hoop echt dat ze zelf gaat opstappen, dat verdient dat kneusje van een Frank namelijkquote:Op zondag 16 januari 2011 20:30 schreef Starlie het volgende:
Nou Berber naar huis, die meid kan wel beter krijgen dan dat stuk chagrijn!
Dat idee krijg ik iig nietquote:Op zondag 16 januari 2011 20:30 schreef Silenus het volgende:
Steekt Frank zelf ook nog een poot uit?En wil ie die vrouwen wel leren kennen...
Inderdaad ja. Zo'n onderhuidse zeurzak.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:30 schreef Livra het volgende:
Z'n muil niet opentrekken dat ze laat waren maar er wel de hele dag chagrijnig over zijn, zo'n type vind ik het.
Net een vrouw dus.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:30 schreef Livra het volgende:
Z'n muil niet opentrekken dat ze laat waren maar er wel de hele dag chagrijnig over zijn, zo'n type vind ik het.
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:32 schreef Wilskracht het volgende:
Wel schrikken als je elke dag kaas eet op je boterham.
Ja idd nu je het zegt!!! Net of het allemaal niet aankomt ofzoquote:Op zondag 16 januari 2011 20:32 schreef Tinkepink het volgende:
Wat heeft Annemarie vreemde starende ogen.
Ze kijkt altijd net alsof Nederland net de WK-finale heeft verloren. Een lege desolate blik.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:33 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja idd nu je het zegt!!! Net of het allemaal niet aankomt ofzo
HA! Nu je het zegt! Sprekend!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze kijkt altijd net alsof Nederland net de WK-finale heeft verloren. Een lege desolate blik.
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:34 schreef Livra het volgende:
Even tellen bij Richard...ja ze zijn er nog alledrie
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:34 schreef Livra het volgende:
Even tellen bij Richard...ja ze zijn er nog alledrie
mij ookquote:Op zondag 16 januari 2011 20:35 schreef Starlie het volgende:
Dat haar van Heidi blijft me fascineren!
Ja soort plastic-fantastic nylon-achtig haarquote:Op zondag 16 januari 2011 20:35 schreef Starlie het volgende:
Dat haar van Heidi blijft me fascineren!
Ja ik heb net een pruik besteld (voor een feest) en dat ziet er net zo nep uit als Heidi haar haar...quote:Op zondag 16 januari 2011 20:35 schreef Livra het volgende:
[..]
Ja soort plastic-fantastic nylon-achtig haar
drag queen?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:35 schreef Livra het volgende:
[..]
Ja soort plastic-fantastic nylon-achtig haar
Ja die laarsjes heeft Richard voor ze gekocht!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
Alledrei dezelfde laarsjes![]()
Wat zie hij nou over Heidi?
Volgens mij dat ze wel heel erg z'n aandacht zat te trekken en dat het wel wat minder mocht van hem.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
Alledrei dezelfde laarsjes![]()
Wat zie hij nou over Heidi?
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:36 schreef kvd het volgende:
dat promofilmpje zegt dus niets, voor hetzelfde geld had een van de andere dames de pruik van Maxima op
Soort Chemie-Pack ná de brand vind ik hetquote:Op zondag 16 januari 2011 20:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Die boerderie van Gijsbert is wel een ouwe teringbende zeg
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:38 schreef Livra het volgende:
[..]
Soort Chemie-Pack ná de brand vind ik het
[..]
[..]
Heerlijk toch, een beetje aanknooien en boeren. Beter dan dat entrepreneureren van Frank en Richard...quote:Op zondag 16 januari 2011 20:39 schreef marcodej het volgende:
De bedrijfsvoering kan ook wel een update krijgen bij Gijsbert.
Volgens mij had Marcel 2 weken geleden de pet van een van die dames op.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:39 schreef kvd het volgende:
heeft een van die dames nou de pet van Marcel op?
mee eensquote:Op zondag 16 januari 2011 20:40 schreef Silenus het volgende:
Die Sonja is echt een belediging voor het vrouwelijk geslacht.
Hoe verdient hij dan zijn geld vraag ik me af. Heb niet het gevoel dat hij er alles uithaalt.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heerlijk toch, een beetje aanknooien en boeren. Beter dan dat entrepreneureren van Frank en Richard...
Nou, eerst maar eens afwachten of ze d'r wel echt 1 heeft.quote:
okee, hij kwam me al zo bekend voor. Werd gestoord tijdens die aflevering, heb ik het net gemistquote:Op zondag 16 januari 2011 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij had Marcel 2 weken geleden de pet van een van die dames op.
Ze heeft kinderenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:41 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nou, eerst maar eens afwachten of ze d'r wel echt 1 heeft.
Ben nog niet overtuigd
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:41 schreef MissJ het volgende:
hoe kan het zijn dat Sonja kinderen heeft?
Welke man heeft het voor elkaar gekregen om over haar heen te gaan![]()
?
Ja, vind ik ook. Het is ook wel een soort van kneuterig gezellig.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
Toch heeft die boerderij van Gijsbrecht wel wat. Volgens mij is het daar in de zomer heel mooi. Met bloemen enzo.
kunstmatige inseminatie denk ikquote:Op zondag 16 januari 2011 20:41 schreef MissJ het volgende:
?
Hij kaart dit echt heel goed aan inderdaad. Sympathieke kerel!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:42 schreef Ooi86 het volgende:
Ik ben stiekem vliefd op Gijs![]()
Wat een leuke aardige vent is het toch!
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:43 schreef Cee het volgende:
Die jaloerse blik van Sonja nu! Hij zou die banden lek willen steken!
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:43 schreef Cee het volgende:
Die jaloerse blik van Sonja nu! Hij zou die banden lek willen steken!
zal mij niks verbazen als zij naast een kut ook een pik heeft, dus wie weetquote:Op zondag 16 januari 2011 20:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Amfibieën bevruchten zichzelf toch ook? Wellicht is het bij Sonja ook zoiets?
Je gaat toch niet beweren dat het via de natuurlijke weg is gegaan he?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:41 schreef MissJ het volgende:
?
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:44 schreef Livra het volgende:
Die Poolse is over twee jaar weg met de helft van Marcel's vermogen
Femke is dan ookquote:Op zondag 16 januari 2011 20:45 schreef marcodej het volgende:
Deckard wordt afgefakkeld omdat hij een mening over Femke heeft, maar verder is het normaal dat we Sonja een vent vinden.
jaquote:Op zondag 16 januari 2011 20:45 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat zegt Marcel nou? Hij wenst zich een vrouw toe waar de man van is overleden?
Zei hij dat echt? Nee toch? Nee dat kan niet. Neee. Kom op.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:45 schreef Ronaldsen het volgende:
ja, heeft ie blijkbaar altijd al gewenst...sickquote:Op zondag 16 januari 2011 20:45 schreef Ronaldsen het volgende:
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:45 schreef Ronaldsen het volgende:
Hij lijkt nauwelijks te investeren. Dan zijn je kosten in eerste instantie ook lager. Of het vol te houden is op de lange termijn is echter twijfelachtig.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoe verdient hij dan zijn geld vraag ik me af. Heb niet het gevoel dat hij er alles uithaalt.
Die zijn homo.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:47 schreef MissJ het volgende:
WTF worden die geiten bespoten met een knalroze kruis
Nou niets geen klein streepje nee hoppa een gigantisch kruis...quote:Op zondag 16 januari 2011 20:47 schreef MissJ het volgende:
WTF worden die geiten bespoten met een knalroze kruis
quote:
Alle gevaren uitgeslotenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:47 schreef Honeymooner het volgende:
Hij wil gewoon iemand die bewezen vruchtbaar is, maar er moet geen lastige ex-man op de loer liggen voor de gedeelde voogdij oid..
het ging over dat als je drie vrouwen zou hebben dat je ze dan moet houden om te schouwen ( controleren of ze drachtig zijn ) meende ik te horen.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:48 schreef honda1990 het volgende:
Ik verstond er geen zak van, hoorde alleen boeren keihard gieren.
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:49 schreef honda1990 het volgende:
Als ik 1 van die boeren was zou ik zeggen mijn naam is kaas.
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:49 schreef Ronaldsen het volgende:
Marcel wil lekker een weduwe bevruchten bij het graf van haar overleden man.
Ofzoiets denk ik
ja iddquote:Op zondag 16 januari 2011 20:50 schreef Kinga het volgende:
Ik begin medelijden te krijgen met die mannen van Annemarie. Het begint zelfs hun op te vallen dat ze 0,0 gevoel heeft.
Dat is ze natuurlijk ook wel.quote:
Johannes lijkt me eigenlijk wel gewoon een toffe peer.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:50 schreef Silenus het volgende:
Hahaha ik moet zo lachen om die Johannes. Hij brengt alles zo extreeeem aardig/lief/schattig."Misschien mag ze iets, ja iets...hm....geïnteresseerder zijn....."
Fysiek contact verwachten van dat frigide trutjequote:Op zondag 16 januari 2011 20:50 schreef pfaf het volgende:
Volgens mij zijn die kerels ook al aardig uitgekeken op workaholic Annemarie..
YEs.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:52 schreef alors het volgende:
[..]
ja idd, nou beter toch, ze verdient een leuker iemand
Mij inderdaad.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:52 schreef alors het volgende:
[..]
ja idd, nou beter toch, ze verdient een leuker iemand
ja dat dacht ik ook alquote:Op zondag 16 januari 2011 20:52 schreef pfaf het volgende:
JE ZOEKT TOCH VERDOMME EEN VRIENDIN, GEEN KNECHT! EIKEL.
Zeer zekerquote:Op zondag 16 januari 2011 20:52 schreef Silenus het volgende:
Judith is wel een leuke meid eigenlijk.
Misschien wel jaquote:Op zondag 16 januari 2011 20:52 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat Berber aangeeft dat ze zelf weg wil.
En gelijk heeft ze!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:54 schreef Silenus het volgende:
Berber bedoelt: "Frank is bij nader inzien echt een eikel"
Is eigenlijk een soort trainersjargon, maar dan voor op de boerderij.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:54 schreef Silenus het volgende:
Berber bedoelt: "Frank is bij nader inzien echt een eikel"
Go get her, tiger!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:55 schreef Jesse_ het volgende:
sukkel, beetje zijn leukste meisje wegsturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |