?
Heb je een conussleutel voor nodig wil je ze goed vast krijgenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:53 schreef eentwee het volgende:
[..]
Zelfcentrerend?? Welnee.. je moet remmen gewoon in het midden afstellen. Als je meerdere wielsets gebruikt of ertegenaan stoot moet je het opnieuw afstellen. Als je met half versleten kabels of vieze remmen rondrijdt heb je wel eens dat één arm niet goed meer 'uitveert'. Dit probleem komt vaker voor bij single pivot remmen zoals veel Campa achterremmen en lichtgewicht spul als ZeroG.
Aantal Ah van de accu die je op het oog hebt, gedeeld door het aantal A's wat het lampje lust = aantal uur dat je lampen blijven branden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:16 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Heb je een conussleutel voor nodig wil je ze goed vast krijgen
Zat ff te denken trouwens, in verband met voldoende verlichting. Je hebt van die achterlijk felle halogeenlampen voor voorop je fiets die normaal op een dynamo hangen. Wat nou als je hier ipv een 6V dynamo een 6V accu aan hangt? Hoe lang houdt die dat vol? Behalve dat is het natuurlijk wel een geinig weekendprojectje voor je vrije tijd
Ik heb 'm al twee topics geleden gewijzigd in de Wikiquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:19 schreef Captain_Fabulous het volgende:
De OP hier bedoel je? Logisch, je past de OP aan op de Wiki, maar pas als bij een nieuw topic iemand die gewijzigde code gebruikt, ga je het zien!
Ook zonder die medicijnen zou je denk ik voor ballet worden afgekeurd...sommige dromen moet je een keer opgevenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:35 schreef Freddeh het volgende:
Ja, en dan de vraag of je medicijnen slikt. Dat is ongetwijfeld waarop ik afgekeurd word
Ik ga de 28e voor 140 euroquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:25 schreef Marurk het volgende:
Afspraak gemaakt voor de sportmedische keuring à ~142 euro.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:51 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ook zonder die medicijnen zou je denk ik voor ballet worden afgekeurd...sommige dromen moet je een keer opgeven
Ik heb het 'open nieuw topic' knopje gebruikt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:22 schreef Freddeh het volgende:
Misschien copy-paste Ivo hem vanuit het vorige topic?
Die variant heb ik in het verleden gebruikt. Met een 6V4Ah loodzuuraccu. Dat leverde meer dan een volle nacht licht op. Wat ik wel merkte was dat het licht iets minder fel was, een dynamo levert meestal net iets meer dan 6V. Bij LED lampen moet je opletten of het koelvermogen voldoende is als je geen rijwind hebt. De huidige generatie lampen voor een naafdynamo zijn overigens wel makkelijk, die hebben een ingebouwde schakelaar. Je moet dus eraan denken om de lamp ff uit te schakelen als je voor een rood stoplicht staat of andersinds stopt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:16 schreef Freddeh het volgende:
Zat ff te denken trouwens, in verband met voldoende verlichting. Je hebt van die achterlijk felle halogeenlampen voor voorop je fiets die normaal op een dynamo hangen. Wat nou als je hier ipv een 6V dynamo een 6V accu aan hangt? Hoe lang houdt die dat vol? Behalve dat is het natuurlijk wel een geinig weekendprojectje voor je vrije tijd
Ja...maar onmogelijk om niet te gebruikenquote:
Ja, maar het was meer ter notificatie dat ik 's ochtends én 's avonds een handvol pillen naar binnen werk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:14 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ja...maar onmogelijk om niet te gebruiken![]()
maar waarom zou jij je laten keuren? Fietsen lukt toch al een tijdje zonder dat?
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:30 schreef No-P het volgende:
Verdomme wat heb ik een schijthekel aan honden. Lopen altijd in de weg, luisteren voor geen meter en elke idioot wil een hond hebben. Mensen laten die beesten loslopen zonder ze onder controle te hebben, worden kwaad op de fietser als dat beest bijna voor fiets springt. Ze schijten alles onder en daarbovenop is een derde van grote katten van de Serengeti dood door de ziektes die verspreiden.
Vandaag lekker gefietst, weer op de mtb gestapt. Na 300 meter in het bos kom ik langs een vrouw van de hondenuitlaatservice die 13/14 honden uitlaat, allemaal zonder riem. 1 daarvan komt blaffend achter me aan. Na paar keer af! te roepen verschijnt ook een tweede die grommend achter me aan komt. Hierdoor wel mijn snelste beklimming ooit gereden daar denk ik. Er lag veel modder waardoor het behoorlijk zwaar was. Benen voelden ook erg goed.
Ok, ik heb niet zoveel problemen met het houden van honden en pas mijn snelheid goed aan als ik ze zie, maar men moet ze niet loslaten als ze andere mensen niet met rust kunnen laten of als ze niet goed luisteren. Vind het erg fijn voor die mensen dat ze ook een mooie plek hebben om de honden uit te laten, maar nogmaals: alleen als ze luisteren. Die hondenuitlaatservice vind ik helemaal te gek voor woorden. Heb nu om de keer dat ik fiets of een hond achter me aan, of een hond bijna in mijn wielen.
Ik ga de 260km versie rijden. Vrijdag gaan we naar Brugge met de auto. Hebben een hotel in het centrum. We gaan met 6 man waarvan er 2 de 140km versie rijden. Deze 2 rijden de auto's naar Ninove waar de start van 140km is en ook de finish van beide tochten (260 en 140km). Moeten dus wel doorfietsen anders moeten zij wel lang wachten ;-) Ninove is 80km van Brugge af. De 260 start om 7 uur, de 140 om 9 als ik mij niet vergis.quote:Hoeveel mensen rijden de RvV nu eigenlijk? Team Brooks natuurlijk en ik zag toch nog wat anderen die het wilde?Het zal wel het beste zijn om daar vrijdag al in de buurt te overnachten, vanuit midden Nederland daar komen met de auto is zo'n 200 km, en de trein haal je de start ook niet mee geloof ik. Ervaringen iemand?
Tussen 9:00 en 14:00, je mag binnenkomen tot 19:00....quote:
Van 7:00 tot 14:00.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Tussen 9:00 en 14:00, je mag binnenkomen tot 19:00....
We kunnen dus gelukkig wel stoppen voor koffie onderweg
quote:1. Grote Markt Brugge
Cyclo 260 km: 7u 8u30
2. Provinciaal Technisch Instituut, Centrumlaan 160, Ninove
Cyclo 150 km: 7u - 10u
Cyclo 75 km: 7u - 14u
MTB 30-55: PTI Ninove tussen 7u - 14u
MTB 75 km: PTI Ninove tussen 7u - 12u
MTB 100km: PTI Ninove tussen 7u - 10u
AANKOMST
Provinciaal Technisch Instituut - Ninove
De laatste bevoorradingspost sluit om 19u00. Indien u hier later arriveert, bent u geen officiële deelnemer meer en bent u verplicht om de kortste weg (= via de N8) naar de finish te nemen. De finish in Ninove sluit officieel om 20u00.
Yep...daarom zit ik ook te dubben. Stel dat de heuvels tegen vallen, en we klimmen we met 15-18 km/uur. Maar je gaat ook wel eens naar beneden, dus dat gaat harder. Doe eens doemdenken, we gaan 20 km/uur gemiddeld. Dan ben je dus na 3,5 uur bij de finish. Start om 14:00, ben je tegen 18:00 uur terug. Heb je twee uur voor lekken banden en koffie.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:15 schreef Freddeh het volgende:
Damn, we mogen dus zelf kiezen hoe laat we weg gaan, als het maar tussen 7 en 14 is?
Ik zou er wel een hotelletje nemen, voor de nacht ervoor en erna want je zit stuk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:56 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoeveel mensen rijden de RvV nu eigenlijk? Team Brooks natuurlijken ik zag toch nog wat anderen die het wilde?Het zal wel het beste zijn om daar vrijdag al in de buurt te overnachten, vanuit midden Nederland daar komen met de auto is zo'n 200 km, en de trein haal je de start ook niet mee geloof ik. Ervaringen iemand?
Slecht uitlaatservice dan, met zoveel honden tegelijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:30 schreef No-P het volgende:
Verdomme wat heb ik een schijthekel aan honden. Lopen altijd in de weg, luisteren voor geen meter en elke idioot wil een hond hebben. Mensen laten die beesten loslopen zonder ze onder controle te hebben, worden kwaad op de fietser als dat beest bijna voor de fiets springt. Ze schijten alles onder en daarbovenop is een derde van grote katten van de Serengeti dood door de ziektes die ze verspreiden.
Vandaag lekker gefietst, weer op de mtb gestapt. Na 300 meter in het bos kom ik langs een vrouw van de hondenuitlaatservice die 13/14 honden uitlaat, allemaal zonder riem. 1 daarvan komt blaffend achter me aan. Na paar keer af! te roepen verschijnt ook een tweede die grommend achter me aan komt. Hierdoor wel mijn snelste beklimming ooit gereden daar denk ik. Er lag veel modder waardoor het behoorlijk zwaar was. Benen voelden ook erg goed.
Ok, ik heb niet zoveel problemen met het houden van honden en pas mijn snelheid goed aan als ik ze zie, maar men moet ze niet loslaten als ze andere mensen niet met rust kunnen laten of als ze niet goed luisteren. Vind het erg fijn voor die mensen dat ze ook een mooie plek hebben om de honden uit te laten, maar nogmaals: alleen als ze luisteren. Die hondenuitlaatservice vind ik helemaal te gek voor woorden. Heb nu om de keer dat ik fiets of een hond achter me aan, of een hond bijna in mijn wielen.
Snel starten en iedereen voor zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:39 schreef Freddeh het volgende:
Niet dat je vast loopt op de heuvels, maar dat je de heuvels op loopt omdat de snelheid er helemaal uit is
We kunnen ook gewoon echt vroeg beginnen en om 7 uur starten. Worden we ongetwijfeld door iedereen ingehaald maar hebben we alle tijd van de wereld
Voor zolang het duurtquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:43 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Snel starten en iedereen voor zijn
Nou ben daar ooit lid geweest maar wil daar nog wel mee doen met de zaterdagcompetitie die komende zaterdag al is. Na de Mol ben ik bij de Pedaalridders gegaan en nu zit ik bij Swaboquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:57 schreef Freddeh het volgende:
LOL
Zit je nu bij de Mol, of zát je bij de Mol?
Swabo is wel oké idd,quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:58 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou ben daar ooit lid geweest maar wil daar nog wel mee doen met de zaterdagcompetitie die komende zaterdag al is. Na de Mol ben ik bij de Pedaalridders gegaan en nu zit ik bij SwaboEn bij die laatste blijf ik hangen omdat het daar eindelijk wel eens goed geregeld is.
Dacht dat jij maatje S had?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:40 schreef CyclingGirl het volgende:
Nee bij de Mol wist ik dat ik daar als dame niets te zoeken had. Maar voor de clubcompetitie was het een prima opstapje. Bij de Pedaalridders is mij vanalles beloofd maar nergens kwam iets van terecht. Er was totaal geen teamspirit.
Bij Swabo wordt er hard gewerkt met zijn allen. We helpen elkaar en trekken ons aan elkaar op. Ook is het met de organisatie gewoon beter geregeld. Ik weet precies wanneer ik moet rijden, als ik een trainer wil kan ik er een te leen krijgen. Groter kledingpakket en een goede ploegleider.
Voor op de tandem, dat ze samen met cyclingboy in 1 truitje pastquote:
Die van Gogh is echt een beest....quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:25 schreef Tommeke het volgende:
Lol, ik vind dat nog steeds een beetje een apart verhaal. Ze is een vrouw. Al vraag ik me wel af of het helemaal eerlijk is. Maar goed, die discussie is zo vaak gevoerd. Er rijdt daar trouwens iemand die vorig jaar bij Tandje Hoger reed, en nog niet zo lang wielrent, ze zal wel talent hebben dus.
je kan nooit genoeg metenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:56 schreef Oksel het volgende:
Heb je al in zijn/haar broek gezeten dan Fred?Wat weet jij nou precies wat er zit?
Trouwens de binnenbeenlengte van m'n vriendin opgemeten.. 78cm! Of was het nou 68. Hmm.
Nou, ik ben van plan om m'n Cap Fabulous facebook identiteit weer af te stoffen, dus...quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:24 schreef Oksel het volgende:
Nee, want alleen jij bent zo eng om mij toe te voegen op Facebook.. de rest houdt het keurig op Fok!
Nee, weet je zeker dat je die discussie met me aan wil?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:56 schreef Oksel het volgende:
Heb je al in zijn/haar broek gezeten dan Fred?Wat weet jij nou precies wat er zit?
Trouwens de binnenbeenlengte van m'n vriendin opgemeten.. 78cm! Of was het nou 68. Hmm.
En geen baarmoeder en eierstokken....quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:00 schreef CyclingGirl het volgende:
Ze is een vrouw, ze heeft tieten en een muts (om het maar netjes te zeggen).
Gooi me er maar in. Had laatst al gekeken om jou toe te voegen, maar kan je alleen maar 'liken' ipv vrienden wordenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:59 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik wil jullie ook op facebook!!
Van Gogh rijdt wel hard ja.
Ik zie je niet op facebookquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:12 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Je had m'n alternatieve alternatieve facebook account toegevoegd cyclinggirl, ik gooi later deze week de Fabulous account even hier, als we dan allemaal vriendjes worden![]()
Ik heb onder een andere naam een FB account(en een backup ervan) waar Freddeh al op staat, maar ik heb die account aangemaakt toen ik door een burn-out best van de wereld was, en ik heb er lol mee gehad tijdens de herstel periode, maar 1 pseudoniem is genoeg voor een mens, dus misschien delete ik die wel totaal binnenkort.
Dat snap ik en daar ben ik het mee eens, alleen vind ik het al dan niet vrouw zijn een punt wat verder los staat van het beoefenen van de sport zeg maar.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:13 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou geef je facebook dinges op dan kijk ik nog een keer.
Weet je wat het is. Nathalie is nu vrouw geworden en of ze nou harder rijdt of niet, zij wil ook haar sport beoefenen en als ze dat dan zo kan, so be it. De UCI laat haar iig niet in die wedstrijden rijden en de KNWU laat haar wel deze wedstrijden hier rijden. Stel dat ik in hetzelfde schuitje had gezeten, dan had ik het ook fijn gevonden als ik gewoon had kunnen fietsen.
Mag/kan op m'n werk niet zien of die niet is gedeactiveerd, maar ik dacht dat ik nog bestond?quote:
Ja, maar hoelang blijft dat zo als de testosteron kogels er niet meer zijn?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:23 schreef Oksel het volgende:
Het heeft natuurlijk gewoon mannelijke spiermassa's.. dus ik vind 't oneerlijk!
Ik snap waaromquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:06 schreef CyclingGirl het volgende:
nee die foto post ik niet:)
En ik heb jullie gevonden!!!
Jezus man dat wil ik helemaal niet horen hahahah.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:25 schreef Oksel het volgende:
Kirsten zou ik geven. Nathaly zou ik ook niet afwijzen. Ben jij een van die 2?![]()
Ben jij Wendy?
Wissel die crackers ook af met andere light dingen he. En ook die havermout afwisselen anders ben je het zo zat. En neem ipv een appel een ander stuk fruit ook soms. Appelen vullen niet, er zijn ook fruitsoorten die meer vullen en net zo light zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:50 schreef Freddeh het volgende:
Balen zeg...
Ik ben deze week radicaal begonnen met diëten. 's Ochtends een bakje havermoutpap (geen suiker, geen zoetstof), tussendoor 2 droge crackers (ja, da's best droog...), als lunch 2 boterhammen, tussendoor een appel, 's avonds een klein bord eten en dan 's avonds bij de koffie ook nog maar een cracker. Lekker is het niet, maar ik merkte dat ik alweer 4kg was aangekomen in veel te korte tijd dus wil weer ff onder de 90. En daarna, afhankelijk van hoe goed het gaat, door naar de 85.
Zonnetje? Ik was helemaal doorweekt vanmiddag.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:11 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Naar de hometrainer...ik haat dat binnenfietsen weer zo na dat prachtige zonnetje van zondagmaar ja, ik kan niet hebben dat Freddeh me stuk gaat rijden in april, er moet getrained worden!
Mijn vriendin heeft ook zo'n absurd lage rustpols. Ik zal jullie ook ff op facebook zetten. Meteen voor mij een gelegenheid om m'n facebook te updaten met wat nieuwe foto's!quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:18 schreef CyclingGirl het volgende:
Die kaarten waren op wehehehhehe.
Ja mijn partner heeft 34 dus die mag aan een hartkastje.
Zoek maar eens op een foto van Heleen van Vliet van Leontien.nlquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:25 schreef Oksel het volgende:
Kirsten zou ik geven. Nathaly zou ik ook niet afwijzen. Ben jij een van die 2?![]()
Ben jij Wendy?
Kirsten, en Nathaly gaat ook wel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik was te lui om alle foto's door te klikken. Oksel, wie is het lekkerste? Ik vertrouw jouw smaak
Voor de Wii! Ik heb hem op de GC wel uitgespeeld.. RE4quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:59 schreef Freddeh het volgende:
Denk niet dat je een Resident Evil fan bent
Resident Evil 2 kijken bedoelde ik, en Battlefield Bad Company 2 spelen op de pc. Hopelijk morgen m'n nieuwe stuurtje, dan kan ik met force feedback gaan racenquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:07 schreef Oksel het volgende:
[..]
Voor de Wii! Ik heb hem op de GC wel uitgespeeld.. RE4
Ik ga straks stuk rennen en Top Gear US kijken.
Vrouwtje is 2 heerlijke avonden lang niet thuisquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:23 schreef Oksel het volgende:
Die hoef ik niet.![]()
Mag je wel zulke gewelddadige geweldverheerlijkende spellen spelen?
Ik ga zaterdag setje wielen halen. Mavic's van 5 jaar oud, ongebruikt. Krijg er nieuwe banden + cassette bij, wat al meer waard is dan wat ik ervoor betaal. Dus als ze kut zijn heb ik iig nog banden + cassette.
alweer 3 jaarquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:40 schreef Tommeke het volgende:
Gebruikt iemand van jullie ook Bikeplanner? Ik heb dat nu een paar dagen, en het is echt cool! Je kan je eigen energielevel zien, en schematisch al je trainingen loggen.
Fiets morgen een track van jou van Bikeplanner (24 oktober).quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:11 schreef Wielracer het volgende:
[..]
alweer 3 jaar
Vanmiddag nog 100 km weggetrapt, over de Posbank er weer terug.
Stond een stevige wind en heul veul regen
Pff moet er nu niet aan denken met dit weer het Reichswald in te gaan, hahaha, veel zuigende modder.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:31 schreef No-P het volgende:
[..]
Fiets morgen een track van jou van Bikeradar (24 oktober).
35% wtf. dan val je gewoon achterover!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:41 schreef Wielracer het volgende:
[..]
Pff moet er nu niet aan denken met dit weer het Reichswald in te gaan, hahaha, veel zuigende modder.
Ben benieuwd hoe je het er af brengt, wel knap als je dat lukt met dit weer.
Bij km 60 komt de 35% bult, mij lukt het niet
Misschien dat ik zaterdag nog de groene en rode route ga doen
Ja wat hoorde ik, loop je tegenwoordig stage? En ben je zondag ook vakkundig gesloopt door Krol? Ik vandaag wel iigquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:54 schreef Yankee het volgende:
Ik moet me hier maar niet meer melden......mensen die lekker gaan fietsen enzo terwijl ik tegenwoordig ineens moet werken
Ja man, ik ging even goed kapot op het laatste stukquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja wat hoorde ik, loop je tegenwoordig stage? En ben je zondag ook vakkundig gesloopt door Krol? Ik vandaag wel iig
't Was ook vet mooi weer idd!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:58 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ja man, ik ging even goed kapot op het laatste stukWas verder wel weer erg lekker om buiten te fietsen
Er zijn bijna geen merken meer die confectierandonneurs aanbieden. Daarnaast was altijd al de trend onder veel randonneurs om een fiets op maat te laten maken. Dan kom je tegenwoordig automatisch uit bij de kleinere fabrikanten als Bob Jackson. In Nederland heb je nog de mogelijkheid voor semi-confectie, een confectieframe van Santos naar eigen smaak af laten monteren. Maar als ik de keuze (en de tijd heb), dan neem ik toch liever een maatframe.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:47 schreef Freddeh het volgende:
Een vraagje aan Ivo. Waarom zie je heel veel randonneurs met merken zoals bijvoorbeeld Bob Jackson? Een 'gewoon' merk als bijvoorbeeld Raleigh vind je nagenoeg nooit onder de kont van een randonneur.
Had je er nog een beetje lol in of was 't voornamelijk afzien?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:11 schreef Wielracer het volgende:
Vanmiddag nog 100 km weggetrapt, over de Posbank er weer terug.
Stond een stevige wind en heul veul regen
de eerste 40 km waren leuk, goed weer, alleen toen begon het te regenen, hagelen met slagregens. Toen was de lol er wel vanaf, maar moest nog 60 km terug.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Had je er nog een beetje lol in of was 't voornamelijk afzien?
Duidelijk. Dan zou je bij Santos dus uitkomen op een Travelmaster of een Trekking Lite zeg maar. En dan bijvoorbeeld alleen het frame en dan verder doorbouwen met onderdelen naar eigen keuze.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:16 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Er zijn bijna geen merken meer die confectierandonneurs aanbieden. Daarnaast was altijd al de trend onder veel randonneurs om een fiets op maat te laten maken. Dan kom je tegenwoordig automatisch uit bij de kleinere fabrikanten als Bob Jackson. In Nederland heb je nog de mogelijkheid voor semi-confectie, een confectieframe van Santos naar eigen smaak af laten monteren. Maar als ik de keuze (en de tijd heb), dan neem ik toch liever een maatframe.
Je kunt natuurlijk ook anders werken. M'n Koga heeft me iets van 500 Euro gekost. En die is goed te gebruiken voor brevetten (en een heel pak beter dan de beste brevetfiets van 23 jaar geleden)quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:03 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Duidelijk. Dan zou je bij Santos dus uitkomen op een Travelmaster of een Trekking Lite zeg maar. En dan bijvoorbeeld alleen het frame en dan verder doorbouwen met onderdelen naar eigen keuze.
Vind het nog steeds een enorm boeiend idee, en mocht het er ooit van komen dan zie ik het zeker zitten om de lange ritten te gaan doen zoals jou
Toch jammer dat het nog duurder is zo ongeveer dan een simpel racefietsje. Maar ja, je stelt er ook hele andere eisen aan natuurlijk.
Welk type Koga is dat precies?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:05 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook anders werken. M'n Koga heeft me iets van 500 Euro gekost. En die is goed te gebruiken voor brevetten (en een heel pak beter dan de beste brevetfiets van 23 jaar geleden)
Welnee, je kan ook 250 km fietsen op een tweedehands fiets van 300.- hoor, als de maat goed is en je zadel okéquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:03 schreef Freddeh het volgende:
Duidelijk. Dan zou je bij Santos dus uitkomen op een Travelmaster of een Trekking Lite zeg maar. En dan bijvoorbeeld alleen het frame en dan verder doorbouwen met onderdelen naar eigen keuze.
Vind het nog steeds een enorm boeiend idee, en mocht het er ooit van komen dan zie ik het zeker zitten om de lange ritten te gaan doen zoals jou
Toch jammer dat het nog duurder is zo ongeveer dan een simpel racefietsje. Maar ja, je stelt er ook hele andere eisen aan natuurlijk.
Dat geloof ik wel. Hoe bepaal je of de maat van een fiets exact goed is? Ik bedoel, m'n Giant OCR is ook prima, maar helemaal perfect voelt hij niet aan qua maat.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Welnee, je kan ook 250 km fietsen op een tweedehands fiets van 300.- hoor, als de maat goed is en je zadel oké
goan
Het is een Koga Gran Tourer. Model '87 als ik 't goed heb. Het enige jaar dat ze de commandeurs aan de zijkant van de onderbuis bouwden. Dus perfect te moderniseren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:25 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Welk type Koga is dat precies?
Hoe werkt het eigenlijk precies met die brevetten? Iets met ranglijsten ofzo?
Aan Ivo heb ik nog wel wat vragen hierover jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:02 schreef Oksel het volgende:
2 wielen, een frame, trappers en een ketting. Ketting aan 1 van de wielen, en je komt een aardig eind. Verder nog vragen?
Zelfs dat is niet vereist. Voor een gewoon brevet mag je met ieder type fiets aankomen. Verlichting is wel handig, zelfs op een 200km vroeg in het jaar. Je hoeft maar een paar keer pech te hebben om in het donker aan te komen. Waar je je stroom voor het licht vandaan haalt is jouw probleem, niet dat van de organisator. Jij mag kiezen. Wel worden knipperende achterlampjes niet echt op prijs gesteld (iemand die achter je rijdt wordt er horendol van).quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:57 schreef Freddeh het volgende:
Zijn er ook bepaalde eisen die worden gesteld aan een randonneursfiets? Ik weet dat je verlichting via dynamo moet hebben en backup verlichting op batterijen, maar daar houdt het een beetje op wat mijn kennis van lange afstanden fietsen betreft.
Zelfs dat hoeft niet, er heeft al eens een Fin PBP op een step gereden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:02 schreef Oksel het volgende:
2 wielen, een frame, trappers en een ketting. Ketting aan 1 van de wielen, en je komt een aardig eind. Verder nog vragen?
de belangrijkste: www.audax-club-parisien.comquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:08 schreef Freddeh het volgende:
Kijk, nu wordt het alleen maar interessanterEn dan bedoel ik niet het deel over de step
Heb je nog wat sites met info over randonneuren en brevetten?
Dat lijkt me wel vet! Op Zandvoort fietsen. Boretti klinkt trouwens heel Italiaans fashionable maar is echt iets heel plats he? Keukons ofzoquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:01 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Boretti 2011 heeft trouwens de inschrijving geopend...een shirt in de Italiaanse vlag deze keer (als het voorlopige plaatje klopt), en rijden over circuit Zandvoort! Start weer vanaf de Velodrome zo te zien...ik vond het olympisch stadion leuker. Jammer.
Die kans is er wel ja. Ik sta voor dit jaar alleen nog maar ingeschreven voor de 75km van de RVV. Er is nog wel 'een beetje' ruimte voor wat andere dingen later in het seizoen als ik weer een beetje fit ben.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:13 schreef kaasplankje het volgende:
Fred gaat voor een brevet, ik voel het
truste![]()
Thanks, ik ga me inlezenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:22 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
de belangrijkste: www.audax-club-parisien.com
en in Nederland: www.ern-ossendrecht.nl en www.lowlands1000.nl
Ik organiseer de Maastrichtse serie van ERN.
gijse barbaarquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:46 schreef eentwee het volgende:
Dat lijkt me wel vet! Op Zandvoort fietsen. Boretti klinkt trouwens heel Italiaans fashionable maar is echt iets heel plats he? Keukons ofzo![]()
Dit topic gaat trouwens heel snel, 't is nog winter he jongens en meisje!![]()
Zaterdag denk ik weer eens een veldtoertochtje rijden, Ede of Apeldoorn.
Fornuizen, stelletje culi barbaren! Das helegaar niet plat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:46 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel vet! Op Zandvoort fietsen. Boretti klinkt trouwens heel Italiaans fashionable maar is echt iets heel plats he? Keukons ofzo![]()
Gevonden:quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zoek eens naar ivo's ParijsBrestParijs onderwerp van een jaartje ofzo terug, ik heb hem toen heel veel vragen gesteld over wat, hoe, waarmee. Is voor jou ook wel leuk geloof ik.
Mijn vrouw wel. Ik zou die serie graag zien, dus doe maar een linkje, m'n Russisch is goed genoeg om de bijschriften een beetje te snappen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:51 schreef ultra_ivo het volgende:
Captain, zit jij eigenlijk ook op de Russische variant? Zag daar net een mooie fotoserie voorbijschuiven van de jongens uit Kotlas die door de Altaj zijn gefietst.
Ik geloof dat vorig jaar Kelly was benoemd tot domste Nederlander aller tijden, dus om dat in stand te houden heb ik maar niet mee gedaanquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:11 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Gevonden:
Parijs-Brest-Parijs, de lange weg naar Parijs.
Een stukje het topic in begin ik allerlei vragen te stellen, en aangezien een domme vraag voor mij niet bestaat, heb ik hem het hemd van het randoneurslijf gevraagd.
Ga dit weekend even kijken of het qua werk kan om een paar dagen als vrijwilliger bij de start te gaan meedoen. Dan kan ik alvast een kijkje nemen in de keuken, en een dagje Parijs er aan vast knopen. Ben al in geen tijden in het Louvre geweest, en er zit nog een museum vol met van Gogh's, die staat nog op m'n lijst van to-do's.
Iemand de Nationale IQ test nog gedaan gisteren?
Elize heeft ook VWO gedaan volgens mij. Ik zou haar wel doen iig.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:21 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dries Roelvink en Elize van Oh Oh Cherso deden mee...en bleven boven de 100 punten. Ik stond versteld. Zelf zat ik lekker hoog, anders zou ik het natuurlijk verzwijgen.
Mijn goede voornemen voor vandaagquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:55 schreef FJD het volgende:
Ik heb mn IQ gisteren gebruikt om m'n werk af te krijgenVoordeel is wel dat ik morgenmiddag kan fietsen
Nee idd voor jou wel leuk om te zienquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:59 schreef Freddeh het volgende:
Denk niet dat je een Resident Evil fan bent
Milla Jovovich is best aan te zien als je er van houdt jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:15 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nee idd voor jou wel leuk om te zien
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:24 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Milla Jovovich is best aan te zien als je er van houdt ja
Doe mij maar een stoere meid hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:34 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik vind er niks aan. Niet omdat ze een vrouw is maar mijn type is het niet. Als ik naar vrouwen zou moeten kijken dan liever naar Liz Hurley, Sandra Bullock dat soort types.
Ivo,quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:54 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Het is een Koga Gran Tourer. Model '87 als ik 't goed heb. Het enige jaar dat ze de commandeurs aan de zijkant van de onderbuis bouwden. Dus perfect te moderniseren.
Brevetten zijn gereglementeerde ritten met vaste afstanden, 200, 300, 400, 600, 1000, 1200, 1400, 1500 en 1600km. Ik organiseer alleen maar de kortste 4 afstanden. Internationaal gecoordineerd en geregeld. Voor de langere afstanden moet je je vaker kwalificeren via het rijden van kortere afstanden. Omdat het geheel gecoordineerd gebeurt kun je je kwalificaties overal rijden. Dit jaar is Parijs-Brest-Parijs de belangrijkste, een brevet van 1200km (en het oudste brevet van allemaal). Daar is de kwalificatie wat steviger, men verwacht teveel deelnemers, de verdere selectie wordt dan gemaakt aan de hand van wat je vorig jaar reed.
Nu ik het nalees klinkt het inderdaad sneller dan ik daadwerkelijk ben, laten we het erop houden die 30km/hr mijn doelgemiddelde is voor het rijden. De lange ritten verdeel ik sowieso toch onder in stukjes van 2-3 uur en dan pauze. Uiteindelijk wil ik een wat vlakke 600km kunnen rijden in 27-28 uur (let wel, dit is inclusief langere pauzes ed).quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:14 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou als jij een tempo heb bij 30km/u alleen en dat is gemiddeld dan ben je wel een racefietser hoor hahaha.
Je hebt ook nog titanium maar ik weet niet hoe sterk dat is.
Kettingpons inderdaad.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:24 schreef Freddeh het volgende:
Hele goeie, maar dan moet je dus ook een kettingpons meenemen voor die reserveschakels toch?
Secondelijm vind ik iets minder aannemelijk, kan me niet echt gauw iets indenken waar je het voor nodig hebt behalve het dichtlijmen van een snee in je huid (ja, ook in het ziekenhuis doen ze dat, dus het is niet vreemd)
Uiercreme gebruik ik daarvoor, prima spul voor een euro of 2 per pot. Gaat nu al een maand of 8 mee waarvan ik dus 3 niet gefietst heb. Prima dusquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:50 schreef CyclingGirl het volgende:
Creme voor je zitvlak
Je goede humeur dat moet je ook allemaal nog meenemen
Ik organiseer er ieder jaar eentjequote:Op donderdag 20 januari 2011 10:58 schreef Freddeh het volgende:
Zullen we niet een Fok!-Randonneurstochten serie gaan houden ieder jaar? Gewoon voor het leuke uiteraard, niet officieel.
http://vkontakte.ru/album-13585781_125826392quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Mijn vrouw wel. Ik zou die serie graag zien, dus doe maar een linkje, m'n Russisch is goed genoeg om de bijschriften een beetje te snappen.
Maar in hoeverre doen er fokkers mee? En in hoeverre zijn we vrij om ons hiervoor op te geven/in te schrijven?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:21 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik organiseer er ieder jaar eentje.
Bij 92kilo schoon aan de haak en jouw budget zou ik gaan voor een wat oudere model stalen racefiets (marktplaats) met klassieke 36 spaaks wielen met stevige velgen. Daar dan fatsoenlijke verlichting opzetten (in het begin is accuverlichting of een goede batterijverlichting voldoende). Deze fiets dan wat upgraden naar wat modernere spullen, 9 vits is ruim voldoende, zeker als je een triple voor monteert. Vooral in Nederland zou ik voor een triple gaan, dan heb je gewoon je normale twee balden voor voor op het vlakke en je 3e blaadje voor als het serieus omhooggaat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:03 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ivo,
Serieuze vraag.
Wat zou je aanraden voor iemand die alle brevetten in NL wilt rijden (mits niet op dezelfde dag) en een budget van 1000-1250 heeft? Lengte 1,94m en gewicht is toch wel 92kg aan de haak.
Heb begrepen dat carbon te licht en kwetsbaar zou zijn (er zijn natuurlijk wel eens valpartijen of gaten in de weg) en zoek het liefst staal (liever niet dat dikke aluminium).
Ik ben niet zo'n racefietser dat ik enorm wil knallen, meer een tourfietser op een tempo van ongeveer 30km/h. Rij al jaren op een Brooks zadel en wil eigenlijk ook niets anders meer
Iedereen mag zich inschrijven. Korting is er voor NTFU leden. Voor de rest, iedereen is welkom. Alleen als je PBP wil gaan doen moet je van de een of andere nationale bond lid zijn. Doe je alleen een enkel brevet dan is alles mogelijk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:27 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Maar in hoeverre doen er fokkers mee? En in hoeverre zijn we vrij om ons hiervoor op te geven/in te schrijven?
Zozo, topic gaat weer snel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:53 schreef eentwee het volgende:
Zelfcentrerend?? Welnee.. je moet remmen gewoon in het midden afstellen. Als je meerdere wielsets gebruikt of ertegenaan stoot moet je het opnieuw afstellen. Als je met half versleten kabels of vieze remmen rondrijdt heb je wel eens dat één arm niet goed meer 'uitveert'. Dit probleem komt vaker voor bij single pivot remmen zoals veel Campa achterremmen en lichtgewicht spul als ZeroG.
Yep. Wel andere kleurstelling (hij is nu wat opvallender), maar krijg er passende vork bij.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:44 schreef Freddeh het volgende:
Misschien kun je mijn OCR frame ook nog ff te ruil aanbieden bij mijn fm. Ik kan wel een Defy frame gebruiken ter vervanging
Maar lekker man, nieuw frameJe had een 2010 model?
Mooi hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Yep. Wel andere kleurstelling (hij is nu wat opvallender), maar krijg er passende vork bij.
Komt mooi uit, want het wit van de vork die ik nu heb was ook ietsjes geler als je goed keek. En er zaten ook wat krasjes op het frame, dus dat is dan ook weer mooi nieuw.
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Wat heb je gehad met je frame als ik vragen mag?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:34 schreef marcodej het volgende:
Fietsje nu bij FM voor servicebeurtje. En eindelijk een voet tussen de deur weten te krijgen bij Cube voor een nieuw frame. Ik bleef info en foto's doorsturen, FM heeft er wat druk opgezet en nu zouden ze het gaan regelen...
Er brokkelde een klein beetje lak af op de zadelbuis, vlak onder de zadelklem helemaal rondom. Dacht eerst dat het een scheur was, maar bleek alleen de lak te zijn. Kon er ook gewoon mee doorrijden, maar echt mooi was het niet en mag ook gewoon niet. Ook onstond er later bovenop de bovenbuis een 'barstje'. Die voelde niet met je nagel ofzo, maar je zag wel een zwart streepje.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:55 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Wat heb je gehad met je frame als ik vragen mag?
Voor mij is dat dus Brooks. Heb vorig jaar ook tal van brevetten gereden (waaronder enkele keren een 600) op een Brooks icm chamois creme, ging perfect! Het nadeel wat ik heb is dat ik nu een ATB rij met 26'' wielen en dan maak ik volgens mij toch wat meer slagen dan de racefiets collega's die altijd zonder moeite uit een bocht lijken te accelereren. Tevens zijn mijn banden belachelijk dik (Kojak 1,35'' breed) wat de snelheid ook niet bevordert.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:20 schreef CyclingGirl het volgende:
Zorg dan iig voor een goed zadel als je dat soort afstanden gaat rijden en een fiets die goed op maat is.
Verlichting heb ik al, B&M Ixon IQ op batterijen. Zat ook al te kijken op Marktplaats maar ik heb totaal geen verstand van racefietsen en ben bang dat ik dan na een jaar weer tegen allerlei groot onderhoud aanloop. Een triple had ik zelf ook het liefst, net als staal, ik ben blij dat je dat bevestigtquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:28 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Bij 92kilo schoon aan de haak en jouw budget zou ik gaan voor een wat oudere model stalen racefiets (marktplaats) met klassieke 36 spaaks wielen met stevige velgen. Daar dan fatsoenlijke verlichting opzetten (in het begin is accuverlichting of een goede batterijverlichting voldoende). Deze fiets dan wat upgraden naar wat modernere spullen, 9 vits is ruim voldoende, zeker als je een triple voor monteert. Vooral in Nederland zou ik voor een triple gaan, dan heb je gewoon je normale twee balden voor voor op het vlakke en je 3e blaadje voor als het serieus omhooggaat.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:11 schreef Freddeh het volgende:
Ik ben echt veel te druk bezig met het Ivo-fietsen zeg maar. Ben er best wel door geboeid en het lijkt mij echt gaaf om eens zo'n idioot lange afstand te doen.
Maar wat moet je op die afstanden (>200km) allemaal meenemen? Ik zat te denken aan:
• Pomp
• CO2 Pomp + cartridges
• 2 Binnenbandjes
• 1 (Vouw)buitenband
• Reparatiesetje met bandenplakspulletjes, meest voorkomende sleutels (steek/inbus) en schroevendraaiers
• Verlichting
• Telefoon + identificatie
• Voldoende eten en drinken
@Ivo, zie ik nog wat over het hoofd?
Wat ik zoal meeneem:quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Reserve kleding voor als je nat regent, aluminium nooddeken, 2 buitenbanden ipv 1, reserve schakels voor je ketting...als ik wat dingen herinner die ivo of andere PBP'ers mee slepen volgens zijn posts.
Tieraps, secondelijm, duct tape?
Ze zijn idd niet rap met de activatiemail. Maar check ook je spambox, daar wil die wel eens terechtkomen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:52 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik dacht dat je odklasniki bedoelde ivo! Zal me even inschrijven bij deze site. is gelukkig niet geblokkeerd op werk, Facebook wel.
edit:
aktivatiemail komt niet snel, zal nog wel goed komen. Gave foto's!
Staat op de planning, mits geen wedstrijden in die periode.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:39 schreef marcodej het volgende:
Is de Monstertijdrit niks voor je? Dik 120km.
http://www.tijdrijden.nl/monstertijdrit/
Je bent welkom op 20 maartquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:17 schreef Tommeke het volgende:
Mij lijkt een brevet ook wel tof, lekker afzien!
200 is nog wel te doen! Ik zal het ff kalendertechnisch bekijken. Heb die week of die daarna een koers.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:22 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Je bent welkom op 20 maart. Rondje Aken, 1500hoogtemeters in de 1e 100km, bijna geen hoogtemeters in de 2e 100km.
Ik ook niet, als ik zulke afstanden fiets.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:46 schreef Oksel het volgende:
Hey Tom, Ivo fietst wel lekker rustig he..!? Die komt niet boven de 25-27km/h uit.. toch Ivo?
tuurlijk je moet ook af en toe stoppen, dan haal je nooit 30 gemiddeld. Of je moet Nogeenmaarten heten natuurlijk, die kan dat welquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:46 schreef Oksel het volgende:
Hey Tom, Ivo fietst wel lekker rustig he..!? Die komt niet boven de 25-27km/h uit.. toch Ivo?
Ik zal er binnenkort een facebook gebeurtenis van maken, krijg je wel een uitnodiging van. Ik rij de tocht een aantal weken van te voren voor zodat ik op de dag zelf mijn handen vrij heb om te organiseren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:16 schreef Tommeke het volgende:
[..]
200 is nog wel te doen! Ik zal het ff kalendertechnisch bekijken. Heb die week of die daarna een koers.
Tof! Ik zeg alleen nog niets definitief toe hoor!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:45 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik zal er binnenkort een facebook gebeurtenis van maken, krijg je wel een uitnodiging van. Ik rij de tocht een aantal weken van te voren voor zodat ik op de dag zelf mijn handen vrij heb om te organiseren.
Dat klinkt wel leuk en te doen voor mij. Alleen niet op 20 maartquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:22 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Je bent welkom op 20 maart. Rondje Aken, 1500hoogtemeters in de 1e 100km, bijna geen hoogtemeters in de 2e 100km.
Rustig fietsen en veel eten en drinken. Dan moet 't wel lukken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:59 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dat klinkt wel leuk en te doen voor mij. Alleen niet op 20 maartWil later dit seizoen zeker de 200 grens eens passeren.
Dat hangt helemaal van de wind af, vorig jaar was de eerste pas na 10u15 terug, 8u30-8u55 zijn eerder normalere snelste tijden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:08 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hoe hard fietsen de snelsten trouwens gemiddeld Ivo? Niet dat ik er een wedstrijd van wil maken
morgen ritje in de buurt en zondag de Mergellandroutequote:Op vrijdag 21 januari 2011 07:46 schreef kaasplankje het volgende:
Vandaag fietsen, morgen krachthonk, zondag duurtraining.
Ben benieuwd hoe Cyclinggirl 't doet in haar 1e koers
Alleen bij het afremmen en optrekken en bovenal het wegzetten van je fiets voor een terrasje daalt het gemiddelde. Sta je helemaal stil, dan stopt de teller.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:07 schreef kaasplankje het volgende:
tuurlijk je moet ook af en toe stoppen, dan haal je nooit 30 gemiddeld. Of je moet Nogeenmaarten heten natuurlijk, die kan dat wel
Slecht hahah, het is maar een trainingskoers, de 26e van februari komt het echte werk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 07:46 schreef kaasplankje het volgende:
Vandaag fietsen, morgen krachthonk, zondag duurtraining.
Ben benieuwd hoe Cyclinggirl 't doet in haar 1e koers
Oh, das wel te doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 05:27 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal van de wind af, vorig jaar was de eerste pas na 10u15 terug, 8u30-8u55 zijn eerder normalere snelste tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |