Jaquote:
Ja, je weet wel, die kleine wagentjes met kleine motortjes die dan doen alsof ze F1 rijders zijnquote:
Jij mag dat hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik zou zou in slaap kunnen vallen
Zal ik bij afwezigheid van wok even wat voorlezen dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik zou zou in slaap kunnen vallen
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, die kleine wagentjes met kleine motortjes die dan doen alsof ze F1 rijders zijn
Mits je dat doet met een Jambers accentquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zal ik bij afwezigheid van wok even wat voorlezen dan?
donequote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe de OP als een ander de Wiki doet. Ik heb daar geen account voor en ga dat ook niet aanmaken
"Er was eens een vrouw in de bloei van haar leven die op een forum zat. Maar wat maar weinigen weten, is dat zij daarnaast ook een lekkere taart isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mits je dat doet met een Jambers accent
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Er was eens een vrouw in de bloei van haar leven die op een forum zat. Maar wat maar weinigen weten, is dat zij daarnaast ook een lekkere taart is."
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Er was eens een vrouw in de bloei van haar leven die op een forum zat. Maar wat maar weinigen weten, is dat zij daarnaast ook een lekkere taart is."
Mag bij mijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
ik heb zin om tegen iemand aan te hangen en dat ik dan heeeel lang mag blijven liggen
Kom maarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
ik heb zin om tegen iemand aan te hangen en dat ik dan heeeel lang mag blijven liggen
* Trevland slaat mijn arm om je heenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
Weer 1kg eraf?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:26 schreef Trevland het volgende:
Schoon![]()
![]()
[..]
* Trevland slaat mijn arm om je heen![]()
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:26 schreef Trevland het volgende:
Schoon![]()
![]()
* Trevland slaat mijn arm om je heen![]()
En dat diegene dan ook af en toe even door mijn haar kroelt of over mijn rug kriebeltquote:
Consider it sortedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En dat diegene dan ook af en toe even door mijn haar kroelt of over mijn rug kriebelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |