Ikke welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kijk, het gaat over spruitjes. Lust jij ze?
Hey LLquote:
Sacha meisje!quote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heej StuHeb je nog bier gehaald?
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kijk, het gaat over spruitjes. Lust jij ze?
Dan ben je hier één van de weinigen hoorquote:
Marijke Meiske.. ik heb dezelfde tas als jij, maar dan met bloemetjesquote:
Een dag zonder bier is een dag niet geleefd, rightquote:
Ja, volgens mij ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan ben je hier één van de weinigen hoor
Goddelijk voedsel. Vroeger mochten we der altijd evenveel als dat we oud waren.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan ben je hier één van de weinigen hoor
Van de HEMA?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Marijke Meiske.. ik heb dezelfde tas als jij, maar dan met bloemetjes![]()
[..]
Een dag zonder bier is een dag niet geleefd, right
Vind je dat echt?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goddelijk voedsel. Vroeger mochten we der altijd evenveel als dat we oud waren.
Ik heb nog zo'n bon die ik zou gebruiken voor de meet bij LLquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heej Trev (trouwens tot morgen kan je die bonnen nog online kopen voor de NS alleen moet je ze dan wel in de winkel afhalen of laten bezorgen )
Ik had al een grote tas... (ik heb TEVEEL) maar deze is net weer een maatje kleiner, maar kan evengoed veel in, en die andere was gewoon saai bruin.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van de HEMA?Tof is ie he?
En lekker groot
Die kun je doorverkopenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n bon die ik zou gebruiken voor de meet bij LL
Ik zou het wel kunnen hoor, als er een goede reden voor is of als ik ziek ben maar als het niet hoeft en ik ben niet ziek dan lust ik graag een biertje of 3 per dag jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een dag zonder bier is een dag niet geleefd, right
Ik begin je nu iets minder serieus te nemenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goddelijk voedsel. Vroeger mochten we der altijd evenveel als dat we oud waren.
Ja serieus.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vind je dat echt?Wat grappig, ik ken maar weinig mensen die dol zijn op spruitjes
welke tas is het dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had al een grote tas... (ik heb TEVEEL) maar deze is net weer een maatje kleiner, maar kan evengoed veel in, en die andere was gewoon saai bruin.![]()
Ik kom de 2e week van Februari een weekend naar NL. Als er dan geen meets zijn stuur ik hem wel naar je opquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die kun je doorverkopenAnders zet je em in V&A of anders weet ik misschien nog wel iemand
Zal ik vragen of ga je em zelf gebruiken?
Zuupertquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou het wel kunnen hoor, als er een goede reden voor is of als ik ziek ben maar als het niet hoeft en ik ben niet ziek dan lust ik graag een biertje of 3 per dag ja
Heej MPGquote:
Neem je em morgen mee?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had al een grote tas... (ik heb TEVEEL) maar deze is net weer een maatje kleiner, maar kan evengoed veel in, en die andere was gewoon saai bruin.![]()
Nee, ik ben serieus.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik begin je nu iets minder serieus te nemen
Nienke bellenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zuupert
[..]
Heej MPG![]()
lekker gewerkt...
Oh en Marijkemeisje wil je nog even zeggen hoe ik van zwolle CS naar jouw huis kom
Nee joh, de code doorgeven is voldoende en dan betaal ik er gewoon voor jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom de 2e week van Februari een weekend naar NL. Als er dan geen meets zijn stuur ik hem wel naar je op
Wat grappigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neem je em morgen mee?
Oh en ik had deze besteld voor concerten, ik vond em zo cool
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik daar mijn ma een plezier mee doequote:
Weet ik kijk nog wel evenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heej Trev (trouwens tot morgen kan je die bonnen nog online kopen voor de NS alleen moet je ze dan wel in de winkel afhalen of laten bezorgen )
Oooh, ik weet allemaal niet hoe dat werkt en nee ik zou er geen geld voor willenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, de code doorgeven is voldoende en dan betaal ik er gewoon voor ja
TEGEKquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neem je em morgen mee?
Oh en ik had deze besteld voor concerten, ik vond em zo cool
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja serieus.Wel lang gekookt en het liefst daarna nog even opgebakken.
![]()
Wat heet lekker? Was om 6 uur van huis en ergens om 16.30 ofzo pas plofte ik weer op de bank. En tussendoor was het vooral hollen of stilstaan. Maar de centen zijn iig weer verdiendquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zuupert
[..]
Heej MPG![]()
lekker gewerkt...
Oh en Marijkemeisje wil je nog even zeggen hoe ik van zwolle CS naar jouw huis kom
Hoe laat ben jij dan in zwolle?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zuupert
[..]
Heej MPG![]()
lekker gewerkt...
Mag dat?quote:
Dat is wel slimquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik ben serieus.Doordat kinderen nooit spruitjes lusten maakten mijn ouders het heel erg speciaal als we spruitjes mochten eten. Alsof het een beloning was. Daardoor heb ik er nooit een hekel aan gekregen.
Haal jij haar op?quote:
Dat weet ik nog niet ik denk dat ik om kwart voor 10 hier de trein neem, doe er precies 2 uur over (zonder vertragingen) en dan ben ik om kwart voor 12 op CS in zwollequote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe laat ben jij dan in zwolle?
[..]
Mag dat?
Heb je nog wel koffie gedronken dan of is daar geen tijd voorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat heet lekker? Was om 6 uur van huis en ergens om 16.30 ofzo pas plofte ik weer op de bank. En tussendoor was het vooral hollen of stilstaan. Maar de centen zijn iig weer verdiend.
Ja nou nee, ik vind niet dat je die zomaar weg moet gevenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik weet allemaal niet hoe dat werkt en nee ik zou er geen geld voor willen![]()
Aha, ik ben er een halfuurtje laterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet ik denk dat ik om kwart voor 10 hier de trein neem, doe er precies 2 uur over (zonder vertragingen) en dan ben ik om kwart voor 12 op CS in zwolle
[..]
Heb je nog wel koffie gedronken dan of is daar geen tijd voor
Ik was ziek, geld is al uitgegeven en hier kan ik het toch niet gebruikenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nou nee, ik vind niet dat je die zomaar weg moet gevenDus dan wil ik er wel iets voor teruggeven ja?
Ja he?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
TEGEK![]()
![]()
Ik kan geen foto online vinden van de tas
Ik heb mezelf ook een nieuw horloge kado gedaan
Ik heb welgeteld 2x pauze gehad.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet ik denk dat ik om kwart voor 10 hier de trein neem, doe er precies 2 uur over (zonder vertragingen) en dan ben ik om kwart voor 12 op CS in zwolle
[..]
Heb je nog wel koffie gedronken dan of is daar geen tijd voor
Dan wil je een regenpak?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:13 schreef Stuart het volgende:
Maar als je je nou verveelt en een keer de stad in gaat dan
Hahahaha, maar wat als blauw er dan niet meer isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan wil je een regenpak?Weet je wat we doen! Als je in NL bent kom je naar Zwolle en gaan ST en ik een regenpak met je kopen
Is dat wat?
Dan krijg je rood.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha, maar wat als blauw er dan niet meer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |