Da's best bijzonder en vooral onhandigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje flauw van douchen, vroeger ging ik na een warme douche of bad ook altijd eerst op de grond liggen. Dit keer ging het allemaal wat sneller.
dacht ik ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nee, nog niet, zal m'n foon zo even bekijken
[..]
Dat is de keerzijde van jezelf uithongeren, iets meer eten helpt vast
[..]
Mooi
Ik douche misschien een beetje warm, mijn huidje komt er altijd helemaal rood uit. Maar anders vind ik het te koud.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's best bijzonder en vooral onhandig![]()
Douche je dan niet gewoon te warm oid? Of heb je het ook als je lauw doucht?
Wil je nog even een foto van je hele tafereel maken?quote:
Ja. Snertquote:
Ja, je weet wel, van die 'vreemde' mensenquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, van die 'vreemde' mensen
Ja, jou graagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:34 schreef Stuart het volgende:
Trouwens kinderen, als jullie iets uit Londen willen hebben kun je dat altijd laten weten hoor
dat weet ik, ik kom m'n snert claimenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, van die 'vreemde' mensen
Ja. Dat wel.quote:
Maar die complete foto's had ik toch al eens gepost?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je nog even een foto van je hele tafereel maken?
Oh en Martin, ik maak morgen een quiche, met wat groenten erin. Als je dat niet lust mag je broodjes eten
Lieverd, ik wil zo graag weer naar die enorme speelgoed winkel in Londenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:34 schreef Stuart het volgende:
Trouwens kinderen, als jullie iets uit Londen willen hebben kun je dat altijd laten weten hoor
Snert?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar die complete foto's had ik toch al eens gepost? [ afbeelding ]
En volgens mij ben ik niet heel gek op quiche, dus als er een alternatief is....
Dat is een exclusieve optie die alleen jij hebtquote:
Hoi meneer met de poes-vriendelijke-UIquote:
Twee wissels zelfsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker handig MartEen wissel IN een tunnel IN een bocht
Hoe tof.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
En volgens mij ben ik niet heel gek op quiche, dus als er een alternatief is....
Ja, broodjes dusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hamleysquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverd, ik wil zo graag weer naar die enorme speelgoed winkel in Londen![]()
![]()
En Harrods
Maar ik vind kaartjes wel leukEn als je jouw adres durft te geven wil ik je wel kaartjes terugsturen
Is de eerste keer dat ik hem ziequote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
helleuquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi meneer met de poes-vriendelijke-UIJa, voor jou snert
Wat grootquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet het niet meerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hamleys
Ik heb geen adres. Ik slaap onder een brug
Deze had je wel gezien toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, broodjes dusEn ik heb ook nog wel soepje voor je, is dat okee?
Oh en de foto had ik nog niet gezien, maar mooi geworden
Ja, die vunzige foto had ik wel gezienquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze had je wel gezien toch?
[ afbeelding ]
Dat valt wel mee hoor. Mijn volgende huis moet een zolder van 10 bij 10 hebben, dan wordt de baan pas grootquote:
Smeerpijpquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hamleys heeft 6 verdiepingen en is altijd ontzettend druk. Die zal je wel bedoelenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet het niet meerHet is zeker een jaar of 15 geleden dat ik met de scouting geweest ben
En toen was ik naar een ENORME speelgoedzaak geweest
En dan is je adres dus: Stu, onder de brug nummer 1 aan de Thames
Nou, tot zo dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:37 schreef Stuart het volgende:
Dat is een exclusieve optie die alleen jij hebt
ja, die zetten het meteen op een zuipenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die vunzige foto had ik wel gezienMet de geschokte medebewoners
Dat moet een flink huis zijn danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Mijn volgende huis moet een zolder van 10 bij 10 hebben, dan wordt de baan pas groot.
Dan kan het wel eens oververhitting zijn. Ook al vind je het te koud, ik zou hem dan toch iets kouder zetten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik douche misschien een beetje warm, mijn huidje komt er altijd helemaal rood uit. Maar anders vind ik het te koud.Vaak zet ik de douche tussendoor even wat kouder om weer af te koelen, dat werkt soms ook.
En gewoon die hooivork blijven vasthouden hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet je hoe vet crimineel het daar is?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En gewoon die hooivork blijven vasthouden he
Mooiquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Randstadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je hoe vet crimineel het daar is?Ze jatten zo je hooivork als je even aan de kont van een vrouw zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |