Da's best bijzonder en vooral onhandigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje flauw van douchen, vroeger ging ik na een warme douche of bad ook altijd eerst op de grond liggen. Dit keer ging het allemaal wat sneller.
dacht ik ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nee, nog niet, zal m'n foon zo even bekijken
[..]
Dat is de keerzijde van jezelf uithongeren, iets meer eten helpt vast
[..]
Mooi
Ik douche misschien een beetje warm, mijn huidje komt er altijd helemaal rood uit. Maar anders vind ik het te koud.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's best bijzonder en vooral onhandig![]()
Douche je dan niet gewoon te warm oid? Of heb je het ook als je lauw doucht?
Wil je nog even een foto van je hele tafereel maken?quote:
Ja. Snertquote:
Ja, je weet wel, van die 'vreemde' mensenquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, van die 'vreemde' mensen
Ja, jou graagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:34 schreef Stuart het volgende:
Trouwens kinderen, als jullie iets uit Londen willen hebben kun je dat altijd laten weten hoor
dat weet ik, ik kom m'n snert claimenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, van die 'vreemde' mensen
Ja. Dat wel.quote:
Maar die complete foto's had ik toch al eens gepost?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je nog even een foto van je hele tafereel maken?
Oh en Martin, ik maak morgen een quiche, met wat groenten erin. Als je dat niet lust mag je broodjes eten
Lieverd, ik wil zo graag weer naar die enorme speelgoed winkel in Londenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:34 schreef Stuart het volgende:
Trouwens kinderen, als jullie iets uit Londen willen hebben kun je dat altijd laten weten hoor
Snert?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar die complete foto's had ik toch al eens gepost? [ afbeelding ]
En volgens mij ben ik niet heel gek op quiche, dus als er een alternatief is....
Dat is een exclusieve optie die alleen jij hebtquote:
Hoi meneer met de poes-vriendelijke-UIquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |