Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik doel dus op alternatievelingen die snert vretenquote:
Oh.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doel dus op alternatievelingen die snert vreten
Ik wilde er juist een keer vanaf blijvenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:14 schreef Stuart het volgende:
Anders past DM toch mijn TT weer aan
Ooooh, en er moet een komma tussen auto's en regenpakken svp
Ik doe de OP als een ander de Wiki doet. Ik heb daar geen account voor en ga dat ook niet aanmakenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde er juist een keer vanaf blijven.
Maar vooruit, een komma erbij... doe jij de Wiki en OP meteen even?.
Iemand die snert eetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
Definieer alternatieveling eens?
Nou, dagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga maar weer even op bed liggen.
Voel je je niet lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga maar weer even op bed liggen.
Klopt volgens het woordenboek van Stuquote:
Jaquote:
Ja, je weet wel, die kleine wagentjes met kleine motortjes die dan doen alsof ze F1 rijders zijnquote:
Jij mag dat hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik zou zou in slaap kunnen vallen
Zal ik bij afwezigheid van wok even wat voorlezen dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik zou zou in slaap kunnen vallen
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, die kleine wagentjes met kleine motortjes die dan doen alsof ze F1 rijders zijn
Mits je dat doet met een Jambers accentquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zal ik bij afwezigheid van wok even wat voorlezen dan?
donequote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe de OP als een ander de Wiki doet. Ik heb daar geen account voor en ga dat ook niet aanmaken
"Er was eens een vrouw in de bloei van haar leven die op een forum zat. Maar wat maar weinigen weten, is dat zij daarnaast ook een lekkere taart isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mits je dat doet met een Jambers accent
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Er was eens een vrouw in de bloei van haar leven die op een forum zat. Maar wat maar weinigen weten, is dat zij daarnaast ook een lekkere taart is."
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Er was eens een vrouw in de bloei van haar leven die op een forum zat. Maar wat maar weinigen weten, is dat zij daarnaast ook een lekkere taart is."
Mag bij mijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
ik heb zin om tegen iemand aan te hangen en dat ik dan heeeel lang mag blijven liggen
Kom maarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
ik heb zin om tegen iemand aan te hangen en dat ik dan heeeel lang mag blijven liggen
* Trevland slaat mijn arm om je heenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
Weer 1kg eraf?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:26 schreef Trevland het volgende:
Schoon![]()
![]()
[..]
* Trevland slaat mijn arm om je heen![]()
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:26 schreef Trevland het volgende:
Schoon![]()
![]()
* Trevland slaat mijn arm om je heen![]()
En dat diegene dan ook af en toe even door mijn haar kroelt of over mijn rug kriebeltquote:
Consider it sortedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En dat diegene dan ook af en toe even door mijn haar kroelt of over mijn rug kriebelt
en dan ook nog samen een filmpje kijken?quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En dat diegene dan ook af en toe even door mijn haar kroelt of over mijn rug kriebelt
Dat zit bij de deal inbegrepenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja, gezelligquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dan ook nog samen een filmpje kijken?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neuh nu niet, dat deed de kapster al
Welke wil je kijken?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog meer mevrouw taart?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
hmhm, dat filmpje dus ook graagquote:
Ja hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat wil je dan graag zien?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb vandaag niet echt iets gedaan waar van ik vies werdtquote:
Wil je nog dat er af en toe lieve woordjes worden gefluisterd?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmhm, dat filmpje dus ook graag
Mag welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wil je nog dat er af en toe lieve woordjes worden gefluisterd?
Welke flim?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmhm, dat filmpje dus ook graag
Doe normaal man. Straks is het een of andere kutfilmquote:
Het is haar avond en wil haar graag verwennen dus dan mag zij bepalenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:32 schreef Stuart het volgende:
Ik zou dus The Breakfast Club kijken met ST. Jullie slapjanussen die zelf niet durven te kiezen
Koekjequote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:32 schreef Stuart het volgende:
Ik zou dus The Breakfast Club kijken met ST. Jullie slapjanussen die zelf niet durven te kiezen
Die film is van volledig ondergeschikt belang als ST met mij zou zijn. Dat jullie dat nodig hebben om te compenseren begrijp ik wel hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is haar avond en wil haar graag verwennen dus dan mag zij bepalen
[..]
Koekje
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe normaal man. Straks is het een of andere kutfilm
Hallo Leonardquote:
Ik ben geen kloon.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hallo Leonard. Van wie ben je een kloon?
Trevje. Allen.
Hoe is het hier?
Jup. Vandaag nog opquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kuukske![]()
.
Eet jij ook graag snert?
Hoi Kuukskequote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hallo Leonard. Van wie ben je een kloon?
Trevje. Allen.
Hoe is het hier?
Ik zou 'The Others' opzettenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:32 schreef Stuart het volgende:
Oh. Nou dat neem ik dan maar aan.quote:
Hoe is het daar in Breda?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh. Nou dat neem ik dan maar aan.
Niet doen hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh. Nou dat neem ik dan maar aan.
Droog. En rustig. Was je ziek dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi Kuukske![]()
Hier is het weer beter, hoe gaat het daar?
Mucho bieno. En in eh.. de Big Bang?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:35 schreef LeonardHofstadter het volgende:
[..]
Hoe is het daar in Breda?
Nee, vertel. Wie is het>?quote:
Ja, griepquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Droog. En rustig. Was je ziek dan?
Ik ben er te nieuwsgierig voor aangelegd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:35 schreef Stuart het volgende:
Ik weet niet van wie hij een kloon is en het kan me ook niet schelen eigenlijk
Niks nodig om te compenserenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die film is van volledig ondergeschikt belang als ST met mij zou zijn. Dat jullie dat nodig hebben om te compenseren begrijp ik wel hoor
Dat heerst! Fijn dat je weer beter bent.quote:
Dat mag hij zelf onthullenquote:
Goed hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mucho bieno. En in eh.. de Big Bang?
Is het LennyLeonard? Ja zeker?quote:
Wat is spannend?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou 'The Others' opzetten.
Die is spannend, dus dan kan ze lekker wegkruipen in mijn armen.
Goed zo!quote:
Dat is het verschil tussen jou en mij. Jij gunt haar een fijne avond en ik GEEF haar de avond van haar levenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niks nodig om te compenseren, gewoon haar een fijne avond gunnen
Eerst zien en dan gelovenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen jou en mij. Jij gunt haar een fijne avond en ik GEEF haar de avond van haar leven
Oh, nou.. dat eh. Hm. Ok.quote:
Thrillerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat is spannend?
Thriller, of horror?
Ehm, we hoeven er geen pottenkijkers bij thank youquote:
Gister de DTS installatie bij mijn nieuwe bovenbuurvrouw geinstalleerdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed zo!. Nog iets leuks meegemaakt?
Wie zegt dat ik wil kijkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, we hoeven er geen pottenkijkers bij thank you
Gelukkig maar, anders kon ik niet meer slapenquote:
Goed punt DM.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar post hij toch veel te beschaafd voor!
Jij zei 'eerst zien en dan geloven'quote:
Een beetje.quote:
Gelukkig maar dat die de vorige keer niet zo eng wasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders kon ik niet meer slapen
Ik heb ST als betrouwbare bronquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij zei 'eerst zien en dan geloven'
Oh. Euhh is het Fles? OA? MPG? Euh.. euh.. hmz.quote:
Nog een sneeuwballengevecht gedaan op het Ginnekenmartje?quote:
Nopequote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh. Euhh is het Fles? OA? MPG? Euh.. euh.. hmz.
Ooooh. Ferraridingetje.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:40 schreef LeonardHofstadter het volgende:
Nog een sneeuwballengevecht gedaan op het Ginnekenmarktje?
Marijke liet me steeds schrikken met haar gegilquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat die de vorige keer niet zo eng was
[..]
Ik heb ST als betrouwbare bron
Vanwaar de naamchange? Heb je een ban ofzo?quote:
Anders mij wel, terwijl er niks om te schrikken wasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijke liet me steeds schrikken met haar gegil
Nee, ik heb al langer deze kloonquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vanwaar de naamchange? Heb je een ban ofzo?
Welke film was dat?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijke liet me steeds schrikken met haar gegil
Oooh. Je verveelde je gewoon en dacht.. ik ga nietsvermoedende users plagen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:42 schreef LeonardHofstadter het volgende:
Nee, ik heb al langer deze kloon
Sinds de wachtwoordenvernieuwing van vorig jaar of het jaar ervoor ben ik al m'n wachtwoorden en bijbehorende mailadressen kwijt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:42 schreef Stuart het volgende:
Ik post nooit met mijn klonen eigenlijk
Meh, niet echt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oooh. Je verveelde je gewoon en dacht.. ik ga nietsvermoedende users plagen.
Oh, waddan.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:43 schreef Stuart het volgende:
En dan nu een rol Rolo naar binnen werken
Bedenk goed, wat je met je laatste Rolo doet!quote:
Die jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bedenk goed, wat je met je laatste Rolo doet!
Doeg Kuuksquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:46 schreef Kuukske het volgende:
Nou koffieleutjes danwel theeleutjes. Ik ga eens beginnen met het voorbereiden van het avondmaal van vandaag. Het was me weer een waar, doch kort, genoegen..
Doeiquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:46 schreef Kuukske het volgende:
Nou koffieleutjes danwel theeleutjes. Ik ga eens beginnen met het voorbereiden van het avondmaal van vandaag. Het was me weer een waar, doch kort, genoegen..
dag kuukskequote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:46 schreef Kuukske het volgende:
Doei kuukskequote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:46 schreef Kuukske het volgende:
Bye Kuukskequote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:46 schreef Kuukske het volgende:
hij verandert wel de OPquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je verwent die knul veel te veel.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:58 schreef LeonardHofstadter het volgende:
Nee, alleen voor een snertkabouter.
Spareribsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:06 schreef Stuart het volgende:
Ik wil spareribs en dat is Kally d'er schuld
Kallyquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:06 schreef Stuart het volgende:
Ik wil spareribs en dat is Kally d'er schuld
In de regen, krijgt hij eerst een blauw regenpak van mequote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:10 schreef LeonardHofstadter het volgende:
Waar en wanneer gaan jullie trouwen?
Jaaaaaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In de regen, krijgt hij eerst een blauw regenpak van me![]()
En dan eten we spareribs en biefstuk![]()
En dan gaan jullie je paddestoelenhuisje bewonen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In de regen, krijgt hij eerst een blauw regenpak van me![]()
En dan eten we spareribs en biefstuk![]()
Ja, ballonnenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:11 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, en dan laten we heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel ballonnen op (dan is het wel weer even droog hoor)
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:11 schreef LeonardHofstadter het volgende:
[..]
En dan gaan jullie je paddestoelenhuisje bewonen.
Cool, en ook van die tunnels en trampolinesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:12 schreef suikertaartje het volgende:
En dan mogen we (vooooor het eten) allemaal op het enorme springkussen![]()
![]()
![]()
Ik wil ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:12 schreef suikertaartje het volgende:
En dan mogen we (vooooor het eten) allemaal op het enorme springkussen![]()
![]()
![]()
Een goed beginquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:24 schreef DaMart het volgende:
Zo, Cup-a-soup is op, heb ik alvast een voorgerecht op.
Yukquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:26 schreef Myraela het volgende:
Flauwvallen in de douche is niet aangenaam.
Weten jullie dat ook weer.
Waarom doe je dat dan ook!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:26 schreef Myraela het volgende:
Dat is zeker minderquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:26 schreef Myraela het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:26 schreef Myraela het volgende:
Jaquote:
Nee, nog niet, zal m'n foon zo even bekijkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marijke.
Goed hoor, hoesten is weer even gestopt. Heb je mijn sms nog gehad?.
Dat is de keerzijde van jezelf uithongeren, iets meer eten helpt vastquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:26 schreef Myraela het volgende:
Mooiquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
Goed, naar de kapper geweest en heb een treinkaartje voor morgen
Wist ik alquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:26 schreef Myraela het volgende:
Als de bijstandsnorm op wonderbaarlijke wijze verdubbelt wordt dan wil ik ze best voor je regelen hoorquote:
Coolquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb al een tunnel hier in de hobbykamer.
Wat liefquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als de bijstandsnorm op wonderbaarlijke wijze verdubbelt wordt dan wil ik ze best voor je regelen hoor
Ik word altijd een beetje flauw van douchen, vroeger ging ik na een warme douche of bad ook altijd eerst op de grond liggen. Dit keer ging het allemaal wat sneller.quote:
Misschien de douche iets minder warm zetten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje flauw van douchen, vroeger ging ik na een warme douche of bad ook altijd eerst op de grond liggen. Dit keer ging het allemaal wat sneller.
Da's best bijzonder en vooral onhandigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje flauw van douchen, vroeger ging ik na een warme douche of bad ook altijd eerst op de grond liggen. Dit keer ging het allemaal wat sneller.
dacht ik ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nee, nog niet, zal m'n foon zo even bekijken
[..]
Dat is de keerzijde van jezelf uithongeren, iets meer eten helpt vast
[..]
Mooi
Ik douche misschien een beetje warm, mijn huidje komt er altijd helemaal rood uit. Maar anders vind ik het te koud.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's best bijzonder en vooral onhandig![]()
Douche je dan niet gewoon te warm oid? Of heb je het ook als je lauw doucht?
Wil je nog even een foto van je hele tafereel maken?quote:
Ja. Snertquote:
Ja, je weet wel, van die 'vreemde' mensenquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, van die 'vreemde' mensen
Ja, jou graagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:34 schreef Stuart het volgende:
Trouwens kinderen, als jullie iets uit Londen willen hebben kun je dat altijd laten weten hoor
dat weet ik, ik kom m'n snert claimenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, van die 'vreemde' mensen
Ja. Dat wel.quote:
Maar die complete foto's had ik toch al eens gepost?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je nog even een foto van je hele tafereel maken?
Oh en Martin, ik maak morgen een quiche, met wat groenten erin. Als je dat niet lust mag je broodjes eten
Lieverd, ik wil zo graag weer naar die enorme speelgoed winkel in Londenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:34 schreef Stuart het volgende:
Trouwens kinderen, als jullie iets uit Londen willen hebben kun je dat altijd laten weten hoor
Snert?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar die complete foto's had ik toch al eens gepost? [ afbeelding ]
En volgens mij ben ik niet heel gek op quiche, dus als er een alternatief is....
Dat is een exclusieve optie die alleen jij hebtquote:
Hoi meneer met de poes-vriendelijke-UIquote:
Twee wissels zelfsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker handig MartEen wissel IN een tunnel IN een bocht
Hoe tof.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
En volgens mij ben ik niet heel gek op quiche, dus als er een alternatief is....
Ja, broodjes dusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hamleysquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverd, ik wil zo graag weer naar die enorme speelgoed winkel in Londen![]()
![]()
En Harrods
Maar ik vind kaartjes wel leukEn als je jouw adres durft te geven wil ik je wel kaartjes terugsturen
Is de eerste keer dat ik hem ziequote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
helleuquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi meneer met de poes-vriendelijke-UIJa, voor jou snert
Wat grootquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet het niet meerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hamleys
Ik heb geen adres. Ik slaap onder een brug
Deze had je wel gezien toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, broodjes dusEn ik heb ook nog wel soepje voor je, is dat okee?
Oh en de foto had ik nog niet gezien, maar mooi geworden
Ja, die vunzige foto had ik wel gezienquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze had je wel gezien toch?
[ afbeelding ]
Dat valt wel mee hoor. Mijn volgende huis moet een zolder van 10 bij 10 hebben, dan wordt de baan pas grootquote:
Smeerpijpquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hamleys heeft 6 verdiepingen en is altijd ontzettend druk. Die zal je wel bedoelenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet het niet meerHet is zeker een jaar of 15 geleden dat ik met de scouting geweest ben
En toen was ik naar een ENORME speelgoedzaak geweest
En dan is je adres dus: Stu, onder de brug nummer 1 aan de Thames
Nou, tot zo dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:37 schreef Stuart het volgende:
Dat is een exclusieve optie die alleen jij hebt
ja, die zetten het meteen op een zuipenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die vunzige foto had ik wel gezienMet de geschokte medebewoners
Dat moet een flink huis zijn danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Mijn volgende huis moet een zolder van 10 bij 10 hebben, dan wordt de baan pas groot.
Dan kan het wel eens oververhitting zijn. Ook al vind je het te koud, ik zou hem dan toch iets kouder zetten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik douche misschien een beetje warm, mijn huidje komt er altijd helemaal rood uit. Maar anders vind ik het te koud.Vaak zet ik de douche tussendoor even wat kouder om weer af te koelen, dat werkt soms ook.
En gewoon die hooivork blijven vasthouden hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet je hoe vet crimineel het daar is?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En gewoon die hooivork blijven vasthouden he
Mooiquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Randstadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je hoe vet crimineel het daar is?Ze jatten zo je hooivork als je even aan de kont van een vrouw zit
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je hoe vet crimineel het daar is?Ze jatten zo je hooivork als je even aan de kont van een vrouw zit
Het is vast een KEL-userquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En gewoon die hooivork blijven vasthouden he
Volgens mij welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mooi
Hier in de buurt hebben ze een hele grote modelspoorbaan, dat vond ik als kind geweldig want daar lieten ze het ook nacht worden.![]()
Ik weet niet of ze dat nog hebben trouwens, dat was bij Nienoord in Leek.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond het zo cool bij het Planetron in Dwingeloo, daar hebben ze een achtbaan mt looping van technisch legoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mooi
Hier in de buurt hebben ze een hele grote modelspoorbaan, dat vond ik als kind geweldig want daar lieten ze het ook nacht worden.![]()
Ik weet niet of ze dat nog hebben trouwens, dat was bij Nienoord in Leek.
Ik zal mijn beste vriend vanavond eens vragen, hij woont in Leek en komt er wel eens met zijn kinderen.quote:
haha, kruimeldievenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vond het zo cool bij het Planetron in Dwingeloo, daar hebben ze een achtbaan mt looping van technisch lego![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, hooivorkdieven!quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan busdeurrubbers
Jaquote:
Dat dusquote:
je LEGO-koffiezetapparaat?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik heb het hier nog allemaal op zolder staan. Afgebroken en in dozen... behalve:
- foto's ga ik ff zoeken -
Oh dearquote:
Zo'n eentje heb ik ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
ik had een kinderversie van mindstorms![]()
en een truck-met-grijparm met pneumatic dingetjes
Mijn broer en ik hadden heel veel Lego.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk had een manege van Lego
![]()
Ik was echt geen paardenmeisje, maar die vond ik toch wel tof
ga je bij jezelf logeren?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga maar eens de boodschapjes van vanmiddag opruimenHeb een luchtbedpomp gevonden bij de Action voor 4,79
![]()
Dus vanavond mijn luchtbed maar eens oppompen en testen of ie goed is
Heb je geen gewoon bedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga maar eens de boodschapjes van vanmiddag opruimenHeb een luchtbedpomp gevonden bij de Action voor 4,79
![]()
Dus vanavond mijn luchtbed maar eens oppompen en testen of ie goed is
Dat laatste deden wij ook.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker, ik heb ook veel en doe het zeker niet weg![]()
Zelf dingen er van maken
Deze dus:quote:
Daar ga ik ook last van krijgen maar maakt niet uit want legoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn broer en ik hadden heel veel Lego.![]()
Het moet er nog zijn trouwens en ik denk dat het wel weer te voorschijn komt als mijn neefje oud genoeg is.
En ik ben bang dat zijn papa en zijn oom er dan ook weer mee spelen.
Ik en mijn broertje ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn broer en ik hadden heel veel Lego.![]()
Het moet er nog zijn trouwens en ik denk dat het wel weer te voorschijn komt als mijn neefje oud genoeg is.
En ik ben bang dat zijn papa en zijn oom er dan ook weer mee spelen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Deze dus:
[ afbeelding ]
[..]
Daar ga ik ook last van krijgen maar maakt niet uit want lego
Nee, even testen of ik dit luchtbed mee kan nemen naar jullie als ik kom logerenquote:
Jij hebt geen speelgoed of een dak boven je hoofd, ik geen bedquote:
Maar wel een luchtbedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij hebt geen speelgoed of een dak boven je hoofd, ik geen bed
Wil je dan bij mij in bedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij hebt geen speelgoed of een dak boven je hoofd, ik geen bed
Wij bouwden echt de halve kamer vol. Mijn ouders konden amper door de kamer lopen, op de vloer lagen een compleet Lego-dorp en twee jongens.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik en mijn broertje ookDaar hebben we echt enorm veel mee gespeeld
En ik heb een electrisch treintje gehad wat achtjes kon rijden en daar bouwde ik dan met Lego dorpjes enzo omheen
Dat snap ikZou ik ook doen
Coolquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar wel een luchtbed
Ik kan wel zo'n tof tentje regelen die je in de lucht gooit en klaar
Jouw bed is wat kleinquote:
Oooh, dat zou ik dus vergetenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CoolAlleen moet je wel de scheerlijnen opzetten hoor
Anders waai je weg
Hier was het dus ook zo erg dat we een eigen plaat hadden, met wegen er op geschilderd enzoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wij bouwden echt de halve kamer vol. Mijn ouders konden amper door de kamer lopen, op de vloer lagen een compleet Lego-dorp en twee jongens.Voor mijn vader was het altijd een verrassing hoe hij nu weer bij de bank moest komen.
Maar wij mochten het altijd laten staan van onze ouders
ik klikte altijd hele treinbanen in elkaar van Märklin m-rails in de woonkamerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wij bouwden echt de halve kamer vol. Mijn ouders konden amper door de kamer lopen, op de vloer lagen een compleet Lego-dorp en twee jongens.Voor mijn vader was het altijd een verrassing hoe hij nu weer bij de bank moest komen.
Maar wij mochten het altijd laten staan van onze ouders
En voor een langere tijd lijkt ie me niet fijnquote:
Dat is juist knus tochquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
=
[..]
Jouw bed is wat kleinMaar okee
Truequote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CoolAlleen moet je wel de scheerlijnen opzetten hoor
Anders waai je weg
Ja, maar das juist knusquote:[..]
Jouw bed is wat kleinMaar okee
En waarom is dat slechtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En voor een langere tijd lijkt ie me niet fijnWant er zit geen binnentent in...
Ligt ook een beetje aan de tentquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:56 schreef MPG het volgende:
[..]
True
En die dingen zijn een hel om op te vouwen, als je het trucje niet kent...
Wij hadden van die straatplaten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier was het dus ook zo erg dat we een eigen plaat hadden, met wegen er op geschilderd enzo
Ik neem aan dat hij die quechua werpdingen bedoekt, en die moet je wals ee wokkel weer opvouwen, knap lastig als je de truc niet kentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |