quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:34 schreef Ernemmertje het volgende:
Dagje? Ik ben al de hele week thuis en nog zo brak als ik weet niet wat. Okee, iets beter aan het worden maargoed geestelijk nog niet echt helemaal 100%. Als het erger wordt ff naar de huisarts denk ik. Psycholoog aanvragenWordt gek van mezelf, bleh. Het vreet enorm veel energie!! En dan die twee kids nog erbij. Hmm. wel zo verstandig denk ik. Ik merk dat dat liefdesverdriet nog erg knaagt aan mij op een ene vandere manier. Best stom, dat terwijl ik eigenlijk vind dat ik eroverheen ben en wel beter weet. Stomme onbewuste acties van het menselijk ziel/lichaam!!! haha ach ja. Ik denk dat de psycholoog sowieso goed zal doen.
Zoals je ziet gaat het bij mij ook niet altijd goed.... heb ik alle plaatjes vergeet ik de nummering aan te passenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:54 schreef Ernemmertje het volgende:
thanks voor het openen! Ik zou niet weten hoe je dat allemaal moet overnemen die plaatjes/links etc. dus vandaar haha.
@ennudan:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:06 schreef ennudan het volgende:
@WW haha ja hoor ... vind het vooral heel sneu..... maar goed... ik kan er dan toch niks meer aan doen en had eigenlijk stiekem wel gehoopt dat ze beter/volwassener zou zijn en iets meer betekenis zou hechten aan "ons". En dan ons als in wat we vroeger hadden en het voorzetten van een vriendschappelijke relatie.... helaas....dat is ze blijkbaar niet...
Als je er over nadenkt ga ik me overigens wel afvragen wat er dan echt is geweest van onze relatie... en dan vooral die zaken die in de laatste 8 weken gebeurd zijn. Toen ze weer voor de derde keer terug kwam. Helemaal geloven doe ik dat allemaal niet meer... maar goed gedane zaken nemen geen keer.... het HAHA gevoel overheerst gelukkig nog.
Ben eens heel benieuwd wat Mr Myst vandaag aangeboden krijgt... ga er vanuit dat alles goed komt!
Klinkt heel wat betere als ik het zou zeggen maar denk dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:35 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@ennudan:
Vreemd, als je kijkt naar bijv. Ex, jij en mezelf zie ik parallellen lopen. Eerst nog het roze brilletje direct na de breuk, het vechten, maar daarna een soort bewustwording en een inzien van soms simpelweg raar of puberaal gedrag bij je ex.
Gisteren schoot me dat al te binnen na eerdere posts van Ex dat ie z'n ex toch heel anders ziet nu. Jij zegt dat nu ook en ik voelde dat dus ook al.Het is alsof ze in dat 'oude' blijven hangen terwijl loslaten voor ons betekent het inzicht krijgen en verder ontwikkelen
Teken dat je voor jezelf ver genoeg bent??quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:16 schreef Octagon het volgende:
* Octagon rolt net uit zijn bed.
Laat in bed (rond 3u), een wekker die om 6u afgaat zonder dat je het verwacht (damn you new phone !)... om dan een 3-tal uur in een mode tussen slapen en wakker zijn te verkeren, met enkel maar je ex in je gedachten.
Eigenlijk heb ik enkel nog steeds dezelfde gedachten 'Ik begrijp haar niet' en 'Ga ik haar nog horen ?'... zelf voel ik nu ik wakker ben niet de behoefte haar te contacteren.
Ik ben al een tijdje zover hoor.... de drang om haar te contacteren is al zo'n 2 weken weg (we hebben dan ook al 2 weken geen contact meer) en ik voel me wel véél beter als pakweg 3 weken geleden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:40 schreef ennudan het volgende:
[..]
Teken dat je voor jezelf ver genoeg bent??
Die vraag had ik ook vandaar dat smsje van mij gister naar haar.... het uitblijven van reactie geeft ook veel aan... jammer maar helaas...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:51 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje zover hoor.... de drang om haar te contacteren is al zo'n 2 weken weg (we hebben dan ook al 2 weken geen contact meer) en ik voel me wel véél beter als pakweg 3 weken geleden.
De vraag of ze mij nog gaat contacteren, komt voort uit haar laatste email... langs de andere kant : waarom zou ze me nog contacteren ? Zoals ik al een paar keer aangehaald heb, is ze nog 'intens' en ze heeft een ander om nu al haar energie op te richten.
Ik begin wel steeds meer de aandacht van een vrouw te missen... dat vind ik wel sneu voor mezelf. Maar ik zit er niet depressief voor te zijn
Ja dan heb je altijd het internet nog.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:53 schreef ennudan het volgende:
[..]
Die vraag had ik ook vandaar dat smsje van mij gister naar haar.... het uitblijven van reactie geeft ook veel aan... jammer maar helaas...
Ik bespeur die instelling ook een beetje bij jou
En aandacht van een vrouw is altijd leuk.... maar goed het is ook niet het einde van de wereld als het er tijdelijk even niet is toch
Ik vertik het om zelf nog initiatief te nemen...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:53 schreef ennudan het volgende:
[..]
Die vraag had ik ook vandaar dat smsje van mij gister naar haar.... het uitblijven van reactie geeft ook veel aan... jammer maar helaas...
Ik bespeur die instelling ook een beetje bij jou
En aandacht van een vrouw is altijd leuk.... maar goed het is ook niet het einde van de wereld als het er tijdelijk even niet is toch
Dat roept iedereen... geef mij als echte internet/vrouwen leek (en misschien Octagon ook) eens advies over het hoe en waarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:56 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja dan heb je altijd het internet nog.
Luistert altijd als een vrouw wat zegt.....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:46 schreef Octagon het volgende:
[..]
Er wordt naar je geluisterd... voelt fijn hé
Mja ik ben niet single op het momentquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:37 schreef ennudan het volgende:
[..]
Dat roept iedereen... geef mij als echte internet/vrouwen leek (en misschien Octagon ook) eens advies over het hoe en waar
Maar dat was de vraag niet!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Mja ik ben niet single op het moment
Nou ja, nog niet.
Ik bedoelde met het internet dat je altijd wel met iemand kan chatten of contact kan leggen. Ik heb 3 van mijn vriendinnen zo ontmoet en al met al behoorlijk wat jaren bijelkaar geweest.quote:
Fokkers zijn irl ook liefquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:44 schreef J0ycie88 het volgende:
Had het ook wel verwacht dat ennudan het niet zo vergetenHeb geen zin meer om te werken!!
Internet is wel goed om nieuwe mensen te leren kennenvolgens mij gaat het daarover nu, dus ik dacht laat ik eens ontopic doen!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:01 schreef Wanderingwhy het volgende:
Mr.Myst heeft nu zijn gesprek. Ik hoop maar dat ie met zijn juiste been uit bed gestapt is. Ik duim nog even extra voor hem want hij kan 'goed nieuws' (of een goed gesprek iig) wel gebruiken.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:06 schreef ennudan het volgende:
Ben eens heel benieuwd wat Mr Myst vandaag aangeboden krijgt... ga er vanuit dat alles goed komt!
Bedankt dat jullie aan me gedacht, en voor me geduimd hebben!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:16 schreef Octagon het volgende:
* Octagon rolt net uit zijn bed.
Ook hier wordt er geduimd voor Mr.Myst
quote:
Bedankt!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:04 schreef ennudan het volgende:
@Mr Myst... goed bezig dus. ben heel benieuwd wat dat gaat opleveren!
Goh, zelf heb ik nog nooit afgesproken met iemand die ik op het net had ontmoet... Misschien ook omdat ik nogal een eenzaam surfersbestaan leidt... ook (op Fok!) hier las ik al jaren meequote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:44 schreef J0ycie88 het volgende:
Had het ook wel verwacht dat ennudan het niet zo vergetenHeb geen zin meer om te werken!!
Internet is wel goed om nieuwe mensen te leren kennenvolgens mij gaat het daarover nu, dus ik dacht laat ik eens ontopic doen!
Octagon.... hier hetzelfde....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef Octagon het volgende:
[..]
Goh, zelf heb ik nog nooit afgesproken met iemand die ik op het net had ontmoet... Misschien ook omdat ik nogal een eenzaam surfersbestaan leidt... ook (op Fok!) hier las ik al jaren mee
Hmm ik wel hoor, van Myspace, Fok, etcquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef Octagon het volgende:
[..]
Goh, zelf heb ik nog nooit afgesproken met iemand die ik op het net had ontmoet... Misschien ook omdat ik nogal een eenzaam surfersbestaan leidt... ook (op Fok!) hier las ik al jaren mee
Mja ik heb nog nooit iets via een datingwebsite ansich gedaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:53 schreef ennudan het volgende:
[..]
Octagon.... hier hetzelfde....
Ook alle datingsites etc zijn voor mij onbekend terrein
Ik wel, slechte ervaringen meequote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Mja ik heb nog nooit iets via een datingwebsite ansich gedaan
Dank je wel!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef Viking84 het volgende:
Fijn dat je een goed gesprek had, Mr. Myst!. Zal hier dinsdag nog eens kijken of je het idd bent geworden (en anders pm ik je wel
).
Ik weet dat ik er weinig meer aan kan doen, kon ik er maar iets aan doen. Toch heb ik het gevoel dat ze contact met me op gaat nemen, zondag. Anders doe ik het waarschijnlijk wel (quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:33 schreef ennudan het volgende:
Mr Myst... die gevoelens is niks mis mee zolang je jezelf maar niet gek laat maken... je weet dat het moeilijk wordt en dat het naar alle waarschijnlijkheid niks meer wordt.... prima toch.... gevoel kun je toch niet onderdrukken en de enige manier om er goed mee om te gaan is het te ervaren en het een plaats te geven....
Onderdrukte gevoelens kunnen later een hoop problemen opleveren hoor
QFT !quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:28 schreef KingMalibu het volgende:
Los laten van je ex is lastig, maar met bepaalde situatie's kan de knop van het gevoel 'loslaten' heel snel gaan.
Juistem... gewoon stug volhouden!!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:55 schreef Octagon het volgende:
[..]
QFT !
En dan heb je de terugval(letjes) zoals ik er eentje heb op dit moment...![]()
Denk dat het te maken heeft met het feit dat ik verlof heb, toch een beetje aan't thuiswerken ben... en dat ik dus geen afleiding van de collega's heb... ze spookt gdvd in mijn hoofd.
Maar ik ben sterk - ik neem geen contact op(als niemand anders me motiveert, doe ik het toch gewoon zelf ?
)
Die fase heb ik al achter de rug. is idd een heel vervelende situatie, ik was ook idd opgelucht dat ik gewoon kon werken en mn afleiding had qua collega's & vrienden. maar kan je zeggen. komt goed je komt er alleen maar sterker uit.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:55 schreef Octagon het volgende:
[..]
QFT !
Denk dat het te maken heeft met het feit dat ik verlof heb, toch een beetje aan't thuiswerken ben... en dat ik dus geen afleiding van de collega's heb... ze spookt gdvd in mijn hoofd.
Maar ik ben sterk - ik neem geen contact op(als niemand anders me motiveert, doe ik het toch gewoon zelf ?
)
Ja ik zou dat zelf ook nooit doen, maar neemt niet weg dat ik 3 van mijn vriendinnen via het internet heb ontmoet en toch best lang samen zijn geweest. Mijn huidige vriendin heb ik via mijn bandwebsite leren kennen en we zijn erg gelukkig samen.quote:
Denk dat ieder dat op ze eigen manier moet meemaken. in jouw geval heeft het goed uitgepakt. en idd fijn als je vriendinnen van internet hebt kunnen ontmoeten waar het ook mee klikt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja ik zou dat zelf ook nooit doen, maar neemt niet weg dat ik 3 van mijn vriendinnen via het internet heb ontmoet en toch best lang samen zijn geweest. Mijn huidige vriendin heb ik via mijn bandwebsite leren kennen en we zijn erg gelukkig samen.
Het is niet de eerste keer dat ik een ex heb, ik weet van mezelf dat die terugvalletjes best lang kunnen duren bij mij... maar dan wel zonder echt een invloed te hebben op mijn verdere functionneren.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:02 schreef KingMalibu het volgende:
[..]
Die fase heb ik al achter de rug. is idd een heel vervelende situatie, ik was ook idd opgelucht dat ik gewoon kon werken en mn afleiding had qua collega's & vrienden. maar kan je zeggen. komt goed je komt er alleen maar sterker uit.
Ik ben nogal een apart persoon met ongebruikelijke voorkeuren en meiden die met mij klikken zijn zeldzaam, dus ja ik ben erg blij dat er internet is en nu ben ik dolgelukkig met iemand die ik anders nooit had ontmoet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:34 schreef KingMalibu het volgende:
[..]
Denk dat ieder dat op ze eigen manier moet meemaken. in jouw geval heeft het goed uitgepakt. en idd fijn als je vriendinnen van internet hebt kunnen ontmoeten waar het ook mee klikt.
Haha! Terugvalletje horen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:55 schreef Octagon het volgende:
[..]
QFT !
)
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:54 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Haha! Terugvalletje horen?
Vandaag onderweg. Daar een meeting, daar een afspraak etc. Einde ochtend overvalt me een gevoel dat er sterk aan me gedacht wordt...zal wel een gedachtenspinsel zijn, maar toch dat gevoel blijft sterk aanwezig. Gelukkig zorgt werk voor afleiding.
Dan weer onderweg van Apeldoorn naar Arnhem, muziek lekker aan in de auto, rond 13.15 hoor ik dan
Onbewust dwalen mijn gedachten toch af en ik herpak me. Ik zet de radio op een andere zender. Start daar dezelfde plaat...pfff...
Onderweg ff op youtube dat liedje gezocht, raad eens? Reclame met daarin de achternaam van m'n ex en op zo'n manier dat er geen ontkomen aan is (om privacyredenen blablabla)
Arrgghh...draag mij maar weg dan!
Moraal van het verhaal: Al gaat het nog zo goed, terugvalletjes kun je altijd en overal krijgen
Je mag er zeker om lachen. Ik begon die post toch al met "Haha"quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:01 schreef Octagon het volgende:
[..]
Topverhaal - maakt mij aan het lachen. (zal wel je bedoeling niet zijn, maar kom
)
Gelukkig wordt dit soort muziek niet op Studio Brussel gedraaid...
Alhoewel ik maar weinig met muziekteksten heb.... luister niet echt naar teksten, behalve dan misschien als ze het onderstaande nog eens spelen Niet dat ik me vereenzelf met de tekst hoor... want ik ben én geen vrouw én ik drink niet
Klasse van je! En jij maar roepen dat het hier snel gaat terwijl je in twee weken tijd van zielig hoopje naar strak gekapte (hooggeblonderde?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:47 schreef Faerie het volgende:
Wow als je even niet ben geweest.. dit gaat echt super snel! Ik heb besloten om hier minder te komen omdat ik niet bezig ben met het loslaten van mijn ex, maar het terugvinden van mezelf en het wennen aan een nieuw leven. Zo veel anders is het niet. Vind het eigenlijk best goed zo!
Net lekker naar de kapper geweest, haren geverfd en vanavond naar een studentenfeestje! Zin in! En verder heb ik volgende week een belangrijk tentamen en nu kan ik me dus helemaal verdiepen in het leren, super fijn. Het is pas twee weken geleden maar ik voel me eigenlijk gelukkig. Zo blij mee!!! Verder wil ik me op zoveel nieuwe dingen richten. Zo wil ik bijvoorbeeld gitaarlessen gaan nemen of iets met zang, heb de laatste tijd liedjes gezongen van teksten die ik zelf heb gemaakt, en daar kan ik echt zoveel in kwijt..
Ik weet zeker dat dit bij jullie ook gaat komen. Je voelt je dan zo bevrijd omdat die rotgevoelens weg zijn.
top! zo moet zijn. in ieder geval goed om te horen dat het goed gaat!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:47 schreef Faerie het volgende:
Wow als je even niet ben geweest.. dit gaat echt super snel! Ik heb besloten om hier minder te komen omdat ik niet bezig ben met het loslaten van mijn ex, maar het terugvinden van mezelf en het wennen aan een nieuw leven. Zo veel anders is het niet. Vind het eigenlijk best goed zo!
Net lekker naar de kapper geweest, haren geverfd en vanavond naar een studentenfeestje! Zin in! En verder heb ik volgende week een belangrijk tentamen en nu kan ik me dus helemaal verdiepen in het leren, super fijn. Het is pas twee weken geleden maar ik voel me eigenlijk gelukkig. Zo blij mee!!! Verder wil ik me op zoveel nieuwe dingen richten. Zo wil ik bijvoorbeeld gitaarlessen gaan nemen of iets met zang, heb de laatste tijd liedjes gezongen van teksten die ik zelf heb gemaakt, en daar kan ik echt zoveel in kwijt..
Ik weet zeker dat dit bij jullie ook gaat komen. Je voelt je dan zo bevrijd omdat die rotgevoelens weg zijn.
Doe je me nu een aanzoek?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef J0ycie88 het volgende:
Ennudan, in welke kroeg moet ik wezen! Ik ben verdwaald!
I love pearl jam trouwen mr. Myst!
Ik dacht dat het subtiel was, maar nee! :$quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:31 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Doe je me nu een aanzoek?![]()
En tegelijkertijd met ennudan de kroeg in...![]()
('t is trouwens echt een heerlijk nummer!)
Haha, hé, shit. Ik was zo vol hoop, maar tevergeefs...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:34 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het subtiel was, maar nee! :$
Ik sta nu met ennudan in de kroeg! Gezellig!
Je moet doen wat je zelf wilt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:46 schreef H6-4ever het volgende:
me ex is online en mijn vingers jeuken om te vragen als ze morgen tijd heeft, om wat te gaan drinken en te gaan praten...heb haar nu al 2 weken niet gezien...relatie is bijna 4 weken over...wil haar nog zoveel vertellen, al heeft ze haar keuze gemaakt, ik wil het toch proberen...of toch rusten laten?
Nah, zit gewoon thuis, relaxed in bad met de gsm het draadje aan het bijlezen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:51 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Haha, hé, shit. Ik was zo vol hoop, maar tevergeefs...![]()
![]()
Gezellig![]()
![]()
We moesten toch met data komen voor de meet? Wat dachten jullie van het laatste weekend van januari/eerste weekend van februari?
't Is rustig hier. The Voice of Holland?![]()
Gelukkig maar, iedereen zal wel in de kroeg zitten!![]()
@laforest: Zie dat ik nog niet gereageerd had op je bericht, ik ben benieuwd, zie het linkje graag tegemoet.
@H6-4ever: Ik zou het niet doen. Het even rust gunnen. Als ze met je wil praten, spreekt ze je vanzelf aan.
Geweldig he? Hoe die Belgen altijd alleen op vrijdag in bad gaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:12 schreef Octagon het volgende:
[..]
Nah, zit gewoon thuis, relaxed in bad met de gsm het draadje aan het bijlezen.
Heb vandaag alweer het niet te beschrijven tijdgevoel... Alles lijkt al veel verder achter me te liggen als het in werkelijkheid is. Heel vervelend aangezien ik dan zou verwachten al verder te staan in het proces. Komt misschien ook doordat mijn kennissenkring beperk is en allemaal van't straat... Voor de meesten is het weekend toch ' familietijd'...
Welke?quote:
Een bad... Dat zou heerlijk zijn op dit moment! (We hebben geen bad, wel een douche hoor, maak je geen zorgen!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:12 schreef Octagon het volgende:
[..]
Nah, zit gewoon thuis, relaxed in bad met de gsm het draadje aan het bijlezen.
Heb vandaag alweer het niet te beschrijven tijdgevoel... Alles lijkt al veel verder achter me te liggen als het in werkelijkheid is. Heel vervelend aangezien ik dan zou verwachten al verder te staan in het proces. Komt misschien ook doordat mijn kennissenkring beperk is en allemaal van't straat... Voor de meesten is het weekend toch ' familietijd'...
Welke maakt voor mij niet uit.. Ennudan moet even in zijn agenda kijken :pquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:27 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Welke?
29/30 januari, of 5/6 februari? (Ik had wat duidelijker moeten zijn dat ik twee verschillende weekenden bedoelde)
Ik ga me niet bemoeien met de plaats, aangezien ik ver uit de buurt van iedereen woon...
[..]
Een bad... Dat zou heerlijk zijn op dit moment! (We hebben geen bad, wel een douche hoor, maak je geen zorgen!) Het gevoel dat je beschrijft herken ik niet, ik heb juist het tegenovergestelde, alsof het gisteren gebeurd is. Ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is, maar de ene breuk is de andere niet, en bij de ene breuk ben je er sneller overheen dan de andere. Ik denk dat dat ook geldt voor het gevoel van tijd wat je beschrijft.
Maar goed, ik heb slechts één relatie om ervaring uit te putten, niet bepaald een ervaringsdeskundige dus.
Ondanks dat je nu 'alleen' thuis zit, is het wel fijn om even tijd voor jezelf te nemen. Ook ik heb een beperkte kennissenkring, vanavond is weer een 'gewoon' tv-avondje voor mij. Nu ben ik op dit moment ook écht heel erg moe en mag ik met mijn slaapmedicatie geen alcohol, dus misschien is het ook verstandiger om vanavond niet naar de kroeg te kunnen.
Afgezien van het feit of het verstandig is, heb ik ook niks gehoord van de mensen met wie ik de vorige keer naar de kroeg ben gegaan (wel een beetje contact via Hyves), ik vermoed dat ze dit weekend even rust nemen, anders had ik het waarschijnlijk wel gehoord. Morgen anders maar even contact opnemen.
Ik heb vanmiddag nog even contact gehad met een goede vriendin van mijn ex. Die vroeg hoe het ging, ik heb de situatie een beetje uitgelegd. Wel even gevraagd of het tussen ons kon blijven, omdat ik geen zin heb in medelijden van mijn ex. Als ze me zelf zou vragen hoe het gaat, is het wat anders, maar ze hoeft niet van anderen te horen hoe ik me voel. En als ze toch wat zou zeggen? Jammer dan.
Ik sluit me bij Joyce aan. Er moeten er toch twee zijn die zich maar weer overal aan aanpassen....zucht....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:38 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Welke maakt voor mij niet uit.. Ennudan moet even in zijn agenda kijken :p
Kom op! Ik zeg nog maak het niet zwaar en in hetzelfde gesprek begin jij over een nieuwe kans, dat jij nu dingen anders inzie en haar terug willen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:52 schreef H6-4ever het volgende:
nou mijn ex gesproken hoor via msn, eerst rustig daarna toch gezegd dat er soms nog dingen door mijn hoofd spoken en ze wou weten waarom en ik heb verteld dat ik een eerlijke kans wou en nu dingen anders inzie, en dat ik denk dat het mischien wel goed was gekomen, haar antwoord: daar is teveel voor gebeurd en zullen we nooit weten op dit moment is mijn liefde gewoon over sorry, en van die fouten kun je leren en hoop dat je bij je volgende liefde daar wat aan hebt en heel gelukkig wordt...vanavond ging ze stappen en aan de zuip dat doet ze nu veel was bijna alcholist zei ze...heb ik haar gevraagd waarom ze nu veel drinkt dat wou ze in onze relatie echt nooit! kon ze niet echt een antwoordt op geven maar ze wou binnenkort wel weer old scool met mij aan de zuip, niet direct maar over een maand want we zijn goede vrienden en kunnen goedpraten zei ze!!!
ben opzich wel een beetje opgelucht, maar krijg ook het idee dat ze het wel errug leuk vindt mij te spreken?!? tja want moet ik hier mee?
Hoe bedoel je ? Elke vrijdag ????quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:26 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Geweldig he? Hoe die Belgen altijd alleen op vrijdag in bad gaan![]()
Kop op Octagon, gewoon een mooi weekend maken begint met je lekker en goed te voelen. Misschien heb je wel zo'n raar tijdsgevoel omdat je dingen toch sneller een plekje aan het geven bent dan normaal. En ach...je hebt hier toch ook een soort 'familietijd' met alleen leden van dezelfde familie? Allemaal in een bepaalde fase bezig met de kunst van het loslaten
Variatie (op haar voicemail) : als ik je vandaag niet meer hoor, moet ik je nooit meer horenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:23 schreef ex het volgende:
Ach Wandering,
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk maar ik heb dat zelf ook gedaan tegen me ex haha.. ALS JE NU VANAVOND NIET TERUG KOMT DAN HOEF JE NOOIT MEER TERUG TE KOMEN!!111
ja was mischien niet goed maar ik moest het kwijt, mischien wil ik gewoon weer een bevestiging dat ze me niet terug wil! het zal onze eventuele nieuwe start niet bevorderen maar goed..het is toch makkelijker om dan verder te gaan met mijn leven....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:21 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Kom op! Ik zeg nog maak het niet zwaar en in hetzelfde gesprek begin jij over een nieuwe kans, dat jij nu dingen anders inzie en haar terug willen?
Dat is de meest NIET GOEDE woorden die je had kunnen gebruiken voor een chat.
Je zou haar alleen willen uitnodigen voor een gesprekje in die chat zei je nog! Daar was alle gelegenheid voor want ze was nieuwsgierig. Naja, ga nu maar beseffen dat je dit zelf opgeblazen hebt. Nieuwe ronde nieuwe kansen maar voorlopig heb je jezelf voor vele weken, zoniet maanden in de cel gezet.
Wat nu? Geen idee. Dat ze praat over dat jij van fouten kunt leren en dat je dat in een volgende liefde kunt meenemen klinkt niet bemoedigend. Ze heeft veel meer afstand dan jij hebt nu. Ga eerst maar eens dezelfde afstand maken. Dan zijn jullie weer gelijkwaardig aan elkaar. Sterkte.
Ik kan dat rare tijdsbesef niet onder woorden brengen... sorryquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:28 schreef mr-niceguy het volgende:
Wat een tuig, die exen. Weg ermee
Wat is die lijst op pagina 1? ijn jullie een exen meeting aan het organiseren?
En dat tijdbesef is bij mij trouwens heel raar. Dingen die ik vlak na de breuk heb gedaan lijken heeeeel lang geleden, maar de breuk zelf en de relatie lijken veel korter geleden. Herkenbaar voor iemand?
Nou vertel eens meer!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:31 schreef ex het volgende:
Of je daar nou zo blij mee moet zijn. Had haar vanmiddag spontaan aan de lijn (fuck you, nummer herkenning die faalt)
@Octagon: Neem je tijd....we horen het graag!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ik kan dat rare tijdsbesef niet onder woorden brengen... sorry
Ach, wat valt er te vertellen ze moest me iets "zakelijks" vertellen maar ze had het prima kunnen e-mailen.. Vraag me dan altijd af waarom ze belt.. Ik heb het maar snel af gekaptquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:38 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Nou vertel eens meer!![]()
(zat zelf ook ff in een dipje vanochtend, staat eerder in dit draadje, daarnaast zat ze gister ineens tegen me aan te schurken op msn, zie nr 143)
Voor mij heeft alles verwijderen, foto`s ketting, ring, hyves, allerlei foto`s dat soort dingen gewoon verwijderen of ver weg opbergen...wel geholpenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, nu toch wel weer ff eenmomentje..
Heb intussen een kleine 1000 foto's op m'n telefoon staan, waaronder gigantisch veel van m'n ex. Allerlei dingetjes die we het afgelopen jaar hebben gedaan. Ook foto's hier thuis... dan zie ik haar op de bank zitten en dan heb ik de neiging om op precies diezelfde plek te gaan zitten enzo. Volgens mij ben ik met dat soort dingen vrij uniek
Achja... vallen en opstaan, heurt drbie
Ik denk dat ze je terug wil, grijp je kans nu ze zwak is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:52 schreef H6-4ever het volgende:
nou mijn ex gesproken hoor via msn, eerst rustig daarna toch gezegd dat er soms nog dingen door mijn hoofd spoken en ze wou weten waarom en ik heb verteld dat ik een eerlijke kans wou en nu dingen anders inzie, en dat ik denk dat het mischien wel goed was gekomen, haar antwoord: daar is teveel voor gebeurd en zullen we nooit weten op dit moment is mijn liefde gewoon over sorry, en van die fouten kun je leren en hoop dat je bij je volgende liefde daar wat aan hebt en heel gelukkig wordt...vanavond ging ze stappen en aan de zuip dat doet ze nu veel was bijna alcholist zei ze...heb ik haar gevraagd waarom ze nu veel drinkt dat wou ze in onze relatie echt nooit! kon ze niet echt een antwoordt op geven maar ze wou binnenkort wel weer old scool met mij aan de zuip, niet direct maar over een maand want we zijn goede vrienden en kunnen goedpraten zei ze!!!
ben opzich wel een beetje opgelucht, maar krijg ook het idee dat ze het wel errug leuk vindt mij te spreken?!? tja want moet ik hier mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
Nouja, ik kijk nooit eigk naar die foto'squote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef H6-4ever het volgende:
[..]
Voor mij heeft alles verwijderen, foto`s ketting, ring, hyves, allerlei foto`s dat soort dingen gewoon verwijderen of ver weg opbergen...wel geholpen
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je terug wil, grijp je kans nu ze zwak is.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is Goofy....ik kon er wel om lachen....ff nadenken H6-4everquote:
Backupje maken... weg van die telefoonquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, nu toch wel weer ff eenmomentje..
Heb intussen een kleine 1000 foto's op m'n telefoon staan, waaronder gigantisch veel van m'n ex. Allerlei dingetjes die we het afgelopen jaar hebben gedaan. Ook foto's hier thuis... dan zie ik haar op de bank zitten en dan heb ik de neiging om op precies diezelfde plek te gaan zitten enzo. Volgens mij ben ik met dat soort dingen vrij uniek
Of dezelfde routes lopen die we samen ooit eens hebben gelopen... herkenbare punten voor jullie?
Achja... vallen en opstaan, heurt drbie
Lol @ de hond.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef ex het volgende:
Nee hoor, je bent alleen de enige die het hier eerlijk opschrijft. Ik lig nog steeds niet aan haar kant van het bed.. (Mijn hond heeft er wat minder moeite mee)..
?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:58 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat was voor mij wel positief had eindelijk mijn plekje in bed terug!
Hey man, kop op... we zijn hier 'familie' hé... rememberquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:01 schreef Mr.Myst het volgende:
Ach neo, 't Is wel begrijpelijk hoor, die acties. Dat soort dingen deed ik eerst ook, heb dat wel een beetje uit m'n systeem verbannen. Heb zelf snel alle foto's van m'n mobiel op de pc gezet. Ik kwam vanavond nog wel foto's op een plek tegen waar ik ze niet verwachtte. Dan is het wel ff slikken, map snel sluiten en niet meer naar kijken.
Ik had vanavond even enorm moeilijk, weer een moment waarop ik me afvroeg wat voor zin het allemaal nog had. Gelukkig is dat zware gevoel bijna weg, ik hou het op vermoeidheid en het lezen van een topic waarin iemand precies met gevoel waarmee mijn ex ook zat.
Ach ja...
Thanks, 't gaat wel weer wat beter hoor!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:03 schreef Octagon het volgende:
[..]
Hey man, kop op... we zijn hier 'familie' hé... remember
Alles wat je zegt, is waar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:06 schreef H6-4ever het volgende:
Nou mensen ik ga op stap, ik maak er een feestje van...het gesprek van vanavond heeft me wel geholpen ondanks jullie reacties...mischien wil ik haar helemaal niet terug en wil ik gewoon zeker ervan zijn dat ik alles heb gezegd wat ik wou zeggen tegen haar, en was mischien niet tactisch maarjah dat hoeft toch ook niet? ik heb ook gevoel. en moet ook verder, wordt mischien liever keihard gedumpt dan als broer en zus gevoel, uit elkaar te gaan.......
En nu ga je stappen in de hoop haar tegen te komen, aangezien zij ook vanavond op stap is?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:06 schreef H6-4ever het volgende:
Nou mensen ik ga op stap, ik maak er een feestje van...het gesprek van vanavond heeft me wel geholpen ondanks jullie reacties...mischien wil ik haar helemaal niet terug en wil ik gewoon zeker ervan zijn dat ik alles heb gezegd wat ik wou zeggen tegen haar, en was mischien niet tactisch maarjah dat hoeft toch ook niet? ik heb ook gevoel. en moet ook verder, wordt mischien liever keihard gedumpt dan als broer en zus gevoel, uit elkaar te gaan.......
Jij hebt de zaak kritisch gelezen... en bent véél wantrouwiger als ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:15 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
En nu ga je stappen in de hoop haar tegen te komen, aangezien zij ook vanavond op stap is?
Dus die hond is jouw 'bitch', jouw teef dus?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:03 schreef ex het volgende:
Haha ja meneer hond ligt echt naast me languit op die plek zo van IT'S MINE BITCH! EN KOM NOOIT MEER TERUG. Met z'n koppie op haar kussen.
Lekker beest
Dus het is een soort van competitiedrang?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:17 schreef H6-4ever het volgende:
Nee hoop haar juist niet tegen te komen, ik ga mischien wel op stap om ook lol te hebben zoals zij ook heeft!
Volgens mij is het juist andersom.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:20 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Dus die hond is jouw 'bitch', jouw teef dus?
Naja ik heb een schuin dak, ik ben kleiner. Dus kwam zo beter uit.. En een paar keer per nacht een man die over mee heen moet kruipen die naar het toilet moet zag ik niet zitten dus vandaar :pquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:02 schreef Octagon het volgende:
[..]
?
Had je toch gewoon nooit jouw plekje moeten afgeven ?
Dat zijn toch de dingen die je bespreekt de eerste keer dat je samen slaapt ?
Als ik naast jou lag op dat kamertje ging ik ook veel drinken voor het slapen gaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Naja ik heb een schuin dak, ik ben kleiner. Dus kwam zo beter uit.. En een paar keer per nacht een man die over mee heen moet kruipen die naar het toilet moet zag ik niet zitten dus vandaar :p
Bij ons was het ook zoiets, onze bedden stonden beide aan dezelfde kant van onze kamers, met een zijde tegen de muur. Ik lig altijd het verst van de muur af, maar als we samen sliepen lag ik altijd aan de muurkant. Omdat zij er 's nachts nog weleens uit moest, en dan hoefde ze niet over me heen te klimmen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Naja ik heb een schuin dak, ik ben kleiner. Dus kwam zo beter uit.. En een paar keer per nacht een man die over mee heen moet kruipen die naar het toilet moet zag ik niet zitten dus vandaar :p
Ben je nog niet weg? Ga lekker stappen! Wel dr nummer wissen zodat je dr niet kan sms'en in een dronken bui.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:27 schreef H6-4ever het volgende:
competitiedrang? ja mischien?maar ik kan ook wel lol hebben zonder haar, en dat weet ik zeker hoef dat niet te bewijzen...maar ipv alleen maar kritiek te hebben op mij, zou je me ook kunnen helpen en zeggen wat goed voor me is...maar laat maar, in jou geval zal zeker zijn om nu naar bed te gaan en morgen de hele dag lopen denken dat ik alles verkeerd heb gedaan!
Ik ook echt nooit!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:26 schreef goofy_goober het volgende:
Zwakke blaas? Ik hoef er 's nachts nooit uit. En voor noodgevallen heb ik een lege colafles naast mijn bed staan.
Dat advies heb je ook gekregen: Houd het niet zwaar. Vervolgens ga je chatten over een nieuwe kans, dat je haar terugwilt en dat je alles anders ziet nu.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:27 schreef H6-4ever het volgende:
competitiedrang? ja mischien?maar ik kan ook wel lol hebben zonder haar, en dat weet ik zeker hoef dat niet te bewijzen...maar ipv alleen maar kritiek te hebben op mij, zou je me ook kunnen helpen en zeggen wat goed voor me is...maar laat maar, in jou geval zal zeker zijn om nu naar bed te gaan en morgen de hele dag lopen denken dat ik alles verkeerd heb gedaan!
Too much info ! Echt !quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:26 schreef goofy_goober het volgende:
Zwakke blaas? Ik hoef er 's nachts nooit uit. En voor noodgevallen heb ik een lege colafles naast mijn bed staan.
Ja, een man die elke nacht een paar keer over je heen kruipt... ik begrijp het. Best vermoeiend ...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mja, ik heb me wel eens vergist in een dronken bui met het idee dat het een fles bier was.quote:
Wat.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:33 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Mja, ik heb me wel eens vergist in een dronken bui met het idee dat het een fles bier was.
Ik kan me helemaal vinden in jouw verhaal.. Toen we samen op vakantie waren (nouja met haar ouders erbij) werd ze ziek, en zat ze constant te klagen over ALLES. Chaggerijnig zijn tot en met, de hele dag door. Ik trok dat na een dag of 2 niet meer.Toen ze op een keer vroeg of ik bij haar kwam zitten terwijl ze een bad nam in ons huisje, terwijl ik met haar vader een voetbalwedstrijd kon gaan kijken, heb ik voor het laatste gekozen. Die beslissing werd keihard tegen mij gebruikt en als reden aangebracht dat ze het uit had gemaakt. Wat als ik nou die wedstrijd had laten zitten, en bij haar was gebleven? Eigenlijk maakt het allemaal geen zak uit. Onze relatie was al vertroebeld genoeg. En 90% daarvan is haar eigen schuld geweest.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat.
Hmmm.. betrap ik mezelf nou op 'what if' scenario's? Wat is dit toch vanavond met me
edit 2: scenario's als in: boh, ik ben soms toch best een klootzak tegen haar geweest. Als ik liever geweest was en meer met respect behandeld had, was ze dan nog bij me?
Ik denk fout.. want zij had het grootste aandeel in dat het fout ging... maar dat wil er somehow niet in
Gevoel wint het ff van verstand. Kutbier.
Hier gaat het weer is ouderwets lekker.. Gelukkig maarquote:If you driving it, I drove it,
If you got it, cause I sold it
You copped it, I bought it back
Het gevoel van verliefdheid gaat, bij velen, over na 6 maand...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:37 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo ik ben wakker! Kijken hoe ik mezelf ga houden op mijn vrije dag! Pas 1 keer gekeken, slecht he!
Ennudan! De kroeg was erg leukhopen dat iedereen eind januari kan!
Neo, ik denk dat dat what if-denken wel normaal isbetrap me daar zelf ook heel af en toe op!
Oh en het is frustrerend sta al 2 dagen op met een gevoel van gemis.. Ik denk niet zo zeer het missen van hem hoor, meer het missen van verliefd zijn.. Iemand hebben om me te delen, de leuke weekenden die we af en toe hadden! Bah, dit moet niet heel de dag zo door gaan!
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:01 schreef Male23 het volgende:
Ik ga vandaag eens een dagje compleet helemaal niets doen, vanavond ook niet.
Begin de nieuwe vriend van m'n ex echt een beetje een sukkeltje te vinden. Dat wil ik haar eigenlijk ook zeggen maar denk dat dat geen positief effect heeft op onze banden eigenlijk betuigt dat ook van weinig klasse.
*advocaat van de duivel* dat sukkeltje/die eigenaar van jouw afdankertje gaat wel naar bed met het object van jouw verlangen (misschien nu niet meer, maar wel op het moment dat je net gedumpt werd)quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:36 schreef ex het volgende:
Haha lekker gevoel is dat he, jezelf beter voelen dan de nieuwe vlam van je ex.
En ach denk maar zo, hij heeft jouw tweedehandsje. Doet me altijd denken aan het liedje off that van Jay-Z:
[..]
Hier gaat het weer is ouderwets lekker.. Gelukkig maar.
Zal ze ooit toch wel geweest zijn... mag ik hopenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:22 schreef ex het volgende:
Object van verlangen? Nou nee hoor. Hahaha
Naja mijn gevoel van verliefdheid is echt over! En het is ook niet zozeer dat ik heb als persoon mis, maar meer de momenten met hem. De weekenden, het niet alleen wakker worden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:21 schreef Octagon het volgende:
[..]
Het gevoel van verliefdheid gaat, bij velen, over na 6 maand...
Het gevoel iemand te missen om je intiemste verlangens/gevoelens/gedachten mee te delen, is voor velen herkenbaar denk ik. Mochten we dat gevoel niet hebben, we zouden het ook niet moeilijk hebben met het loslaten van iemand, zouden we geen what-if scenario's uittekenen
Hier kan ik me in vinden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:48 schreef J0ycie88 het volgende:
Denk dat ik gewoon iemand misiemand waar ik mijn liefde aan kan geven.. Iemand te hebben waar ik naar verlang, die me kan laten lachen door alleen maar te kijken..
Ja man, behoorlijk diepe gedachten - ik weet niet wat er na "acceptatie" komt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:58 schreef Wanderingwhy het volgende:
Pff...ik zit met mezelf in de knoop en ik weet niet welke knoop. Ik voel de energie van binnen maar mijn gedachten gaan alle richtingen op.
Wat komt er na 'acceptatie'? Ik merk dat ik in mijn hoofd allerlei herinneringen aan het opschonen ben, dat ik dingen anders ga zien die plaatsgevonden hebben.
Is dit wat er gebeurd als ze uit je hart is en je hoofd dan de sweet memories gaat herschikken tot nuchtere zaken?
Ik slaap weer hele nachten door, al weken, ik mis haar niet meer en moet er ook eerlijk gezegd niet aan denken haar te ontmoeten.
Maar daar ligt een rare tegenstelling met al het voorgaande wat ik schrijf....want ik merk/voel dat ik die ontmoeting ook niet zou willen omdat ik dan ineens wel een soort van pijn voel.
Het zal wel aan de wind liggen die buiten zo lekker waait.
Zo'n rollercoaster van gevoelens is heel erg normaal. Zelfs ik heb dat, hoewel ik me de laatste tijd niet erg 'happy' voel. Soms gaat het wel, soms denk ik: 'Wat doe ik hier nog'. Het is wel goed om te horen dat je het gevoel hebt dat het steeds beter gaat.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 03:32 schreef Forca het volgende:
zo, ik reageer eigenlijk helemaal niet meerhier maar volg het nog wel. Ik heb gewoon de hele dag ups en downs. Word er echt gek van :p kan me prima voelen, 10 seconden later voel ik me eenzaam en mis ik haar en haar liefde. De ups worden volgens mij wel steeds ietsje langer
Ohja, vanmiddag een nieuwe profielfoto geplaatst op hyves. Kreeg er een reactie op van het zusje van mn ex, half uurtje later had mn ex de foto 'gerespecteerd'
Ik zie mn ex er nog zo voor aan om te gaan twijfelen, kutte is alleen dat ze te koppig en trots zou zijn om er aan toe te geven. Nu is de kunst voor mij om mijn ' gelukkige fases' steeds verder uit te breiden, gaan we aan werken.
Ohja, nog ff specifiek aan Mr.Myst: succes kerelik zie dat je het erg te pakken hebt, maar hou vol en je zult er echt beter uit komen. Als niemand uit z'n liefdesverdriet zou komen zouden er maar weinig mensen overblijven op de aarde denk ik!
Bij mij is het nu ruim 7 weken geleden, en het gevoel van verliefdheid is er nog steeds, evenals het verlangen. Het verlangen samen te zijn, elkaar begrijpen in één oogopslag, leuke dingen mee doen, alles met elkaar delen. Samen slapen, samen wakker worden, een avondje uitgaan, of een avondje op bed een film kijken, dicht tegen elkaar aan...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:21 schreef Octagon het volgende:
[..]
Het gevoel van verliefdheid gaat, bij velen, over na 6 maand...
Het gevoel iemand te missen om je intiemste verlangens/gevoelens/gedachten mee te delen, is voor velen herkenbaar denk ik. Mochten we dat gevoel niet hebben, we zouden het ook niet moeilijk hebben met het loslaten van iemand, zouden we geen what-if scenario's uittekenen
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:22 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Mr.Myst:
Stuur die mail niet. Probeer de volgende vraag te beantwoorden: Voor wie stuur je die mail? Voor haar? Of voor jezelf omdat JIJ die drang voelt? Geef haar nu eens de kans om dat eerste mailtje na zo lange tijd te sturen.... Aan welke kant lag die bal ook alweer?
(En hoe kun je zo'n mail "luchtig" houden als het precies op de datum zou zijn dat jullie twee jaar bij elkaar zouden zijn? Dat gaat toch helemaal niet. Alleen al de datum maakt dat het niet luchtig kan zijn.)
Ik stuur het mailtje voornamelijk voor mezelf, niet zozeer om mezelf te verdedigen, maar wel om te laten weten waarom ik de keuze gemaakt heb om niks van me te laten horen. Ik hoef dat niet richting haar te verantwoorden, maar ik denk dat het mijn 'schuldgevoel' wel laat verdwijnen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:21 schreef Octagon het volgende:
Ik had het over 6 maand in een relatie, zolang (wordt algemeen aangenomen) duurt de verliefdheid
Ga je jezelf toch uitleggen ? Je gedrag verdedigen ?
Zelf heb ik dat ook gedaan, véél energie ingestoken... resultaat : ze zei nog net niet dat ik aan het liggen was. Ik weet wel - andere situatie/andere mensen... maar misschien toch iets om eens over na te denken
Lees eens wat je schrijft Mr.Myst. Ik zie wel dat je het heel oprecht en lief bedoeld maar je zit in een verkeerd denkpatroon.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:14 schreef Mr.Myst het volgende:
Morgen zouden we twee jaar bij elkaar geweest zijn........... Nee, ik wil gewoon laten weten dat ik deze dag 'anders' voorgesteld had (leuke dingen doen, uit eten, cadeautjes), even zeggen waarom ik niks van me heb laten horen, en zeggen dat de deur nog altijd voor haar open staat, dat ze altijd contact op mag nemen.
Haha ze smst net dat ze toch geen tijd heeft vanmiddag..zo voorspelbaar..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:30 schreef H6-4ever het volgende:
Ga me ex vanmiddag heel ff zien, komt spullen brengen... nog niet hoe ik me zal gedragen na die fock up van gister...
Wel netjes. Ze kon je ook gewoon laten wachten hebben...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:50 schreef H6-4ever het volgende:
[..]
Haha ze smst net dat ze toch geen tijd heeft vanmiddag..zo voorspelbaar..
Dat is ook wel zo... Ik ben alleen bang dat ik er verkeerd aan doe door nu teveel afstand te nemen. Wat dat betreft kun je nooit weten wat goed of verkeerd is in zo'n situatie. Natuurlijk zal ze er morgen bij stilstaan, hoop ik. Ik zie ze er echter ook wel voor aan dat ze dan juist iets gaat doen met vriendinnen, om er dan maar niet aan te hoeven denken. Dat zou ik jammer vinden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:34 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Lees eens wat je schrijft Mr.Myst. Ik zie wel dat je het heel oprecht en lief bedoeld maar je zit in een verkeerd denkpatroon.
Eerst kom je met een indirect verwijt (ik had me de dag anders voorgesteld), dan met een totaal onnodige verontschuldiging (uitleg waarom je niets liet horen) en dan met een overbodig iets wat ze al weet (de deur staat open).
Wil zij dit lezen of wil jij dit sturen?
Dat het precies twee jaar geleden is binnenkort weet zij ook wel Mr.Myst. Gun haar haar ruimte en rust. Als ze er wat mee wil of met je wilt praten komt dat vanzelf
ja na die fock op, van gisteren had ik ook niet echt behoefte om haar te zien...ik zou niet weten wat ik had moeten zeggen.......doet ze wel vaker, op het laatst afzeggen, dit is al de 3e keer dat ze mijn spullen wil komen brengen, had ook wel in 1 keer gekunt denk ik dan, maar dan heeft ze een redenen om mij te spreken en te zien hoe het met me gaat denk ik..maar het is denk ik voor haar ook wel een beetje lastig om mij te zien, omdat ze weet dat ik nog lang niet over haar heen ben en ze zit mischien niet op mijn mooie praatjes te wachten...maar..ik heb haar terug gesmst...geen probleem laat maar weten wanneer je tijd hebt, het heeft geen haast.....quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:55 schreef Octagon het volgende:
[..]
Wel netjes. Ze kon je ook gewoon laten wachten hebben...
Haay JFM!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Goedemiddag iedereen!
hoe gaat het hier :] Ben er al een paar dagen niet geweest.
Ik heb ik de aanbieding:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:44 schreef ennudan het volgende:
goeiemiddag... ik meld me ook nog maar even...
Gaat hier helemaal prima...
Gister was het gezellig in de kroeg (he Joycie) en hoewel ik eigenlijk te weinig tegen al die vrouwen aanpraat mis ik het ook zo niet direct...
Wat jullie hierboven bespreken van het missen van een maatje, elkaar begrijpen met 1 woord etc dat is inderdaad wat ik ook het meeste mis. Erger omdat ik bij deze relatie ook de eerste keer echt het idee had dat we elkaar begrepen etc... we hadden na 1 week al aan 1 woord genoeg...
Maar goed het uitblijven van een reactie op mijn sms drukt me dan weer op de feiten laat me realiseren dat er veel mis is, en doet me weer lachen (jaja klinkt stom maar is wel zo)
En nu wil ik eigenlijk wel een kopje thee en een stukje zelfgebakken taart van Joycie
Hoezo vind je jezelf er niet uit zien als de meest benaderbare persoon? Niet bang zijn om contact te maken, niet geschoten is altijd mis!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:53 schreef ennudan het volgende:
@Joycie.... gevulde kruidcake????? denk ik dan meteen aan iets heel slechts of....ligt dat aan mij??
Dan ga ik voor de brownies das veiliger
Zal ook wel komen hoor dat praten... maar je hebt gelijk heb daar standaard al moeite mee... en ik zie er ook nog eens uit als niet de meest benaderbare persoon dus....echt helpen doet dat niet allemaal
Ach ja leven gaat niet altijd over rozen he
Heb je toevallig ook muntthee?
Wat versta jij onder heel nors? Van die 2 meter en 100 kilo zou ik niet zo snel onder de indruk zijn namelijk (in de zin van geen praatje mee maken)..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:07 schreef ennudan het volgende:
ok nootjes en rozijnen can ik wel handelen maar bij kruiden denk ik meteen iets heel anders....
Niet geschoten altijd mis das waar maar probeer jij maar eens een hele norse man van 2.00 meter 100 kg aan te spreken
Muntthee heerst!!!!!!
Je kunt overal aan werken.. Ik ben ook niet zo gemakkelijk benaderbaar :p Veelste bang dat een jongen te "dichtbij" komt. Tenminste dit was zo voor mijn ex. Op dit moment weet ik het niet zo goed..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:14 schreef ennudan het volgende:
tja weet niet... nors is niet erg uitnodigend heb ik wel gemerkt (en van meerdere mensen gehoord).... kan er niks aan doen kijkt gewoon makkelijk op die manier......:)
Ik weet het ook niet precies maar het is wel iets waar we aan kunnen werken toch...
Hehe, naar wat men mij zegt kijk ook ik altijd nors. Ik antwoord dan altijd dat dat mijn gezicht isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:14 schreef ennudan het volgende:
tja weet niet... nors is niet erg uitnodigend heb ik wel gemerkt (en van meerdere mensen gehoord).... kan er niks aan doen kijkt gewoon makkelijk op die manier......:)
Ik weet het ook niet precies maar het is wel iets waar we aan kunnen werken toch...
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:13 schreef J0ycie88 het volgende:
Wat is het hier ontzettend stil zeg! Heb net een filmpje zitten kijken, echt zo'n meidenfilm.. Was geen goed idee.. Normaal word ik er zo vrolijk van!
Naja wil dit weekend gebruiken om uit te rusten en maandag weer fit te zijn om te werken. Heb van de week veel gewerkt met mijn zieke kop en met een antibioticakuurtje en merk dat ik daar nu last van heb, dus echt veel afleiding zal ik niet vinden vanavond.. Maar goed, ik ga zo lekker een boek lezen heb ik beslotenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:17 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
[ afbeelding ] voor jou!
Soms kan een film je hele stemming doen omslaan... Misschien vanavond wat leuks gaan doen/afleiding proberen te zoeken?
't is ook stil hier. Ik heb veel muziek gemaakt. Beetje afleiding proberen te zoeken, maar 't lukt voor geen meter. Hoop dat 't na dit weekend ietsjes beter gaat, mijn gedachten zitten muurvast bij 'morgen'. Nu even eten. Vanavond komt er visite, een tante en oom. Even afleiding waarschijnlijk, al was ik liever uitgegaan vanavond.
Dan is het misschien ook maar een beter idee om lekker thuis te blijven en uit te rusten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:24 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Naja wil dit weekend gebruiken om uit te rusten en maandag weer fit te zijn om te werken. Heb van de week veel gewerkt met mijn zieke kop en met een antibioticakuurtje en merk dat ik daar nu last van heb, dus echt veel afleiding zal ik niet vinden vanavond.. Maar goed, ik ga zo lekker een boek lezen heb ik beslotenEven mijn hoofd bij iets anders.. Wat voor muziek maak/speel je nog meer behalve Black
Minstens 1 meisje/vrouw aanspreken vanavondquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:04 schreef ennudan het volgende:
inderdaad ineens heel stil hier... iedereen druk in het weekend
Net besloten vanavond maar weer naar de kroeg te gaan... hoezo goeie voornemens met betrekking tot minder drinken??
Je hebt een goede smaakquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:53 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Dan is het misschien ook maar een beter idee om lekker thuis te blijven en uit te rusten.
Een goed boek lezen is natuurlijk ook weleens fijn! Ik kan er zelf de concentratie op het moment niet voor opbrengen, hoewel ik het heerlijk vind om te lezen.
Ik speel voornamelijk muziek op gehoor mee. Ik heb 7 jaar les gehad, waarvan 5 jaar keyboard, en 2 jaar pianolessen. Verder speel ik een klein beetje gitaar, heb ik mezelf aangeleerd. Ik wil daar ooit nog eens lessen voor gaan nemen, maar geldgebrek/tijdgebrek speelde altijd een rol daarin.
Ik heb een ontzettend brede muzieksmaak, wat ik speel verschilt daardoor nogal.. Vanmiddag heb ik o.a. Back Down South - Kings of Leon, Don't Let The Sun Go Down On Me - Elton John en Lopen Tot De Zon Komt - Acda en de Munnik gespeeld... en ook nog via YouTube een cover ontdekt van Careless Whisper. Origineel van George Michael, maar nu live gespeeld door Ben Folds & Rufus Wainwright.
Normaal gesproken zou ik dat een vreselijk nummer hebben gevonden, nu vind ik het heerlijk om mee te spelen. Wat ik écht tof vind om te horen is: John Mayer, Jason Mraz en Jack Johnson.
Maar Pearl Jam gaat er ook goed in... Zoals je ziet, erg breed dus. Ik ben ook zo'n type die in kroeg de meeste nummers luidkeels mee kan zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn plannen zijn, mijn boek lezen.. Mij eigen gebakken cake eten en thee drinken :p Niet heel veel anders dan wat ik overdag heb gedaan dusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:52 schreef Wanderingwhy het volgende:
Sommigen zijn druk met wassen en strijken, huis schoonmaken (poetsen noemen ze dat in Brabant lol!). Dat is overigens heel erg ontopic; zo kun je ff aan wat anders denken
En wat zijn de plannen voor vanavond bij een ieder?
Ik heb wel zin om naar een kroeg te gaan...iemand anders?
Eigenlijk wel he, maar daar vind ik mijn ideale man niet ben ik bang voorquote:
Ja, ja, ja en jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:20 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he, maar daar vind ik mijn ideale man niet ben ik bang voor. Afleiding ja, nou denk het niet. Vorige keer dacht ik ook alleen maar aan hem. Binnenkort maar weer eens leuke dagjes uit plannen, dierentuin, bowlen met wat nieuwe vrienden misschien. Weet het anders ook niet. En dan hopen dat ik iemand leuk ga ontmoeten die mijn pijn weghaalt inplaats van pijn toedoet.
Echt een flinke terugval, gelijk heel eenzaam en down voelen. Gevoel van machteloosheid. Ben ik de enigste die zich dan zo verschrikkelijk slecht voelt tijdens een terugval? Steeds afgewezen worden doet ook echt zo pijn he. Het ergste is gewoon dat hij heel erg koppig is.
Het doet gewoon 100x meer pijn als iemand zo koppig doet/is. Herkennen jullie dat? Mensen die niet 'makkelijk' kunnen vergeven maar die juist erin blijven hangen... de hele tijd. Geen verandering mogelijk lijkt het wel. Herkennen jullie dat??
heerlenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:17 schreef Wanderingwhy het volgende:
@ennudan: waar is die kroeg van jou? ik heb niet zoveel zin thuis te zitten
(geef ik jou die cursus wel, nooit problemen met contact maken gehad, maarre....nogal selectief)
En waar zit die kroeg van jouw?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:22 schreef Tara_88 het volgende:
Hellooooo.. Iedereen druk aan 't genieten van de zaterdagavond?
Heerlen? Pfff....toch een aardig ritje dan.....zucht...quote:
Lol!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:32 schreef ennudan het volgende:
ik wens iedereen het beste vanavond....
Ik ga mijn social skills proberen....
Dat zal met andere woorden wel weer met een kater ipv een natte poes in bed worden vannacht
Vertel....waarom liggen jouw gedachten tussen de weggespoelde troep en peuken in de goot?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:46 schreef Octagon het volgende:
[..]
Lol!
Moet mijn gedachten nu wel uit de goot halen
Denk dat het antwoord hier niet thuishoortquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:47 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Vertel....waarom liggen jouw gedachten tussen de weggespoelde troep en peuken in de goot?
jij weet precies wat ik bedoel. ik ga zo naar de buik in arnhem die is tot 5 uur los. als je wilt kletsen ben ik daar! je herkent me vast wel \9heb een foto in fotoboek)quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:10 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ja, ja, ja en ja
(alhoewel; er is niets te vergeven bij mij maar ze heeft haar hoofd op hol laten slaan en landt maar niet...)
Nouja, ben er 3 januari achter gekomen dat ik dingen in m'n hoofd veel erger maak dan ze zijn. Zal nu weer het geval zijn, maar met wat bier op ben je al gauw wat sneller kwaad om zoiets.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:36 schreef Catkiller het volgende:
Tjah, zonde van je tijd, je ergeren aan zulke dingen die je zo makkelijk kan vermijden
Heb je gisteren spacecake gemaakt dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 11:15 schreef J0ycie88 het volgende:
En ja hoor we hebben weer gedroomd vannacht
Nu je het zegt, misschien wat het de cakequote:Op zondag 9 januari 2011 11:27 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Heb je gisteren spacecake gemaakt dan?
Ach joh, het gaat allemaal met vallen en opstaan. Die fases worden herkenbaar. Dan heb je dagen en dagen dat het heel goed gaat. Dan gebeurd er weer wat onbetekenends maar zet dat wel weer iets op scherp waardoor je weer ff terug bij af lijkt.
Ik heb dat nu met de zon die schijnt en een klein beetje dat voorjaarsgevoel. Die stemming wil je dan graag met een speciaal iemand delen en dat is dan net de verkeerde gedachte als je nog ergens een andere gedachte aan het afbouwen bent.
Afbouwen...wat een kutwoord.
Slaat iedereen het liefst over... maar ja het leven is als muziek uit een piano, de witte toetsen de mooie momenten de zwarte de minder mooie.... ineens bedenk je je dat de zwarte toetsen ook muziek makenquote:Op zondag 9 januari 2011 11:33 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, misschien wat het de cake
Afbouwen, vallen en opstaan.. Allemaal dingen die het liefst wilt overslaan!
hoe lang hadden jullie dan al geen contact meer..?quote:Op zondag 9 januari 2011 11:11 schreef Bartinhoo het volgende:
Jullie zijn wel alweer flink op zoek zeg allemaal ;P Ik moest die eerste maanden juist echt niets van andere meiden hebben, en wou alles eerst eens rustig voor mezelf op een rijtje hebben....
Best vreemd trouwens, maar sinds mijn ex afgelopen dinsdag weer contact heeft opgenomen met mij, word ik weer elke ochtend wakker met dat ''rotgevoel''. Alsof er iets enorm kuts aan de hand is. En dan ga ik nadenken waarom ik me zo voel, en dan kan ik geen reden bedenken ?!
Ze was gisteren in de winkel, en na in de zomer 20 (!!) kilo afgevallen te zijn, hoorde ik van collega' s, dat ze inmiddels weer terug is bij haar oude figuur. Ik vond dat zo enorm zielig toen ik dat hoorde. Ik weet nog dat ze zei dat ze al haar oude kleding had weggegooid, en echt nooit meer ''zo'' zou willen worden.... Dat doet me echt nog wel wat, al is het natuurlijk helemaal niet meer mijn zaak....
Al moet ik ook eerlijk zeggen, dat het kleine duiveltje in mij stiekem denkt ahh lekker wat comes around goes aroundNa haar arrogante opstelling naar mij toe toen ze ineens zo afgevallen was... Maar zo WIL ik helemaal niet denken
Damn, wat een mooie quote! Kan bijna naast die van dhr. F. Gump staanquote:Op zondag 9 januari 2011 13:09 schreef ennudan het volgende:
[..]
Slaat iedereen het liefst over... maar ja het leven is als muziek uit een piano, de witte toetsen de mooie momenten de zwarte de minder mooie.... ineens bedenk je je dat de zwarte toetsen ook muziek maken
@Bart... ik ben overigens niet op zoek hoor..... ja op zoek naar een leuke tijd.... en die had ik gisteravond.... dat had ook zonder die meid gekund
Dit hele topic bestaat uit mensen die precies hetzelfde als jij hebben doorstaan. De ongeloof en het niet kunnen bevatten, het huilen, de 'what if'-vragen.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:16 schreef CeeZee het volgende:
Heey! ik lees wel vaker op dit forum, maar dit is de eerste keer dat ik echt post.
Ik ben namelijk net gedumpt en ik wil erg graag mijn verhaal kwijt.
We hadden 2 jaar en in mijn ogen ging alles goed, toen ik bij hem weg ging zondag was alles nog leuk, maar toen hij woensdag bij mij was deed hij raar.. Ik zocht er nog niks achter omdat iedereen wel eens zo'n dag heeft waarop ie niks leuk vind. 's Avonds begon ik er toch over dat hij kortaf deed en toen kwam hij opeens uit het niets met de melding dat hij niet meer verder wilde..
Het gevoel was weg zei hij, en daarom had hij niet meer zo veel over voor onze relatie, hij wilde weer zijn eigen ding doen.
En ik ben er helemaal kapot van..
Het is heel fijn dat we geen ruzie enzo hebben gemaakt, hij heeft me tijdens onze relatie altijd goed behandeld en ook tijdens het uit maken was hij nog lief en begripvol..
Ik weet dat hij het er ook moeilijk mee heeft, maar het is wel zijn keus, dus hij is er wel een stuk rustiger onder dan ik..
Ik kan het gewoon allemaal nog niet bevatten en elke ochtend sta ik met een rotgevoel op.. Als ik andere mensen zie gaat het wel goed, maar als ik weer alleen ben kan ik alleen maar huilen..
Ik weet wel dat het op en duur goed gaat komen, want ik heb vaker liefdesverdriet gehad, maar daar heb ik nu helemaal niks aan..
In mijn ogen waren we echt zo gelukkig en het doet gewoon heel veel pijn dat de gene die altijd zo veel van mij hield me nu niet meer wil..Dan gaan er van die vragen door je hoofd als 'als hij al niet van me kan houden, wie dan wel' en 'hoe kan ik nou ooit weer zo gelukkig worden'
Hebben jullie misschien nog tips waar jullie zelf veel aan gehad hebben?
Want ik kan nu alle hulp gebruiken..
5 maanden ongeveer...quote:Op zondag 9 januari 2011 13:12 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hoe lang hadden jullie dan al geen contact meer..?
Ik heb dat ook nog hoor.. Vandaag ook heel veel onbewuste terugblikken gehad.. Denk dat dat door de droom komt. Dingen die hij tegen me zei. En dingen die hij deed. Hoe ik de laatste keer bij hem bij de auto stond toen hij weer wegging na een weekend samen.. Erg frustrerend.. Maar goed.. Moet er denk ik weer even door heen!quote:Op zondag 9 januari 2011 17:43 schreef Mr.Myst het volgende:
@CeeZee: Het kan heel erg opluchten om je verhaal kwijt te kunnen, steun van anderen hier te krijgen zonder dat ze emotioneel betrokken zijn. Iedereen herkent wel íets van elkaar, en dat is fijn. In mijn geval is het zo dat ik hier dingen neer zet die (zeker de laatste week) wel heel depressief overkomen, en die ik hier liever deel dan met familie. Dat klinkt misschien gek, want ik praat er wel veel over met familie, maar ik wil ook weer niet dat ze zich teveel zorgen gaan maken.
Dan zet ik liever hier neer dat ik het even niet meer zie zitten, dan dat ik het elke keer tegen mijn ouders zeg. Hier heerst ook een sfeer van échte 'betrokkenheid', maar ook met een kleine afstand waardoor het soms wat makkelijker is om je diepste gevoelens te uiten. Dat kan erg opluchten.
Ik ben zelf net thuis, toch maar even meegegaan op visite. Ik kon m'n gedachten nauwelijks bij de gesprekken houden, en echt gelachen heb ik ook niet, maar ik was toch even in een andere omgeving. Ik weet nu ook eigenlijk wel zeker dat ik niks meer ga horen van mijn ex vandaag. Ik heb het vermoeden dat ze aan het werk is, waarom weet ik niet, want ik weet eigenlijk niet wat ze zoal doet. Ik kan alleen via mijn mobiel zien of ze achter haar laptop zit, want dan meldt ze zich automatisch aan bij GoogleTalk. Heb vandaag voor het eerst in weken weer eens gekeken, maar haar de hele dag nog niet online gezien. Dat kan straks nog komen, maar ik denk dat ze avonddienst heeft.
Jammer, ik had gehoopt wat te horen, maar eigenlijk tegen beter weten in. Toch is het een rare dag. Een verkeerde gedachte, maar: 'Normaal gesproken' was het een feestdag geweest, lekker uit eten, biosje, of een hotelletje geboekt. Samen vieren dat we twee jaar bij elkaar zouden zijn... Ik kan nog steeds niet bevatten dat het zo gelopen is, en een dag als vandaag helpt daar natuurlijk niet bij, hoewel ik gewoon bij mezelf zou moeten denken dat het een dag als alle anderen is... Maar zo voelt het niet.
Haar woorden blijven maar door mijn hoofd spoken... 'Misschien maak ik de grootste fout van mijn leven', 'Ik kan niet zonder jou', 'Ik wil een kind van je'... En ineens is dat over.
Misschien stom dat ik dat nog steeds niet van me af kan zetten, na dik 7 weken, maar toch... Ik kom maar niet van de gedachte af dat ze zich nog weleens zou kunnen bedenken. Hoewel dat op dit moment niet speelt (naar mijn weten). En dan is het zo moeilijk om op een dag als vandaag niks van je te laten horen.
Ik droom nog bijna elke nacht over haar. Hoort bij de verwerking denk ik, maar het is niet fijn wakker worden. Inderdaad iets waar je doorheen moet, maar wat wou ik dat het gevoel wat minder diep zat bij mij.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:54 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nog hoor.. Vandaag ook heel veel onbewuste terugblikken gehad.. Denk dat dat door de droom komt. Dingen die hij tegen me zei. En dingen die hij deed. Hoe ik de laatste keer bij hem bij de auto stond toen hij weer wegging na een weekend samen.. Erg frustrerend.. Maar goed.. Moet er denk ik weer even door heen!
Eigenlijk heb je daar gelijk in, maar ik ben zo'n type die dan denkt: 'Ja, maar ze is nu aan het werk, anders had ze misschien wel wat laten horen, of ze is bewust gaan werken omdat ze wist dat dit anders een hele lastige dag zou worden'. Het was wel zo dat ik vandaag onder de douche stond, en ineens een soort 'rust' over me heen kwam, van: 'Het is echt over'. Dat was twee minuten later weer weg en is ook niet meer teruggekomen.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:04 schreef ennudan het volgende:
@Mr Myst, Octagon, Joycie..
Herkenbaar.... vooral in het weekend als ik niet aan het werk ben... tis inderdaad een kwestie van "gewoon" door heen proberen te bijten...
Zo zonder contact is het voor mij in ieder geval duidelijk hoe zij er over denkt en helpt het me af te sluiten. Ik kan me voorstellen dat dat voor Mr Myst (hoe vervelend ook op een dag als vandaag) en Octagon ook zo is.
Die hoorde ik vanmiddag ook nog even langskomen, ik hoop dat ik me over een tijdje een klein beetje kan associëren met dat nummer...quote:Op zondag 9 januari 2011 18:45 schreef ex het volgende:
Ik heb dat juist andersom, elke keer als ik moeilijk vrolijk ben (tegenwoordig gelukkig altijd) komt perfectly lonenly op de radio.
Niet dat ik dat ben hoor wat meiskes zijn best lief! Maar het is toch grappig.
Goed zo! Ga ik ook maar doen volgend weekendquote:Op zondag 9 januari 2011 19:34 schreef J0ycie88 het volgende:
Na vanmorgen voel ik me gelukkig nu wel vrolijker, vrije dagen zijn nog moeilijk merk ik. Volgend weekend maar lekker afleiding zoeken!
Wel balen, maar je had het mischien wel kunnen verwachten, blijft toch klote voor je! wij hadden 1dec 2 jaar ik had een foto van ons 2 laten afdrukken wou er nog een kado bij kopen maar toch niet gedaan, geen tijd, vond mischien ook niet tijd voor een feestjequote:Op zondag 9 januari 2011 21:59 schreef Mr.Myst het volgende:
Ik verwacht trouwens geen bericht meer hoor, en eigenlijk wist ik wel dat ik niks zou horen...
Hoeveel relatiebreuken gaan eerlijk? Lijkt een simpele vraag met ogenschijnlijk een simpel antwoord. Als ik er dieper over nadenk komt er ineens toch een groot percentage uitrollen....quote:Op zondag 9 januari 2011 22:16 schreef Bartinhoo het volgende:
WW eigenlijk heb je wel gelijk hoor...
Het werkt toch vaak niet, een van de twee heeft vrijwel altijd iets anders voor ogen, en wanneer er bij een van beiden een nieuwe liefde bij komt kijken is het wel heel zeldzaam mocht dit allemaal gewoon goed lopen....
Wat ik echter wel vind, is dat je heel veel ziet dat stelletjes elkaar moeilijk los kunnen laten. Achteraf gezien was het het beste voor mij dat mijn ex zo snel afstand nam van me, maar mij ervan overtuigen dat ze echt heel graag vrienden wou blijven, maar ondertussen slechts 2 weken nodig hebben om zich van mij af te scheiden en een half jaar niets meer van haar te laten horen, dat vind ik wel 2 hele grote uitersten. Dat had ze wat mij betreft wel wat anders (eerlijker) mogen aanpakken...
@Icecream:quote:Op zondag 9 januari 2011 22:34 schreef IceCreamm het volgende:
Afgelopen weekend naar een feestje geweest waar me ex aanwezig was. Ze was heel lief (we gaan steeds beter met elkaar om de afgelopen paar maanden), haar ouders heb ik voor het eerst in een half jaar gesproken en die nodigden me uit om weer eens langs te komen.
Eigenlijk ben ik best wel in de war. Ik wil er best wel weer eens naar toe, ben bereid om er iets gezelligs van te maken, maar tegelijkertijd wil ik niet op meer gaan hopen. Een soort van tegenstelling, maar als ik het nu af sla dan krijg ik er later spijt van en dan ga ik alleen nog maar meer aan haar denken waarschijnlijk
Ik leid hier niet uit af dat ze weer terug is bij die ex. Meer dat het allemaal nogal... ingewikkeld is. Maar ja, altijd fijn dat verkeerd interpreteren van Facebook en/of Hyves berichten. Ow, ze krijgt vroeg of laat toch wel weer een vriend, dus hoe eerder je aan dat idee went des te makkelijker het straks is voor je.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
KUTZOOI!
Vieze leugenaar
De status van .... is gewijzigd van 'vrijgezel' in 'het is ingewikkeld'.
* Andere ex en zus van deze ex vinden dit leuk. *
Godverdomme ik flip helemaal... gore schijtleugens die ze heeft opgehangen... 'nee ik zal nooit wéér naar een ex gaan, nooit!'
Ik moet gaan slapen... dit zijn reacties uit emotie en niet uit verstand...
Klinkt heel bekend hoor....quote:Op maandag 10 januari 2011 06:12 schreef J0ycie88 het volgende:
Tering! Waarom is opstaan zo moeilijk! En waarom is het al een tijdje met zo'n leeg gevoel en denken aan 'hem'. Frustrerend, want t mooie is over een uur ben ik bezig en heb ik er geen last meer van!
Sorry moest het ff kwijt! Ga nu haasten!
Bedenk je ook, dat je het volledig verkeerd kaninterpreteren hequote:Op maandag 10 januari 2011 01:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
KUTZOOI!
Vieze leugenaar
Godverdomme ik flip helemaal... gore schijtleugens die ze heeft opgehangen... 'nee ik zal nooit wéér naar een ex gaan, nooit!'
Hahah toptip.....quote:Op maandag 10 januari 2011 08:31 schreef formerjellybean het volgende:
Tip voor de vrouwen, als je in kwade bui op je ex bent , zet dan Chicago op, de musical gaat over vrouwen die in een kwade bui man dood hebben geschoten. Daar kan je agressie in kwijt, ik had het weekend een aanvaring met scharrel en heb daarna deze gekeken en dat was even een aanrader. Er zitten nummers in zoals He had it coming en dat was wel lekker om even te horen
Dat weet ik niet want ik ben geen manquote:Op maandag 10 januari 2011 08:32 schreef ennudan het volgende:
[..]
Hahah toptip.....
Wat zouden wij mannen dan moeten kijken?
In mijn hoofd is dat niet vreemd dat ze mij niet wou zien - als je nog niet over iemand heen bent, dan is het makkelijker om dat gevoel te onderdrukken (en al zeker als je je eigenlijk met je nieuwe vriend zou moeten bezighouden).quote:Op zondag 9 januari 2011 21:59 schreef Mr.Myst het volgende:
Dat klinkt vreemd inderdaad Octagon, wel vrienden blijven, maar vervolgens elkaar niet meer willen zien? Dat is geen vriendschap in mijn ogen. Ik begrijp haar bedoeling daar ook niet achter... Vooral omdat je aangegeven had een vriendschap niet te zien zitten...
Ik verwacht trouwens geen bericht meer hoor, en eigenlijk wist ik wel dat ik niks zou horen...
Ik denk dat ik op dezelfde golflengte als jou zit ivm het 'vrienden blijven' hoor.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:08 schreef Wanderingwhy het volgende:
Sorry mannen, maar qua "vriendschap als het over is" zit ik toch op een andere golflengte dan jullie. Dat moet je niet willen en als je het hoort komt er toch niets van. Het gebeurt zelden dat dat een blijvende vriendschap opleverd en dat is logisch.
"We blijven vrienden" heb ik ook wel eens gezegd. Maar uiteindelijk komt daar niets van en kan dat meerdere redenen hebben. Natuurlijk is de belangrijkste dat er toch nog restgevoelens kunnen zitten. Vergis je niet dat een hoop van dat soort vriendschappen alsnog eindigen vanwege "het willen blijven proberen weer verder te komen dan vrienden", en dat dan soms weer gekoppeld aan jaloezie als er een nieuw vriendje/vriendinnetje in het zicht komt.
Daarnaast; vinden jullie het prettig als je nieuwe vriendin haar ex blijft zien? Ik sta er niet om te springen terwijl ik niet jaloers aangelegd ben.
Dan hebben we het als laatste over tijd moeten hebben om een vriendschap met een ex te onderhouden. Soms heb je daar geen tijd (= prioriteit) voor en gaat je nieuwe vriend(in) voor. Vooral in het begin!
Je kan haar spullen ook bij haar op de stoep gaan deponeren... en evt. een begeleidend SMSje sturenquote:Op maandag 10 januari 2011 09:13 schreef ennudan het volgende:
tja weet het nog even niet... hoe en wanneer.... ga er wel wat voor verzinnen... eerst maar eens ff kijken wat er allemaal staat en hoe we dat zo snel en makkelijk mogelijk weg krijgen...
Raar is het... dat iemand waar je 3 jaar alles mee deelt en die al die uitspraken doet ineens zo met je omgaat....gevoel weg etc kan ik allemaal wel begrijpen maar zeg dan gewoon waar het op staat..... dit is allemaal zo jammer
Je gaat je waarschijnlijk afvragen waarom je er nog energie insteekt ?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nog wat smsjes over en weer. Weinig goeds. Wat een ongevoelig kutmens is het toch.. Die schijtex van haar heeft haar zoveel ellende gebracht en nu heeft die ......lijer een woning waar zij in mag wonen en nu is hij de held.. Ik tril momenteel gewoon van woede.. Moet zometeen maar eens opstaan voor m'n werk.
Ditquote:Op maandag 10 januari 2011 09:43 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens ik denk dat jullie het vrienden blijven zinnetje iets te serieus nemen.
Met vrienden blijven bedoelen ze niet dat we een nieuwe vriendschap willen maar dat je gewoon normaal doet als je elkaar ziet en geen ruzie gaat maken.
Met vrienden blijven bedoelen we niet het is uit kom nu maar gezellig op de koffie om het zo te zeggen.
Het is een beleefdheidsvorm niets meer niets minder.
Ben je de spreekbuis van "de vrouw" ?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:43 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens ik denk dat jullie het vrienden blijven zinnetje iets te serieus nemen.
Met vrienden blijven bedoelen ze niet dat we een nieuwe vriendschap willen maar dat je gewoon normaal doet als je elkaar ziet en geen ruzie gaat maken.
Met vrienden blijven bedoelen we niet het is uit kom nu maar gezellig op de koffie om het zo te zeggen.
Het is een beleefdheidsvorm niets meer niets minder.
Niet om onaardig te doen maar het is uit, ze is je geen verantwoording schuldig en zij gaat verder. Als het uit is hoef je niet overal je verantwoording af te leggen over met wie ze zou zijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nog wat smsjes over en weer. Weinig goeds. Wat een ongevoelig kutmens is het toch.. Die schijtex van haar heeft haar zoveel ellende gebracht en nu heeft die ......lijer een woning waar zij in mag wonen en nu is hij de held.. Ik tril momenteel gewoon van woede.. Moet zometeen maar eens opstaan voor m'n werk.
Ik ben vrouw, maar om heel eerlijk te zijn jullie hebben soms gedachtens die niet helemaal logisch zijn, een vriendschap kan best met je ex als je allebei tijd heb genomen om het te verwerken en verder te gaan.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:47 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ben je de spreekbuis van "de vrouw" ?
Als je tegen mij zegt "We blijven vrienden.", dan heeft dat een aantal consequenties. Anders zeg je gewoon niks, en ga je elk je eigen weg. Dan wordt een ex een 'kennis', iets anders als een 'vriend'.
Beleefdheidsvormen werken niet op dat moment. Misschien moet "de vrouw" dat ook maar eens leren
Mr. Myst, heeft de huisarts je een beetje kunnen helpen?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:22 schreef Mr.Myst het volgende:
Ik heb niks gehoord (natuurlijk niet!), en ik ben er ook niet echt teleurgesteld om. Had het natuurlijk gehoopt, maar niet verwacht. Ik weet wel zeker dat ze er ook aan gedacht heeft. Waarschijnlijk op een andere manier dan ik, maar toch.
Nu maar gaan slapen, morgen naar de huisarts. Kijken of ze wat meer voor me kan betekenen. Net nog wel even een goed gesprek met mijn ouders gehad. Die hadden weer een iets andere kijk op het wel/niet contact opnemen. Ach ja. Eerst maar eens gaan slapen.
Ik ga er nu heen, heb om 11:00 uur een afspraak. Weet niet wat ik moet verwachten, ik zie het zo welquote:Op maandag 10 januari 2011 10:15 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mr. Myst, heeft de huisarts je een beetje kunnen helpen?
Wat zij zegtquote:Op maandag 10 januari 2011 10:49 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben benieuwd Mr. Myst!
En nieuwschierig naar je besluit
Hangt ervan af waaraan je denktquote:Op maandag 10 januari 2011 10:54 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik verveel me, en dat is niet goed.. Want dan ga ik denken.. En denken is niet verstandig op het moment :p
hahah... ligt eraan waar je aan denktquote:Op maandag 10 januari 2011 10:54 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik verveel me, en dat is niet goed.. Want dan ga ik denken.. En denken is niet verstandig op het moment :p
Jezelf niet gek maken, verwijderen van FB en MSN. Ik heb hetzelfde, je gaat er onbewust toch naar zoeken. Eerste weken wist ik ook geen raad. En het klinkt zo makkelijk, maar het loslaten is beter. Misschien gaat ze het missen.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
KUTZOOI!
Vieze leugenaar
Wel een terugkerend thema in je posts hé Joyciequote:Op maandag 10 januari 2011 10:57 schreef J0ycie88 het volgende:
Naja neem van mijn aan het zijn geen leuke dingen zoals een warme vakantie naar een land met heel veel leuke mannen ofzo..
Neuh, vervelen doe ik me niet... wil wel terug naar huisquote:Op maandag 10 januari 2011 10:56 schreef ennudan het volgende:
[..]
hahah... ligt eraan waar je aan denkt
Edit: Octagon was er iets eerder mee maar bedoel hetzelfde (die zal zich ook wel vervelen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |