Doe voorzichtigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
hmm, ik ga eens even de collectie in de koelkast induiken
Neem je wellies meequote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen maar eens een ritje langs wat groot water maken. Het schijnt lekker hoog te staan allemaal
zeker nu het redelijk koud is buiten brrrrrrrquote:
Leuke volgordequote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:26 schreef DaMart het volgende:
Zo, nu aan het toetje... hoofdgerecht komt over een uur of zo wel.
Cheers!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is een wat simpeler biertje geworden
Brand Sylvester
Mja, ik ga straks bij een vriend langs, en die bood ook eten aan... alleen is dat pas rond half acht dan, en ik had al trekquote:
Snap ik welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik ga straks bij een vriend langs, en die bood ook eten aan... alleen is dat pas rond half acht dan, en ik had al trek.
Er zal toch wel een dak op die trein zitten??quote:
Dat mag ik wel hopen ja maar stap je dan helemaal niet uit johquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zal toch wel een dak op die trein zitten??
Nou ja niet als ik ver moet lopen naar het hoogwater toe natuurlijk. En dat is meestal wel het geval eigenlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen ja maar stap je dan helemaal niet uit joh
Okay, ik begrijp hetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja niet als ik ver moet lopen naar het hoogwater toe natuurlijk. En dat is meestal wel het geval eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |