quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En dat diegene dan ook af en toe even door mijn haar kroelt of over mijn rug kriebelt
Dat zit bij de deal inbegrepenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En dat diegene dan ook af en toe even door mijn haar kroelt of over mijn rug kriebelt
Ja, gezelligquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dan ook nog samen een filmpje kijken?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neuh nu niet, dat deed de kapster al
Welke wil je kijken?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog meer mevrouw taart?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
hmhm, dat filmpje dus ook graagquote:
Ja hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat wil je dan graag zien?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb vandaag niet echt iets gedaan waar van ik vies werdtquote:
Wil je nog dat er af en toe lieve woordjes worden gefluisterd?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmhm, dat filmpje dus ook graag
Mag welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wil je nog dat er af en toe lieve woordjes worden gefluisterd?
Welke flim?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmhm, dat filmpje dus ook graag
Doe normaal man. Straks is het een of andere kutfilmquote:
Het is haar avond en wil haar graag verwennen dus dan mag zij bepalenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:32 schreef Stuart het volgende:
Ik zou dus The Breakfast Club kijken met ST. Jullie slapjanussen die zelf niet durven te kiezen
Koekjequote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:32 schreef Stuart het volgende:
Ik zou dus The Breakfast Club kijken met ST. Jullie slapjanussen die zelf niet durven te kiezen
Die film is van volledig ondergeschikt belang als ST met mij zou zijn. Dat jullie dat nodig hebben om te compenseren begrijp ik wel hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is haar avond en wil haar graag verwennen dus dan mag zij bepalen
[..]
Koekje
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe normaal man. Straks is het een of andere kutfilm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |