Ja, inderdaad. Hij ging een beetje naschoppen/roddelen.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:57 schreef Honeymooner het volgende:
Zat Frank nou nog ff een kutopmerking te maken over dat klaverjassen? Verstond het niet echt..
Nee, met Femke krijg je er gelijk een kind bijquote:
Dit is nog niks vergeleken bij Twitter.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
Free berber![]()
Jullie zijn gewoon zo snel dat het reageerschermpje steeds naar onder springt als ik iets wil typen
That's what she saidquote:
Oo dat hoop ik echt niet!!! Denk dat zij op de lange termijn juist onwijs goed bij hem past! (op mij na dan maar ik heb al een leuke ventquote:Op zondag 16 januari 2011 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht dat Gijs de 2 blondjes zou kiezen, maar nu na het gesprek met Yvon denk ik dat zij weg moet
Juh en Anita die als een mak schaapje erom moet lachen. Echt, die verdienen elkaarquote:Op zondag 16 januari 2011 20:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Hij ging een beetje naschoppen/roddelen.
Daar kom je nu pas achter?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:59 schreef pfaf het volgende:
God, die Richard is echt een ondernemer in plaats van boer.
Wat is er mis met ondernemersquote:Op zondag 16 januari 2011 20:59 schreef pfaf het volgende:
God, die Richard is echt een ondernemer in plaats van boer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |