Hihihiquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook al heb ik geen vakantie dan boek ik gewoon een vlucht voor het weekend
Ja, beroerd is datquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
En zo gaat het door werk enzo al hele tijd
Nee, doe maar PMquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben je op MSN? Of kan ik beter een PM sturen
?
quote:
heb ik daar recht op dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, beroerd is datMaar he, centjes moeten ook verdient worden
Heb je wel verhuisdagen oid van je werkgever gehad?
Staat in je CAOquote:
Zoals over snert en regenjassen? Jawel hoor, het kan me alleen niet boeien.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry dat ik het vraag, maar kun je het ook over andere dingen dan jezelf hebben?![]()
Okéquote:
En dat terwijl je nog wel flauwgevallen bent onder de douche...quote:
Nee, zoals gewoon over waar we het over hebben? Je kunt het namelijk altijd alleen maar over jezelf hebben hier en dat viel me opquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoals over snert en regenjassen? Jawel hoor, het kan me alleen niet boeien.
Ja, sommige mensen hebben altijd gelukquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dat terwijl je nog wel flauwgevallen bent onder de douche...
Ja. Meestal zie ik er echt beroerd uit als ik flauwgevallen benquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen hebben altijd geluk
Het gaat hier nergens over op dit moment, ik ben niet zo van het uitzwaaien en weer verwelkomen van mensen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, zoals gewoon over waar we het over hebben? Je kunt het namelijk altijd alleen maar over jezelf hebben hier en dat viel me op
Prima johquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het gaat hier nergens over op dit moment, ik ben niet zo van het uitzwaaien en weer verwelkomen van mensen.
Doei!quote:
Niet echtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:00 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke, lust jij nou wel of niet spruitjes?
Dan neem ik ze niet voor je meequote:
Geen idee, maar ik vind ze iig niet lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:00 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke, lust jij nou wel of niet spruitjes?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind ze iig niet lekker.
Kijk, het gaat over spruitjes. Lust jij ze?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het gaat hier nergens over op dit moment, ik ben niet zo van het uitzwaaien en weer verwelkomen van mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |