Dat dus: na 23:00 uurquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen idee, zo ja doe maar laat als ik er weer ben
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Hé, wat een leuk hoofdgerecht. Gepofte aardappel met snacks.
Ik had friet met snacks...
Snap ik wel, je voelt je dan toch wel lullig omdat je vindt dat je niks doet in huis.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
Lekker warm!
@MPG gelukkig wel! Vond het zo kut voor PapaMuck en Muck zelf dat ik moest werken terwijl hun in het huis bezig waren!
We gaa er niet op wachtenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen idee, zo ja doe maar laat als ik er weer ben
Liefquote:
Ik vier het in een weekend en ik wil jou op mijn feestje als cadeautjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik dan vrij kan krijgen kom ik wel. Tenzij je het op een vrijdag of zaterdag viert en dan kan ik zeker komen
Nee, is ook niet leuk als kadootje. Verzin maar iets leukers
Ik denk voor mij nog wat laterquote:
Ligt het er niet aan wanneer ze een feestje geeft?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:50 schreef Toekito het volgende:
Ik noteer vast: in juli ne bezatten in Zwolle
Lekker hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voorgerecht: Cup-A-Soup
Toetje: Yoghurt met banaan
Hoofdgerecht: Patat met snacks.
Joah!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:50 schreef Toekito het volgende:
Ik noteer vast: in juli ne bezatten in Zwolle
Als ik het ongeveer 4 weken van tevoren weet gaat dat goed komenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lief![]()
[..]
Ik vier het in een weekend en ik wil jou op mijn feestje als cadeautje![]()
Jawel hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:52 schreef MPG het volgende:
Marijkje marijkje marijkje... mag ik jou wat vragen?
Fijne avond DMquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:52 schreef DaMart het volgende:
Maar nu wg dus en misschien kijk ik nog wel even mee op mijn mobiel straks.
Bis Later DMquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:52 schreef DaMart het volgende:
Maar nu wg dus en misschien kijk ik nog wel even mee op mijn mobiel straks.
Dat zou ZO cool zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik het ongeveer 4 weken van tevoren weet gaat dat goed komen
Veel plezier en eet smakelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:52 schreef DaMart het volgende:
Maar nu weg dus en misschien kijk ik nog wel even mee op mijn mobiel straks.
Latersquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:52 schreef DaMart het volgende:
Maar nu weg dus en misschien kijk ik nog wel even mee op mijn mobiel straks.
Ook al heb ik geen vakantie dan boek ik gewoon een vlucht voor het weekendquote:
En zo gaat het door werk enzo al hele tijdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Snap ik wel, je voelt je dan toch wel lullig omdat je vindt dat je niks doet in huis.
Sorry dat ik het vraag, maar kun je het ook over andere dingen dan jezelf hebben?quote:
Ben je op MSNquote:
Ja natuurlijk, die hoort bij mijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah!Neem je Muckie dan ook mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |