Hoezo?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:57 schreef Oksel het volgende:
Hey Fred, ze hebben ook speciale bad-kleding-avonden in veel sauna's. Wellicht wat voor jou?
Nou dat weer...quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:21 schreef Oksel het volgende:
@Fred; dat beeld heb je zelf bij me gevormd met je zondagrust..
Ja, dat waren nog eens tijden. Elysium heet het.. en dan de vrijdag- en zaterdagavond. Echt een aanrader!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik wil veel doen om naar blote blonde hockeymeisjes te kunnen kijken, maar R'dam is wel een tikje uit de buurt
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:28 schreef Oksel het volgende:
Ja, dat waren nog eens tijden. Elysium heet het.. en dan de vrijdag- en zaterdagavond. Echt een aanrader!
Sausage Fest 2011quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als NL niet zo weinig natuur had waar je niemand tegen komt, zou ik een fietsmeet voorstellen waarbij we de wildernis infietsen en dan ter plekke een zweethut zelf bouwen van takken, voor een avondje sterke wielerverhalen in het zweet des aanschijns. Maar vind maar eens een echt goed verlaten plekje waar dat kan.
Mag van mij gemengd maar met 1 actieve vrouw in het hele topic zou het wel een bokkefuif wordenAl zijn er dan waarschijnlijk wel voldoende vrijwilligers om voor cyclinggirl een schuimbad te maken voor de haman ervaring
![]()
![]()
![]()
Serieus gesproken...als het Zweden fietsen doorgaat, ben ik wel van plan zo'n experiment te doen aan een verlaten strandje ofzo! vuurtje, stenen warmen, gevlochten takkendakje er overheen...ik heb veel Survivorman gekeken gelukkig!
Ja maar ik wil wel heel veel schuim hoor. Niet zo'n mieterig beetje.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als NL niet zo weinig natuur had waar je niemand tegen komt, zou ik een fietsmeet voorstellen waarbij we de wildernis infietsen en dan ter plekke een zweethut zelf bouwen van takken, voor een avondje sterke wielerverhalen in het zweet des aanschijns. Maar vind maar eens een echt goed verlaten plekje waar dat kan.
Mag van mij gemengd maar met 1 actieve vrouw in het hele topic zou het wel een bokkefuif wordenAl zijn er dan waarschijnlijk wel voldoende vrijwilligers om voor cyclinggirl een schuimbad te maken voor de haman ervaring
![]()
![]()
![]()
Serieus gesproken...als het Zweden fietsen doorgaat, ben ik wel van plan zo'n experiment te doen aan een verlaten strandje ofzo! vuurtje, stenen warmen, gevlochten takkendakje er overheen...ik heb veel Survivorman gekeken gelukkig!
Die Madone, staat in het niets bij deze:quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:46 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb alleen een linkje
http://www.cyclingnews.co(...)trek-finds-its-spots
Het is de nieuwe van Leopard Trek. Ik rij al Trek. En die kleur is
Sorry maar ik vind m super saai. Ik rij nu Madone en wilde die inruilen voor Pinarello maar SuperSix vind ik te saai. Het zijn wel goede fietsen daar niet vanquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:53 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Die Madone, staat in het niets bij deze:
http://www.cyclingnews.co(...)dale-supersix-hi-mod
en ook voor vrouwen:
http://www.cannondale.com(...)Elite-Road/SuperSix/
Dat is inderdaad een persoonlijke mening, ik vergelijk de Pinarello wel eens met een kermis attractiequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:57 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind m super saai. Ik rij nu Madone en wilde die inruilen voor Pinarello maar SuperSix vind ik te saai. Het zijn wel goede fietsen daar niet van
Ja daar hou ik juist van, ik wil niet ontzien worden omdat ik een vrouwtje ben, ik spuug ook op de fiets hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:59 schreef Oksel het volgende:
Zelf CG doet mee met de vieze praat! Tsk tsk tsk.
ja. Oksel gedraagt zich tegenwoordig (soms) dus ik voelde een behoefte in de marktquote:
Ook bij deze?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
het menu wordt steeds minder aantrekkelijk![]()
Zolang er geen schuimende fietsende vrouwen op het menu terug komen, sla ik een maaltijd over. Dan ga ik wel een uurtje zeep schaven en schuim kloppen, heb ik er wel voor over
Dan wel een keer in Limburg!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:00 schreef Oksel het volgende:
Had Gripper niet nog een Fok!fietsmeet beloofd trouwens? Volgens mij wel..
geldt alleen voor vrouwen die dunner zijn dan ikquote:
Gebruik je kloonquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:32 schreef Oksel het volgende:
En verder heb ik geen Keldertje toegang..
Mij best, ik hoef niet te zien hoe fokkend NL ondersteboven in de touwen hangtquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:42 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb wel keldertje toegang maar what happens in the kelder stays in the kelder
Of men weet het niet. Je club moet het wel weten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:11 schreef Marurk het volgende:
Niemand reageert op mijn berichten... ben ik zo irritant?![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:17 schreef Oksel het volgende:
Ik zou 'Woman under 21' kiezen, en dan 'Amateur'.
hangt toch af van wat voor wedstrijden hij precies wil rijden?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:16 schreef No-P het volgende:
[..]
Of men weet het niet. Je club moet het wel weten.
Ja, dacht het. I.o.m. een club kun je kijken wat bij je past als je het niet zeker weet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:46 schreef Yankee het volgende:
[..]
hangt toch af van wat voor wedstrijden hij precies wil rijden?
Ik heb een knwu basislicentie. Volgens mij is mijn fiets dan ook verzekerd?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:57 schreef eentwee het volgende:
Ik wil op zich wel lid worden van de NTFU zodat ook al mijn blitse karretjes verzekerd zijn tegen allerhande (val)schade. Moet ik me dan aansluiten bij een of andere lokale wielervereniging?
quote:De directe voordelen van het KNWU individueel basislidmaatschap:
12 keer per jaar gratis Wieler Magazine (t.w.v. ¤ 51,-);
Altijd goed verzekerd tijdens je training- en toertochten dankzij de KNWU-wielrenverzekering (bovenop je reguliere WA verzekering);
KNWU ledenpas;
Maar ik weet niet wat die verschillende categorieën inhouden, dus hoe kan ik dan een keuze maken? Daarom vraag ik hier of iemand dat wel weet en me wat kan uitleggen hierover.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:46 schreef Yankee het volgende:
[..]
hangt toch af van wat voor wedstrijden hij precies wil rijden?
Nee, dat hoeft niet. Je kunt gewoon lid worden van de NTFU en dan zit die verzekering erbij.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:57 schreef eentwee het volgende:
Ik wil op zich wel lid worden van de NTFU zodat ook al mijn blitse karretjes verzekerd zijn tegen allerhande (val)schade. Moet ik me dan aansluiten bij een of andere lokale wielervereniging?
[..]
Ok, dan wacht ik nog wel even met aanvragen... Zal wel eens bij m'n club informeren van het weekend wat die verschillende categorieën zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:04 schreef No-P het volgende:
[..]
Ja, dacht het. I.o.m. een club kun je kijken wat bij je past als je het niet zeker weet.
Is dat gewoon een gok?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:14 schreef Yankee het volgende:
Ik denk:
Under 23 = oude beloften
Amateur = oude Amateur A
Challenge men 19+ = oude Amateur B
?
Volgens: http://forum.fiets.nl/topic.asp?COMMAND=GOTOLAST&TID=47788quote:Dit gaat over je UCI categorie op je licentie. Maakt eigenlijk niets uit wat je kiest, niemand die er naar kijkt. In het buitenland gelden namelijk altijd regels en die houden geen rekening met die UCI categorie.
Oh ja, t gaat over BBQ-en, parenclub-achtige taferelen met heel veel mannen en 1 vrouw in een zweetruimte, en meteen wordt mijn naam er weer bij gehaald.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:00 schreef Oksel het volgende:
Had Gripper niet nog een Fok!fietsmeet beloofd trouwens? Volgens mij wel..
Als je je naven en spaken wilt hergebruiken, alleen een losse velg. Heb je schijfremmen of velgremmen? Maakt ook eigenlijk niets uit, in beide gevallen kun je hetzelfde wiel nemen:quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:19 schreef Oksel het volgende:
![]()
Gripper! Mooi dat je er bent. Jij weet wel wat voor ATB wielen ik moet kopen.. sterk, goedkoop en beste prijs / kwaliteit verhouding..
Ik weet niet of je de verhalen eronder ook gelezen hebt maar die zijn wat minderquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:29 schreef Gripper het volgende:
http://www.bikeradar.com/(...)oduct/crossride-9864
Ik heb Amateur/Master want ik ben al 30+quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:31 schreef Marurk het volgende:
Wil ik dus een amateurslicentie aanvragen bij de KNWU, krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Wat is het verschil tussen die categorieën?
Eikenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:04 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh ja, t gaat over BBQ-en, parenclub-achtige taferelen met heel veel mannen en 1 vrouw in een zweetruimte, en meteen wordt mijn naam er weer bij gehaald.![]()
Van de zomer heb ik in de tuin als alles volgens plan gaat een fijn gadget: een veranda, met kachel eronder. Daar kunnen we wel een sauna onder bouwen. Hout om te stoken is er ook wel genoeg, zaterdag sta ik weer 1,5 kuub eik te zagen en hakken. Je moet wat als het regent, en fietsen er niet inzit....
Ik wil van de zomer best wel weer een meet organiseren, maar dan wil ik een hogere opkomst dan die van vorige zomer!
Dus Amateur als internationale categorie is voor 30+?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb Amateur/Master want ik ben al 30+
Voor de rest maakt het niet zoveel uit geloof ik, heb je plannen om in het buitenland te gaan koersen?
Je moet dan wel (schriftelijk) dispensatie aanvragen voor startgelegenheid in het desbetreffende land bij de Consul van jou district. Dit kan per wedstrijd maar ook voor een heel seizoen. Je krijgt dan een brief die je meeneemt als je over de grens gaat.
Nee hoor, dan had ik je wel een van de goedkoopste shimano MH-WT nogwat wielsets aangeradenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:35 schreef Oksel het volgende:
Thnx Grip. Wil je me dood hebben?
Wat is standaard.. 24' of 26' ?
Net een houthok gebouwd voor 8 kuub, en het ligt met de voorraad van a.s zaterdag erbij pas halfvol. Maar we krijgen nog een complete boom binnenkort, een beuk volgens mij. Als dat allemaal niet gaat passen, en ik moet overal in de tuin losse stapeltjes neerleggen met zeil eroverheen, dan informeer ik je!quote:
Neehoor Amateur is gewoon Amateur. Master is 30+ Voor de rest of je Challenge 19+ UCI ofzo kiest is meer op ATB gericht geloof ik? Ik weet 't ook niet precies, ik kies altijd Amateur als UCI categorie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:55 schreef Marurk het volgende:
Dus Amateur als internationale categorie is voor 30+?
Misschien eens een wedstrijdje in België ofzo, maar het merendeel zal in Nederland zijn.
Ok, thanks. Dus als ik hier bij de amateurs rijd op de weg, dan kan ik misschien het beste ook "Amateur" als internationale categorie kiezen!?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Neehoor Amateur is gewoon Amateur. Master is 30+ Voor de rest of je Challenge 19+ UCI ofzo kiest is meer op ATB gericht geloof ik? Ik weet 't ook niet precies, ik kies altijd Amateur als UCI categorie.
Jij woont in Maastricht toch? In de provincie Luik kan je machtig mooie wedstrijden rijden.
Volgens mij maakt dat niet zoveel uit ik denk:quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:17 schreef Marurk het volgende:
Ok, thanks. Dus als ik hier bij de amateurs rijd op de weg, dan kan ik misschien het beste ook "Amateur" als internationale categorie kiezen!?
Omdat ik in Maastricht woon, zit ik inderdaad vlak bij België. Dus zou leuk zijn om daar ook af en toe een wedstrijd te doen.
Wel voor een clubwedstrijd (is regionale competitie) maar niet voor een criterium of een klassieker (is nationale competitie)quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:23 schreef Oksel het volgende:
Je kan trouwens toch ook gewoon voor een wedstrijdje een dagkaart kopen?
Ik ben erbij als ik kan. Maar dat zeg ik de laatste 3x al en telkens waren er andere dingen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:04 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh ja, t gaat over BBQ-en, parenclub-achtige taferelen met heel veel mannen en 1 vrouw in een zweetruimte, en meteen wordt mijn naam er weer bij gehaald.![]()
Van de zomer heb ik in de tuin als alles volgens plan gaat een fijn gadget: een veranda, met kachel eronder. Daar kunnen we wel een sauna onder bouwen. Hout om te stoken is er ook wel genoeg, zaterdag sta ik weer 1,5 kuub eik te zagen en hakken. Je moet wat als het regent, en fietsen er niet inzit....
Ik wil van de zomer best wel weer een meet organiseren, maar dan wil ik een hogere opkomst dan die van vorige zomer!
dagkaarten zijn afgeschaft vanaf dit seizoen, je zal een licentie moeten nemen om te koersenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:23 schreef Oksel het volgende:
Je kan trouwens toch ook gewoon voor een wedstrijdje een dagkaart kopen?
Ik zeg ongezien ja. Heb je een goede boormachine+zo'n cement mix ding dat in de boormachine past? Scheelt een boel tijd met het maken van een leuke partij schuim denk ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:04 schreef Gripper het volgende:
ja, maar dat schijnt niet iedereen zo te waarderen...een 'ik fiets in de zomer, schaats in de winter of speel met een ATB en denk na over fietsvakanties' SC topic waar we ook los kunnen over sauna's schuimbaden en vreemde kelder praktijken, is altijd een optiequote:
Ja dat had je goed opgelost, ik ben trots op je!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:46 schreef Freddeh het volgende:
Zo extreem was het niet, maar CG weet wel waar ik op doel. En zoals gezegd, dat verhaal is afgesloten voor het mis ging
Hier kan ik misschien wat over zeggen als Scandinavië kenner (eigenlijk Finland kenner)quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik zeg ongezien ja. Heb je een goede boormachine+zo'n cement mix ding dat in de boormachine past? Scheelt een boel tijd met het maken van een leuke partij schuim denk ik![]()
Trouwens, jij als kampeerder/trektochten bikkel weet het misschien, hoe groot is de kans als ik in de zomer in Zweden rondfiets, dat ik een stil stukje bos+meertje/riviertje+vuurgelegenheid+geschikte takken vind om een zweethutje te improviseren? Wild kamperend zeg maar? Of is het daar toch bevolkter dan ik nu voor ogen heb?
Goede boor & cementkuip + klutser : check.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik zeg ongezien ja. Heb je een goede boormachine+zo'n cement mix ding dat in de boormachine past? Scheelt een boel tijd met het maken van een leuke partij schuim denk ik![]()
Trouwens, jij als kampeerder/trektochten bikkel weet het misschien, hoe groot is de kans als ik in de zomer in Zweden rondfiets, dat ik een stil stukje bos+meertje/riviertje+vuurgelegenheid+geschikte takken vind om een zweethutje te improviseren? Wild kamperend zeg maar? Of is het daar toch bevolkter dan ik nu voor ogen heb?
Ik mag hopen dat beren in het zuiden/midden van Zweden niet gelijk zo'n probleem vormen! Finland lijkt me gaaf voor 2012, is net weer wat verder weg, wat ruiger voor mijn gevoel. Hoe serieus moet je daar oppassen voor bosbeesten (groter dan muggen!)?quote:Je kunt natuurlijk ook gewoon een tentje meenemen en een beetje wildkamperen, zeker in de noordelijke regionen kan niemand dat wat schelen volgens mij (of het
mag weet ik niet), je moet alleen hopen dat je niet opgegeten wordt door een beer oid...
Ja, een handzaagje en een bosje touw in de bagage, verder wil niet gaan. maar ik denk dat ik wel na drie dagen fietsen ergens een dagje blijf hangen. Mijn Ray Mears complex is niet zo grootquote:Je insteek is fietsen volgens mij, niet voor Ray Mears spelen. Knutselen in en om een kampje is leuk, maar je hebt er een dagtaak aan, en dan komt er niet zoveel van fietsen. En al die materialen voor het bouwen van je hut moet je wel meesjouwen...
Ik zou het gewoon houden bij 's avonds een verfrissende duik in een meertje, en daarna in je blote reet bij je warme vuur zitten, met je lichaam in de rook zodat de muggen je niet opvreten. En als je eens in een dorpje komt: op veel plekken zijn er dorps-sauna's, net zoals hier elke plaats een gemeentelijk zwembad heeft.
Wat is dat?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:18 schreef CyclingGirl het volgende:
Gisteren mezelf met veel pijn en moeite naar de gym gesleept. Wat krachttraining en Core & Stability gedaan.
dat is toch zo'n electro stimulatie ding? Vliegt die patat dan niet de kamer door als je een stroomschok krijgtquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:18 schreef CyclingGirl het volgende:
Vanavond ga ik lekker op de bank zitten met de Compex en ondertussen een patatje eten
Heeft wel nut, met name als bestrijding tegen spierpijn. M'n vrouw heeft tijdens de zwangerschap en na andere operaties een dergelijk apparaat gebruikt wat ook stroomstoten afgeeft aan bepaalde spiergroepen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
dat is toch zo'n electro stimulatie ding? Vliegt die patat dan niet de kamer door als je een stroomschok krijgt![]()
Serieus...heeft dat enig nut?
Beren in Scandinavië zijn de kleine soort, de bruine beer. Zeldzaam, schuw, en als ze jou zien denken ze dat er een grizzly voor ze staat, dus vluchten ze meteen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Superweber:
[..]
Ik mag hopen dat beren in het zuiden/midden van Zweden niet gelijk zo'n probleem vormen! Finland lijkt me gaaf voor 2012, is net weer wat verder weg, wat ruiger voor mijn gevoel. Hoe serieus moet je daar oppassen voor bosbeesten (groter dan muggen!)?
Muggemelk: neem niks hiervandaan mee, koop daar iets, gewoon in de supermarkt. Ze zullen zelf het beste weten hoe ze zich ertegen moeten wapenen. Deet (heftig spul) is het enige wat je hier koopt en wat wel werkt. Oppassen, want Deet lost alles wat van plastic is op. Fietsbroekjes, zonnebrillen, etc.quote:Gripper:
[..]
Ja, een handzaagje en een bosje touw in de bagage, verder wil niet gaan. maar ik denk dat ik wel na drie dagen fietsen ergens een dagje blijf hangen. Mijn Ray Mears complex is niet zo groot, maar op die rustdag wat met takken spelen lijkt me leuk
![]()
Qua muggen, is de enige oplossing in een tent liggen met gaas dicht, of in de rook zitten? Een flinke dosis muggemelk is geen oplossing aldaar?
Voor mij heeft het nut. Ik doe voornamelijk anearobic, aerobic en massage stand. Massage na een zware wedstrijd en/of training en de andere om te trainen. Als ik geen zin heb in de gym zet ik die dingen er even op. Het is iid met electroden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
dat is toch zo'n electro stimulatie ding? Vliegt die patat dan niet de kamer door als je een stroomschok krijgt![]()
Serieus...heeft dat enig nut?
Altijd leuk een nieuwe fiets passen! Ik ben aan het wachten op mijn kledingpakket van het team. Ik heb wel al een helm, een shirt korte mouw en een korte broek gekregen. Ook zijn we vorige week door een sponsor verwend met haarproductenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:30 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Trouwens, ga vanavond de Stevens passen...ik vind die Basso wel heel erg gaaf, en wil ooit zo'n fiets hebben, als ik er het geld en het figuur voor hebmaar het past even niet in m'n planning nu.
Slank carbon komt nog wel een keer...
foto's graagquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:45 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Altijd leuk een nieuwe fiets passen! Ik ben aan het wachten op mijn kledingpakket van het team. Ik heb wel al een helm, een shirt korte mouw en een korte broek gekregen. Ook zijn we vorige week door een sponsor verwend met haarproducten
Zorgen dat je zwanger raakt, net als m'n vrouw. Dan wordt het deels vergoed door je ziektekostenverzekeraarquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:
400 euri voor het simpelste modeldan moet ik junior maar af en toe de benen masseren, dat heb ik nu even niet op voorraad.
Kan me voorstellen dat het op jouw niveau de investering waard is, zeker met twee fanatiekelingen in huis....
Heb ik geen fotos van.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:00 schreef Wielracer het volgende:
[..]
foto's graag
Hoe zit het vrouwenwielrennen in elkaar? Rijden jullie alleen in Nederland of ook nog in Belgie of zelfs nog verder?
Volgens mij hoef je niet zo heel bang te zijn voor wilde dieren in Scandinavië. De gevaarlijkste zijn volgens mij beren en adders. Nou adders hebben we hier ook (ik heb er echter nog nooit één in het wild gezien, ook niet in Finland dus) en als je maar genoeg Campagnolo herrie op je fiets hebt hebben die beren je allang horen aankomen voordat jij in de buurt bent (ook beren heb ik nog nooit in het wild gezien). Ik zou me dus geen zorgen maken daarover...quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Superweber:
[..]
Ik mag hopen dat beren in het zuiden/midden van Zweden niet gelijk zo'n probleem vormen! Finland lijkt me gaaf voor 2012, is net weer wat verder weg, wat ruiger voor mijn gevoel. Hoe serieus moet je daar oppassen voor bosbeesten (groter dan muggen!)?
Gripper:
[..]
Ja, een handzaagje en een bosje touw in de bagage, verder wil niet gaan. maar ik denk dat ik wel na drie dagen fietsen ergens een dagje blijf hangen. Mijn Ray Mears complex is niet zo groot, maar op die rustdag wat met takken spelen lijkt me leuk
![]()
Qua muggen, is de enige oplossing in een tent liggen met gaas dicht, of in de rook zitten? Een flinke dosis muggemelk is geen oplossing aldaar?
Mócht je toch in de verleiding komen jezelf met vis in te wrijven en het bos door te rennen, onthoud dan dat je bij mij voor eeuwig bekend staat als John Westquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:41 schreef Captain_Fabulous het volgende:
De kansen om gebeten te worden door een adder lijken me...inderdaad te klein voor woorden. Fietsen is dan veel gevaarlijkerals je naar de kansen kijkt. Ook qua beren, zolang je niet jezelf inwrijft met vis en dan door het bos gaat rennen, zal het wel meevallen lol
Ik meld mij vrijwillig als fotograaf voor desbetreffende meetquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dit ging niet over een Gripper meet, meer over mijn nu nog wat vage vakantiefiets plannen...ik probeer ze concreet te krijgen door hier ervaringen op te vissen van mensen die het al eens gedaan hebben![]()
Maar als je wil, organiseren we ook een fietsmeet incl vis wrijven en naakt rondrennen, voor de liefhebbersDoe ik niet moeilijk over
CF... Je doet het zelf he...quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dit ging niet over een Gripper meet, meer over mijn nu nog wat vage vakantiefiets plannen...ik probeer ze concreet te krijgen door hier ervaringen op te vissen van mensen die het al eens gedaan hebben![]()
Maar als je wil, organiseren we ook een fietsmeet incl vis wrijven en naakt rondrennen, voor de liefhebbersDoe ik niet moeilijk over
Verwachting is dat het zondag redelijk droog zal zijn met een graad of 7-8. Geen idee of dat te koud voor je is maar waarschijnlijk weinig regen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:52 schreef CyclingGirl het volgende:
Weheheheheh ja zo is het welIk bid dat het droog is van het weekend trouwens. Ik wil weer lekker buiten fietsen.
Zonder meteen weer in smerigheid te vervallen, je moet dr binnenbeen lengte even opmeten. En dan wel zonder dat ze stiletto's draagt natuurlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:59 schreef Oksel het volgende:
M'n vriendin is 1m65.. wat voor framemaat is dat? 51 ofzo?
Alles onder de 20 graden is te koudquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Verwachting is dat het zondag redelijk droog zal zijn met een graad of 7-8. Geen idee of dat te koud voor je is maar waarschijnlijk weinig regen.
Rondje Dordrecht-Zoetermeer voor mij dan dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:39 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb 50-52 en ik ben 1.66m
Het schijnt dat het zaterdag ook droog is
Je weet het niet... Ik verwacht voor de kerst toch wel een open huisje te hebben kunnen houdenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:40 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Alles onder de 20 graden is te koudmaar we gaan maar want anders wordt het niks meer dit jaar.
Geef jij je oude fiets anders aan mij?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:39 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb 50-52 en ik ben 1.66m
Het schijnt dat het zaterdag ook droog is
Leuk hoor, ik ga een rondje Ameide doen als de wind goed staatquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:40 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Rondje Dordrecht-Zoetermeer voor mij dan dus
Zondag? Als ik dan aan de overkant van de rivier een rondje jaarsveld rij, pontje oversteken, kunnen we een bakkie doen en gedag zeggenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:42 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Leuk hoor, ik ga een rondje Ameide doen als de wind goed staat
Een gebruikte TCR Advanced met Ultegra afmontage... Vind ik 2000 idd wat aan de hoge kantquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:50 schreef Oksel het volgende:
http://link.marktplaats.nl/409756722
Wat een onrealistische prijs..? Of lijkt dat maar zo. Verder; welke doos gaat een 2000+ euro fiets voor d'r dochter kopen..!? Lekker slim. Elke idioot snapt dat ze daar binnen een jaar uitgroeit..
scherp geprijsd hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:50 schreef Oksel het volgende:
Wat een onrealistische prijs..? Of lijkt dat maar zo. Verder; welke doos gaat een 2000+ euro fiets voor d'r dochter kopen..!? Lekker slim. Elke idioot snapt dat ze daar binnen een jaar uitgroeit..
Ja lach er maar om, misselijke vent!quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:21 schreef Freddeh het volgende:
Behalve dat was misschien zijn dochter een betere match voor Oksel geweest dan z'n huidige MissOksel. Moet je kijken wat een drop!
Je wil niet weten hoeveel junioren dames of nieuwelingen dames op de nieuwste frames rijden en waar ze binnen een jaar uitgroeien, ik wou dat ik zulke ouders hadquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:50 schreef Oksel het volgende:
Ik weet mijn god niet of dat ding vaartquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:51 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zondag? Als ik dan aan de overkant van de rivier een rondje jaarsveld rij, pontje oversteken, kunnen we een bakkie doen en gedag zeggen![]()
Als de pont maar wel vaart, met het hoge water. Uiterwaarden liggen er zo uitgestrekt bij, dat de aanlegsteiger al onder staat denk ik?
Wat is je budget?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:50 schreef Oksel het volgende:
Ik las viswijven. Wat een stelletje bakvissen zijn jullie!quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik eigenlijk ook niet, en er is na de brug bij Vianen geen enkele vaste oversteek meer...quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:44 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik weet mijn god niet of dat ding vaart
2e hands..quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:47 schreef CyclingGirl het volgende:
Dat is wel erg weinig voor een racefiets
Vuelta-wieltjes?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:20 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Ik lees stiekem vaak mee, misschien tijd om eens een foto van mijn racer achter te laten.
Ergens dit jaar komt er nog een andere groep op, wanneer is afhankelijk van mijn studenteninkomen..
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Leuk! Het jongere zusje van die van mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:20 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Ik lees stiekem vaak mee, misschien tijd om eens een foto van mijn racer achter te laten.
Ergens dit jaar komt er nog een andere groep op, wanneer is afhankelijk van mijn studenteninkomen..
[ link | afbeelding ]
slapjanus....alhoewel dit gezien je politieke voorkeur natuurlijk te verwachten wasquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:45 schreef marcodej het volgende:
En mn Tacx en achterwiel gaan weer op marktplaats ben ik bang. Dat gaat hem volgende winter niet meer worden, dan ga ik wel een andere, minder saaie bezigheid verzinnen.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:59 schreef Yankee het volgende:
[..]
slapjanus....alhoewel dit gezien je politieke voorkeur natuurlijk te verwachten was
Oui.quote:
Volgens mij ben je redelijk lang, of niet?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:43 schreef SkollZwaar09 het volgende:
[..]
Oui.
En inderdaad, op dit moment zit er nog een Tiagra triple op, maar wil er nog een double/compact op zetten. Misschien SRAM, anders de zwarte 105.
edit: foto uit een andere hoek:
[ link | afbeelding ]
Op zich klopt het ook wel. De ongeschreven regel is dat het lint dezelfde kleur moet hebben als het zadel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:19 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Haha, ja.. ik ben 2.00m, dus die fiets moet ook aardig groot zijn
Het stuurlint zat bij mijn zadel, ik vind t wel wat unieks hebben..
+1 sorry Skollzwaard (en m'n meissie vindt 'm ook niet mooi)quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:30 schreef Oksel het volgende:
Ik vind hem niet mooi. Te schreeuwerig, witte pimp-velgen, rare geometrie.
Hoe dat? had ze een stick in haar handen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:51 schreef FJD het volgende:
Ik weet nog niet hoe ik dit gevoel ga verenigen met m'n standpunt van een paar paginas terug maar ik zag net een meisje die haar Viking Nagano Gold klapschaatsen gebruikte alsof het ijshockeyschaatsen waren
Nee ze had zo'n dikke reet dat t leek of ze keepster was.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:39 schreef Stage het volgende:
Hoe dat? had ze een stick in haar handen?
whahahaquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee ze had zo'n dikke reet dat t leek of ze keepster was.
Niveautje
Heel (heel) kort door de bocht zit ik bij de Bloemenveiling vd AGF. Weliswaar op logistiek gebied maar heb gemerkt dat dat niet veel uitmaakt in discussiesquote:
Ik voeg hier qua fietsen niet zoveel toe, moet het van andere dingen hebbenquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:54 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ik las viswijven. Wat een stelletje bakvissen zijn jullie!
Zwaaien is ook goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:56 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, en er is na de brug bij Vianen geen enkele vaste oversteek meer...
Dan moet je doorrijden tot Rotterdam, en daar een brug zoeken :-)
Maar als ie niet vaart, dan zwaaien we vanaf de overkant, en zingen we zo hard als we kunnen:
"Sitting at the dock of the bay,
Watching the river Lek roll away
Watching cyclechick/gripp[url]Otis Redding[/url]er roll in,
and then watch 'r / 'm roll away again.
fluitstukje: Tu-du Tu Tudu
Tu tudu Tu tu
I left my home in Dordrecht / Vreeswijk,
heading for the Utrechtse heuvelrug,
enzovoort!
Vrij naar Otis Redding
Ik vind de wielen wel leuk. Giant is niet mijn favoriete merk maar om er rondjes mee te fietsen ziet het er wel goed uit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:43 schreef SkollZwaar09 het volgende:
[..]
Oui.
En inderdaad, op dit moment zit er nog een Tiagra triple op, maar wil er nog een double/compact op zetten. Misschien SRAM, anders de zwarte 105.
edit: foto uit een andere hoek:
[ link | afbeelding ]
Zit je alwéér porno te kijken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:04 schreef Freddeh het volgende:
Ik vind siliconenborsten zo plastic-achtig op een vrouw
Check. Gebruik m ook vooral voor alternatieve trainingen, als ik stop met roeien komt er ook wss een iets serieuzere fiets, aangezien ik dan ook wel wedstrijdjes wil fietsen..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:27 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik vind de wielen wel leuk. Giant is niet mijn favoriete merk maar om er rondjes mee te fietsen ziet het er wel goed uit.
Ik ga vanmiddag mijn nieuwe groep en wielen ophalenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:30 schreef kaasplankje het volgende:
Misschien kan ik vanmiddag mijn nieuwe groep en wielen ophalen
Campenollo Chorus 2011+ Mavic Cosmic Carbon SL ook 2011quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:38 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Vet, welke groep en wielen worden t?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
CampenolloChorus 2011+ Mavic Cosmic Carbon SL ook 2011
Kempejollo heb ik ook... De rekkort groep 2010!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Campenollo Chorus 2011+ Mavic Cosmic Carbon SL ook 2011
Doe eens snel voor het weer zomer isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:18 schreef Blik het volgende:
Alle goede voornemens ten spijt, ik heb nog geen kilometer gefietst sinds het herfst is
Met deze temperaturen fiets ik liever niet als het regent. Een koudje is zo te pakken en ik ben er net pas vanaf.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:55 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Je kan toch ook gewoon door de regen fietsen...? Je gewoon goed kleden..
Ik fiets liever met deze temperaturen in de regen dan met warm weer in de regen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:13 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Met deze temperaturen fiets ik liever niet als het regent. Een koudje is zo te pakken en ik ben er net pas vanaf.
Ga je nou morgen naar Ameide fietsen, of zondag? Ik zondagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:44 schreef CyclingGirl het volgende:
Jippie ze zeggen nog steeds dat het morgen droog is. Wel in de middag maar nou en.
Lekker fietseehhhhhhh
Dan wordt er niet gezwaaid. Fiets ze!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:43 schreef CyclingGirl het volgende:
@Ivo: ik liever niet.
@Gripper: Morgen ga ik, zondag ben ik met het team trainen, dat is bij Leiden.
Moet ik echt gaan doen, maar ik heb nog niet eens fatsoenlijke kledingquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:34 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Doe eens snel voor het weer zomer is
Heb ook Vredestein Fortezza's in combinatie met Mavic's... Prima combinatie!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:07 schreef kaasplankje het volgende:
Nou ik heb ze hoor, de groep en de wielen+ nog een extra cassette voor mijn trainingswielen en nieuwe bandjes; vredestein fortezza
Ik wacht nog een paar weken met monteren, ik heb net m'n achterrem weer gefixed ook, schoonmaken, smeren, nieuw kabeltje en 't bolde weer
Ja.... Gaan we opzoeken hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:18 schreef Oksel het volgende:
Morgen op de fiets van Simmern naar Andernach. Zoek dat maar eens op.
Zou zo'n Tacx best willen hebben voor de volgende winter. Heb echter al zoveel andere dingen gekocht voor m'n fiets de afgelopen maanden, dat ik aan het einde van het seizoen maar naar zo'n ding ga uitkijken...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:12 schreef marcodej het volgende:
http://sport.marktplaats.(...)3D%3D&fta_ind=5&fs=1
Bam!
Heb je nu al nieuwe remblokjes nodig? Ja je woont natuurlijk wel tussen de heuvels.. maar heb je veel in de regen gefietst? Ik heb nog nooit m'n remblokjes hoeven vervangen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:33 schreef Marurk het volgende:
Morgen is m'n fiets weer helemaal klaar voor dit seizoen.Nieuwe ketting erop, nieuwe remblokken, derailleurwieltjes opnieuw ingevet, spaken bijgespannen, kortom... ik ben er klaar voor!
Leuk, tof!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
De Stevens opgehaald...wat een lekkere fiets![]()
![]()
![]()
Foto komt morgen wel als het mooier is en Mrs Fab voor fotograaf kan spelen, maar dit frame, deze geometrie past zoveel beter bij me dan de racefiets, Freddeh, de RvV gaat hierop gereden worden, absoluut!
Jep, één paar remblokjes was echt helemaal op, het andere paar was ook al redelijk versleten. Doe inderdaad best veel heuvels rijden en heb ook een aantal keren in de regen gefietst. Heb een kleine 3000 km met die remblokjes gedaan...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:34 schreef eentwee het volgende:
[..]
Heb je nu al nieuwe remblokjes nodig? Ja je woont natuurlijk wel tussen de heuvels.. maar heb je veel in de regen gefietst? Ik heb nog nooit m'n remblokjes hoeven vervangen.
Wat is het geworden? Stevens GT 2009 of één van die andere modellen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:01 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Meer rechtop, dus minder gewicht op m'n polsen, en afstand stuur-zadel voelt ook veel beter aan. Het past gewoon beter, moeilijk om precies aan te wijzen wat het is.
Je vraagt er ook een erg nette prijs voorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:33 schreef marcodej het volgende:
Zo, die Tacx'jes zijn blijkbaar erg populair, de biedingen vliegen om mn oren.
Absoluut, met wiel en band is het een mooie koop ook al is het een ouder model Satori.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:12 schreef Yankee het volgende:
[..]
Je vraagt er ook een erg nette prijs voor
Mjah, misschien iets te laag ingezet maar de trainer is volgens mij minimaal derdehands, heb hem zelf voor 100,- kunnen overnemen. Heb vooral voor het wiel te laag ingezet achteraf. Wiel zelf stelt weinig voor (gewoon degelijk met stalen spaken), maar met nieuwe cassette en trainingsband is hij eigenlijk bestwel aan de prijs...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:12 schreef Yankee het volgende:
[..]
Je vraagt er ook een erg nette prijs voor
Zo ziet die van mij er ook uit en dat is het model van vorig jaar., maar of je daaraan kan zien of het soft gel roll is weet ik neit.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:34 schreef marcodej het volgende:
Iemand vroeg trouwens of de trainer een softroll heeft. Volgens websites wel, althans de nieuwste modellen, maar hoe zie je dat? Het is een witte rol met een aluminium, metallicachtig omhulsel, is dit een soft gel roll?
Nice, dat is heel erg snel!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:55 schreef marcodej het volgende:
Bam! En verkocht, voor de vraagprijs.
Yep, en net al opgehaald ook.quote:
Een 2010 Randoneur...de fiets die van ivo geen randoneur mag hetenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:23 schreef No-P het volgende:
[..]
Wat is het geworden? Stevens GT 2009 of één van die andere modellen?
Waarom verkoop je 'm dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:10 schreef jackson het volgende:
Ik heb voor de liefhebber een zadel te koop: http://link.marktplaats.nl/413175031
Prologo/Colnago Pro Ti Solid
Puik zadel al zeg ik het zelf
Goed werk, als je doortraint t/m het voorjaar rijdt je straks harder dan je ooit deed.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:16 schreef Oksel het volgende:
Ik ben best beetje trots op mezelf..Vandaag dus 80km gefietst, met 1000-15000hm gok ik, aantal stukken 15% (rond de Moezeloevers..). ALLES, maar dan ook echt ALLES is glooiend. Ik denk dat ik 10km door een dal gewoon 30km/h heb kunnen fietsen, de rest was 15 of 45. Kwam aan met een gemiddelde van 27. Nog even stukje achter een bus gezeten, heuvel af.. net de 90 niet aangetikt..
Conditie is zeker niet minder dan voor de winter, lang leve het ATB'en.
Dat kan wel idd, 't is 9 graden hier buitenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:02 schreef marcodej het volgende:
Morgen maar voor het eerst de lange broek thuislaten. Beenstukken, dat wel.
Ik heb al een zadelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:18 schreef eentwee het volgende:
[..]
Waarom verkoop je 'm dan?Veel te duur trouwens, meeste gaan tweedehands voor 30-35 euro van de hand.
idd lekker weertje, al ging de zon pas schijnen toen we alweer terug waren. 135 km getraind en ik voelde me goed. Laatste uurtje tegenwind zat iedereen een beetje stuk, toen begon ik er net lol in te krijgen.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:55 schreef Yankee het volgende:
Vandaag eindelijk weer eens buiten gefietst, wat een lekker weer en 100km op de teller.
Ja sommige plekken wel idd, gelukkig zaten we in de Alblasserwaard en daar is 't altijd lekker rustig. Ach ja, het was ook voor wandelaars voor het eerst sinds maanden een beetje mooi zondagsweer. Beetje rekening houden met elkaar.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:04 schreef marcodej het volgende:
Wel enorm druk op sommige punten, vooral door wandelaars. En opvallend vaak breeduit lopend over het fietspad, zelfs als er een wandelpad naast ligt.
Continental GP4000s. Misschien redelijk snel 'vierkant', maar wel duurzaam en betrouwbaar.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:23 schreef Marurk het volgende:
Iemand tips voor een buitenband? Heb gemerkt dat mijn achterband aan vervanging toe is.
Ok, thanks! misschien toch maar eens kijken voor die GP4000. Hoezo zijn die snel "vierkant"? En hoeveel km heb jij er al mee gereden?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Continental GP4000s. Misschien redelijk snel 'vierkant', maar wel duurzaam en betrouwbaar.
Heb ook nog een Schwalbe Ultremo R1 voor je liggen, ook een topbandje, maar iets minder betrouwbaar.
Ik geef gewoon mijn mening. Zit regelmatig op marktplaats en ik ken dus ook de markt voor tweedehands spullen wel een beetje. Een tijdje geleden overwoog ik om dit zadel eens te proberen en toen had ik er zo twee kunnen kopen bij verschillende kopers voor 30 euro. Uiteindelijk niet gedaan omdat het zadel voor mij toch te smal is. Misschien kun je er iets meer voor krijgen maar 80 is niet realistisch, that's allquote:Op zondag 16 januari 2011 12:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb al een zadel. En dat veel te duur is ook slap gelul gezien de kwaliteit. Voor 35 euro steek ik hem wel in de fik of geef ik hem cadeau. Dit soort zadels zijn nieuw gewoon erg prijzig
Overigens bedankt voor de enorm zinnige reactie, tof.
Die Vittoria Diamante Pro zijn wel wat aan de dure kant volgens mij...quote:Op zondag 16 januari 2011 17:57 schreef eentwee het volgende:
[..]
@Marurk: GP4000S is de populairste. De gewone GP4000 schijnt tegenwoordig (ongeveer) dezelfde rubbersoort te gebruiken maar de S is niet duurder. Ze worden inderdaad wel vierkant maar op zich niet heel snel en ze gaan erg lang mee (die van mij al zo'n 5500km). Andere allrounders zijn de Vredestein Fortezza Tricomp (~3500km) en Vittoria Diamante Pro. De Vittoria is van deze het soepelst=comfortabelst=snelst maar de verschillen zijn klein.
[..]
Tacxquote:Op zondag 16 januari 2011 18:17 schreef No-P het volgende:
Ik heb ook lekker gefietst. Op de Tacx. Pas laat tijd.
Morgen en overmorgen 80km door Montferland.
Heb je Fortezza Tricomp? Want er zijn meerdere varianten (o.a. "gewoon", quattro tricomp, Superlite). Diamante Pro was altijd 19,95 bij Salden. GP4000S is 47 euro per set, Fortezza iets van 40. Ik was wel te spreken over de Pariba Revolution, helaas worden die niet meer gemaakt. Maar ik heb gelukkig nog een voorraadje (8 ofzo). Zijn wel ietsje minder lekbestendig. Degelijkheid van GP4000S is prima mits je geen pech hebt met de zijwangen, die zijn relatief kwetsbaar/dun, op het loopvlak zit juist veel rubber - daarom gaan ze ook zo lang mee. Daar doe je echt geen verkeerde koop mee.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:08 schreef Marurk het volgende:
[..]
Die Vittoria Diamante Pro zijn wel wat aan de dure kant volgens mij...
En die Fortezza's van Vredestein heb ik er nu opliggen, maar wil eigenlijk wel een iets robuster bandje.
Uiteraard, daarom spuw ik mijn gal ook hier. Op de weg blijf ik een heer.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja sommige plekken wel idd, gelukkig zaten we in de Alblasserwaard en daar is 't altijd lekker rustig. Ach ja, het was ook voor wandelaars voor het eerst sinds maanden een beetje mooi zondagsweer. Beetje rekening houden met elkaar.![]()
Ok, bedankt voor je info. Volgens mij heb ik de "gewone" Fortezza's. Ik ga wel eens kijken anders voor die GP4000S (als ze die bij Salden hebben).quote:Op zondag 16 januari 2011 19:26 schreef eentwee het volgende:
[..]
Heb je Fortezza Tricomp? Want er zijn meerdere varianten (o.a. "gewoon", quattro tricomp, Superlite). Diamante Pro was altijd 19,95 bij Salden. GP4000S is 47 euro per set, Fortezza iets van 40. Ik was wel te spreken over de Pariba Revolution, helaas worden die niet meer gemaakt. Maar ik heb gelukkig nog een voorraadje (8 ofzo). Zijn wel ietsje minder lekbestendig. Degelijkheid van GP4000S is prima mits je geen pech hebt met de zijwangen, die zijn relatief kwetsbaar/dun, op het loopvlak zit juist veel rubber - daarom gaan ze ook zo lang mee. Daar doe je echt geen verkeerde koop mee.
Heb net ook van iemand het advies gekregen om Fortezza tricomp bandjes te nemen voor wedstrijden en goedkopere bandjes voor normale trainingen. Maar dan moet ik dus twee paar buitenbandjes kopen.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:52 schreef kaasplankje het volgende:
Voor mijn wedstrijdwielen heb ik Fortezza tricomp, die rollen lekker licht en veel grip in de bochten.
Voor mijn trainingswielen momenteel een GP4000 en een Schwalbe Lugano, dat maakt toch niet zoveel uit.
Je hebt een real doll?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:48 schreef Littlecreep het volgende:
Door hertentamens slechts tijd gehad om even wat kilometers hard te lopen. Als het volgend weekend weer lekker is, haal ik mijn meisie maar weer van haar standaard.
En terecht, in het donker moet licht op die kar.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:49 schreef FJD het volgende:
Je hebt een real doll?
Eerste 100+ ritje van 2011 zit er alweer op110km tegen meer dan prima snelheid. Had er minder van verwacht aangezien ik gister ook best al flink had hardgelopen. De wind was idd best naar zeg...had eigenlijk een kleiner rondje in gedachten dus kwam in t donker thuis terwijl ik net m'n lichtjes had verwijderd. Wel fijn dat er dan automobilisten zijn die je daarvoor waarschuwen door groot licht aan te zetten
Die lul mag blij zijn dat ik geen bidon in m'n handen had...
Hij heeft hem ook net verkocht hoorquote:
Ik geef ook gewoon mijn mening. En mijn mening is wat anders, geen paniek verder maar we gaan meemaken of ik het zadel verkoop voor een aardige prijs. Ben niet van plan om een zadel als deze in goede staat voor een paar tientjes van de hand te doen. Dus lukt het niet laat ik hem lekker in de kast liggenquote:Op zondag 16 januari 2011 17:57 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening. Zit regelmatig op marktplaats en ik ken dus ook de markt voor tweedehands spullen wel een beetje. Een tijdje geleden overwoog ik om dit zadel eens te proberen en toen had ik er zo twee kunnen kopen bij verschillende kopers voor 30 euro. Uiteindelijk niet gedaan omdat het zadel voor mij toch te smal is. Misschien kun je er iets meer voor krijgen maar 80 is niet realistisch, that's all
Ja inderdaad, weer vorst op komstquote:
quote:Ik heb na m'n Duitse fietsavontuur pijn in m'n knieholte.. alsof er pezen of spieraanhechtingen geirriteerd zijn. Iemand wel eens gehad?
Mijn vriendin van vlees en bloed gaat voor een paar maanden op reis in Oceanië, dus ik zit er aan te denkenquote:
Andernach zeker, daar komt een van m'n 600km routes doorheen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:21 schreef Oksel het volgende:
Kom o.a. door dit dal:
[ afbeelding ]
Ivo zal het kennen. Mag alleen niet gebruik maken van die brug..En heb m'n normale verzet er nog op, dus zal af en toe ff buffelen worden..
Ben even aan het kijken hoe dit stuur voelt, bij 1000km krijg ik nog een gratis beurt, dan kunnen we er een ander stuur op zetten. Ik denk wel dat ik het ga doen, om af een toe een andere houding te kunnen pakken.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:07 schreef kaasplankje het volgende:
He, @CapFab: goedzeg, ik dacht alleen dat je een racestuur op die nieuwe fiets had?
Daar zit natuurlijk je grote bilspier aan vast, die veel werk verzet tijdens het rijden. Dus zo gek is een beetje spierpijn daar niet, ook omdat je zo vroeg in het seizoen een flink pittig tochtje gedaan hebt. Niet te veel zorgen om maken, maar moet na een paar dagen wel weg zijn. En wat plankje zegt, lekker losmasseren en op het gemakje losfietsen.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:04 schreef Oksel het volgende:
De kou en regen komt er weer aan.
Ik heb na m'n Duitse fietsavontuur pijn in m'n knieholte.. alsof er pezen of spieraanhechtingen geirriteerd zijn. Iemand wel eens gehad?
In zijn geval is dat natuurlijk ook geen geringe spierquote:Op maandag 17 januari 2011 09:20 schreef Gripper het volgende:
[..]
Daar zit natuurlijk je grote bilspier aan vast, die veel werk verzet tijdens het rijden.
Jep, m'n verloofde had een tennistoernooi in Andernach (en won!). En Twente is mooi fietsen hoor.. eindeloze landweggetjes zonder andere mensen. Heerlijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 01:28 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Andernach zeker, daar komt een van m'n 600km routes doorheen.
Vanochtend trouwens in jouw gebruikelijke gebied gefietst, was een weekendje bij een van m'n vrienden in Enschede op bezoek.
Ja ja ja. Pot-ketel verhaal natuurlijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
In zijn geval is dat natuurlijk ook geen geringe spier
Je kunt natuurlijk een annder crankstel nemen voor het vlakke land en voordat je op vakantie gaat het crankstel wisselen.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
@No-P : ik ga wel wat langzamer, maar nog steeds een stuk sneller dan veel andere fietsers![]()
Je vangt wel meer wind, zeker op een dag als gisteren, maar de versnellingen liggen ook anders, ik zit nu voortdurend voor op het grootste blad van de tripple, terwijl ik op de racefiets meestal op het middenblad zit. Ik zat gisteren (zonder bagage) op de twee na zwaartse versnelling te cruisen. Als ik er tent, slaapzak en kleren achterop heb, en het omhoog gaat, ga ik veel plezier hebben van de de lichtere verzetjes denk ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |