Hoezo?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:57 schreef Oksel het volgende:
Hey Fred, ze hebben ook speciale bad-kleding-avonden in veel sauna's. Wellicht wat voor jou?
Nou dat weer...quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:21 schreef Oksel het volgende:
@Fred; dat beeld heb je zelf bij me gevormd met je zondagrust..
Ja, dat waren nog eens tijden. Elysium heet het.. en dan de vrijdag- en zaterdagavond. Echt een aanrader!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik wil veel doen om naar blote blonde hockeymeisjes te kunnen kijken, maar R'dam is wel een tikje uit de buurt
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:28 schreef Oksel het volgende:
Ja, dat waren nog eens tijden. Elysium heet het.. en dan de vrijdag- en zaterdagavond. Echt een aanrader!
Sausage Fest 2011quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als NL niet zo weinig natuur had waar je niemand tegen komt, zou ik een fietsmeet voorstellen waarbij we de wildernis infietsen en dan ter plekke een zweethut zelf bouwen van takken, voor een avondje sterke wielerverhalen in het zweet des aanschijns. Maar vind maar eens een echt goed verlaten plekje waar dat kan.
Mag van mij gemengd maar met 1 actieve vrouw in het hele topic zou het wel een bokkefuif wordenAl zijn er dan waarschijnlijk wel voldoende vrijwilligers om voor cyclinggirl een schuimbad te maken voor de haman ervaring
![]()
![]()
![]()
Serieus gesproken...als het Zweden fietsen doorgaat, ben ik wel van plan zo'n experiment te doen aan een verlaten strandje ofzo! vuurtje, stenen warmen, gevlochten takkendakje er overheen...ik heb veel Survivorman gekeken gelukkig!
Ja maar ik wil wel heel veel schuim hoor. Niet zo'n mieterig beetje.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als NL niet zo weinig natuur had waar je niemand tegen komt, zou ik een fietsmeet voorstellen waarbij we de wildernis infietsen en dan ter plekke een zweethut zelf bouwen van takken, voor een avondje sterke wielerverhalen in het zweet des aanschijns. Maar vind maar eens een echt goed verlaten plekje waar dat kan.
Mag van mij gemengd maar met 1 actieve vrouw in het hele topic zou het wel een bokkefuif wordenAl zijn er dan waarschijnlijk wel voldoende vrijwilligers om voor cyclinggirl een schuimbad te maken voor de haman ervaring
![]()
![]()
![]()
Serieus gesproken...als het Zweden fietsen doorgaat, ben ik wel van plan zo'n experiment te doen aan een verlaten strandje ofzo! vuurtje, stenen warmen, gevlochten takkendakje er overheen...ik heb veel Survivorman gekeken gelukkig!
Die Madone, staat in het niets bij deze:quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:46 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb alleen een linkje
http://www.cyclingnews.co(...)trek-finds-its-spots
Het is de nieuwe van Leopard Trek. Ik rij al Trek. En die kleur is
Sorry maar ik vind m super saai. Ik rij nu Madone en wilde die inruilen voor Pinarello maar SuperSix vind ik te saai. Het zijn wel goede fietsen daar niet vanquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:53 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Die Madone, staat in het niets bij deze:
http://www.cyclingnews.co(...)dale-supersix-hi-mod
en ook voor vrouwen:
http://www.cannondale.com(...)Elite-Road/SuperSix/
Dat is inderdaad een persoonlijke mening, ik vergelijk de Pinarello wel eens met een kermis attractiequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:57 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind m super saai. Ik rij nu Madone en wilde die inruilen voor Pinarello maar SuperSix vind ik te saai. Het zijn wel goede fietsen daar niet van
Ja daar hou ik juist van, ik wil niet ontzien worden omdat ik een vrouwtje ben, ik spuug ook op de fiets hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:59 schreef Oksel het volgende:
Zelf CG doet mee met de vieze praat! Tsk tsk tsk.
ja. Oksel gedraagt zich tegenwoordig (soms) dus ik voelde een behoefte in de marktquote:
Ook bij deze?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
het menu wordt steeds minder aantrekkelijk![]()
Zolang er geen schuimende fietsende vrouwen op het menu terug komen, sla ik een maaltijd over. Dan ga ik wel een uurtje zeep schaven en schuim kloppen, heb ik er wel voor over
Dan wel een keer in Limburg!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:00 schreef Oksel het volgende:
Had Gripper niet nog een Fok!fietsmeet beloofd trouwens? Volgens mij wel..
geldt alleen voor vrouwen die dunner zijn dan ikquote:
Gebruik je kloonquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:32 schreef Oksel het volgende:
En verder heb ik geen Keldertje toegang..
Mij best, ik hoef niet te zien hoe fokkend NL ondersteboven in de touwen hangtquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:42 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb wel keldertje toegang maar what happens in the kelder stays in the kelder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |