Thrillerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat is spannend?
Thriller, of horror?
Ehm, we hoeven er geen pottenkijkers bij thank youquote:
Gister de DTS installatie bij mijn nieuwe bovenbuurvrouw geinstalleerdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed zo!. Nog iets leuks meegemaakt?
Wie zegt dat ik wil kijkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, we hoeven er geen pottenkijkers bij thank you
Gelukkig maar, anders kon ik niet meer slapenquote:
Goed punt DM.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar post hij toch veel te beschaafd voor!
Jij zei 'eerst zien en dan geloven'quote:
Een beetje.quote:
Gelukkig maar dat die de vorige keer niet zo eng wasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders kon ik niet meer slapen
Ik heb ST als betrouwbare bronquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij zei 'eerst zien en dan geloven'
Oh. Euhh is het Fles? OA? MPG? Euh.. euh.. hmz.quote:
Nog een sneeuwballengevecht gedaan op het Ginnekenmartje?quote:
Nopequote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh. Euhh is het Fles? OA? MPG? Euh.. euh.. hmz.
Ooooh. Ferraridingetje.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:40 schreef LeonardHofstadter het volgende:
Nog een sneeuwballengevecht gedaan op het Ginnekenmarktje?
Marijke liet me steeds schrikken met haar gegilquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat die de vorige keer niet zo eng was
[..]
Ik heb ST als betrouwbare bron
Vanwaar de naamchange? Heb je een ban ofzo?quote:
Anders mij wel, terwijl er niks om te schrikken wasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijke liet me steeds schrikken met haar gegil
Nee, ik heb al langer deze kloonquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vanwaar de naamchange? Heb je een ban ofzo?
Welke film was dat?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijke liet me steeds schrikken met haar gegil
Oooh. Je verveelde je gewoon en dacht.. ik ga nietsvermoedende users plagen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:42 schreef LeonardHofstadter het volgende:
Nee, ik heb al langer deze kloon
Sinds de wachtwoordenvernieuwing van vorig jaar of het jaar ervoor ben ik al m'n wachtwoorden en bijbehorende mailadressen kwijt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:42 schreef Stuart het volgende:
Ik post nooit met mijn klonen eigenlijk
Meh, niet echt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oooh. Je verveelde je gewoon en dacht.. ik ga nietsvermoedende users plagen.
Oh, waddan.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:43 schreef Stuart het volgende:
En dan nu een rol Rolo naar binnen werken
Bedenk goed, wat je met je laatste Rolo doet!quote:
Die jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bedenk goed, wat je met je laatste Rolo doet!
Doeg Kuuksquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:46 schreef Kuukske het volgende:
Nou koffieleutjes danwel theeleutjes. Ik ga eens beginnen met het voorbereiden van het avondmaal van vandaag. Het was me weer een waar, doch kort, genoegen..
Doeiquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:46 schreef Kuukske het volgende:
Nou koffieleutjes danwel theeleutjes. Ik ga eens beginnen met het voorbereiden van het avondmaal van vandaag. Het was me weer een waar, doch kort, genoegen..
dag kuukskequote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:46 schreef Kuukske het volgende:
Doei kuukskequote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:46 schreef Kuukske het volgende:
Bye Kuukskequote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:46 schreef Kuukske het volgende:
hij verandert wel de OPquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je verwent die knul veel te veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |