quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:58 schreef LeonardHofstadter het volgende:
Nee, alleen voor een snertkabouter.
Spareribsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:06 schreef Stuart het volgende:
Ik wil spareribs en dat is Kally d'er schuld
Kallyquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:06 schreef Stuart het volgende:
Ik wil spareribs en dat is Kally d'er schuld
In de regen, krijgt hij eerst een blauw regenpak van mequote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:10 schreef LeonardHofstadter het volgende:
Waar en wanneer gaan jullie trouwen?
Jaaaaaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In de regen, krijgt hij eerst een blauw regenpak van me![]()
En dan eten we spareribs en biefstuk![]()
En dan gaan jullie je paddestoelenhuisje bewonen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In de regen, krijgt hij eerst een blauw regenpak van me![]()
En dan eten we spareribs en biefstuk![]()
Ja, ballonnenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:11 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, en dan laten we heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel ballonnen op (dan is het wel weer even droog hoor)
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:11 schreef LeonardHofstadter het volgende:
[..]
En dan gaan jullie je paddestoelenhuisje bewonen.
Cool, en ook van die tunnels en trampolinesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:12 schreef suikertaartje het volgende:
En dan mogen we (vooooor het eten) allemaal op het enorme springkussen![]()
![]()
![]()
Ik wil ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:12 schreef suikertaartje het volgende:
En dan mogen we (vooooor het eten) allemaal op het enorme springkussen![]()
![]()
![]()
Een goed beginquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:24 schreef DaMart het volgende:
Zo, Cup-a-soup is op, heb ik alvast een voorgerecht op.
Yukquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:26 schreef Myraela het volgende:
Flauwvallen in de douche is niet aangenaam.
Weten jullie dat ook weer.
Waarom doe je dat dan ook!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:26 schreef Myraela het volgende:
Dat is zeker minderquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:26 schreef Myraela het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:26 schreef Myraela het volgende:
Jaquote:
Nee, nog niet, zal m'n foon zo even bekijkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marijke.
Goed hoor, hoesten is weer even gestopt. Heb je mijn sms nog gehad?.
Dat is de keerzijde van jezelf uithongeren, iets meer eten helpt vastquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:26 schreef Myraela het volgende:
Mooiquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
Goed, naar de kapper geweest en heb een treinkaartje voor morgen
Wist ik alquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:26 schreef Myraela het volgende:
Als de bijstandsnorm op wonderbaarlijke wijze verdubbelt wordt dan wil ik ze best voor je regelen hoorquote:
Coolquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb al een tunnel hier in de hobbykamer.
Wat liefquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als de bijstandsnorm op wonderbaarlijke wijze verdubbelt wordt dan wil ik ze best voor je regelen hoor
Ik word altijd een beetje flauw van douchen, vroeger ging ik na een warme douche of bad ook altijd eerst op de grond liggen. Dit keer ging het allemaal wat sneller.quote:
Misschien de douche iets minder warm zetten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje flauw van douchen, vroeger ging ik na een warme douche of bad ook altijd eerst op de grond liggen. Dit keer ging het allemaal wat sneller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |