Ik ben geen kloon.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hallo Leonard. Van wie ben je een kloon?
Trevje. Allen.
Hoe is het hier?
Jup. Vandaag nog opquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kuukske![]()
.
Eet jij ook graag snert?
Hoi Kuukskequote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hallo Leonard. Van wie ben je een kloon?
Trevje. Allen.
Hoe is het hier?
Ik zou 'The Others' opzettenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:32 schreef Stuart het volgende:
Ik zou dus The Breakfast Club kijken met ST. Jullie slapjanussen die zelf niet durven te kiezen
Oh. Nou dat neem ik dan maar aan.quote:
Hoe is het daar in Breda?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh. Nou dat neem ik dan maar aan.
Niet doen hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh. Nou dat neem ik dan maar aan.
Droog. En rustig. Was je ziek dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi Kuukske![]()
Hier is het weer beter, hoe gaat het daar?
Mucho bieno. En in eh.. de Big Bang?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:35 schreef LeonardHofstadter het volgende:
[..]
Hoe is het daar in Breda?
Nee, vertel. Wie is het>?quote:
Ja, griepquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Droog. En rustig. Was je ziek dan?
Ik ben er te nieuwsgierig voor aangelegd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:35 schreef Stuart het volgende:
Ik weet niet van wie hij een kloon is en het kan me ook niet schelen eigenlijk
Niks nodig om te compenserenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die film is van volledig ondergeschikt belang als ST met mij zou zijn. Dat jullie dat nodig hebben om te compenseren begrijp ik wel hoor
Dat heerst! Fijn dat je weer beter bent.quote:
Dat mag hij zelf onthullenquote:
Goed hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mucho bieno. En in eh.. de Big Bang?
Is het LennyLeonard? Ja zeker?quote:
Wat is spannend?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou 'The Others' opzetten.
Die is spannend, dus dan kan ze lekker wegkruipen in mijn armen.
Goed zo!quote:
Dat is het verschil tussen jou en mij. Jij gunt haar een fijne avond en ik GEEF haar de avond van haar levenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niks nodig om te compenseren, gewoon haar een fijne avond gunnen
Eerst zien en dan gelovenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen jou en mij. Jij gunt haar een fijne avond en ik GEEF haar de avond van haar leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |