Eetsequote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:05 schreef MPG het volgende:
Ik ga even eten![]()
![]()
Marijke, ben je er zometeen nog?
Ja, maar lieverd, jij hebt een goede linnentent, die hebben nooit een binnententquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:04 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn tent heeft ook geen binnentent hoor
Kan wel hoor, maar dat vonden we niet zo nodigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar lieverd, jij hebt een goede linnentent, die hebben nooit een binnententWant die hebben dat niet nodig
Ja, dan zijn ze bloedheetquote:
Die zijn er ook maar toen we hem kochten was die alleen maar voor mijn zusje en mij. Wou je zeggen dat als je met zijn 2en in een tent een beetje geluid maakt dat de rest het dan niet hoort?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Beide kanten tweepersoons is beter...
Moet je bij bepaalde bezeeting der compartimenten soms wel heel stil doen![]()
...
Maar linnententen zijn zo veel fijner dan die syntethische kleine kuttentjesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan wel hoor, maar dat vonden we niet zo nodig![]()
Een gordijnenset heeft 'ie dan weer wel
Ooohquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dan zijn ze bloedheetEn 's nachts kan het nog behoorlijk koud zijn
Ik heb in oktober een keer op een km hoogte op een berg gekampeerd, dat kan ik niet aanraden met zo'n tentje
In de slaapzak is het heerlijk warm, maar als je moet plassen 's nachts, wat ik uiteraard moest
, dan is het super super koud in zowel de tent als buiten
Katoen liefje, katoenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar linnententen zijn zo veel fijner dan die syntethische kleine kuttentjes
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh
Dan niet gaan plassen midden in de nacht dus
Ik vind die 2 seconds tentjes dus leukquote:
Bedoel ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Katoen liefje, katoen![]()
Zuwwe een keer samen?
Vertel mij wat, ben gewoon in de vakantie regelmatig mijn tentje uit gedreven van de hitte, en dat dus om half 9 's ochtendsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dan zijn ze bloedheetEn 's nachts kan het nog behoorlijk koud zijn
Ik heb in oktober een keer op een km hoogte op een berg gekampeerd, dat kan ik niet aanraden met zo'n tentje
In de slaapzak is het heerlijk warm, maar als je moet plassen 's nachts, wat ik uiteraard moest
, dan is het super super koud in zowel de tent als buiten
Die zijn handig voor op een festivalquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind die 2 seconds tentjes dus leuk
Ja, die doen zo van *plop*quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind die 2 seconds tentjes dus leuk
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bedoel ik![]()
Ja!!!Op een waddeneiland?
want ben ik nog nooit geweest voor kamperen
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Katoen liefje, katoen![]()
Zuwwe een keer samen?
Nee, ik ook niet. Gewoon voor 2 nachtjes bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die zijn handig voor op een festivalMaar ik zou er niet weken in op vakantie willen
Natuurlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
moeten we hem wel samen tillen, want alleen lukt me dat niet
Hey Saraquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:09 schreef sararaats het volgende:
hoi hoi
mijn verwarming is nu echt dood. ik heb een lek op 4 plaatsen.
quote:
Dat klinkt duur voor een pompquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NatuurlijkEn samen opzetten
En en en
En allebei een eigen luchtbed
Oeh en ik heb dus een pomp
4,79 bij de Action
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij past er ook nog wel bij
Eet smakelijk en tot laterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga maar even etenHeb trek
Tot later
Dat is vet goedkoop voor een dubbel-action pompquote:
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
En en en
4,79 bij de Action
Dan hoef ik de mijne dus niet meer mee te nemen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En en en
4,79 bij de Action
Ik ga het ook maar eens doenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga maar even etenHeb trek
Tot later
Dubbel-actionquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is vet goedkoop voor een dubbel-action pomp![]()
Natuurlijk welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan hoef ik de mijne dus niet meer mee te nemen?
[..]
Ik ga het ook maar eens doen
Het is wel en handpompquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan hoef ik de mijne dus niet meer mee te nemen?
[..]
Ik ga het ook maar eens doen
Jaquote:
Bij zowel het omhooghalen als het naar benden duwen gaat er lucht uitquote:
Nee, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Dat kunnen ze hoor..wist je niet he?
Dan neem ik de mijne toch wel meequote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is wel en handpompDus als je dat niet erg vindt dan hoeft dat inderdaad niet
Dank en nu echtquote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij zowel het omhooghalen als het naar benden duwen gaat er lucht uitDus dubbel zo efficient
Trev heeft dus zo'n apparaatje dat je in het stopcontact propt en dan is je luchtbed zo opgeblazenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik zou zelf denk ik iets kopen dat op 12volt via de auto kan worden opgepompt want ik ben lui
dacht dat je tussenin kwam slapenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, even testen of ik dit luchtbed mee kan nemen naar jullie als ik kom logeren
Handig. Zelf opblazen zou ik immers niet kunnenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Trev heeft dus zo'n apparaatje dat je in het stopcontact propt en dan is je luchtbed zo opgeblazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |