Lennyquote:
Ooh, dus warm ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Omdat het een synthetische tent is heb je altijd last van condens, zonder binnentent krijg je dat dus op je hoofd enzo
Maar die je net liet zien heeft wel een binnentent, dus dat is goed![]()
Ik had een tunneltent, die heeft m'n ex meegenomen met de "boedelscheiding"quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:01 schreef RealZeus het volgende:
Mijn tent is handig.Een paraplutent.
![]()
Je legt hem neer, vouwt hem uit en je trek hem zo open. Scheerlijnen en haringen vast, stokje door de de luifel, afdekkapje over de het mechanisme en klaar.
Ik ben langer bezig om mijn luchtbed op te pompen.![]()
Mijn tent:
[ afbeelding ]
Je mag wel spelen met Lego hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dusIk soldeerde altijd met mijn pappie ja! Ik ben super technisch opgevoed
Hier zit een heel klein luifeltje voor. Voor lange vakanties is het niet handig maar voor trektochten is het ideaal.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had een tunneltent, die heeft m'n ex meegenomen met de "boedelscheiding"Maar die was echt fijn! Je hebt dan tenminste nog een beetje een voortent zodat je met slecht weer ook droog ruimte hebt in de tent
Het spijt mequote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je beter opletten want ik heb verteld dat ik er ook mee speelde
Ik vind het best lekker om te knuffelen, maar als ik eenmaal slaap wil ik alleen zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik moet wel toegeven dat ik het wel warm vind soms en dan ook iets verder ga liggen. Maar het is wel heerlijk knus.
Nee, dat soort tentjes zijn niet echt warmquote:
Zo'n kruiptunnel uit het vorige topicquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had een tunneltent, die heeft m'n ex meegenomen met de "boedelscheiding"Maar die was echt fijn! Je hebt dan tenminste nog een beetje een voortent zodat je met slecht weer ook droog ruimte hebt in de tent
Deze is fijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whehehehequote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, nu heb je ineens een naamtopic.
Bis Later RZquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:04 schreef RealZeus het volgende:
En nu ga ik weg. Fijne avond iedereen.
quote:
Fijne avondquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:04 schreef RealZeus het volgende:
En nu ga ik weg. Fijne avond iedereen.
Het is mij om het even hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:04 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn tent heeft ook geen binnentent hoor
De tent waar ik en mijn zusje dus in slappen, beide kanten 1 persoonsquote:
Gelukkig mocht dat ook van mijn ouders en broertjequote:
Die tunneltent ook, helemaal lichtgewicht (2,8 kg woog ie geloof ik), die konden we ook gemakkelijk meenemen in het vliegtuig enzo ondanks het bagagelimietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hier zit een heel klein luifeltje voor. Voor lange vakanties is het niet handig maar voor trektochten is het ideaal.
Eet smakelijk MPGquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:05 schreef MPG het volgende:
Ik ga even eten![]()
![]()
Marijke, ben je er zometeen nog?
Beide kanten tweepersoons is beter...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
De tent waar ik en mijn zusje dus in slappen, beide kanten 1 persoons. Een echte Obelink Tent
Ook niet als de zon schijntquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat soort tentjes zijn niet echt warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |