Ja, inderdaad. Hij ging een beetje naschoppen/roddelen.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:57 schreef Honeymooner het volgende:
Zat Frank nou nog ff een kutopmerking te maken over dat klaverjassen? Verstond het niet echt..
Nee, met Femke krijg je er gelijk een kind bijquote:
Dit is nog niks vergeleken bij Twitter.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
Free berber![]()
Jullie zijn gewoon zo snel dat het reageerschermpje steeds naar onder springt als ik iets wil typen
That's what she saidquote:
Oo dat hoop ik echt niet!!! Denk dat zij op de lange termijn juist onwijs goed bij hem past! (op mij na dan maar ik heb al een leuke ventquote:Op zondag 16 januari 2011 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht dat Gijs de 2 blondjes zou kiezen, maar nu na het gesprek met Yvon denk ik dat zij weg moet
Juh en Anita die als een mak schaapje erom moet lachen. Echt, die verdienen elkaarquote:Op zondag 16 januari 2011 20:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Hij ging een beetje naschoppen/roddelen.
Daar kom je nu pas achter?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:59 schreef pfaf het volgende:
God, die Richard is echt een ondernemer in plaats van boer.
Wat is er mis met ondernemersquote:Op zondag 16 januari 2011 20:59 schreef pfaf het volgende:
God, die Richard is echt een ondernemer in plaats van boer.
Ik hoop het ook niet, maar ik vond Gijs niet al te positief toen hij met haar aan het praten was...quote:Op zondag 16 januari 2011 20:58 schreef Starlie het volgende:
[..]
Oo dat hoop ik echt niet!!! Denk dat zij op de lange termijn juist onwijs goed bij hem past! (op mij na dan maar ik heb al een leuke vent)
Neuh, al je terug leest zie je dat ik ieder topic gewoon dezelfde posts plaats, net zo makkelijk. Straks nog een paar keer Femke + hartje, Marcel + wat een wijf en dan heb ik het er weer opzitten..quote:
Nee Femke niet hoor...quote:Op zondag 16 januari 2011 21:00 schreef Cee het volgende:
José, ik vind haar tof.Ik vind ze allemaal tof.
Als in: dan heeft ze een pruik?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:59 schreef Starlie het volgende:
Heidi haar haar is zeker weten nep... geen uitgroei te bespeuren en als je highlights hebt dan moet je volgens mij altijd een beetje uitgroei zien...
Haha....rest van de dag vrij.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Neuh, al je terug leest zie je dat ik ieder topic gewoon dezelfde posts plaats, net zo makkelijk. Straks nog een paar keer Femke + hartje, Marcel + wat een wijf en dan heb ik het er weer opzitten..
Ja ik denk dat ze een pruik heeft!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:00 schreef Honeymooner het volgende:
[..]
Als in: dan heeft ze een pruik?
Extensions zouden ergens aan vast moeten zitten bovenop dan toch en dat zie je ook niet..
Daar zit ik ook al de hele tijd naar te kijken. Haar dekhaar is zo lang.En de bovenste laag is altijd eigen haar.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:00 schreef Honeymooner het volgende:
[..]
Als in: dan heeft ze een pruik?
Extensions zouden ergens aan vast moeten zitten bovenop dan toch en dat zie je ook niet..
Cee wut is rong?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:00 schreef Cee het volgende:
José, ik vind haar tof.Ik vind ze allemaal tof.
Als ze net voor het bezoekje aan de boerderie naar de kapper is geweest zie je toch geen uitgroei?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:59 schreef Starlie het volgende:
Heidi haar haar is zeker weten nep... geen uitgroei te bespeuren en als je highlights hebt dan moet je volgens mij altijd een beetje uitgroei zien...
Zie jequote:Op zondag 16 januari 2011 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Yvonne is te stil voor Gijs denk ik(Vind hij)
Dan blijft ze het dus nu ook. Aaawquote:Op zondag 16 januari 2011 21:01 schreef kaputwiehund het volgende:
Zou die Yvonne nog maagd zijn? wat een muurbloempje
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:03 schreef Starlie het volgende:
GODVER mijn vriend gaat op de afstandsbediening zitten... weg Gijsbert... kuttt nu mis ik het!
FOK!ker zoekt nieuwe vriendquote:Op zondag 16 januari 2011 21:03 schreef Starlie het volgende:
GODVER mijn vriend gaat op de afstandsbediening zitten... weg Gijsbert... kuttt nu mis ik het!
Er zijn mensen voor minder uit elkaar gegaanquote:Op zondag 16 januari 2011 21:03 schreef Starlie het volgende:
Hij ziet ook wel dat je de hele tijd op 'm zit te geilen.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:03 schreef Starlie het volgende:
Ze is volgens mij helemaal niet verlegen, wel rustig. Zeker in deze situatie. Jammer dat die Gijsbert daar niet doorheen kijkt.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:03 schreef pfaf het volgende:
Jammer. Ze is inderdaad te verlegen en rustig. Als je dat niet zoekt of wilt is het niet anders.
Zal je zien, straks bij Sonja schakelt hij weer terug... egoist!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hij ziet ook wel dat je de hele tijd op 'm zit te geilen.
Ik voel een spin-off serie aankomen... FAPFAP!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:03 schreef alors het volgende:
, en zo kon het volgens mij ook goed vinden met Femke....
Te lief voor Gijs. Gijs zoekt wel meer een gebekte...quote:Op zondag 16 januari 2011 21:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Yvonne is niet de vrouw die Gijsbert af en toe kan afremmen, jammer maar helaas.
Dat ligt ook wel aan haar natuurlijk, maar goed, zo is ze eenmaal.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze is volgens mij helemaal niet verlegen, wel rustig, zeker in deze situatie. Jammer dat die Gijsbert daar niet doorheen kijkt.
Haha, dikke kans!!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:04 schreef Livra het volgende:
[..]
Zal je zien, straks bij Sonja schakelt hij weer terug... egoist!
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:04 schreef Livra het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:05 schreef Renesite het volgende:
Tjonge, die zijn flink aan het aardappels schillen.
Haha lijkt op die garnalen-reclame van een paar jaar terugquote:Op zondag 16 januari 2011 21:05 schreef Renesite het volgende:
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:05 schreef Renesite het volgende:
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:05 schreef Cee het volgende:
Pas op dat je Sonja straks niet per ongelukt schilt, Marcel!Ze lijken ook allemaal op elkaar, die aardappelen.
Na mijn hysterische gegil schakelde hij al vol verbazing terug, de schatquote:Op zondag 16 januari 2011 21:04 schreef Livra het volgende:
[..]
Inderdaad jaquote:Op zondag 16 januari 2011 21:06 schreef Livra het volgende:
[..]
Haha lijkt op die garnalen-reclame van een paar jaar terug
Iddquote:Op zondag 16 januari 2011 21:06 schreef Merel het volgende:
Marcel wil eerst weten wie hem leuk vindt, en baseert dan daarop zijn keuze. Verschrikkelijke vent.
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:07 schreef marcodej het volgende:
Zo, dat klinkt raar als hij streng is.
Inderdaad, wat een manier om te selecteren. Hij is volgens mij echt niet zelf wezenlijk geinteresseerd in vrouwen. Welke dan ook.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:06 schreef Merel het volgende:
Marcel wil eerst weten wie hem leuk vindt, en baseert dan daarop zijn keuze. Verschrikkelijke vent.
Sloofquote:Op zondag 16 januari 2011 21:07 schreef Renesite het volgende:
Kseniaaaaa! Gewoon nemen, die Poolse slo...
Hijquote:Op zondag 16 januari 2011 21:08 schreef Nuchterheid het volgende:
Hij is best wel zenuwachtig die Sonja.
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:08 schreef Nuchterheid het volgende:
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:08 schreef Nuchterheid het volgende:
dat is waarquote:Op zondag 16 januari 2011 21:09 schreef Cee het volgende:
Ik wil dat Sonja blijft. Hij is gewoon 50% van de lol van dit programma.
Van mij mag ze wel weg, maar ik denk Kseniaquote:Op zondag 16 januari 2011 21:09 schreef Cee het volgende:
Ik wil dat Sonja blijft. Hij is gewoon 50% van de lol van dit programma.
Heerlijk woord ook "zweefteef"!!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:09 schreef DrMarten het volgende:
Wat een enorm verschrikkelijke zweefteef is dat mens
Van die bijstand kan je niet zo goed voor je kinderen zorgen.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:09 schreef Kinga het volgende:
Hoe kan je nou zo snel verliefd worden op Marcel, of all people?! Sonja is gewoon desperate, klaar.
Jammer Sonja! Terug naar je sociale huurwoning en je uitkering!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:08 schreef kvd het volgende:
sonja gaat ook niet over 1 nacht ijs...verliefd en er meteen met de kindjes willen wonen...
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:11 schreef marcodej het volgende:
Zo zag het gezicht van Sonja er even uit:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:11 schreef marcodej het volgende:
Zo zag het gezicht van Sonja er even uit:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:12 schreef Cee het volgende:
Hij is gewoon boos dat hij niet in d'r kleding past.
echt hequote:Op zondag 16 januari 2011 21:12 schreef marcodej het volgende:
Zo, als wanhopig een naam moest krijgen...
Ja vreselijke man volgens mij in het echt..quote:Op zondag 16 januari 2011 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg zo'n jeuk van zijn glijerige stem en dat zachte Limburgse geneuzel
Vrouw stalkt boerquote:Op zondag 16 januari 2011 21:13 schreef Livra het volgende:
Ik vind Sonja een type die hem gaat stalken.
Daar gaan we al.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Marcel heeft gezegd dat hij een dame wil
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:12 schreef Nuchterheid het volgende:
Wat snapt ie niet dan? Hij valt gewoon niet op mannen. Kan toch?
Ze reed bijna de hond aanquote:
Ik ben ook benieuwd hoe Marcel is als hij écht boos is...quote:Op zondag 16 januari 2011 21:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja vreselijke man volgens mij in het echt..
Vertrouw hem totaal niet
Zo'n dooddoener ook. Alsof er ooit iemand zegt 'meid, neem 3 pillen en zuip een fles martini leeg, en rij als een gestoorde mongool over de weg!quote:
En dan staat hij op het erf met een vlijmscherp mes "waar dachten wij heen te gaan?"quote:Op zondag 16 januari 2011 21:14 schreef matthijst het volgende:
Pfoe... Tegen Richard moet je nooit dreigen dat iedereen hem zal verlaten.
Levensgevaarlijk, gewoon om 04:00 wegsneaken....
Uitzending gemistquote:Op zondag 16 januari 2011 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
Lekkere teaserVolgende week zit ik waarschijnlijk in de auto.
Dit topic meelezen.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
Lekkere teaserVolgende week zit ik waarschijnlijk in de auto.
Je hebt een week om ze op te lossenquote:
Streaken op je telefoonquote:Op zondag 16 januari 2011 21:16 schreef Ooi86 het volgende:
Ik zit volgende week bij Jumping Amsterdam. Dat is best wel BZV fahig toch?
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zo'n dooddoener ook. Alsof er ooit iemand zegt 'meid, neem 3 pillen en zuip een fles martini leeg, en rij als een gestoorde mongool over de weg!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |