Dat meen je nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je hoe vet crimineel het daar is?Ze jatten zo je hooivork als je even aan de kont van een vrouw zit
Het is vast een KEL-userquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En gewoon die hooivork blijven vasthouden he
Volgens mij welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mooi
Hier in de buurt hebben ze een hele grote modelspoorbaan, dat vond ik als kind geweldig want daar lieten ze het ook nacht worden.![]()
Ik weet niet of ze dat nog hebben trouwens, dat was bij Nienoord in Leek.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze had je wel gezien toch?
[ afbeelding ]
Ik vond het zo cool bij het Planetron in Dwingeloo, daar hebben ze een achtbaan mt looping van technisch legoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mooi
Hier in de buurt hebben ze een hele grote modelspoorbaan, dat vond ik als kind geweldig want daar lieten ze het ook nacht worden.![]()
Ik weet niet of ze dat nog hebben trouwens, dat was bij Nienoord in Leek.
Ik zal mijn beste vriend vanavond eens vragen, hij woont in Leek en komt er wel eens met zijn kinderen.quote:
haha, kruimeldievenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je hoe vet crimineel het daar is?Ze jatten zo je hooivork als je even aan de kont van een vrouw zit
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vond het zo cool bij het Planetron in Dwingeloo, daar hebben ze een achtbaan mt looping van technisch lego![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze had je wel gezien toch?
[ afbeelding ]
Nee, hooivorkdieven!quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan busdeurrubbers
Jaquote:
Dat dusquote:
je LEGO-koffiezetapparaat?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik heb het hier nog allemaal op zolder staan. Afgebroken en in dozen... behalve:
- foto's ga ik ff zoeken -
Oh dearquote:
Zo'n eentje heb ik ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
ik had een kinderversie van mindstorms![]()
en een truck-met-grijparm met pneumatic dingetjes
Mijn broer en ik hadden heel veel Lego.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk had een manege van Lego
![]()
Ik was echt geen paardenmeisje, maar die vond ik toch wel tof
ga je bij jezelf logeren?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga maar eens de boodschapjes van vanmiddag opruimenHeb een luchtbedpomp gevonden bij de Action voor 4,79
![]()
Dus vanavond mijn luchtbed maar eens oppompen en testen of ie goed is
Heb je geen gewoon bedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga maar eens de boodschapjes van vanmiddag opruimenHeb een luchtbedpomp gevonden bij de Action voor 4,79
![]()
Dus vanavond mijn luchtbed maar eens oppompen en testen of ie goed is
Dat laatste deden wij ook.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker, ik heb ook veel en doe het zeker niet weg![]()
Zelf dingen er van maken
Deze dus:quote:
Daar ga ik ook last van krijgen maar maakt niet uit want legoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn broer en ik hadden heel veel Lego.![]()
Het moet er nog zijn trouwens en ik denk dat het wel weer te voorschijn komt als mijn neefje oud genoeg is.
En ik ben bang dat zijn papa en zijn oom er dan ook weer mee spelen.
Ik en mijn broertje ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn broer en ik hadden heel veel Lego.![]()
Het moet er nog zijn trouwens en ik denk dat het wel weer te voorschijn komt als mijn neefje oud genoeg is.
En ik ben bang dat zijn papa en zijn oom er dan ook weer mee spelen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Deze dus:
[ afbeelding ]
[..]
Daar ga ik ook last van krijgen maar maakt niet uit want lego
Nee, even testen of ik dit luchtbed mee kan nemen naar jullie als ik kom logerenquote:
Jij hebt geen speelgoed of een dak boven je hoofd, ik geen bedquote:
Maar wel een luchtbedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij hebt geen speelgoed of een dak boven je hoofd, ik geen bed
Wil je dan bij mij in bedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij hebt geen speelgoed of een dak boven je hoofd, ik geen bed
Wij bouwden echt de halve kamer vol. Mijn ouders konden amper door de kamer lopen, op de vloer lagen een compleet Lego-dorp en twee jongens.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik en mijn broertje ookDaar hebben we echt enorm veel mee gespeeld
En ik heb een electrisch treintje gehad wat achtjes kon rijden en daar bouwde ik dan met Lego dorpjes enzo omheen
Dat snap ikZou ik ook doen
Coolquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar wel een luchtbed
Ik kan wel zo'n tof tentje regelen die je in de lucht gooit en klaar
Jouw bed is wat kleinquote:
Oooh, dat zou ik dus vergetenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CoolAlleen moet je wel de scheerlijnen opzetten hoor
Anders waai je weg
Hier was het dus ook zo erg dat we een eigen plaat hadden, met wegen er op geschilderd enzoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wij bouwden echt de halve kamer vol. Mijn ouders konden amper door de kamer lopen, op de vloer lagen een compleet Lego-dorp en twee jongens.Voor mijn vader was het altijd een verrassing hoe hij nu weer bij de bank moest komen.
Maar wij mochten het altijd laten staan van onze ouders
ik klikte altijd hele treinbanen in elkaar van Märklin m-rails in de woonkamerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wij bouwden echt de halve kamer vol. Mijn ouders konden amper door de kamer lopen, op de vloer lagen een compleet Lego-dorp en twee jongens.Voor mijn vader was het altijd een verrassing hoe hij nu weer bij de bank moest komen.
Maar wij mochten het altijd laten staan van onze ouders
En voor een langere tijd lijkt ie me niet fijnquote:
Dat is juist knus tochquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
=
[..]
Jouw bed is wat kleinMaar okee
Truequote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CoolAlleen moet je wel de scheerlijnen opzetten hoor
Anders waai je weg
Ja, maar das juist knusquote:[..]
Jouw bed is wat kleinMaar okee
En waarom is dat slechtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En voor een langere tijd lijkt ie me niet fijnWant er zit geen binnentent in...
Ligt ook een beetje aan de tentquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:56 schreef MPG het volgende:
[..]
True
En die dingen zijn een hel om op te vouwen, als je het trucje niet kent...
Wij hadden van die straatplaten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier was het dus ook zo erg dat we een eigen plaat hadden, met wegen er op geschilderd enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |