Doe voorzichtigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
hmm, ik ga eens even de collectie in de koelkast induiken
Neem je wellies meequote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen maar eens een ritje langs wat groot water maken. Het schijnt lekker hoog te staan allemaal
zeker nu het redelijk koud is buiten brrrrrrrquote:
Leuke volgordequote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:26 schreef DaMart het volgende:
Zo, nu aan het toetje... hoofdgerecht komt over een uur of zo wel.
Cheers!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is een wat simpeler biertje geworden
Brand Sylvester
Mja, ik ga straks bij een vriend langs, en die bood ook eten aan... alleen is dat pas rond half acht dan, en ik had al trekquote:
Snap ik welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik ga straks bij een vriend langs, en die bood ook eten aan... alleen is dat pas rond half acht dan, en ik had al trek.
Er zal toch wel een dak op die trein zitten??quote:
Dat mag ik wel hopen ja maar stap je dan helemaal niet uit johquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zal toch wel een dak op die trein zitten??
Nou ja niet als ik ver moet lopen naar het hoogwater toe natuurlijk. En dat is meestal wel het geval eigenlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen ja maar stap je dan helemaal niet uit joh
Okay, ik begrijp hetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja niet als ik ver moet lopen naar het hoogwater toe natuurlijk. En dat is meestal wel het geval eigenlijk
Oh jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
dacht dat je tussenin kwam slapen
Afgewerkt?quote:
Je bent er weerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh jaIn dat geval neem ik em niet mee en test ik em alleen
![]()
Dat wilde ik ook wel, maar beperkt budget en die dingen zijn doorgaans een euro of 10 duurderquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik zou zelf denk ik iets kopen dat op 12volt via de auto kan worden opgepompt want ik ben lui
Ik zekerquote:
Woohooquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:45 schreef Trevland het volgende:
Mijn eten heeft goed gesmaakt
En weer terug
Ik heb heerlijk gegetenquote:
Interessante volgordequote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het voorgerecht en toetje waren lekker, ik ga zo eens richting hoofdgerecht.
Fair enoughquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook wel, maar beperkt budget en die dingen zijn doorgaans een euro of 10 duurderDus voor nu vond ik dit een goede oplossing
quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik ga straks bij een vriend langs, en die bood ook eten aan... alleen is dat pas rond half acht dan, en ik had al trek.
Dat klinkt wel heel erg lekker jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk gegetenRomige kippensoep van de appie en broodjes met roomboter
![]()
Dat van jou ook?
quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het voorgerecht en toetje waren lekker, ik ga zo eens richting hoofdgerecht.
quote:
Ik welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat was je toetje ?
En wat is je hoofdgerecht
![]()
[..]nee joh gekkie
En ik ben in juli jarig
Kom je ook op m'n feestje?
Ik word 30
Voorgerecht: Cup-A-Soupquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat was je toetje ?
![]()
Lekker warm!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh jaIn dat geval neem ik em niet mee en test ik em alleen
![]()
Geen idee, zo ja doe maar laat als ik er weer benquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg gaat die 2500 nog gebeuren vanavond?
Als ik dan vrij kan krijgen kom ik wel. Tenzij je het op een vrijdag of zaterdag viert en dan kan ik zeker komenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat was je toetje ?
![]()
[..]nee joh gekkie
En ik ben in juli jarig
Kom je ook op m'n feestje?
Ik word 40
Ik denk het wel jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg gaat die 2500 nog gebeuren vanavond?
Hé, wat een leuk hoofdgerecht. Gepofte aardappel met snacksquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voorgerecht: Cup-A-Soup
Toetje: Yoghurt met banaan
Hoofdgerecht: Patat met snacks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |