Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Die had ik ook maar gewoon onze eigen plaatquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wij hadden van die straatplaten.
Deze:
[ afbeelding ]
en deze zelfs nog
[ afbeelding ]
Dat is het zeker, ben blij dat ik niet zo'n ding heb maar ken het trucje volgens mij al welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij die quechua werpdingen bedoekt, en die moet je wals ee wokkel weer opvouwen, knap lastig als je de truc niet kent..
En luchtkussens. Ik wil het allemaalquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:59 schreef DaMart het volgende:
Hebben we de regenpakken gehad, krijgen we nu de tenten?.
jaa die had ik ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wij hadden van die straatplaten.
Deze:
[ afbeelding ]
en deze zelfs nog
[ afbeelding ]
Je moet er een dubbele wokkel van vouwen, en dan in de hoes schuiven, ofzoiets. Maar dat is dus ff tricky en bvereist wat oefening.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:59 schreef Stuart het volgende:
Ja, geloof dat het opvouwen inderdaad niet zo makkelijk is![]()
![]()
[ afbeelding ]
Start je eigen pretpark!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
En luchtkussens. Ik wil het allemaal
Ik lig erg graag op mezelf als ik slaapquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is juist knus toch![]()
Lekker tegen elkaar aan liggen.
Sorry, zie hierbovenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:56 schreef MPG het volgende:
[..]
True
En die dingen zijn een hel om op te vouwen, als je het trucje niet kent...
[..]
Ja, maar das juist knus...
Toch?
Omdat het een synthetische tent is heb je altijd last van condens, zonder binnentent krijg je dat dus op je hoofd enzoquote:
Die heb ik er niet over gehoord in het vorige topic maar het mag wel jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:00 schreef Trevland het volgende:
Niet eens met de TT, lego is ook voor meisjes hoor
Zo beter dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:00 schreef Trevland het volgende:
Ik zet de tent op en een ander mag het dan weer opruimenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet er een dubbele wokkel van vouwen, en dan in de hoes schuiven, ofzoiets. Maar dat is dus ff tricky en bvereist wat oefening.
Dat dusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:00 schreef Trevland het volgende:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dusIk soldeerde altijd met mijn pappie ja! Ik ben super technisch opgevoed
Dan moet je beter opletten want ik heb verteld dat ik er ook mee speeldequote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die heb ik er niet over gehoord in het vorige topic maar het mag wel ja
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik lig erg graag op mezelf als ik slaapIk slaap al makkelijk slecht... Mijn exvriend werkte me daarmee wel eens het bed uit, dan kroop hij tegen me aan en dan kroop ik weg tot het bed op was, en dan liep ik wel eens om en dan ging ik aan de andere kant liggen
![]()
[..]
Lennyquote:
Ooh, dus warm ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Omdat het een synthetische tent is heb je altijd last van condens, zonder binnentent krijg je dat dus op je hoofd enzo
Maar die je net liet zien heeft wel een binnentent, dus dat is goed![]()
Ik had een tunneltent, die heeft m'n ex meegenomen met de "boedelscheiding"quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:01 schreef RealZeus het volgende:
Mijn tent is handig.Een paraplutent.
![]()
Je legt hem neer, vouwt hem uit en je trek hem zo open. Scheerlijnen en haringen vast, stokje door de de luifel, afdekkapje over de het mechanisme en klaar.
Ik ben langer bezig om mijn luchtbed op te pompen.![]()
Mijn tent:
[ afbeelding ]
Je mag wel spelen met Lego hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dusIk soldeerde altijd met mijn pappie ja! Ik ben super technisch opgevoed
Hier zit een heel klein luifeltje voor. Voor lange vakanties is het niet handig maar voor trektochten is het ideaal.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had een tunneltent, die heeft m'n ex meegenomen met de "boedelscheiding"Maar die was echt fijn! Je hebt dan tenminste nog een beetje een voortent zodat je met slecht weer ook droog ruimte hebt in de tent
Het spijt mequote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je beter opletten want ik heb verteld dat ik er ook mee speelde
Ik vind het best lekker om te knuffelen, maar als ik eenmaal slaap wil ik alleen zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik moet wel toegeven dat ik het wel warm vind soms en dan ook iets verder ga liggen. Maar het is wel heerlijk knus.
Nee, dat soort tentjes zijn niet echt warmquote:
Zo'n kruiptunnel uit het vorige topicquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had een tunneltent, die heeft m'n ex meegenomen met de "boedelscheiding"Maar die was echt fijn! Je hebt dan tenminste nog een beetje een voortent zodat je met slecht weer ook droog ruimte hebt in de tent
Deze is fijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whehehehequote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, nu heb je ineens een naamtopic.
Bis Later RZquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:04 schreef RealZeus het volgende:
En nu ga ik weg. Fijne avond iedereen.
quote:
Fijne avondquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:04 schreef RealZeus het volgende:
En nu ga ik weg. Fijne avond iedereen.
Het is mij om het even hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:04 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn tent heeft ook geen binnentent hoor
De tent waar ik en mijn zusje dus in slappen, beide kanten 1 persoonsquote:
Gelukkig mocht dat ook van mijn ouders en broertjequote:
Die tunneltent ook, helemaal lichtgewicht (2,8 kg woog ie geloof ik), die konden we ook gemakkelijk meenemen in het vliegtuig enzo ondanks het bagagelimietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hier zit een heel klein luifeltje voor. Voor lange vakanties is het niet handig maar voor trektochten is het ideaal.
Eet smakelijk MPGquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:05 schreef MPG het volgende:
Ik ga even eten![]()
![]()
Marijke, ben je er zometeen nog?
Beide kanten tweepersoons is beter...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
De tent waar ik en mijn zusje dus in slappen, beide kanten 1 persoons. Een echte Obelink Tent
Ook niet als de zon schijntquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat soort tentjes zijn niet echt warm
Eetsequote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:05 schreef MPG het volgende:
Ik ga even eten![]()
![]()
Marijke, ben je er zometeen nog?
Ja, maar lieverd, jij hebt een goede linnentent, die hebben nooit een binnententquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:04 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn tent heeft ook geen binnentent hoor
Kan wel hoor, maar dat vonden we niet zo nodigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar lieverd, jij hebt een goede linnentent, die hebben nooit een binnententWant die hebben dat niet nodig
Ja, dan zijn ze bloedheetquote:
Die zijn er ook maar toen we hem kochten was die alleen maar voor mijn zusje en mij. Wou je zeggen dat als je met zijn 2en in een tent een beetje geluid maakt dat de rest het dan niet hoort?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Beide kanten tweepersoons is beter...
Moet je bij bepaalde bezeeting der compartimenten soms wel heel stil doen![]()
...
Maar linnententen zijn zo veel fijner dan die syntethische kleine kuttentjesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan wel hoor, maar dat vonden we niet zo nodig![]()
Een gordijnenset heeft 'ie dan weer wel
Ooohquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dan zijn ze bloedheetEn 's nachts kan het nog behoorlijk koud zijn
Ik heb in oktober een keer op een km hoogte op een berg gekampeerd, dat kan ik niet aanraden met zo'n tentje
In de slaapzak is het heerlijk warm, maar als je moet plassen 's nachts, wat ik uiteraard moest
, dan is het super super koud in zowel de tent als buiten
Katoen liefje, katoenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar linnententen zijn zo veel fijner dan die syntethische kleine kuttentjes
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh
Dan niet gaan plassen midden in de nacht dus
Ik vind die 2 seconds tentjes dus leukquote:
Bedoel ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Katoen liefje, katoen![]()
Zuwwe een keer samen?
Vertel mij wat, ben gewoon in de vakantie regelmatig mijn tentje uit gedreven van de hitte, en dat dus om half 9 's ochtendsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dan zijn ze bloedheetEn 's nachts kan het nog behoorlijk koud zijn
Ik heb in oktober een keer op een km hoogte op een berg gekampeerd, dat kan ik niet aanraden met zo'n tentje
In de slaapzak is het heerlijk warm, maar als je moet plassen 's nachts, wat ik uiteraard moest
, dan is het super super koud in zowel de tent als buiten
Die zijn handig voor op een festivalquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind die 2 seconds tentjes dus leuk
Ja, die doen zo van *plop*quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind die 2 seconds tentjes dus leuk
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bedoel ik![]()
Ja!!!Op een waddeneiland?
want ben ik nog nooit geweest voor kamperen
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Katoen liefje, katoen![]()
Zuwwe een keer samen?
Nee, ik ook niet. Gewoon voor 2 nachtjes bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die zijn handig voor op een festivalMaar ik zou er niet weken in op vakantie willen
Natuurlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
moeten we hem wel samen tillen, want alleen lukt me dat niet
Hey Saraquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:09 schreef sararaats het volgende:
hoi hoi
mijn verwarming is nu echt dood. ik heb een lek op 4 plaatsen.
quote:
Dat klinkt duur voor een pompquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NatuurlijkEn samen opzetten
En en en
En allebei een eigen luchtbed
Oeh en ik heb dus een pomp
4,79 bij de Action
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij past er ook nog wel bij
Eet smakelijk en tot laterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga maar even etenHeb trek
Tot later
Dat is vet goedkoop voor een dubbel-action pompquote:
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
En en en
4,79 bij de Action
Dan hoef ik de mijne dus niet meer mee te nemen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En en en
4,79 bij de Action
Ik ga het ook maar eens doenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga maar even etenHeb trek
Tot later
Dubbel-actionquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is vet goedkoop voor een dubbel-action pomp![]()
Natuurlijk welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan hoef ik de mijne dus niet meer mee te nemen?
[..]
Ik ga het ook maar eens doen
Het is wel en handpompquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan hoef ik de mijne dus niet meer mee te nemen?
[..]
Ik ga het ook maar eens doen
Jaquote:
Bij zowel het omhooghalen als het naar benden duwen gaat er lucht uitquote:
Nee, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Dat kunnen ze hoor..wist je niet he?
Dan neem ik de mijne toch wel meequote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is wel en handpompDus als je dat niet erg vindt dan hoeft dat inderdaad niet
Dank en nu echtquote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij zowel het omhooghalen als het naar benden duwen gaat er lucht uitDus dubbel zo efficient
Trev heeft dus zo'n apparaatje dat je in het stopcontact propt en dan is je luchtbed zo opgeblazenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik zou zelf denk ik iets kopen dat op 12volt via de auto kan worden opgepompt want ik ben lui
dacht dat je tussenin kwam slapenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, even testen of ik dit luchtbed mee kan nemen naar jullie als ik kom logeren
Handig. Zelf opblazen zou ik immers niet kunnenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Trev heeft dus zo'n apparaatje dat je in het stopcontact propt en dan is je luchtbed zo opgeblazen
Doe voorzichtigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
hmm, ik ga eens even de collectie in de koelkast induiken
Neem je wellies meequote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen maar eens een ritje langs wat groot water maken. Het schijnt lekker hoog te staan allemaal
zeker nu het redelijk koud is buiten brrrrrrrquote:
Leuke volgordequote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:26 schreef DaMart het volgende:
Zo, nu aan het toetje... hoofdgerecht komt over een uur of zo wel.
Cheers!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is een wat simpeler biertje geworden
Brand Sylvester
Mja, ik ga straks bij een vriend langs, en die bood ook eten aan... alleen is dat pas rond half acht dan, en ik had al trekquote:
Snap ik welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik ga straks bij een vriend langs, en die bood ook eten aan... alleen is dat pas rond half acht dan, en ik had al trek.
Er zal toch wel een dak op die trein zitten??quote:
Dat mag ik wel hopen ja maar stap je dan helemaal niet uit johquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zal toch wel een dak op die trein zitten??
Nou ja niet als ik ver moet lopen naar het hoogwater toe natuurlijk. En dat is meestal wel het geval eigenlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen ja maar stap je dan helemaal niet uit joh
Okay, ik begrijp hetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja niet als ik ver moet lopen naar het hoogwater toe natuurlijk. En dat is meestal wel het geval eigenlijk
Oh jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
dacht dat je tussenin kwam slapen
Afgewerkt?quote:
Je bent er weerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh jaIn dat geval neem ik em niet mee en test ik em alleen
![]()
Dat wilde ik ook wel, maar beperkt budget en die dingen zijn doorgaans een euro of 10 duurderquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik zou zelf denk ik iets kopen dat op 12volt via de auto kan worden opgepompt want ik ben lui
Ik zekerquote:
Woohooquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:45 schreef Trevland het volgende:
Mijn eten heeft goed gesmaakt
En weer terug
Ik heb heerlijk gegetenquote:
Interessante volgordequote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het voorgerecht en toetje waren lekker, ik ga zo eens richting hoofdgerecht.
Fair enoughquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook wel, maar beperkt budget en die dingen zijn doorgaans een euro of 10 duurderDus voor nu vond ik dit een goede oplossing
quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik ga straks bij een vriend langs, en die bood ook eten aan... alleen is dat pas rond half acht dan, en ik had al trek.
Dat klinkt wel heel erg lekker jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk gegetenRomige kippensoep van de appie en broodjes met roomboter
![]()
Dat van jou ook?
quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het voorgerecht en toetje waren lekker, ik ga zo eens richting hoofdgerecht.
quote:
Ik welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat was je toetje ?
En wat is je hoofdgerecht
![]()
[..]nee joh gekkie
En ik ben in juli jarig
Kom je ook op m'n feestje?
Ik word 30
Voorgerecht: Cup-A-Soupquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat was je toetje ?
![]()
Lekker warm!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh jaIn dat geval neem ik em niet mee en test ik em alleen
![]()
Geen idee, zo ja doe maar laat als ik er weer benquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg gaat die 2500 nog gebeuren vanavond?
Als ik dan vrij kan krijgen kom ik wel. Tenzij je het op een vrijdag of zaterdag viert en dan kan ik zeker komenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat was je toetje ?
![]()
[..]nee joh gekkie
En ik ben in juli jarig
Kom je ook op m'n feestje?
Ik word 40
Ik denk het wel jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg gaat die 2500 nog gebeuren vanavond?
Hé, wat een leuk hoofdgerecht. Gepofte aardappel met snacksquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voorgerecht: Cup-A-Soup
Toetje: Yoghurt met banaan
Hoofdgerecht: Patat met snacks.
Dat dus: na 23:00 uurquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen idee, zo ja doe maar laat als ik er weer ben
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Hé, wat een leuk hoofdgerecht. Gepofte aardappel met snacks.
Ik had friet met snacks...
Snap ik wel, je voelt je dan toch wel lullig omdat je vindt dat je niks doet in huis.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
Lekker warm!
@MPG gelukkig wel! Vond het zo kut voor PapaMuck en Muck zelf dat ik moest werken terwijl hun in het huis bezig waren!
We gaa er niet op wachtenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen idee, zo ja doe maar laat als ik er weer ben
Liefquote:
Ik vier het in een weekend en ik wil jou op mijn feestje als cadeautjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik dan vrij kan krijgen kom ik wel. Tenzij je het op een vrijdag of zaterdag viert en dan kan ik zeker komen
Nee, is ook niet leuk als kadootje. Verzin maar iets leukers
Ik denk voor mij nog wat laterquote:
Ligt het er niet aan wanneer ze een feestje geeft?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:50 schreef Toekito het volgende:
Ik noteer vast: in juli ne bezatten in Zwolle
Lekker hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voorgerecht: Cup-A-Soup
Toetje: Yoghurt met banaan
Hoofdgerecht: Patat met snacks.
Joah!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:50 schreef Toekito het volgende:
Ik noteer vast: in juli ne bezatten in Zwolle
Als ik het ongeveer 4 weken van tevoren weet gaat dat goed komenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lief![]()
[..]
Ik vier het in een weekend en ik wil jou op mijn feestje als cadeautje![]()
Jawel hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:52 schreef MPG het volgende:
Marijkje marijkje marijkje... mag ik jou wat vragen?
Fijne avond DMquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:52 schreef DaMart het volgende:
Maar nu wg dus en misschien kijk ik nog wel even mee op mijn mobiel straks.
Bis Later DMquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:52 schreef DaMart het volgende:
Maar nu wg dus en misschien kijk ik nog wel even mee op mijn mobiel straks.
Dat zou ZO cool zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik het ongeveer 4 weken van tevoren weet gaat dat goed komen
Veel plezier en eet smakelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:52 schreef DaMart het volgende:
Maar nu weg dus en misschien kijk ik nog wel even mee op mijn mobiel straks.
Latersquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:52 schreef DaMart het volgende:
Maar nu weg dus en misschien kijk ik nog wel even mee op mijn mobiel straks.
Ook al heb ik geen vakantie dan boek ik gewoon een vlucht voor het weekendquote:
En zo gaat het door werk enzo al hele tijdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Snap ik wel, je voelt je dan toch wel lullig omdat je vindt dat je niks doet in huis.
Sorry dat ik het vraag, maar kun je het ook over andere dingen dan jezelf hebben?quote:
Ben je op MSNquote:
Ja natuurlijk, die hoort bij mijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah!Neem je Muckie dan ook mee?
Hihihiquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook al heb ik geen vakantie dan boek ik gewoon een vlucht voor het weekend
Ja, beroerd is datquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
En zo gaat het door werk enzo al hele tijd
Nee, doe maar PMquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben je op MSN? Of kan ik beter een PM sturen
?
quote:
heb ik daar recht op dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, beroerd is datMaar he, centjes moeten ook verdient worden
Heb je wel verhuisdagen oid van je werkgever gehad?
Staat in je CAOquote:
Zoals over snert en regenjassen? Jawel hoor, het kan me alleen niet boeien.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry dat ik het vraag, maar kun je het ook over andere dingen dan jezelf hebben?![]()
Okéquote:
En dat terwijl je nog wel flauwgevallen bent onder de douche...quote:
Nee, zoals gewoon over waar we het over hebben? Je kunt het namelijk altijd alleen maar over jezelf hebben hier en dat viel me opquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoals over snert en regenjassen? Jawel hoor, het kan me alleen niet boeien.
Ja, sommige mensen hebben altijd gelukquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dat terwijl je nog wel flauwgevallen bent onder de douche...
Ja. Meestal zie ik er echt beroerd uit als ik flauwgevallen benquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen hebben altijd geluk
Het gaat hier nergens over op dit moment, ik ben niet zo van het uitzwaaien en weer verwelkomen van mensen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, zoals gewoon over waar we het over hebben? Je kunt het namelijk altijd alleen maar over jezelf hebben hier en dat viel me op
Prima johquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het gaat hier nergens over op dit moment, ik ben niet zo van het uitzwaaien en weer verwelkomen van mensen.
Doei!quote:
Niet echtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:00 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke, lust jij nou wel of niet spruitjes?
Dan neem ik ze niet voor je meequote:
Geen idee, maar ik vind ze iig niet lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:00 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke, lust jij nou wel of niet spruitjes?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind ze iig niet lekker.
Kijk, het gaat over spruitjes. Lust jij ze?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het gaat hier nergens over op dit moment, ik ben niet zo van het uitzwaaien en weer verwelkomen van mensen.
Ikke welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kijk, het gaat over spruitjes. Lust jij ze?
Hey LLquote:
Sacha meisje!quote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heej StuHeb je nog bier gehaald?
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kijk, het gaat over spruitjes. Lust jij ze?
Dan ben je hier één van de weinigen hoorquote:
Marijke Meiske.. ik heb dezelfde tas als jij, maar dan met bloemetjesquote:
Een dag zonder bier is een dag niet geleefd, rightquote:
Ja, volgens mij ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan ben je hier één van de weinigen hoor
Goddelijk voedsel. Vroeger mochten we der altijd evenveel als dat we oud waren.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan ben je hier één van de weinigen hoor
Van de HEMA?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Marijke Meiske.. ik heb dezelfde tas als jij, maar dan met bloemetjes![]()
[..]
Een dag zonder bier is een dag niet geleefd, right
Vind je dat echt?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goddelijk voedsel. Vroeger mochten we der altijd evenveel als dat we oud waren.
Ik heb nog zo'n bon die ik zou gebruiken voor de meet bij LLquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heej Trev (trouwens tot morgen kan je die bonnen nog online kopen voor de NS alleen moet je ze dan wel in de winkel afhalen of laten bezorgen )
Ik had al een grote tas... (ik heb TEVEEL) maar deze is net weer een maatje kleiner, maar kan evengoed veel in, en die andere was gewoon saai bruin.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van de HEMA?Tof is ie he?
En lekker groot
Die kun je doorverkopenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n bon die ik zou gebruiken voor de meet bij LL
Ik zou het wel kunnen hoor, als er een goede reden voor is of als ik ziek ben maar als het niet hoeft en ik ben niet ziek dan lust ik graag een biertje of 3 per dag jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een dag zonder bier is een dag niet geleefd, right
Ik begin je nu iets minder serieus te nemenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goddelijk voedsel. Vroeger mochten we der altijd evenveel als dat we oud waren.
Ja serieus.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vind je dat echt?Wat grappig, ik ken maar weinig mensen die dol zijn op spruitjes
welke tas is het dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had al een grote tas... (ik heb TEVEEL) maar deze is net weer een maatje kleiner, maar kan evengoed veel in, en die andere was gewoon saai bruin.![]()
Ik kom de 2e week van Februari een weekend naar NL. Als er dan geen meets zijn stuur ik hem wel naar je opquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die kun je doorverkopenAnders zet je em in V&A of anders weet ik misschien nog wel iemand
Zal ik vragen of ga je em zelf gebruiken?
Zuupertquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou het wel kunnen hoor, als er een goede reden voor is of als ik ziek ben maar als het niet hoeft en ik ben niet ziek dan lust ik graag een biertje of 3 per dag ja
Heej MPGquote:
Neem je em morgen mee?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had al een grote tas... (ik heb TEVEEL) maar deze is net weer een maatje kleiner, maar kan evengoed veel in, en die andere was gewoon saai bruin.![]()
Nee, ik ben serieus.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik begin je nu iets minder serieus te nemen
Nienke bellenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zuupert
[..]
Heej MPG![]()
lekker gewerkt...
Oh en Marijkemeisje wil je nog even zeggen hoe ik van zwolle CS naar jouw huis kom
Nee joh, de code doorgeven is voldoende en dan betaal ik er gewoon voor jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom de 2e week van Februari een weekend naar NL. Als er dan geen meets zijn stuur ik hem wel naar je op
Wat grappigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neem je em morgen mee?
Oh en ik had deze besteld voor concerten, ik vond em zo cool
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik daar mijn ma een plezier mee doequote:
Weet ik kijk nog wel evenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heej Trev (trouwens tot morgen kan je die bonnen nog online kopen voor de NS alleen moet je ze dan wel in de winkel afhalen of laten bezorgen )
Oooh, ik weet allemaal niet hoe dat werkt en nee ik zou er geen geld voor willenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, de code doorgeven is voldoende en dan betaal ik er gewoon voor ja
TEGEKquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neem je em morgen mee?
Oh en ik had deze besteld voor concerten, ik vond em zo cool
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja serieus.Wel lang gekookt en het liefst daarna nog even opgebakken.
![]()
Wat heet lekker? Was om 6 uur van huis en ergens om 16.30 ofzo pas plofte ik weer op de bank. En tussendoor was het vooral hollen of stilstaan. Maar de centen zijn iig weer verdiendquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zuupert
[..]
Heej MPG![]()
lekker gewerkt...
Oh en Marijkemeisje wil je nog even zeggen hoe ik van zwolle CS naar jouw huis kom
Hoe laat ben jij dan in zwolle?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zuupert
[..]
Heej MPG![]()
lekker gewerkt...
Mag dat?quote:
Dat is wel slimquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik ben serieus.Doordat kinderen nooit spruitjes lusten maakten mijn ouders het heel erg speciaal als we spruitjes mochten eten. Alsof het een beloning was. Daardoor heb ik er nooit een hekel aan gekregen.
Haal jij haar op?quote:
Dat weet ik nog niet ik denk dat ik om kwart voor 10 hier de trein neem, doe er precies 2 uur over (zonder vertragingen) en dan ben ik om kwart voor 12 op CS in zwollequote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe laat ben jij dan in zwolle?
[..]
Mag dat?
Heb je nog wel koffie gedronken dan of is daar geen tijd voorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat heet lekker? Was om 6 uur van huis en ergens om 16.30 ofzo pas plofte ik weer op de bank. En tussendoor was het vooral hollen of stilstaan. Maar de centen zijn iig weer verdiend.
Ja nou nee, ik vind niet dat je die zomaar weg moet gevenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik weet allemaal niet hoe dat werkt en nee ik zou er geen geld voor willen![]()
Aha, ik ben er een halfuurtje laterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet ik denk dat ik om kwart voor 10 hier de trein neem, doe er precies 2 uur over (zonder vertragingen) en dan ben ik om kwart voor 12 op CS in zwolle
[..]
Heb je nog wel koffie gedronken dan of is daar geen tijd voor
Ik was ziek, geld is al uitgegeven en hier kan ik het toch niet gebruikenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nou nee, ik vind niet dat je die zomaar weg moet gevenDus dan wil ik er wel iets voor teruggeven ja?
Ja he?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
TEGEK![]()
![]()
Ik kan geen foto online vinden van de tas
Ik heb mezelf ook een nieuw horloge kado gedaan
Ik heb welgeteld 2x pauze gehad.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet ik denk dat ik om kwart voor 10 hier de trein neem, doe er precies 2 uur over (zonder vertragingen) en dan ben ik om kwart voor 12 op CS in zwolle
[..]
Heb je nog wel koffie gedronken dan of is daar geen tijd voor
Dan wil je een regenpak?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:13 schreef Stuart het volgende:
Maar als je je nou verveelt en een keer de stad in gaat dan
Hahahaha, maar wat als blauw er dan niet meer isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan wil je een regenpak?Weet je wat we doen! Als je in NL bent kom je naar Zwolle en gaan ST en ik een regenpak met je kopen
Is dat wat?
Dan krijg je rood.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha, maar wat als blauw er dan niet meer is
Dat is er welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
kwart voor 12 is de planningquote:
Jaaaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Neem maar mee morgen
En leuk![]()
Oh man, ik hoorde net heel hard "KABOEM" boven en toen wegrennende kattenIk durf niet te gaan kijken, maar ga toch maar even
![]()
Ohh noesss dat is veelste weinig... moet ik even een infuus aanleggenquote:
Maar dat vinden de dames niet mooiquote:
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is er wel![]()
We hebben heul veel regenpakkenverkopers hier
Snertgroen dan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar dat vinden de dames niet mooi![]()
Dan zoeken we net zo lang tot we ergens en blauw regenpak hebben gevondenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:
Hmm...misschien dan toch maar niet Nienke bellenquote:
Neem die tas maar mee en stop er dan meteen wat inquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kwart voor 12 is de planning![]()
[..]
Jaaaik kan anders ook wel ff een foto maken hoor maar ben ff lui nu
[..]
Ohh noesss dat is veelste weinig... moet ik even een infuus aanleggen"
Nienke dan nog slapen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm...misschien dan toch maar niet Nienke bellen
quote:
Maar dan is het misschien niet zo'n mooie blauwe als van die foto's toch? Ik zou geen andere winkels wetenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zoeken we net zo lang tot we ergens en blauw regenpak hebben gevonden
Ik sla geen mensen hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:16 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Kijk niet meteen zo boos en alsof je me keihard gaat slaan![]()
...
Hier dus ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]In tegenstelling tot Londen regent het hier wel vaak
dat zit er al inquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neem die tas maar mee en stop er dan meteen wat in
ST welquote:
Oh in dat geval, Bus lijn 4 naar Ittersummerbroekquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm...misschien dan toch maar niet Nienke bellen
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:18 schreef suikertaartje het volgende:
Jaa, eten is bijna klaar.
We eten boemkool
Je moet er van houdenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:18 schreef suikertaartje het volgende:
We eten boemkool
Wij wel, heb vertrouwenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar dan is het misschien niet zo'n mooie blauwe als van die foto's toch? Ik zou geen andere winkels weten
Ja, eigenlijk vind ik het viesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet er van houden
Eet smakelijk ST
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kwart voor 12 is de planning![]()
[..]
Jaaaik kan anders ook wel ff een foto maken hoor maar ben ff lui nu
[..]
Ohh noesss dat is veelste weinig... moet ik even een infuus aanleggen"
Dat gaat zo fout morgenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh in dat geval, Bus lijn 4 naar IttersummerbroekHalte Troelstralaan uitstappen (dat is de 3e halte nadat je over het spoor bent gereden). Als je even smst als je in stapt dan haal ik je op bij de halte
Ja, maar je quote mij nietquote:
Bloemkool met een sausje is mijn favorietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:18 schreef suikertaartje het volgende:
We eten boemkool
ze hebben schermpjes, maar of die werken...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
Dat gaat zo fout morgenhebben ze schermpjes in de bus of moet de buschauffeur het nog ouderwets omroepen
Hahahaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk vind ik het vies
Ze hebben schermpjesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat gaat zo fout morgenhebben ze schermpjes in de bus of moet de buschauffeur het nog ouderwets omroepen
OK.quote:
Wij hebben kaassausquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bloemkool met een sausje is mijn favoriet![]()
Ik ga dat maandag bij mijn ouders eten
Gehaktballenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wij hebben kaassaus![]()
En gehaktballen erbij
Woah!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wij hebben kaassaus![]()
En gehaktballen erbij
Of je moet 30 min wachten/vertraging hebbenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:
Smakelijk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |