Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Die had ik ook maar gewoon onze eigen plaatquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wij hadden van die straatplaten.
Deze:
[ afbeelding ]
en deze zelfs nog
[ afbeelding ]
Dat is het zeker, ben blij dat ik niet zo'n ding heb maar ken het trucje volgens mij al welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij die quechua werpdingen bedoekt, en die moet je wals ee wokkel weer opvouwen, knap lastig als je de truc niet kent..
En luchtkussens. Ik wil het allemaalquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:59 schreef DaMart het volgende:
Hebben we de regenpakken gehad, krijgen we nu de tenten?.
jaa die had ik ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wij hadden van die straatplaten.
Deze:
[ afbeelding ]
en deze zelfs nog
[ afbeelding ]
Je moet er een dubbele wokkel van vouwen, en dan in de hoes schuiven, ofzoiets. Maar dat is dus ff tricky en bvereist wat oefening.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:59 schreef Stuart het volgende:
Ja, geloof dat het opvouwen inderdaad niet zo makkelijk is![]()
![]()
[ afbeelding ]
Start je eigen pretpark!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
En luchtkussens. Ik wil het allemaal
Ik lig erg graag op mezelf als ik slaapquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is juist knus toch![]()
Lekker tegen elkaar aan liggen.
Sorry, zie hierbovenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:56 schreef MPG het volgende:
[..]
True
En die dingen zijn een hel om op te vouwen, als je het trucje niet kent...
[..]
Ja, maar das juist knus...
Toch?
Omdat het een synthetische tent is heb je altijd last van condens, zonder binnentent krijg je dat dus op je hoofd enzoquote:
Die heb ik er niet over gehoord in het vorige topic maar het mag wel jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:00 schreef Trevland het volgende:
Niet eens met de TT, lego is ook voor meisjes hoor
Zo beter dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:00 schreef Trevland het volgende:
Ik zet de tent op en een ander mag het dan weer opruimenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet er een dubbele wokkel van vouwen, en dan in de hoes schuiven, ofzoiets. Maar dat is dus ff tricky en bvereist wat oefening.
Dat dusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:00 schreef Trevland het volgende:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dusIk soldeerde altijd met mijn pappie ja! Ik ben super technisch opgevoed
Dan moet je beter opletten want ik heb verteld dat ik er ook mee speeldequote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die heb ik er niet over gehoord in het vorige topic maar het mag wel ja
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik lig erg graag op mezelf als ik slaapIk slaap al makkelijk slecht... Mijn exvriend werkte me daarmee wel eens het bed uit, dan kroop hij tegen me aan en dan kroop ik weg tot het bed op was, en dan liep ik wel eens om en dan ging ik aan de andere kant liggen
![]()
[..]
Lennyquote:
Ooh, dus warm ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Omdat het een synthetische tent is heb je altijd last van condens, zonder binnentent krijg je dat dus op je hoofd enzo
Maar die je net liet zien heeft wel een binnentent, dus dat is goed![]()
Ik had een tunneltent, die heeft m'n ex meegenomen met de "boedelscheiding"quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:01 schreef RealZeus het volgende:
Mijn tent is handig.Een paraplutent.
![]()
Je legt hem neer, vouwt hem uit en je trek hem zo open. Scheerlijnen en haringen vast, stokje door de de luifel, afdekkapje over de het mechanisme en klaar.
Ik ben langer bezig om mijn luchtbed op te pompen.![]()
Mijn tent:
[ afbeelding ]
Je mag wel spelen met Lego hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dusIk soldeerde altijd met mijn pappie ja! Ik ben super technisch opgevoed
Hier zit een heel klein luifeltje voor. Voor lange vakanties is het niet handig maar voor trektochten is het ideaal.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had een tunneltent, die heeft m'n ex meegenomen met de "boedelscheiding"Maar die was echt fijn! Je hebt dan tenminste nog een beetje een voortent zodat je met slecht weer ook droog ruimte hebt in de tent
Het spijt mequote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je beter opletten want ik heb verteld dat ik er ook mee speelde
Ik vind het best lekker om te knuffelen, maar als ik eenmaal slaap wil ik alleen zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik moet wel toegeven dat ik het wel warm vind soms en dan ook iets verder ga liggen. Maar het is wel heerlijk knus.
Nee, dat soort tentjes zijn niet echt warmquote:
Zo'n kruiptunnel uit het vorige topicquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had een tunneltent, die heeft m'n ex meegenomen met de "boedelscheiding"Maar die was echt fijn! Je hebt dan tenminste nog een beetje een voortent zodat je met slecht weer ook droog ruimte hebt in de tent
Deze is fijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whehehehequote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, nu heb je ineens een naamtopic.
Bis Later RZquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:04 schreef RealZeus het volgende:
En nu ga ik weg. Fijne avond iedereen.
quote:
Fijne avondquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:04 schreef RealZeus het volgende:
En nu ga ik weg. Fijne avond iedereen.
Het is mij om het even hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:04 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn tent heeft ook geen binnentent hoor
De tent waar ik en mijn zusje dus in slappen, beide kanten 1 persoonsquote:
Gelukkig mocht dat ook van mijn ouders en broertjequote:
Die tunneltent ook, helemaal lichtgewicht (2,8 kg woog ie geloof ik), die konden we ook gemakkelijk meenemen in het vliegtuig enzo ondanks het bagagelimietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hier zit een heel klein luifeltje voor. Voor lange vakanties is het niet handig maar voor trektochten is het ideaal.
Eet smakelijk MPGquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:05 schreef MPG het volgende:
Ik ga even eten![]()
![]()
Marijke, ben je er zometeen nog?
Beide kanten tweepersoons is beter...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
De tent waar ik en mijn zusje dus in slappen, beide kanten 1 persoons. Een echte Obelink Tent
Ook niet als de zon schijntquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat soort tentjes zijn niet echt warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |